abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139573386
Journalistieke verzinsels.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139574337
quote:
13s.gif Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef eight het volgende:
Journalistieke verzinsels.
De enige bron blijkt chinatimes te zijn dus idd een journalistieke verzinsel
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 5 mei 2014 @ 01:02:48 #103
6941 APK
Factual, I think.
pi_139574406
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 00:58 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

De enige bron blijkt chinatimes te zijn dus idd een journalistieke verzinsel
Wat is het doel van zo'n verzinsel?
Lijkt mij niet goed voor de toekomstige geloofwaardigheid van het betreffende periodiek.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_139574591
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef APK het volgende:

[..]

Lijkt mij niet goed voor de toekomstige geloofwaardigheid van het betreffende periodiek.
Tja als ik dat wist... of toch misschien hier op gebaseerd, volgens China daalde het toestel plots erg snel en draaide van 040 naar 333, die koers zou inhouden dat ze richting Utapao Rayong Pataya international airport vlogen.
pi_139575117
quote:
Leuk voor BNW, maar hier...

Iedereen kan een mening geven op YouTube. Maakt het nog niet waar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139575121
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 22:58 schreef kree het volgende:

[..]

hmmm te laat zeker of is mh370 in die vulkaan gevlogen waar het nu over gaat.
Sorry maar wat lul je?? Welke vulkaan??
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_139575206
quote:
9s.gif Op maandag 5 mei 2014 02:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sorry maar wat lul je?? Welke vulkaan??
Toen ik brandpunt inschakelde toen ging het over een vulkaan, dat was het volgende onderwerp blijkbaar ;)
Do what you love, love what you do!
pi_139575225
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 02:10 schreef kree het volgende:

[..]

Toen ik brandpunt inschakelde toen ging het over een vulkaan, dat was het volgende onderwerp blijkbaar ;)
Ja, ik weet niks van Brandpunt, maar vulkanen weet ik wel wat van.

In geen enkel scenario is het vliegtuig over een (actieve) vulkaan gevlogen...

pi_139575287
quote:
15s.gif Op maandag 5 mei 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leuk voor BNW, maar hier...

Iedereen kan een mening geven op YouTube. Maakt het nog niet waar.
Hij geeft dan ook gewoon een mening waarbij helemaal niet gesuggereerd wordt dat het waar is.
Maar ik vond de gedachte en zeker zijn houding richting Isreal en Amerika opmerkend genoeg om het te posten.
Erg veel ander nieuws dan speculeren is er op het moment ook niet. :)
pi_139578661
Zoektocht vermiste Boeing gaat door

CANBERRA -
De zoektocht naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines wordt onder water voortgezet. Dat heeft de Australische vicepremier Warren Truss maandag bekendgemaakt na overleg met Maleisië en China.
Truss liet weten dat Australië en de andere betrokken landen er nog steeds vertrouwen in hebben dat ze in het goede gebied zoeken. Hoe de zoektocht precies wordt voortgezet, is nog niet bekend.
Deze week komen in Australië internationale experts bijeen. Zij gaan onder meer bekijken welk materieel nodig is. Het gaat daarbij om sonarapparatuur die achter een schip wordt voortgesleept en onderzeeërs die de bodem van de Indische Oceaan ten westen van Australië kunnen afspeuren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_gaat_door__.html

Kijk eens, sonarapparatuur die achter een schip wordt aangesleept! Zoiets heb ik een tijdje terug voorgesteld en toen werd ik hier uitgelachen.
  maandag 5 mei 2014 @ 11:23:24 #111
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139578989
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:09 schreef Loekie1 het volgende:

CANBERRA -
De zoektocht naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines wordt onder water voortgezet. Dat heeft de Australische vicepremier Warren Truss maandag bekendgemaakt na overleg met Maleisië en China.
Truss liet weten dat Australië en de andere betrokken landen er nog steeds vertrouwen in hebben dat ze in het goede gebied zoeken. Hoe de zoektocht precies wordt voortgezet, is nog niet bekend.
Deze week komen in Australië internationale experts bijeen. Zij gaan onder meer bekijken welk materieel nodig is. Het gaat daarbij om sonarapparatuur die achter een schip wordt voortgesleept en onderzeeërs die de bodem van de Indische Oceaan ten westen van Australië kunnen afspeuren.

Kijk eens, sonarapparatuur die achter een schip wordt aangesleept! Zoiets heb ik een tijdje terug voorgesteld en toen werd ik hier uitgelachen.
lol
toen kwamen er ook andere ideeen, zoals de oceaan leegpompen.
Zul je zien dat ze ijzerwerken de grond in gaan slaan om zo gebied voor gebied leeg te pompen.
Duurt ff, maar we vinden dat ding wel :Y
pi_139579055
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef APK het volgende:

[..]

Simpel: meer oplages en meer pageviews.
Het is vrij aantrekkelijk om een artikel over een groot onderwerp een nieuwe richting te geven en er vervolgens 'bronnen' bij te zoeken. Zolang ze hun bronnen niet aan personen koppelen komen ze er vaak mee weg.
Zolang je dit met mate toepast zullen de vaste lezers dit niet opvallen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139579157
quote:

CANBERRA -

Was dat gelijktijdig met je idee om de oceaan a la Mozes te splijten?
pi_139581204
quote:
10s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef eight het volgende:

[..]

Was dat gelijktijdig met je idee om de oceaan a la Mozes te splijten?
Jullie kwamen met idiote ideeën, die van mij waren serieus. Ik had ook het idee om meer zwarte dozen te creëren, dat vind ik nog steeds een goed idee.
pi_139583384
Volgens mij is het heel goed mogelijk om de ELT aan te passen zodat deze ook na een crash op zee een signaal kan uitzenden welke door satellieten opgevangen kunnen worden.
Zorgen dat zo'n ding kan blijven drijven en wellicht kijken naar de mogelijkheid om ook een ELT aan de buitenzijde van het vliegtuig te monteren.

Het toestel van Adam air was ook 9 dagen onvindbaar, geen drijvende wrakstukken, lijken, koffers, helemaal niets.
Het geluk was dat een visser iets naar boven haalde wat volgens hem iets van het verdwenen vliegtuig kon zijn.

pi_139583412
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:55 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Jullie kwamen met idiote ideeën, die van mij waren serieus. Ik had ook het idee om meer zwarte dozen te creëren, dat vind ik nog steeds een goed idee.
Zodat ze allemaal tegelijkertijd uitgaan?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_139585696
quote:
5s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zodat ze allemaal tegelijkertijd uitgaan?
Nee, ik bedoel nu alsnog een soort zwarte dozen creëren, dingen die signalen afgeven als ze in de buurt van het vliegtuig zijn. En die laat je her en der in de oceaan zakken.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:43:43 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139585780
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:40 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel nu alsnog een soort zwarte dozen creëren, dingen die signalen afgeven als ze in de buurt van het vliegtuig zijn. En die laat je her en der in de oceaan zakken.
dan kun je net zo goed een magneet nemen?
Was toen ook al voorbij gekomen dacht ik :D
pi_139585799
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

dan kun je net zo goed een magneet nemen?
Was toen ook al voorbij gekomen dacht ik :D
Ja, - ook mijn idee trouwens - maar zo'n kunstmatige zwarte doos moet van grotere afstand een vliegtuig op de zeebodem kunnen ontdekken, bijvoorbeeld omdat hij gevoelig is voor ijzer, en dan een signaal afgeven.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:50:04 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139585958
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:44 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ja, - ook mijn idee trouwens - maar zo'n kunstmatige zwarte doos moet van grotere afstand een vliegtuig op de zeebodem kunnen ontdekken, bijvoorbeeld omdat hij gevoelig is voor ijzer, en dan een signaal afgeven.
maar dan heb je vaak prijs denk ik, het zal vol liggen met ijzer
pi_139585980
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:40 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

:? :?

pi_139586031
quote:

CANBERRA -

Eh nee, jij kwam met het idee om een fucking magneet achter een boot te binden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_139586110
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:55 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

:')
pi_139586195
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar dan heb je vaak prijs denk ik, het zal vol liggen met ijzer
Dat denk ik juist van niet, de zeebodem daar is het is het meest onontgonnen gebied ter wereld.
pi_139586256
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:59 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat denk ik juist van niet, de zeebodem daar is het is het meest onontgonnen gebied ter wereld.
Ja, het meest onontgonnen ter wereld? Wat weet jij toch veel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')