tr gemaaktquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:27 schreef Dven het volgende:
kanker op met je koningsnacht kankerdebiel dit is me een ban waard gadverdomma eviezerikken dat ulie zijn
Verwijder me ook maar van facebook dan, zo ben je toch welquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:27 schreef Dven het volgende:
kanker op met je koningsnacht kankerdebiel dit is me een ban waard gadverdomma eviezerikken dat ulie zijn
Van die clubs mogen Sparta en de Graafschap wel promoveren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De nummer 17 gaat d'ran.
ik kan me nog herinneren dat ik je naar de vbl sc lokte, dat we samen over eriksen giecheldequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Verwijder me ook maar van facebook dan, zo ben je toch wel
Denk dat Dordrecht of VVV gaat promoveren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van die clubs mogen Sparta en de Graafschap wel promoveren.
De rest voegen niks toe, al is Sparta natuurlijk ook dramatisch. Maar die club hoort in de Eredivisie.
Ik heb je net verwijderdquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik je naar de vbl sc lokte, dat we samen over eriksen giechelde
maar tegenwoordig ben je niets meer
VVV vind ik echt een schijtclub.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat Dordrecht of VVV gaat promoveren.
verwijdert* jongequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Rens maar niet verwijderd
ik vrees wel voor promoverend excelsiorquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VVV vind ik echt een schijtclub.
Dordrecht heeft niks te zoeken in de Eredivisie. Daarbij zullen ze ook nog wel teleurgesteld zijn over het missen van het kampioenschap, dus ik zie ze het sowieso niet redden.
Geen enkel probleem, ik doe het graagquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp, ik waardeer dit.
Die club mogen ze echt opheffen. Dat vind ik zo'n zaadclub. Ook totaal geen achterban. En dat lelijke kleine kutstadion.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vrees wel voor promoverend excelsior
Die ballen nog beter onder de nieuwe trainer dan onder tomassonquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die club mogen ze echt opheffen. Dat vind ik zo'n zaadclub. Ook totaal geen achterban. En dat lelijke kleine kutstadion.
Misschien is leraar dan wel een goed beroep voor jouquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, ik doe het graag
Maar ze vliegen er toch binnen 2 jaar weer uit. Geen potentie om een stabiele Eredivisie club te worden zoals Sparta of Willem II dat wel hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ballen nog beter onder de nieuwe trainer dan onder tomasson
je vliegt er zelf binnen 2 jaar weer uitquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze vliegen er toch binnen 2 jaar weer uit. Geen potentie om een stabiele Eredivisie club te worden zoals Sparta of Willem II dat wel hebben.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is leraar dan wel een goed beroep voor jou
Met je spartaquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze vliegen er toch binnen 2 jaar weer uit. Geen potentie om een stabiele Eredivisie club te worden zoals Sparta of Willem II dat wel hebben.
heb ik al een keer dat verhaal verteld dat happel mij wou meetten om te vechten en hij vervolgens niet kwam opdagenquote:
Waaruit?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
je vliegt er zelf binnen 2 jaar weer uit
Je zou maar voor een klas met 30 pubers staan die het geen reet boeit wat je staat te vertellenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te ongeduldig voor.
Nee vertelquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb ik al een keer dat verhaal verteld dat happel mij wou meetten om te vechten en hij vervolgens niet kwam opdagen
Hangt er ook wel vanaf hoe je het brengt, ik heb een geschiedenisleraar gehad die prima en boeiend kon vertellen, maar ook van die verschrikkelijk saaie en chagrijnige klotenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waaruit?
[..]
Je zou maar voor een klas met 30 pubers staan die het geen reet boeit wat je staat te vertellen.
Littlerabbit
Ja dat zeg ik net. Ze presteren als een kut door wanbeleid, maar ze hebben natuurlijk veel meer potentie dan Excelsior. Dat snap jij toch ook wel mag ik hopen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je spartadie eindigden dit jaar 16e..
Typisch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb ik al een keer dat verhaal verteld dat happel mij wou meetten om te vechten en hij vervolgens niet kwam opdagen
Waarom zou iemand met jou willen vechten?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja dat was het dus zo beetje
happel vindt het niet leuk wanneer ik dat vertel
ja dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net. Ze presteren als een kut door wanbeleid, maar ze hebben natuurlijk veel meer potentie dan Excelsior. Dat snap jij toch ook wel mag ik hopen.
[..]
Typisch.
En ligt eraan hoe leergierig je leerlingen zijn. Er zitten er altijd een paar tussen die alleen maar willen kloten en met andere dingen bezig zijn. Dan ben je meer bezig met orde houden dan met echt vertellen wat je leuk vindt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hangt er ook wel vanaf hoe je het brengt, ik heb een geschiedenisleraar gehad die prima en boeiend kon vertellen, maar ook van die verschrikkelijk saaie en chagrijnige kloten
Nou als Happel op Tyron gaat zitten krijgt hij het toch wel benauwd hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met jou willen vechten?
(diegene maakt toch geen schijn van kans)
.quote:
Die zou ik er dus meteen uitflikkerenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ligt eraan hoe leergierig je leerlingen zijn. Er zitten er altijd een paar tussen die alleen maar willen kloten en met andere dingen bezig zijn. Dan ben je meer bezig met orde houden dan met echt vertellen wat je leuk vindt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou als Happel op Tyron gaat zitten krijgt hij het toch wel benauwd hoor.
Letterlijk.
oja jij was er toen nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met jou willen vechten?
(diegene maakt toch geen schijn van kans)
Gaat ze toch niet lukken. Als je 9 thuisduels op rij verliest ga je echt niet opeens winnen van een Eredivisieclub.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel.
al kunnen ze nog steeds wel promoveren
Je bent net Drizzt joh, met elke week een andere clubquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ben lekker bezig met telstar @ fm.
langer dan een week zelfde club spelenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je bent net Drizzt joh, met elke week een andere club![]()
Nee ik kom pas een paar dagen echt in de SCquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
oja jij was er toen niet
er is een tijdperk geweest dat werkelijk iedereen van sc mij haatte (behalve donraja en jordi)
toen was ik op mijn succesvolst eigenlijk
Ik zou me dus echt kapot ergeren als ik net over de Holocaust vertel en een paar sletjes zitten hun make-up bij te werkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die zou ik er dus meteen uitflikkeren
Niet als het met Southampton isquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
langer dan een week zelfde club spelen
autisme/10
Hoezoquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou me dus echt kapot ergeren als ik net over de Holocaust vertel en een paar sletjes zitten hun make-up bij te werken
prima clubquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als het met Southampton is![]()
Jij vindt dit leuk.
Die fase heb ik ook gehad. Toen de SC dicht ging en Rens mij ging uitschelden via DMquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
oja jij was er toen niet
er is een tijdperk geweest dat werkelijk iedereen van sc mij haatte (behalve donraja en jordi)
toen was ik op mijn succesvolst eigenlijk
mwah vond het niet erg, eerder zeer vermakelijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee ik kom pas een paar dagen echt in de SC
Maar wat naar voor je Tyron. Het is goed dat je er zo bovenop bent gekomen. Inmiddels mag iedereen je
Tweede wereldoorlog en Vietnam is toch sowieso interessantquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou me dus echt kapot ergeren als ik net over de Holocaust vertel en een paar sletjes zitten hun make-up bij te werken
binnekort weerquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:42 schreef Dven het volgende:
Ik zou zo graag een eentweetje doen. Maar mijn vriend is het vergeten
ja maar bij mij was het anders, jij had het aan je beginquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die fase heb ik ook gehad. Toen de SC dicht ging en Rens mij ging uitschelden via DM
Vietnam oorlog was mijn examen onderwerp. Maar jammer genoeg had ik toen een lerares die totaal niet leuk kon vertellen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tweede wereldoorlog en Vietnam is toch sowieso interessantLekker een excuus om een paar goeie films te kijken.
Gelukkig heb ik alleen maar vrienden hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar bij mij was het anders, jij had het aan je begin
ik had het na een paar maanden want ik werd goed ontvangen en toen was ik even weg en kwam ik weer terug en ging ik gwn lekker rellen in de sc enzo leuk haha oke
Had je ook de Republiek der Nederlanden erbij?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vietnam oorlog was mijn examen onderwerp. Maar jammer genoeg had ik toen een lerares die totaal niet leuk kon vertellen.
Wou ook niet die films kijken toen we daar om vroegen, want we moesten luisteren naar al die feitjes die ze opdreunden
ja leuk zolang je maar niet vrienden wordt met users zoals dven, die steken je in je rug wanneer je even niet opletquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar vrienden hier
dat was tantoe saaiquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had je ook de Republiek der Nederlanden erbij?
Dat was bij mij ook na een halfjaar pas dat iedereen me echt zat was, al was ik toen ook echt vervelend met depressie gejankquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar bij mij was het anders, jij had het aan je begin
ik had het na een paar maanden want ik werd goed ontvangen en toen was ik even weg en kwam ik weer terug en ging ik gwn lekker rellen in de sc enzo leuk haha oke
Neeeeeehhhquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja leuk zolang je maar niet vrienden wordt met users zoals dven, die steken je in je rug wanneer je even niet oplet
vond wel lachen toen, weet nog wel toen ik jou dronken ging dmen mooie tijdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook na een halfjaar pas dat iedereen me echt zat was, al was ik toen ook echt vervelend met depressie gejank.
Nee examenjaar was alleen maar Vietnam en Koude Oorlog.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had je ook de Republiek der Nederlanden erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |