Gaat heel erg de goede kant op gelukkig. Minder heftige schommelingen. Nadeel daarvan is dus wel dat ik dus langer 'te laag' zit. Vroeger ging ik elke 2 weken op en af, nu kan ik langere tijd te laag zitten en dat voel ik dan helaas goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dankjewel voor de uitleg. Dan snap ik het helemaalIk snap dan ook dat je wilt wachten op een stabiele situatie. Hopelijk stabiliseerd het snel
Als hij te langzaam gaat, dan heb ik last van extreme moeheid, depressie-achtig gevoel, snel emotioneel, gewichtstoename, menstruatieproblemen en concentratiestoornissen. Alles gaat te langzaam.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:09 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gelukkig dat het de goede kant op gaatlijkt me best heftig zo. Tenminste als ik het goed begrijp voel je ene moment nog top om daarna lamlendig te voelen?? Of meer het gejaagde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o haaaaai, hier idem.. mn TSH zat op 58quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Als hij te langzaam gaat, dan heb ik last van extreme moeheid, depressie-achtig gevoel, snel emotioneel, gewichtstoename, menstruatieproblemen en concentratiestoornissen. Alles gaat te langzaam.
Als hij te snel gaat, dan heb ik last van gejaagheid, weinig slapen, snel boos worden, snel emotioneel, snel afvallen en concentratiestoornissen. Alles gaat te snel.
Daar schommel ik nu dus al zo'n jaar of 8 tussen. Dus mijn gewicht schommelt nu al jaren tussen de 60-75kg. Vroeger kon ik binnen 2 weken van het ene extreem naar het andere, maar inmiddels zit ik nu dus al een week of 6 te langzaam. Al lijkt het nu weer de goede kant op te gaan, want ik val weer behoorlijk afen ik slaap niet zo goed.
We zitten nu op 10 van 18mmquote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
NTS gefeliciteerd!
Dobbey wat spannend. Zijn er veel follikels die in aanmerking komen bij de punctie?
En wat ontzettend fijn dat je werk zo met je meedenkt zeg.
Een TP op Moederdag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:57 schreef dobbey het volgende:
_Aurum_ We gaan echt gelijk op..... Hier komt vanavond de Pregnyl aan de beurt![]()
Zojuist terug uit het ziekenhuis en we kunnen gaan hyperen![]()
Donderdagmorgen om half 10 is de punctie en...... Zondag op Moederdag
de terugplaatsing als de delingen goed gaan
Keelamandelen eruit op latere leeftijd valt echt mee.... Ok het is een dag of 2 afzien maar daarna gaat het echt beter. Maak je alsjeblieft niet te drukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef klumsy het volgende:
Maandag heb ik een afspraak maar hoop stiekem dat ze er niet uit hoeven...
Hoor heel veel mensen om me heel met keelontsteking en heb nooit eerder keelontsteking gehad, alleen was dit de 2e keer in 1,5 maand tijd, waarvan die 2e keer dus met antibiotica niet weg is gegaan.
Ow men wat een buikpijn
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:24 schreef NotTheSame het volgende:
Derde poging om iets te tikken hier.... Computer loopt steeds vast.
Klumsy, beterschap!!! Hopelijk kan de huisarts iets voor je doen!
Dobbey succes!
Ik kom hier ook weer eens binnen vallen...
Al weken vreselijk druk geweest. Man in de lappenmand, huis verkocht, elk weekend op de racebaan geweest...
Deze maand ronde 2 van Clomid 50 gehad. We hadden besloten deze ronde er niet gericht voor te gaan wegens omstandigheden...Woei!!! Gefeliciteerd joh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik maak me daar niet zo druk om, pas als het tegen de testdatum, dan begint het wel langzaam te stuiteren van binnen. De eerste keer viel het me heel zwaar, maar je raakt er aan gewend ofzo. Maar het is wel makkelijker vind ik als je planning gewoon vol staat ipv veel vrije tijd hebben en weinig om handen. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat die wachtweken wel zwaar zijn, fijn als dat voor jou niet zo is(klinkt botter dan dat ik het bedoel)
Klinkt goed, ik hoop dat het weer hier eindelijk ook eens omslaat, ben wel toe aan zon en warmte![]()
Behoorlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Twee eiige tweelingen zijn heel leuk hoor Aurum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |