quote:
Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef droomvrouwtje het volgende:ik maak me daar niet zo druk om, pas als het tegen de testdatum, dan begint het wel langzaam te stuiteren van binnen. De eerste keer viel het me heel zwaar, maar je raakt er aan gewend ofzo. Maar het is wel makkelijker vind ik als je planning gewoon vol staat ipv veel vrije tijd hebben en weinig om handen. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat die wachtweken wel zwaar zijn, fijn als dat voor jou niet zo is

(klinkt botter dan dat ik het bedoel)
Klinkt goed, ik hoop dat het weer hier eindelijk ook eens omslaat, ben wel toe aan zon en warmte

Ik snap wat je bedoelt

Ik vind het moeilijk uit te leggen maar ik ga het toch proberen

Ik geloof denk ik pas dat ik zwanger ben, dat het gelukt is, als ik echt een positieve test zie. Ik heb 't eerder gehad dat ik vanalles voel en vervolgens word ik gewoon ongesteld. Dus in mijn hoofd zet ik me heen over alles wat mijn lijf doet en wat ik voel.
Ik zag die tweede follikel ook eigenlijk niet als een extra kans, pas toen Arja het opmerkte. Zo van oja, da's gewoon een extra kans (de kans dat ik een twee eiige tweeling krijg, die negeer ik maar even

)
Het crappy slapen (vannacht weer wakker van 0100 tot 0300) daar word ik wel een beetje zat van

Ik merk dat het mijn denken beinvloedt en hoe ik naar dingen kijk. Ik maak me druk om dingen waar ik me normaal nooit druk om maak, ik kan me minder richten op mijn werk etc. Ben gewoon echt echt echt aan vakantie toe.
Sommigen vinden het knap dat ik aan de rem trek, ik vind het knap dat er mensen zijn die maand na maand door kunnen gaan. Ik denk niet dat ik het zou kunnen, ik zou niet succesvol kunnen zijn met mijn werk etc. En ik denk niet dat ik er gelukkiger van zou worden. Vandaar dat ik ook af en toe op de rem ga staan.
Ik zat van de week in het zkh te praten met een vrouw die per cyclus gemiddeld 6!! keer voor controle langs moeten komen. Ik vind 1 a 2 keer al meer dan genoeg
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet