abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139527148
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dankjewel voor de uitleg. Dan snap ik het helemaal :) Ik snap dan ook dat je wilt wachten op een stabiele situatie. Hopelijk stabiliseerd het snel :*
Gaat heel erg de goede kant op gelukkig. Minder heftige schommelingen. Nadeel daarvan is dus wel dat ik dus langer 'te laag' zit. Vroeger ging ik elke 2 weken op en af, nu kan ik langere tijd te laag zitten en dat voel ik dan helaas goed. :%
  zaterdag 3 mei 2014 @ 19:09:14 #152
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139527354
Gelukkig dat het de goede kant op gaat :* lijkt me best heftig zo. Tenminste als ik het goed begrijp voel je ene moment nog top om daarna lamlendig te voelen?? Of meer het gejaagde?
Be happy with the little things in life
pi_139527962
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:09 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gelukkig dat het de goede kant op gaat :* lijkt me best heftig zo. Tenminste als ik het goed begrijp voel je ene moment nog top om daarna lamlendig te voelen?? Of meer het gejaagde?
Als hij te langzaam gaat, dan heb ik last van extreme moeheid, depressie-achtig gevoel, snel emotioneel, gewichtstoename, menstruatieproblemen en concentratiestoornissen. Alles gaat te langzaam.

Als hij te snel gaat, dan heb ik last van gejaagheid, weinig slapen, snel boos worden, snel emotioneel, snel afvallen en concentratiestoornissen. Alles gaat te snel.

Daar schommel ik nu dus al zo'n jaar of 8 tussen. Dus mijn gewicht schommelt nu al jaren tussen de 60-75kg. Vroeger kon ik binnen 2 weken van het ene extreem naar het andere, maar inmiddels zit ik nu dus al een week of 6 te langzaam. Al lijkt het nu weer de goede kant op te gaan, want ik val weer behoorlijk af *O* en ik slaap niet zo goed. }:|
  zaterdag 3 mei 2014 @ 19:54:13 #154
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139528938
Dan had ik het toch nog half onthouden hoe de schildklier kan werken als hij of te snel of te langzaam is.
Dat slecht slapen is minder ;(
pi_139545890
Hoe gaat het vandaag Dobs?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139546893
Ja, lukt zeker hier te ontspannen dobbey. Dit is de reis van ons leven! En we hebben weer seks omdat we daar zin in hebben en niet omdat het "moet". En het mooie weer en het relaxte gevoel doen wonderen voor ons libido.

Hoe is het met jou, dob?

En kahlie, wat heftig die schommelingen, lijkt me. Ik wist niet dat de schildklier bij zo veel processen betrokken is.
  zondag 4 mei 2014 @ 23:09:00 #157
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139571126
Goed om te lezen Arja ^O^

Hier vandaag een complete off day.... De afgelopen dagen zijn me niet in de koude kleren gaan zitten en mijn dag vandaag bestond dan ook voornamelijk uit slapen (ik slaap nooit overdag :o ) bankhangen en niets doen.. Hartkloppingen, paniekaanvallen en algehele malaise volgden elkaar zo snel op dat ik vandaag mijn principes aan de kant heb gegooid en zelfs medicatie hier voor heb ingenomen. Gelukkig mag de oxazepam met hetgeen wat ik gebruik aan hormonen maar liever doe ik het niet maar vandaag wilde het echt niet zonder :@

De donor houd zich goed aan het feit dat ze niets mag doen en sinds gisteravond werpt dat zijn vruchten af. De erge pijn is weg en er is een lichte sluimerende pijn voor in de plaats gekomen. We kijken beiden uit naar morgen en hopen dat we dan de afspraak krijgen voor de punctie.
  maandag 5 mei 2014 @ 03:40:58 #158
313574 klumsy
Lola O+
pi_139575545
Het is ook niet niks dobbey :* succes morgen!

*klaagmodus*
Afgelopen vrijdag middag laatste antibiotica pil gehad voor m'n keelontsteking
Zaterdagavond twijfelde ik al of het helemaal weg was.....
En sinds vandaag steeds meer last, met als gevolg dat ik nu wakker lig van de pijn ;(
Morgen ochtend gelijk maar de huisarts bellen! Geen idee wat ze voor me kan doen want zolang ik niet weet of ik zwanger ben kan ze ook lang niet alles voorschrijven.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 5 mei 2014 @ 11:24:02 #159
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_139579008
Derde poging om iets te tikken hier.... Computer loopt steeds vast :( .

Klumsy, beterschap!!! Hopelijk kan de huisarts iets voor je doen!

Dobbey succes!

Ik kom hier ook weer eens binnen vallen...
Al weken vreselijk druk geweest. Man in de lappenmand, huis verkocht, elk weekend op de racebaan geweest...
Deze maand ronde 2 van Clomid 50 gehad. We hadden besloten deze ronde er niet gericht voor te gaan wegens omstandigheden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 mei 2014 @ 11:26:08 #160
313574 klumsy
Lola O+
pi_139579051
Wat super NTS! Gefeliciteerd *O*
  maandag 5 mei 2014 @ 11:26:19 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_139579058
NTS!! Wat geweldig, gefeliciteerd! *O*
disclaimer
pi_139579143
Super! O+ Gefeliciteerd NTS!! *O*
  maandag 5 mei 2014 @ 11:43:34 #163
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139579488
NTS *O* *O* gefeliciteerd *O* *O*
  maandag 5 mei 2014 @ 11:44:16 #164
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_139579507
NTS gefeliciteerd *O* *O*
  maandag 5 mei 2014 @ 11:56:27 #165
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139579831
Jaaaa NTS wat leuk! *O* Draakje grote zus O+ Gefeliciteerd!
pi_139580105
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:26 schreef kahlie het volgende:

[..]

Als hij te langzaam gaat, dan heb ik last van extreme moeheid, depressie-achtig gevoel, snel emotioneel, gewichtstoename, menstruatieproblemen en concentratiestoornissen. Alles gaat te langzaam.

Als hij te snel gaat, dan heb ik last van gejaagheid, weinig slapen, snel boos worden, snel emotioneel, snel afvallen en concentratiestoornissen. Alles gaat te snel.

Daar schommel ik nu dus al zo'n jaar of 8 tussen. Dus mijn gewicht schommelt nu al jaren tussen de 60-75kg. Vroeger kon ik binnen 2 weken van het ene extreem naar het andere, maar inmiddels zit ik nu dus al een week of 6 te langzaam. Al lijkt het nu weer de goede kant op te gaan, want ik val weer behoorlijk af *O* en ik slaap niet zo goed. }:|
o haaaaai, hier idem.. mn TSH zat op 58 :') en ik maar denken dat ik gewoon lui was geworden snds mn zwangerschappen.. ik slik nu een flinke dosis thyrax en hij zit nu op 10 (moet dus naar 0) maar man man man wat een verschil.. alles,huid, haar, energie...pff. bij mij is t Hashimoto blijkbaar (auto-immuun)
pi_139580275
NTS O+ *O* Waaauw!
♥ J & S
  maandag 5 mei 2014 @ 12:47:30 #168
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_139581022
NTS *O* O+ Gefeliciteerd! Fijn ook dat jullie huis verkocht is *O*
Oude (on)bekende.
  maandag 5 mei 2014 @ 12:56:13 #169
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_139581226
NTS, gefeliciteerd! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_139581391
NTS *O*
  maandag 5 mei 2014 @ 13:21:30 #171
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139581807
NTS gefeliciteerd! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_139581867
Gefeli NTS!

En sterkte Dobbey met je emo RollerCoaster.

@Klums: wat zei de dokter?

Hier alles ok, 2 follikels van 20mm en baarmoeder slijmvlies was al goed dik ( :') ) IUI is woensdag
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139581929
Gefeliciteerd NTS!!! Geweldig ondanks dat jullie er eigenlijk niet voor gingen.

Hou vol Dobbey, jullie zijn er bijna!

Klums :*

Aurum, mooi vooruitzicht! Ik ga vast in duimstand.
  maandag 5 mei 2014 @ 13:50:58 #174
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_139582495
Hey, wat zie ik nou! NTS!!! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
  maandag 5 mei 2014 @ 13:51:02 #175
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139582498
Altijd fijn om hier streepjes te zien :) gefeliciteerd! *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 5 mei 2014 @ 13:53:48 #176
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_139582568
Aurum succes woensdag!!!

Wat een lieve reacties allemaal! Hier is het nog allemaal zo onwerkelijk. Manlief schrok zich te pletter toen ik het hem net vertelde. Echt, dat gezicht... :o OMG WTF :o ! Maar hij is er wel blij mee hoor ;) .
pi_139582583
NTS gefeliciteerd *O*
  maandag 5 mei 2014 @ 14:11:25 #178
313574 klumsy
Lola O+
pi_139583092
Keelontsteking is weer helemaal terug ;(
Verlening van de kuur meegekregen en een verwijsbrief voor de KNO arts ( maar het zkh is vandaag gesloten :( ) hopelijk kan ik daar donderdag terecht, wachttijd is 2 dagen.
En dan gaan ze kijken of m'n amandelen eruit moeten :X ben erg benieuwd of dat kan als ik zwanger ben? Of dat ik straks 9 maanden met een keelontsteking loop.
In het geval dat ik niet zwanger ben en m'n amandelen moeten eruit dan moet dat zsm en moeten we een ronde overslaan, of eigenlijk 2 want in juni zijn we op vakantie....
Flink balen dus!
  maandag 5 mei 2014 @ 14:59:25 #179
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139584520
*O* *O* *O* NTS wat super!

Klumsy... Keel ontsteking sucks :*

Aurum succes woensdag ^O^

Onze dag begon goed :') Ivm de zere stokken van de donor nemen we de auto van mijn schoonouders mee.(hoge instap) Die heeft een kaart als sleutel dus vanmorgen wilde ik de auto open doen.... Niets.... 10 minuten aangebeld en andere sleutel gekregen. Rijden we ca 500 mtr van huis zegt de donor waarom staat er stop op het dashboard? Euhhh geen idee... Oh kijk het lampje van de linkervoorwiel brand dus ik zal wel ff kijken. Ik stap de auto uit #$%*^<$#$ band lek :(

Weer terug gereden en onze auto opgehaald en toen weer op weg naar Zwolle. Echo gehad en de follikels zijn nu 18mm. De gyn wil nog 1 dag doorspuiten en dan donderdag of vrijdag de punctie. Morgenvroeg om kwart voor 10 weer naar Zwolle en dan horen we de datum *O*

Daarstraks even op het werk geweest en gesprek gehad met mijn chef. Ik wilde graag deze week de ziektewet in omdat ik er zelf lichtelijk aan onderdoor ga. Hij vond dit niet zo handig en stelde maar voor dat ik niet eerder ga beginnen dan 1 juni :o
Ik heb gewoon de hele maand mei "vrij" gekregen.... Hij is heel bang dat ik volgende week als alles achter de rug is compleet bij mijn enkels afknap dus heeft liever dat ik er nu een maand uit ben dan dat ik later nog grotere problemen krijg.. Echt zo tof O+

Oeps wel een beetje een "hallo lief dagboek verhaal" geworden :@
pi_139594758
NTS gefeliciteerd! *O*

Dobbey wat spannend. Zijn er veel follikels die in aanmerking komen bij de punctie?
En wat ontzettend fijn dat je werk zo met je meedenkt zeg.
  maandag 5 mei 2014 @ 20:22:48 #181
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139595516
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
NTS gefeliciteerd! *O*

Dobbey wat spannend. Zijn er veel follikels die in aanmerking komen bij de punctie?
En wat ontzettend fijn dat je werk zo met je meedenkt zeg.
We zitten nu op 10 van 18mm *O* Het kan zijn dat er nog meer achterliggen maar dat is tot nu toe niet te zien op de echo ivm ver weg liggende eierstokken of zoiets :) Voor een ander is 10 misschien geen topscore maar wij zijn dol gelukkig ^O^

Mijn werk is echt grandioos... Ik werk er nu 2,5 jaar als uitzendkracht en ze zitten dus al vanaf het begin in de "ellende" Ik krijg alle medewerking en ben echt super blij met ze. Menig bedrijf had me er al uitgegooid maar hier werd vanmiddag na het gesprek nogmaals benadrukt dat ze me echt, echt, echt niet kwijt willen
pi_139597372
10 is heel goed hoor! Artsen streven meestal naar zo'n aantal, 10-12 uit mijn hoofd. Veel meer, zoals ik telkens had is eigenlijk niet wenselijk omdat dat de kwaliteit niet ten goede komt. Ik duim voor een mooi embryo voor de tp én cryo's. :*

Echt heel fijn dat je werk zo enthousiast blijft. Dat is in ieder geval een zorg minder, want je hebt al genoeg om je druk om te maken.

Ik was vandaag in de dierentuin. En er gebeurde iets wat ik totaal niet verwacht had. Ik liep op een plek waar ik bijna een jaar geleden mijn hcg eerste score van de zwangerschap telefonisch te horen kreeg. En ondanks de goede score was het allemaal onzeker want ik had een bloeding gehad. Ik kreeg echt weer even dat gevoel van toen terug. En ik stond daar dus midden in de menigte even een emo momentje te hebben. :')
pi_139601724
NTS *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 06:33:42 #184
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_139609763
NTS gefeliciteerd!!
pi_139610310
Sterkte Klums! Lijkt me erg vermoeiend allemaal :X Hopelijk kan de KNO arts iets voor je betekenen.

En sterkte Dobbey, fijn dat je werkgever je vrij geeft :Y En ik hoop dat je donor niet verder al teveel klachten heeft.

Gister de Pregnyl gezet, ik word er wel steeds beter in :') :D Het doet geen zeer meer iig. ^O^
Wel weer crappy geslapen ( I see a pattern here :X )
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:57:18 #186
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139614522
_Aurum_ We gaan echt gelijk op..... Hier komt vanavond de Pregnyl aan de beurt *O*

Zojuist terug uit het ziekenhuis en we kunnen gaan hyperen *O* *O* Donderdagmorgen om half 10 is de punctie en...... Zondag op Moederdag O+ de terugplaatsing als de delingen goed gaan
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:02:48 #187
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_139617986
Super Dobbey!!!!

Nts gefeliciteerd! Wat een mooie verrassing als je er niet echt super mee bezig was deze ronde.
pi_139618205
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:57 schreef dobbey het volgende:
_Aurum_ We gaan echt gelijk op..... Hier komt vanavond de Pregnyl aan de beurt *O*

Zojuist terug uit het ziekenhuis en we kunnen gaan hyperen *O* *O* Donderdagmorgen om half 10 is de punctie en...... Zondag op Moederdag O+ de terugplaatsing als de delingen goed gaan
Een TP op Moederdag. O+
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:09:06 #189
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139618210
aurum, mijn duimen draaien, ik hoop dat je de wachtweken een beetje goed doorkomt :*

jaaaaa Dobbey *O* wat goed. Ik ga duimen voor een goede opbrengst en deling :*
pi_139619417
Volgens mij maken jullie je drukker met die wachtweken dan ik :+ Ik heb zoiets van we zien wel. Wat ook scheelt is dat mijn agenda ramvol zit tot de 16e, want dan gaan we op vakantie.

Naar waar het warm is, de zon schijnt en ik 2 weken kan kreperen en niks doen (ben benieuwd hoelang ik dat volhoud :P :D )
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:58:44 #191
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139620017
ik maak me daar niet zo druk om, pas als het tegen de testdatum, dan begint het wel langzaam te stuiteren van binnen. De eerste keer viel het me heel zwaar, maar je raakt er aan gewend ofzo. Maar het is wel makkelijker vind ik als je planning gewoon vol staat ipv veel vrije tijd hebben en weinig om handen. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat die wachtweken wel zwaar zijn, fijn als dat voor jou niet zo is :* (klinkt botter dan dat ik het bedoel)
Klinkt goed, ik hoop dat het weer hier eindelijk ook eens omslaat, ben wel toe aan zon en warmte O+ :@
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:38:11 #192
313574 klumsy
Lola O+
pi_139623440
Nieuwe ronde nieuwe kansen... Ongesteld geworden dus ga donderdag weer beginnen met gonal.
Maandag gesprek met de kno arts, als m'n amandelen eruit moeten, moet ik maar even zien of ik deze ronde moet afbreken....
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:40:17 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139623500
klumsy :* ik lees nu ook pas over je keelonsteking en dat de ab niet geholpen heeft. Hoe snel kun je terecht voor het verwijderen van je keelamandelen?? I
Dikke knuf een meh voor je ongesteldheid -O-
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:27:08 #194
313574 klumsy
Lola O+
pi_139628890
Maandag heb ik een afspraak maar hoop stiekem dat ze er niet uit hoeven...
Hoor heel veel mensen om me heel met keelontsteking en heb nooit eerder keelontsteking gehad, alleen was dit de 2e keer in 1,5 maand tijd, waarvan die 2e keer dus met antibiotica niet weg is gegaan.
Ow men wat een buikpijn :X
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:49:13 #195
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139630096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef klumsy het volgende:
Maandag heb ik een afspraak maar hoop stiekem dat ze er niet uit hoeven...
Hoor heel veel mensen om me heel met keelontsteking en heb nooit eerder keelontsteking gehad, alleen was dit de 2e keer in 1,5 maand tijd, waarvan die 2e keer dus met antibiotica niet weg is gegaan.
Ow men wat een buikpijn :X
Keelamandelen eruit op latere leeftijd valt echt mee.... Ok het is een dag of 2 afzien maar daarna gaat het echt beter. Maak je alsjeblieft niet te druk :*
pi_139631498
Klums :*
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:56:11 #197
48000 Vlinder
Vlinder
pi_139639556
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:24 schreef NotTheSame het volgende:
Derde poging om iets te tikken hier.... Computer loopt steeds vast :( .

Klumsy, beterschap!!! Hopelijk kan de huisarts iets voor je doen!

Dobbey succes!

Ik kom hier ook weer eens binnen vallen...
Al weken vreselijk druk geweest. Man in de lappenmand, huis verkocht, elk weekend op de racebaan geweest...
Deze maand ronde 2 van Clomid 50 gehad. We hadden besloten deze ronde er niet gericht voor te gaan wegens omstandigheden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woei!!! Gefeliciteerd joh!! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_139653961
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik maak me daar niet zo druk om, pas als het tegen de testdatum, dan begint het wel langzaam te stuiteren van binnen. De eerste keer viel het me heel zwaar, maar je raakt er aan gewend ofzo. Maar het is wel makkelijker vind ik als je planning gewoon vol staat ipv veel vrije tijd hebben en weinig om handen. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat die wachtweken wel zwaar zijn, fijn als dat voor jou niet zo is :* (klinkt botter dan dat ik het bedoel)
Klinkt goed, ik hoop dat het weer hier eindelijk ook eens omslaat, ben wel toe aan zon en warmte O+ :@
Ik snap wat je bedoelt :Y Ik vind het moeilijk uit te leggen maar ik ga het toch proberen :+

Ik geloof denk ik pas dat ik zwanger ben, dat het gelukt is, als ik echt een positieve test zie. Ik heb 't eerder gehad dat ik vanalles voel en vervolgens word ik gewoon ongesteld. Dus in mijn hoofd zet ik me heen over alles wat mijn lijf doet en wat ik voel.

Ik zag die tweede follikel ook eigenlijk niet als een extra kans, pas toen Arja het opmerkte. Zo van oja, da's gewoon een extra kans (de kans dat ik een twee eiige tweeling krijg, die negeer ik maar even :+ )

Het crappy slapen (vannacht weer wakker van 0100 tot 0300) daar word ik wel een beetje zat van :X Ik merk dat het mijn denken beinvloedt en hoe ik naar dingen kijk. Ik maak me druk om dingen waar ik me normaal nooit druk om maak, ik kan me minder richten op mijn werk etc. Ben gewoon echt echt echt aan vakantie toe.

Sommigen vinden het knap dat ik aan de rem trek, ik vind het knap dat er mensen zijn die maand na maand door kunnen gaan. Ik denk niet dat ik het zou kunnen, ik zou niet succesvol kunnen zijn met mijn werk etc. En ik denk niet dat ik er gelukkiger van zou worden. Vandaar dat ik ook af en toe op de rem ga staan.

Ik zat van de week in het zkh te praten met een vrouw die per cyclus gemiddeld 6!! keer voor controle langs moeten komen. Ik vind 1 a 2 keer al meer dan genoeg :X
pi_139655244
Twee eiige tweelingen zijn heel leuk hoor Aurum. O~)
pi_139655955
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Twee eiige tweelingen zijn heel leuk hoor Aurum. O~)
Behoorlijk O+ O+
Succes Aurum.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')