abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139277523
Hallo luitjes!

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV. In verband met het WK verwacht ik een hoop aanbiedingen (voor zover dat ook echt een aanbieding zal zijn :{ )

Maar ik heb er echt totaal geen verstand van en na veel rond neuzen en andere topics bekijken, kan ik nog niet echt voor mezelf een duidelijke keuze maken. Dus Help :)

Ik twijfel nog of het een smart TV moet zijn of een waar ik de chromecast op kan aansluiten (zie mijn eerdere topic met titel chromecast). Dit omdat ik graag Netflix wil ontvangen.

Belangrijk vind ik dat het een tv is waarbij er geen weerspiegeling van zonlicht te zien is (iig zo min mogelijk). Nu heb ik namelijk constant alle gordijnen dicht wat natuurlijk zonde is. Overigens heb ik nu nog een antiek beeldbuis ding.... ;(

Ik kijk veel TV en erg graag films.
Pauzeer vaak (inbranden?)
Ik ben geen gamer.

Plasma / LED? geen idee?

Prijs: niet meer dan ¤300- 350,-

Ik hoop dat jullie me wat tips/advies kunnen geven! *O*
pi_139277559
Chromecast is een extern dingetje toch?
Dus daar heb je dan niet perce een smart tv voor nodig.

Als je het goedkoop wil houden gewoon een LG led/lcd ding.
Do what you love, love what you do!
pi_139277566
Het wachten is even op Dimens met zijn puike adviezen altijd _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_139277576
Al acht ik de kans wel aannemelijk dat die al ergens aan het bier zit en dus niet reageert :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_139277630
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:55 schreef kree het volgende:
Chromecast is een extern dingetje toch?
Dus daar heb je dan niet perce een smart tv voor nodig.

Als je het goedkoop wil houden gewoon een LG led/lcd ding.
Ja klopt maar ik heb een TV van de tijd dat er nog geen HDMI bestond en ik heb uit een eerder topic begrepen dat Chromecast niet op een digitale decorder kan. Dus ik 'moet' toch een nieuwe TV kopen. Tevens is mijn bak ook een beetje aan het aftakelen en wil ik die voor zijn laatste dagen op de slaapkamer zetten.... :)

Ik bedoelde trouwens Smart TV of een normale (niet smart) tv met HDMI aansluiting voor Chromecast.. :@

[ Bericht 9% gewijzigd door JustD1984 op 26-04-2014 14:05:26 ]
pi_139277652
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:55 schreef Geralt het volgende:
Het wachten is even op Dimens met zijn puike adviezen altijd _O_
quote:
Al acht ik de kans wel aannemelijk dat die al ergens aan het bier zit en dus niet reageert :+
En terecht natuurlijk, maar nu wel erg nieuwsgierig :)
pi_139277735
Oh ja, qua formaat het liefst rond de 40 inch. ;)
pi_139279932
Je kunt een keer naar de kleine elektronicazaken gaan, zoals Mikro Electro, die bieden wel eens spotgoedkoop televisies aan die bij hun in de winkel hebben gestaan. Dat zijn dan vaak modellen van nog geen jaar oud. die weer uit de verkoop gaan, omdat er weer een nieuwer model klaar staat.
  zaterdag 26 april 2014 @ 18:03:54 #9
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_139281667
Gezien je budget en wensen zou ik voor deze kiezen: http://www.tvstore.nl/product/383487/category-193013-lg-tv's/lg-42ln5708.html
Ohhh en koop niet de dure HDMI kabel er bij want die kun je net zo goed bij de action of aldi halen. :)
pi_139283414
quote:
Het wachten is even op Dimens met zijn puike belabberde adviezen altijd _O_
Plasma tv's spiegelen heel erg dus ik zou dan zeker voor een lcd gaan:

http://tweakers.net/categ(...)UTpRXjEj3ODsyeLeWvsC

De Samsung UE40EH5300W lijkt mij geen slechte tv.
pi_139284814
Thanks heren! Fijne reviews op de tweakerssite met foto's van de gebruikers.

Handig ook om te weten dat ik me dus ivm de spiegeling beter kan focussen op een LCD scherm.... Dat scheelt weer met het filteren van mijn lijstje! :D

Maar nog een lange weg te gaan dus ben erg blij met de tips. Ik snap natuurlijk wel dat het qua smaak per persoon kan verschillen en ik wil dan sowieso een keer in een winkel wat voorbeelden gaan bekijken, maar ik wil me vast voorbereiden zodat ik me niet laat verleiden door verkooppraatjes... :@
pi_139285055
Kijk in de reviews ook naar hoe snel de interface is van het media gebeuren en bijv zappen. Ik heb voor op de slaapkamer een goedkope 32 inch philips en hij is tergend langzaam met alles. Kost een minuut voordat je beeld hebt na aanzetten en nog eens 30 seconden voordat de tv reageert op de afstandsbediening :X

Dan is goedkoop duurkoop, maar in dit geval slechts in de slaapkamer ;)
pi_139296904
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:30 schreef Equinoxxed het volgende:
Kijk in de reviews ook naar hoe snel de interface is van het media gebeuren en bijv zappen. Ik heb voor op de slaapkamer een goedkope 32 inch philips en hij is tergend langzaam met alles. Kost een minuut voordat je beeld hebt na aanzetten en nog eens 30 seconden voordat de tv reageert op de afstandsbediening :X

hmm, voor slaapkamer zou ik het ook geen probleem vinden maar in de woonkamer minder prettig. Op welke manier wordt dit aangegeven bij een TV? Dus wat de reactiesnelheid is bij aanzetten en tijdens het zappen?

Is dat dmv een bepaalde interface in cijfers? :@
  zondag 27 april 2014 @ 11:46:19 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139298347
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:30 schreef Equinoxxed het volgende:

tja, tv's zet je niet meer aan, maar je start ze op
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139308466
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

tja, tv's zet je niet meer aan, maar je start ze op
Zit wat in :)

Handig die tweakerssite, jammer dat er bij veel TV's geen prijs/review bij staat...

Als er staat dat er geen wifi op zit, wil dat zeggen dat de TV alleen internet ontvangt via de kabel vanuit de digitale ontvanger toch?

Zijn er bepaalde voordelen/nadelen aan het wel hebben van wifi op de TV? Ik ga de tv niet op een plek zetten waar ik geen internet aansluiting heb en dat lijkt mij het enige voordeel maar misschien zie ik dat verkeerd?....
pi_139324103
Met dat budget koop je geen fatsoenlijke televisie. Dan heb je sowieso een trage interface. En als je dan Smart mogelijkheden op de televisie hebt, heb je er doorgaans niets aan.

Spaar lekker door en koop een fatsoenlijke televisie. Of ga op tweedehands speurjacht.
  Knikkerking zondag 27 april 2014 @ 22:45:56 #18
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_139325118
Volledig mee eens!
Ik zou met dat budget ook geen nieuwe tv kopen.
Als je al iets vind wat je een beetje aanstaat, dan moet/mag je er niet teveel van verwachten. Ik zou in dat geval ook voor 2e hans gaan :)

Er is genoeg moois te vinden van mensen wat upgraden of gewoon weer iets nieuws willen. Ik heb in de loop der jaren ook al diverse mensen blij gemaakt met de tv's die ik heb verkocht.

Aan welke maat ben je aan het denken trouwens?
pi_139348840
Ik ben eigenlijk niet zo veeleisend wat tv´s betreft vandaar dat ik er ook niet zo veel aan uit wil geven. Maar omdat ik nu toch overweeg een nieuwe te kopen wil ik wel graag weten waar ik goed op moet letten. De tweedehandse zien er ook niet verkeerd uit maar ik vind dat vaak toch wel lastig om te beoordelen.

Qua afmeting zit ik rond de 40 Inch maar minder mag ook. Mijn TV die ik nu heb heeft een beelddiagonaal van 71 cm.

Wat is volgens jullie dan een passend bedrag voor een TV van goede kwaliteit?
  Knikkerking maandag 28 april 2014 @ 19:21:05 #20
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_139349559
Voor ongeveer ¤ 600,- krijg je hele leuke (lees: ontzettend goede) 42" (107cm) tv's :)

[edit] je hoeft trouwens echt niet bang te zijn voor 2e hands tv's. Zolang je maar op betrouwbare websites/forums koopt. Ik wil je best helpen met een leuke en goede tv uit te zoeken :)
pi_139350773
Sony KDL-42W655A

En als je een echt zeer goede televisie wilt hebben, dan de Panasonic TX-P42ST60E.

Verduisteren of verplaatsen zul je sowieso moeten. Ook al heeft een televisie een mat paneel, reflecteren zal het sowieso. Een mat paneel hoeft ook niet per definitie minder te reflecteren dan een glossy paneel. Verschil in duidelijkheid wat er gereflecteerd wordt, dan zul je wel hebben.
  Knikkerking maandag 28 april 2014 @ 20:07:42 #22
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_139351208
Precies :)
Ik geef altijd als advies: er is eigenlijk maar één reden om geen Panasonic plasma aan te raden. Dat is namelijk als je een raam tegenover of schuintegenover je tv hebt. Dan kun je beter een andere tv nemen i.v.m. lichtinval ;)

Maar ook een 2e hands Panasonic plasma maakt korte metten met alle tv's wat er op dit moment in de Mediamarkt, of de BCC hangen! (Oké, extreme gevallen die 1000en euro's meer kosten even achterwege gelaten). Dus ik zou die optie zeker open houden als je je budget niet wilt of kan verhogen.
pi_139359052
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:21 schreef Atmoz het volgende:
Voor ongeveer ¤ 600,- krijg je hele leuke (lees: ontzettend goede) 42" (107cm) tv's :)

[edit] je hoeft trouwens echt niet bang te zijn voor 2e hands tv's. Zolang je maar op betrouwbare websites/forums koopt. Ik wil je best helpen met een leuke en goede tv uit te zoeken :)
Thanks dat is lief! :D
Ik zal eens binnenkort er echt voor gaan zitten en neuzen en als ik dan vragen heb dan hoor je van me! :)

Ik heb ook niet zo'n ervaring met tweede hands koopjes dus vandaar waarschijnlijk mijn angst, maar misschien gewoon eens goed rond kijken.
pi_139359110
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Dimens het volgende:
Sony KDL-42W655A

En als je een echt zeer goede televisie wilt hebben, dan de Panasonic TX-P42ST60E.

Verduisteren of verplaatsen zul je sowieso moeten. Ook al heeft een televisie een mat paneel, reflecteren zal het sowieso. Een mat paneel hoeft ook niet per definitie minder te reflecteren dan een glossy paneel. Verschil in duidelijkheid wat er gereflecteerd wordt, dan zul je wel hebben.
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 20:07 schreef Atmoz het volgende:
Precies :)
Ik geef altijd als advies: er is eigenlijk maar één reden om geen Panasonic plasma aan te raden. Dat is namelijk als je een raam tegenover of schuintegenover je tv hebt. Dan kun je beter een andere tv nemen i.v.m. lichtinval ;)

Maar ook een 2e hands Panasonic plasma maakt korte metten met alle tv's wat er op dit moment in de Mediamarkt, of de BCC hangen! (Oké, extreme gevallen die 1000en euro's meer kosten even achterwege gelaten). Dus ik zou die optie zeker open houden als je je budget niet wilt of kan verhogen.
Of nog veel langer doorsparen voor zo'n Oled TV...................... WOW O+

Thanks voor de suggesties en tips! De voorbeelden zien er ook goed uit. Al zie ik voornamelijk pluspunten in de reviews waar ik niet zo op let, terwijl er bij de minpunten dingen staan die ik dan juist wel belangrijk vind.....

Ik zal van de week eens een winkel binnen lopen om wat beelden ook echt te kunnen zien en vergelijken. Nu nog niet gedaan behalve de tv's die ik bij vrienden heb zien staan.....

Overigens ben ik nog niet echt veel aanbiedingen als WK tv actie tegen gekomen maar misschien komt dat nog...... :@
pi_139359218
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef Dimens het volgende:
Met dat budget koop je geen fatsoenlijke televisie. Dan heb je sowieso een trage interface. En als je dan Smart mogelijkheden op de televisie hebt, heb je er doorgaans niets aan.

Spaar lekker door en koop een fatsoenlijke televisie. Of ga op tweedehands speurjacht.
Wat een hoop onzin bij elkaar zeg. :|W

Ze heeft al aangegeven geen spiegelende tv te willen hebben en dan valt plasma af. Dat een budget tv automatisch ook betekent dat je een trage interface hebt, is dikke onzin. Verdiep je eens in de materie, voordat je met dergelijke onzin aan komt zetten.
pi_139359385
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 23:03 schreef editoor het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin bij elkaar zeg. :|W

Ze heeft al aangegeven geen spiegelende tv te willen hebben en dan valt plasma af. Dat een budget tv automatisch ook betekent dat je een trage interface hebt, is dikke onzin. Verdiep je eens in de materie, voordat je met dergelijke onzin aan komt zetten.
Hoe wordt de interface aangegeven? moet ik daarbij ook ergens opletten?

Op zich vind ik het niet zo erg als het eventjes duurt voordat de TV aangaat, maar bij zappen wil ik het liefst wel een snellere reactie... geen idee hoe dit bijvoorbeeld wordt aangegeven....
pi_139359599
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 23:07 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Hoe wordt de interface aangegeven? moet ik daarbij ook ergens opletten?

Op zich vind ik het niet zo erg als het eventjes duurt voordat de TV aangaat, maar bij zappen wil ik het liefst wel een snellere reactie... geen idee hoe dit bijvoorbeeld wordt aangegeven....
Hoe bedoel je? in statistieken? ik denk niet dat daar een mooi overzicht van is. Philips bv staat bekent om dat hij traag aan gaat. Ik denk dat je in reviews wat informatie kan vinden over hoe de interface is van een tv. Maar niet elke tv heeft ook een uitgebreide review.
Ik denk dat die tv van Samsung die ik eerder poste, geen slechte deal is voor die prijs. De reviews op tweakers zijn ook zeer tevreden over de tv.
pi_139360709
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

[..]

Of nog veel langer doorsparen voor zo'n Oled TV...................... WOW O+

Thanks voor de suggesties en tips! De voorbeelden zien er ook goed uit. Al zie ik voornamelijk pluspunten in de reviews waar ik niet zo op let, terwijl er bij de minpunten dingen staan die ik dan juist wel belangrijk vind.....
Zoals?
quote:
Ik zal van de week eens een winkel binnen lopen om wat beelden ook echt te kunnen zien en vergelijken. Nu nog niet gedaan behalve de tv's die ik bij vrienden heb zien staan.....
Een winkel is ook niet echt de plek om televisies te vergelijken. Naast de verlichting die daar gebruikt wordt en de omgeving die invloed heeft op het beeld, zijn beelden ook niet correct afgesteld. Televisies die in de winkel staan, staan meestal in de winkel-modus en deze modus heeft alle instellingen maximaal ingesteld. Hierdoor krijg je dus oververzadigde kleuren, te hoog contrast, te hoge helderheid, abnormale scherpte (niet mooi, alles krijgt contouren) en een luminantie (lichtsterkte) waar je ogen in een normale huiskamer pijn van zouden doen.

Beeld wat er zo uit zou moeten zien;

Komt er zo uit te zien;

Hierdoor lijken alle beelden inderdaad wel een beetje op elkaar, aangezien het er allemaal slecht uit ziet.

Naast dat zijn de beelden die ze laten zien in de winkels ook niet veel zeggend. Veel winkels laten geen snelle scene's zien en daar zit veel verschil in bij televisies. Daar ga je het verschil zien tussen een 50Hz televisie, een 100Hz televisie en een 200Hz televisie. (Niet het geadverteerde aantal Hz maar het werkelijke aantal Hz van het paneel)

Waar je bij een 50Hz LCD televisie bij bewegende beelden een waas krijgt (motion blur), blijft dit bij 100Hz beter in tact waardoor beelden scherp blijven. Bij 200Hz heb je vrijwel geen last van zo'n waas.

[ Bericht 33% gewijzigd door Bart op 30-04-2014 14:58:25 ]
  dinsdag 29 april 2014 @ 02:04:22 #29
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_139363633
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Knikkerking dinsdag 29 april 2014 @ 10:00:20 #30
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_139366296
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 01:51 schreef editoor het volgende:
Daarbij is deze tv niet meer te krijgen, dus een totaal onzinnige vergelijking. Kom dan op zijn minst met een plasma die 40 inch is en wel te koop is.

Over welke tv hebben we het hier?
pi_139411199
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 02:04 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
:D
pi_139411288
Lief hoor dat jullie me willen helpen en voorzien van tips advies en voorbeelden. Ik heb er alleen weinig aan als jullie zeggen dat ik niet naar iemand anders moet luisteren.

Ik begrijp dat jullie overtuigd zijn van wat je zelf aanprijst maar iedereen heeft toch ook zijn eigen smaak. Ik zou het daarom fijn vinden als jullie het houden bij je eigen uitleg en adviezen en dan kan ik zelf wel beoordelen wat wel of niet goed is en voldoet aan mijn wensen!

pi_139412583
Het is ook puur smaak afhankelijk. Zelf irriteer ik mij ook mateloos aan al die verkeerd afgestelde televisies in elektronica zaken. Het lijkt wel allemaal Sesamstraat te zijn !

Eigenlijk, en ik weet niet of dit een goed advies is, kan je er misschien beter vanuit gaan dat de meest vale/saaie afgestelde televisie (wel met scherp beeld) wellicht je beste keus kan zijn. De LG die bij ons op de slaapkamer staat was ook verreweg de minst 'aantrekkelijk' afgestelde tv in de showroom. Nog geen dag spijt van gehad !
pi_139412663
^^ LG ja, niet te duur en over het algemeen prima tv's

Dus ok kijk naar je budget en grote, kies daarbij de juiste LG (led) tv.
Persoonlijk zou ik het hele smart gebeuren achterwege laten omdat je toch die chrome stick gaat gebruiken daarvoor. ;)
pi_139412868
Wat ik zo snel kan vinden is de LG 42 5404 een redelijke tv. Geen hardloper, wel full hd en zowel kpn/ziggo en upc gecertificeerd. En natuurlijk hdmi aan boord. :)
pi_139431146
thanks dames en heer!

Mooi voorbeeld en fijne prijs!

Hier zit alleen geen internet browser op zie ik, ik meende dat je met een smart TV dus ook gewoon op internet kon maar daar zijn dus ook weer verschillen en beperkingen in?

Ik zou graag gebruik willen maken van uitzending gemist (liefst alle kanalen) en Netflix. Bij Chromecast kan het wel en zijn ze bezig met de rechten voor uitzending gemist, maar dan lijkt mij een smart TV niet echt meer nodig, zoals Kree zegt.
Maar wat zijn dan de extra\s nog bij een Smart TV als er geen internet op zit?
  woensdag 30 april 2014 @ 22:02:46 #37
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_139431793
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:40 schreef Meike26 het volgende:
Het is ook puur smaak afhankelijk.
Niks smaak, je kan gewoon meten of het beeld goed is. ISF kalibratie doen en dan kijken hoe dicht het bij het optimum zit. Er zijn diverse sites die op die manier TV's testen, zo kan je totaal objectief vaststellen of het beeld goed is.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_139434370
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:02 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Niks smaak, je kan gewoon meten of het beeld goed is. ISF kalibratie doen en dan kijken hoe dicht het bij het optimum zit. Er zijn diverse sites die op die manier TV's testen, zo kan je totaal objectief vaststellen of het beeld goed is.
:?
pi_139435942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef JustD1984 het volgende:
thanks dames en heer!

Hier zit alleen geen internet browser op zie ik, ik meende dat je met een smart TV dus ook gewoon op internet kon maar daar zijn dus ook weer verschillen en beperkingen in?
Wanneer je een webbrowser op de televisie wilt hebben, zul je al helemaal een duurdere televisie moeten nemen. Met dit budget zul je niet verder komen dan budgettelevisies en je krijgt waar je voor betaalt.
quote:
Ik zou graag gebruik willen maken van uitzending gemist (liefst alle kanalen) en Netflix. Bij Chromecast kan het wel en zijn ze bezig met de rechten voor uitzending gemist, maar dan lijkt mij een smart TV niet echt meer nodig, zoals Kree zegt.
Ligt aan het model je koopt. Maar over het algemeen is het weinig interessant. Leuk om aan de familie te laten zien op je verjaardag om daarna niet meer te gebruiken. Op wat Youtube en Netflix(like apps) na.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:40 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

:?
Is wel waar. Alhoewel het allemaal persoonlijk lijkt, blijkt het dat toch allemaal niet zo te zijn. Helaas staat gewenning in de weg.
pi_139436318
Sony W65 voor jouw budget
Sony W9 voor ekte bazen :7
pi_139441157
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef JustD1984 het volgende:
thanks dames en heer!

Wacht even, in die chromecast zit een browser toch?
En over uitzending gemist, zijn ze mee bezig lees ik dus zal binnenkort ook wel komen
https://help.npo.nl/conversaties/chromecast-uitzending-gemist

Tja wat is dan nog de toegevoegde waarde van een smart TV als je browser, youtube en uitzending gemist daarmee kunt bekijken.
Dat kun je je dan afvragen.
Lijkt mij dubbel op.
Verder zit zelfs op die bovengenoemde LG ook ondersteuning voor video afspelen van usb.
Lijkt me alles wat je nodig hebt toch?

Hoor trouwens vaker positieve verhalen over LG ondanks dat het een beetje bekend staat als budget merk.

Oh edit, moet beter lezen ;)
Je noemde het min of meer zelf al.
Ik weet verder niet echt wat er meer mogelijk is met een smart tv.
En vraag me af of het sowieso wel standaard is dat smart tv's perce wel uitzening gemist hebben.

Maar vast iemand anders hier die dat wel weet. :P
  Knikkerking donderdag 1 mei 2014 @ 09:19:27 #42
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_139443559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:02 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Amen!

*smaak* :O *LG* :z etc...

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef Beursaap het volgende:
Sony W65 voor jouw budget
Sony W9 voor ekte bazen :7
Ik heb niet eens gekeken naar die SONY's (het zullen vast mega goede tv's zijn!!) maar de ekte bazen hebben toch een Panasonic VT60? 8-)
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:50:51 #43
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_139444082
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:19 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Amen!

[..]

Ik heb niet eens gekeken naar die SONY's (het zullen vast mega goede tv's zijn!!) maar de ekte bazen hebben toch een Panasonic VT60? 8-)
:N ZT60 :9~
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  Knikkerking donderdag 1 mei 2014 @ 10:19:24 #44
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_139444686
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:50 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

:N ZT60 :9~
Excuses! Je hebt helemaal gelijk.
Ik was even vergeten dat de 60 serie wel een ZT versie heeft ;)
Zit zelf nog met de VT50, dus vandaar :)
pi_139446095
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:19 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Amen!

[..]

W9 is TV van het jaar geworden!
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:36:05 #46
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_139446771
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:11 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ach, voor een LCD zal het best aardig beeld geven... maar natuurlijk totaal andere klasse dan een ZT60
  Knikkerking donderdag 1 mei 2014 @ 12:04:25 #47
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_139447579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:11 schreef Beursaap het volgende:

[..]

...en dát is nu net het probleem: dat wilt nu echt helemaal niets zeggen :)
pi_139447624
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:04 schreef Atmoz het volgende:

[..]

...en dát is nu net het probleem: dat wilt nu echt helemaal niets zeggen :)
http://tweakers.net/revie(...)n-en-calibratie.html

Volgens Tweakers één van de beste schermen.
pi_139447705
Niet dat het verder relevant is voor TS, maar Beursaap is vergeten te vertellen dat de Panasonic ZT60 is uitgeroepen tot best European Home Cinema TV 2013 - 2014. Dat is wel een stapje hoger dan best European TV 2013 - 2014.
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:40:55 #50
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_139448508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:06 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Volgens CNET is de ZT60 de Best-Performing TV We've Ever Tested. Volgens sommigen is ie zelfs beter dan een Panasonic Kuro.
  Knikkerking donderdag 1 mei 2014 @ 13:02:19 #51
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_139449013
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:06 schreef Beursaap het volgende:

Het zal zekers een (super) goede tv zijn.
Verder zijn er natuurlijk tig criteria die meedragen aan zo'n stempel.
Bijvoorbeeld prijs/prestatie verhouding... die ligt bij zo'n duur Panasonic scherm veel lager dan een goedkope LG. Maar dat wilt dus verder niets zeggen over de kwaliteit.

Feit is gewoon dat Panasonic de beste (FullHD, 4K nog even niet meetellen!) tv's maakt on the earth 8-)
(of moet ik zeggen "maakte"? Zijn ze nu al gestopt?)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:08 schreef Dimens het volgende:
Niet dat het verder relevant is voor TS, maar Beursaap is vergeten te vertellen dat de Panasonic ZT60 is uitgeroepen tot best European Home Cinema TV 2013 - 2014. Dat is wel een stapje hoger dan best European TV 2013 - 2014.
_O_

quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:40 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Volgens CNET is de ZT60 de Best-Performing TV We've Ever Tested. Volgens sommigen is ie zelfs beter dan een Panasonic Pioneer Kuro.
Dat moet Pioneer zijn natuurlijk ;)
Maargoed, idd de welkende KURO ja. Ook bekend mee. Zwarter dan zwart :7
pi_139449202
In deze prijsklasse (En alle andere prijsklasses!) is er maar 1 tv die alleen aan de top staat!

De TECHWOOD IF 22883 !!!!!!!!

Echt, je wordt een ander mens alleen al door het kijken naar de TECHWOOD IF 22883 !!!!
pi_139449219
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef emil23 het volgende:
In deze prijsklasse (En alle andere prijsklasses!) is er maar 1 tv die alleen aan de top staat!

De TECHWOOD IF 22883 !!!!!!!!

Echt, je wordt een ander mens alleen al door het kijken naar de TECHWOOD IF 22883 !!!!
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')