De enige bron blijkt chinatimes te zijn dus idd een journalistieke verzinselquote:
Wat is het doel van zo'n verzinsel?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:58 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De enige bron blijkt chinatimes te zijn dus idd een journalistieke verzinsel
Tja als ik dat wist... of toch misschien hier op gebaseerd, volgens China daalde het toestel plots erg snel en draaide van 040 naar 333, die koers zou inhouden dat ze richting Utapao Rayong Pataya international airport vlogen.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het doel van zo'n verzinsel?
Lijkt mij niet goed voor de toekomstige geloofwaardigheid van het betreffende periodiek.
Leuk voor BNW, maar hier...quote:
Sorry maar wat lul je?? Welke vulkaan??quote:Op zondag 4 mei 2014 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm te laat zeker of is mh370 in die vulkaan gevlogen waar het nu over gaat.
Toen ik brandpunt inschakelde toen ging het over een vulkaan, dat was het volgende onderwerp blijkbaarquote:Op maandag 5 mei 2014 02:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry maar wat lul je?? Welke vulkaan??
Ja, ik weet niks van Brandpunt, maar vulkanen weet ik wel wat van.quote:Op maandag 5 mei 2014 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
Toen ik brandpunt inschakelde toen ging het over een vulkaan, dat was het volgende onderwerp blijkbaar
Hij geeft dan ook gewoon een mening waarbij helemaal niet gesuggereerd wordt dat het waar is.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuk voor BNW, maar hier...
Iedereen kan een mening geven op YouTube. Maakt het nog niet waar.
lolquote:Op maandag 5 mei 2014 11:09 schreef Loekie1 het volgende:
Zoektocht vermiste Boeing gaat door
CANBERRA -
De zoektocht naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines wordt onder water voortgezet. Dat heeft de Australische vicepremier Warren Truss maandag bekendgemaakt na overleg met Maleisië en China.
Truss liet weten dat Australië en de andere betrokken landen er nog steeds vertrouwen in hebben dat ze in het goede gebied zoeken. Hoe de zoektocht precies wordt voortgezet, is nog niet bekend.
Deze week komen in Australië internationale experts bijeen. Zij gaan onder meer bekijken welk materieel nodig is. Het gaat daarbij om sonarapparatuur die achter een schip wordt voortgesleept en onderzeeërs die de bodem van de Indische Oceaan ten westen van Australië kunnen afspeuren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_gaat_door__.html
Kijk eens, sonarapparatuur die achter een schip wordt aangesleept! Zoiets heb ik een tijdje terug voorgesteld en toen werd ik hier uitgelachen.
Simpel: meer oplages en meer pageviews.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het doel van zo'n verzinsel?
Lijkt mij niet goed voor de toekomstige geloofwaardigheid van het betreffende periodiek.
Was dat gelijktijdig met je idee om de oceaan a la Mozes te splijten?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:09 schreef Loekie1 het volgende:
CANBERRA -
De zoektocht naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines wordt onder water voortgezet. Dat heeft de Australische vicepremier Warren Truss maandag bekendgemaakt na overleg met Maleisië en China.
Truss liet weten dat Australië en de andere betrokken landen er nog steeds vertrouwen in hebben dat ze in het goede gebied zoeken. Hoe de zoektocht precies wordt voortgezet, is nog niet bekend.
Deze week komen in Australië internationale experts bijeen. Zij gaan onder meer bekijken welk materieel nodig is. Het gaat daarbij om sonarapparatuur die achter een schip wordt voortgesleept en onderzeeërs die de bodem van de Indische Oceaan ten westen van Australië kunnen afspeuren.
Kijk eens, sonarapparatuur die achter een schip wordt aangesleept! Zoiets heb ik een tijdje terug voorgesteld en toen werd ik hier uitgelachen.
Jullie kwamen met idiote ideeën, die van mij waren serieus. Ik had ook het idee om meer zwarte dozen te creëren, dat vind ik nog steeds een goed idee.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef eight het volgende:
[..]
Was dat gelijktijdig met je idee om de oceaan a la Mozes te splijten?
Zodat ze allemaal tegelijkertijd uitgaan?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jullie kwamen met idiote ideeën, die van mij waren serieus. Ik had ook het idee om meer zwarte dozen te creëren, dat vind ik nog steeds een goed idee.
Nee, ik bedoel nu alsnog een soort zwarte dozen creëren, dingen die signalen afgeven als ze in de buurt van het vliegtuig zijn. En die laat je her en der in de oceaan zakken.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zodat ze allemaal tegelijkertijd uitgaan?
dan kun je net zo goed een magneet nemen?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel nu alsnog een soort zwarte dozen creëren, dingen die signalen afgeven als ze in de buurt van het vliegtuig zijn. En die laat je her en der in de oceaan zakken.
Ja, - ook mijn idee trouwens - maar zo'n kunstmatige zwarte doos moet van grotere afstand een vliegtuig op de zeebodem kunnen ontdekken, bijvoorbeeld omdat hij gevoelig is voor ijzer, en dan een signaal afgeven.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed een magneet nemen?
Was toen ook al voorbij gekomen dacht ik
maar dan heb je vaak prijs denk ik, het zal vol liggen met ijzerquote:Op maandag 5 mei 2014 15:44 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja, - ook mijn idee trouwens - maar zo'n kunstmatige zwarte doos moet van grotere afstand een vliegtuig op de zeebodem kunnen ontdekken, bijvoorbeeld omdat hij gevoelig is voor ijzer, en dan een signaal afgeven.
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel nu alsnog een soort zwarte dozen creëren, dingen die signalen afgeven als ze in de buurt van het vliegtuig zijn. En die laat je her en der in de oceaan zakken.
Eh nee, jij kwam met het idee om een fucking magneet achter een boot te binden.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:09 schreef Loekie1 het volgende:
CANBERRA -
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jullie kwamen met idiote ideeën, die van mij waren serieus. Ik had ook het idee om meer zwarte dozen te creëren, dat vind ik nog steeds een goed idee.
Dat denk ik juist van niet, de zeebodem daar is het is het meest onontgonnen gebied ter wereld.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dan heb je vaak prijs denk ik, het zal vol liggen met ijzer
Ja, het meest onontgonnen ter wereld? Wat weet jij toch veel.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:59 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat denk ik juist van niet, de zeebodem daar is het is het meest onontgonnen gebied ter wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |