tr gemaaktquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:27 schreef Dven het volgende:
kanker op met je koningsnacht kankerdebiel dit is me een ban waard gadverdomma eviezerikken dat ulie zijn
Verwijder me ook maar van facebook dan, zo ben je toch welquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:27 schreef Dven het volgende:
kanker op met je koningsnacht kankerdebiel dit is me een ban waard gadverdomma eviezerikken dat ulie zijn
Van die clubs mogen Sparta en de Graafschap wel promoveren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De nummer 17 gaat d'ran.
ik kan me nog herinneren dat ik je naar de vbl sc lokte, dat we samen over eriksen giecheldequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Verwijder me ook maar van facebook dan, zo ben je toch wel
Denk dat Dordrecht of VVV gaat promoveren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van die clubs mogen Sparta en de Graafschap wel promoveren.
De rest voegen niks toe, al is Sparta natuurlijk ook dramatisch. Maar die club hoort in de Eredivisie.
Ik heb je net verwijderdquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik je naar de vbl sc lokte, dat we samen over eriksen giechelde
maar tegenwoordig ben je niets meer
VVV vind ik echt een schijtclub.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat Dordrecht of VVV gaat promoveren.
verwijdert* jongequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Rens maar niet verwijderd
ik vrees wel voor promoverend excelsiorquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VVV vind ik echt een schijtclub.
Dordrecht heeft niks te zoeken in de Eredivisie. Daarbij zullen ze ook nog wel teleurgesteld zijn over het missen van het kampioenschap, dus ik zie ze het sowieso niet redden.
Geen enkel probleem, ik doe het graagquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp, ik waardeer dit.
Die club mogen ze echt opheffen. Dat vind ik zo'n zaadclub. Ook totaal geen achterban. En dat lelijke kleine kutstadion.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vrees wel voor promoverend excelsior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |