Hoor je wel vaker bij vrouwen, ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht niet echt aan iets seksueels, ik vond het gewoon lekker en deed het met als doel klaar te komen.
Hahahaha,quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had toen ik 15 was een droom waarin ik een meisje redde van een verkrachter. Als beloning had ik seks met haar.
Ik realiseerde dat dat fucked up was en durfde haar niet meer aan te kijken op school.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had toen ik 15 was een droom waarin ik een meisje redde van een verkrachter. Als beloning had ik seks met haar.
Ik realiseerde dat dat fucked up was en durfde haar niet meer aan te kijken op school.
Spoiler: Ik durfde haar toch niet aan te kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoor je wel vaker bij vrouwen, ja.
Ook dat ze een beetje tv liggen te kijken terwijl ze bezig zijn. Ik kan dat echt niet.
[..]
Hahahaha,
Je keek naar de grond als een echte alfa?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spoiler: Ik durfde haar toch niet aan te kijken.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond gewoon chicks hosselen die aan de xtc zitten
Uitgedeeld door de d66?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond gewoon chicks hosselen die aan de xtc zitten
Hangt er van af hoe veel je vraagt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef artelligence het volgende:
Weetc iemand of gigolo werkzaamheden een beetje goed verdienen?
Geen idee. Zal wel met leeftijd te maken hebben?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
Maar hoe zou dat in z'n werking gaan? Er zijn toch wel wat voorwaarden waar ze zich houden met betrekking tot de kring van personen waaraan het uitgedeeld wordt?
Ja en ook de staat waarin ze verkeren lijkt me.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe veel je vraagt.
Hoe knapper je bent, hoe meer je kunt vragen.
[..]
Geen idee. Zal wel met leeftijd te maken hebben?
Het zijn placebo's volgens mij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
Maar hoe zou dat in z'n werking gaan? Er zijn toch wel wat voorwaarden waar ze zich houden met betrekking tot de kring van personen waaraan het uitgedeeld wordt?
Het zijn geen echte pillen. Daarmee willen ze duidelijk maken dat je nooit weet wat je koopt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
Dat weet iedereen al, maar 90% is te lui om het te laten testen. Dat gaat zo'n actie echt niet veranderen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn geen echte pillen. Daarmee willen ze duidelijk maken dat je nooit weet wat je koopt.
Daarom altijd testen. Altijd. Testen. Er kan ook aardig wat speed bij in zitten. En dan heb je geluk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn geen echte pillen. Daarmee willen ze duidelijk maken dat je nooit weet wat je koopt.
Ahh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebeurt bijna nooit. Je hebt veel meer kans op schadelijkere stoffen als PMMA.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom altijd testen. Altijd. Testen. Er kan ook aardig wat speed bij in zitten. En dan heb je geluk.
Dat is tegenwoordig niet meer echt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom altijd testen. Altijd. Testen. Er kan ook aardig wat speed bij in zitten. En dan heb je geluk.
De tweede vind ik lelijk, sorry. De eerste vind ik wel erg leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
afbeelding
afbeelding
Tweede zijn ook niet mijn smaak nee, maar die eerste vind ik heel tof!quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
afbeelding
afbeelding
Dat eerste paar is wel tofquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
afbeelding
afbeelding
Same.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tweede vind ik lelijk, sorry. De eerste vind ik wel erg leuk.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gebeurt bijna nooit. Je hebt veel meer kans op schadelijkere stoffen als PMMA.
dandyquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetjequote:
Ik vind ze niet lelijk, het is alleen niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetjeheb ik dan zo'n wansmaak?
Dan doe ik die maar niet aan naar meets
Ik heb moeilijke voeten en benen. Het is maar heel zelden dat een schoen goed zit en me geen pijn bezorgd. Kennelijk altijd schoenen met zo'n punt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:31 schreef Myraela het volgende:
Waarom koop jij eigenlijk altijd schoenen met zo'n puntige punt? Met een ronde punt lijken ze voeten minder groot.
Oh, dat lijkt me wel vervelend.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb moeilijke voeten en benen. Het is maar heel zelden dat een schoen goed zit en me geen pijn bezorgd. Kennelijk altijd schoenen met zo'n punt.
Daarnaast had ik ook steunzolen, maar die dingen pasten echt helemaal nergens inquote:
lowa, ecco, oid ook last van?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb moeilijke voeten en benen. Het is maar heel zelden dat een schoen goed zit en me geen pijn bezorgd. Kennelijk altijd schoenen met zo'n punt.
Ecco heeft vaak mooie schoenen, maar niet iets dat ik een dag aan kan hebben, nee.quote:
watquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt... dan heb ik aan de verkeerde zitten trekken...
potver
doe eens?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
Even zien wat ik voor je kan doen. Heb niet veel tijd gehad om duidelijke fotos te maken omdat die makelaar de hele tijd zat te kletsen over zakelijkeshit.
quote:
das wel heel klein.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
Dit is een deel van het balkon. van mijn studio.
[..]
bij mij nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie een plaatje van een pixel of 10. echt heeeel erg klein.
Bij mij is hij ook normaal!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef perro. het volgende:
[..]
op fok wel. maar nu plaatje in nieuwe tab geopend. even kijken.
oh, dan zal het wel aan mijn ding liggen. iig gezien nu.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij is hij ook normaal!
Woeii, op naar huis, nagels oranje lakken enzo.Iedereen veel plezier vanavond, ook als je gewoon gaat bankhangen.
Telt stoelhangen ook?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bij mij is hij ook normaal!
Woeii, op naar huis, nagels oranje lakken enzo.Iedereen veel plezier vanavond, ook als je gewoon gaat bankhangen.
Leukquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
Dit is een deel van het balkon. van mijn studio.
[..]
ik heb nog geen bbqquote:
Vanavond niet. Ze gaat met haar vriendinnen stappen en ik ga thuis heerlijk luieren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je niet met je meisje wat doen?
jaquote:
Ga mee stappen en hossel haar vriendinnen voor een orgiequote:Op vrijdag 25 april 2014 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ze gaat met haar vriendinnen stappen en ik ga thuis heerlijk luieren.
Haha nee en nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga mee stappen en hossel haar vriendinnen voor een orgie
Nee, ik heb geen leven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nee en nee.
Heb jij plannen voor het weekend?
behoorlijk groot nog dan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaen ik stond ongv op de helft toen ik de foto maakte
Ben er hier juist wel blij mee dat de zon er niet vol opstaat. Dus ook lekker koel binnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:14 schreef perro. het volgende:
veel daglicht in huis is relax vind ik. 's avonds mag het vrij donker van mij trouwens, heb zelf altijd maar heel weinig licht aan.
Goede gordijnenquote:
hier overdag wel de zon naar binnen, maar ik mag aan de buitenkant niets hangen, is zo opgenomen in regelement van de vve.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben er hier juist wel blij mee dat de zon er niet vol opstaat. Dus ook lekker koel binnen
hihaho ;'( ik bedoel niet mn kutje.quote:
Dan moet je schokkende uitspraken doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anderzijds wordt hij wel besproken. Ik sherlock mezelf suf echter heeft niemand het over mij.
Bij deze een schokkende uitspraak!quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je schokkende uitspraken doen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:27 schreef Myraela het volgende:
Zelfs Tijn doet nog meer schokkende uitspraken.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:27 schreef Myraela het volgende:
Zelfs Tijn doet nog meer schokkende uitspraken.
Ik vind die tweede prima hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Iedereen vindt de tweede niet mooi en de eerste wel. Opvallend.
Heb je een lekker kutje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hihaho ;'( ik bedoel niet mn kutje.
zelfs ik ben subtielerquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je een lekker kutje?![]()
ja? Zo'n lekker nat spleetje?
![]()
![]()
geil kom maar eens in KPD
![]()
ik heb je een DM gestuurd
![]()
![]()
Het is De Heerquote:
Liegenaar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kloon van complicate?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel even. Heb pauzequote:Op vrijdag 25 april 2014 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zelfs ik ben subtieler
[..]
Het is De Heer
MILFquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kwijl nog maar even, artelligence. Over 7 maanden is het een gapendgat van 10+ cm.
Wie weet wat voor fetisjisten hier zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kwijl nog maar even, artelligence. Over 7 maanden is het een gapendgat van 10+ cm.
Oh godquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet wat voor fetisjisten hier zitten.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh goddaar had ik nog niet eens aan gedacht.
Daar zaten in KPD nog enorm veel mannen op te geilen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 25 april 2014 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer, dat ie niet van mij is. Maar als je toch uitgelubberd bent pak ik je wel in je kontjequote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
Pls, zeg me dat dit gelogen is. Ah toe?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zaten in KPD nog enorm veel mannen op te geilen.Dus er is een markt voor.
Ik vrees dat het een keizersnede word hoor. Kan me amper voorstellen dat het bij mij pastquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer, dat ie niet van mij is. Maar als je toch uitgelubberd bent pak ik je wel in je kontje
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer, dat ie niet van mij is. Maar als je toch uitgelubberd bent pak ik je wel in je kontje
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een keizersnede word hoor. Kan me amper voorstellen dat het bij mij past
Mijn piemel past wel, die is kleinquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een keizersnede word hoor. Kan me amper voorstellen dat het bij mij past
Jammer, ik hou van het gevoel en de angst dat ik opengetrokken word door een lekkere dikke harde lul.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn piemel past wel, die is klein
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Jij en Sedan dus. Goed om te horen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer, ik hou van het gevoel en de angst dat ik opengetrokken word door een lekkere dikke harde lul.
Jij hebt mijn posts goed onthoudenquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:41 schreef artelligence het volgende:
[..]! Uitgelopen mascara, tranen en pijn.
ben jij datquote:
wel een lief hondjequote:
same here.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met honden, meer met katten
Nooit wat mee gehad ook. Behalve dan hond van vrienden.quote:
iPad wegleggen, pc opstarten, naar foto gaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de 400ste keer weer aan mijn moeder moeten uitleggen hoe je een foto opslaat op de IPad
nee was vanuit imessenger, en ze heeft geen imac, ik wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nooit wat mee gehad ook. Behalve dan hond van vrienden.
[..]
iPad wegleggen, pc opstarten, naar foto gaan
Oh god, applequote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee was vanuit imessenger, en ze heeft geen imac, ik wel.
Ik zal me inhoudenquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
oh no, Windows badass over here
I don't carequote:
Past wel in het beeld dat ik van je heb.quote:
Jij past in het bed dat ik heb.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Past wel in het beeld dat ik van je heb.
Vertelquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Past wel in het beeld dat ik van je heb.
Haha, nice.quote:
Kom er maar in nuquote:
Omdat applequote:Op vrijdag 25 april 2014 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zou je haten op spullen van een ander. Dat doe ik toch ook niet bij jou. Zo kinderachtig dit.
Dat, mensen die daar drama over maken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zou je haten op spullen van een ander. Dat doe ik toch ook niet bij jou. Zo kinderachtig dit.
Precies.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat, mensen die daar drama over maken.Ik heb een iMac en een normale laptop. Vind het beide prima, lekker boeiend.
Dat kan niet, er kan er maar een beter zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat, mensen die daar drama over maken.Ik heb een iMac en een normale laptop. Vind het beide prima, lekker boeiend.
wat zei je?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan niet, er kan er maar een beter zijn
OMG dat je dit durft te postenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn televisie is van Samsung, mijn koffiezetapparaat is een Dolce Gusto, mijn toiletbril komt van de Xenos.
Mensen die andere dingen hebben.
en yuppen die apple adoreren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
zijn ook altijd metaltypjes die een hekel aan apple hebben.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
Mensen die het niet kunnen betalen vooralquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
Heb je ook zo'n wc-rolhouder?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn toiletbril is wel baas. Zo'n oud hollands printje erop. Lekker fout.
[ afbeelding ]
Dit, kies gewoon lekker wat je zelf prettig vind, en laat een ander met rust.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:
Het zijn allemaal maar gebruiksvoorwerpen. Ik snap sowieso niet hoe je er fel tegen of voor kunt zijn.
Je kunt me niet straffen met dingen die ik lekker vind.quote:
Het is niet het product (hoewel die vaak wel minderwaardig zijn maar toch duurder zijn dan gelijksoortige producten) maar het bedrijf waar ik van walg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:
Het zijn allemaal maar gebruiksvoorwerpen. Ik snap sowieso niet hoe je er fel tegen of voor kunt zijn.
Beetje jammer.quote:
het enige jammere vind ik eigenlijk dat al die zooi zoveel ruimte inneemt. muziek/tv luidsprekers computers etc. liefst heb ik gewoon een redelijk leeg huis maar ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit, kies gewoon lekker wat je zelf prettig vind, en laat een ander met rust.
Dan krijg je het nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt me niet straffen met dingen die ik lekker vind.
Daarom dus een iMac.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:35 schreef perro. het volgende:
[..]
het enige jammere vind ik eigenlijk dat al die zooi zoveel ruimte inneemt. muziek/tv luidsprekers computers etc. liefst heb ik gewoon een redelijk leeg huis maar ja.
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom dus een iMac.Geen lelijke kasten. Laatst was ik ziek en zette ik hem gewoon op de salantafel voor de bank, want ik het is maar één stekker en een beeld. De rest is mij te ingewikkeld.
Wutquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Preciesprima geluid zonder boxen.
liegenaar, nu geef je toch billekoek.quote:
ik heb een mac mini, ook niet zoveel ruimte. maar bedoel meer tv/stereo/luidsprekers, dat soort dingen. ik heb het wel maar ik zou het liefst hebben dat het onzichtbaar was.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom dus een iMac.Geen lelijke kasten. Laatst was ik ziek en zette ik hem gewoon op de salantafel voor de bank, want ik het is maar één stekker en een beeld. De rest is mij te ingewikkeld.
Ojaquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
liegenaar, nu geef je toch billekoek.
Luidsprekers voor hifi horen gewoon deel uit te maken van je kamer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb een mac mini, ook niet zoveel ruimte. maar bedoel meer tv/stereo/luidsprekers, dat soort dingen. ik heb het wel maar ik zou het liefst hebben dat het onzichtbaar was.
B&W mag dat ook?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die geen B&O installatie thuis hebben
Oh, dat heb ik volgens mij niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb een mac mini, ook niet zoveel ruimte. maar bedoel meer tv/stereo/luidsprekers, dat soort dingen. ik heb het wel maar ik zou het liefst hebben dat het onzichtbaar was.
Waarom zou ik dit door de vingers zien?quote:
Hangt ook wel van je woonkamer afquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik volgens mij niet.Maar ik ben niet zo lastig met geluid moet ik eerlijk toegeven. Geluid komt gewoon uit de tv en dat vind ik meer dan prima.
Gewoon omdat het kan!quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit door de vingers zien?
vloerstaanders. vind dat niet mooi. evenals die hifi componenten, gelukkig staat er maar 1 in het zicht. maar dan nog. lelijke troep vind ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
Luidsprekers voor hifi horen gewoon deel uit te maken van je kamer.
ja ik ook maar das vooral omdat ik het meeste 's nachts kijk. muziek wel liever met wat beter geluid. maar ik heb het nog gekocht in het cd tijdperk, toen streamen etc eigenlijk pas net begon op te komen. dus ik gebruik het wat minder dan voorheen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik volgens mij niet.Maar ik ben niet zo lastig met geluid moet ik eerlijk toegeven. Geluid komt gewoon uit de tv en dat vind ik meer dan prima.
scherm ook liever niet eigenlijk maar dat moet wel pontificaal in het zicht natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind al dat soort dingen lelijk. Alles wat geen scherm is, vind ik teveel.
Mja, denk dat je ervan moet houden ja. Heb er sowieso rekening mee gehouden bij inrichten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef perro. het volgende:
[..]
vloerstaanders. vind dat niet mooi. evenals die hifi componenten, gelukkig staat er maar 1 in het zicht. maar dan nog. lelijke troep vind ik.
maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die dat ook vinden, heb ik het idee.
Precies, dan moet het in een kast of lade.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind al dat soort dingen lelijk. Alles wat geen scherm is, vind ik teveel.
Echte vrouwen oplossingquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, dan moet het in een kast of lade.
Schermen vind ik wel mooi, daar kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:43 schreef perro. het volgende:
[..]
scherm ook liever niet eigenlijk maar dat moet wel pontificaal in het zicht natuurlijk.
ik stoor me daar niet zo aan bij film/tv, heb ook geen 5.1 oid. puur voor muziek, 2.0 dus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, denk dat je ervan moet houden ja. Heb er sowieso rekening mee gehouden bij inrichten.
Maar no way dat ik alleen tv geluid wil, vergeleken met goede speakers klinkt dat echt voor geen meter.
Ik ben ook een vrouwquote:
zolang het maar zwart is, dan gaat het nog wel. maar nee, liever niet dus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schermen vind ik wel mooi, daar kan ik niets aan doen.Ik vind overigens van die design luidsprekers etc nog lelijker dan simpele.
songfestival.quote:
ik moet alle kabels grondig wegwerken anders bijt babe ze helemaal kapot.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik erger me aan snoeren. Ik haat snoeren. En Ik wil een waterkoker op wifi.
5.1 hoeft voor mij ook niet nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:45 schreef perro. het volgende:
[..]
ik stoor me daar niet zo aan bij film/tv, heb ook geen 5.1 oid. puur voor muziek, 2.0 dus.
past wel goed in interieur hoor, maar ik vind het gewoon niet echt mooi. ik weet niet.
quote:
Daar heb ik wel een hekel aan, gelukkig alles op een plek nu in een kast.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil zo'n kookkraan. Die hadden we vroeger ook. Super fijn, al is het alleen al omdat je geen waterkoker meer hoeft te hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
kan niet, niemand heeft zo'n grote. Zelfs fok!kers nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:46 schreef perro. het volgende:
[..]
zolang het maar zwart is, dan gaat het nog wel. maar nee, liever niet dus.al heb ik 46" dus valt ook wel op, zo'n gevaarte.
Ik wil dat ook, maar met die kitten op komstquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil zo'n kookkraan. Die hadden we vroeger ook. Super fijn, al is het alleen al omdat je geen waterkoker meer hoeft te hebben.
is wel lastig hoor, het hangt in de weg en iedereen ziet het.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
kan niet, niemand heeft zo'n grote. Zelfs fok!kers niet
Hier ook hoewel op een muur van 6m lang dat erg klein isquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:46 schreef perro. het volgende:
[..]
zolang het maar zwart is, dan gaat het nog wel. maar nee, liever niet dus.al heb ik 46" dus valt ook wel op, zo'n gevaarte.
ik wil vergevorderde virtual reality.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook hoewel op een muur van 6m lang dat erg klein is
Zit een kinderbeveiliging op.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, maar met die kitten op komst
koffie en espresso machine in de wanden verwerkt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:49 schreef Myraela het volgende:
Sowieso wil ik een keuken waar ik los van mijn KitchenAid eigenlijk geen apparaten moet hebben. Van die ingebouwde frituurpannen.Een enorm fornuis.
kokend water kraan.
Koud water/ijsklontjes uit je koelkast.
Ik hou van mijn koelkastquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:49 schreef Myraela het volgende:
Sowieso wil ik een keuken waar ik los van mijn KitchenAid eigenlijk geen apparaten moet hebben. Van die ingebouwde frituurpannen.Een enorm fornuis.
kokend water kraan.
Dat zie ik voorlopig nog niet gebeurenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:49 schreef perro. het volgende:
[..]
ik wil vergevorderde virtual reality.
Rotterdamquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook 25 miljoen hebben, maar ik denk dat ik maar in mijn portiek woning op Rotterdam zuid met kleine keuken blijf zitten. /harde realiteit.
oh nee, dat hoef ik niet, geld. ik zou verreweg het grootste gedeelte weggeven aan mensen die het beter kunnen gebruiken dan ik. ik zou wel mijn aflossingsvrije deel van mijn hypotheek aflossen, maar dat is niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook 25 miljoen hebben, maar ik denk dat ik maar in mijn portiek woning op Rotterdam zuid met kleine keuken blijf zitten. /harde realiteit.
wist geeneens dat dat bestond.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil zo'n kookkraan. Die hadden we vroeger ook. Super fijn, al is het alleen al omdat je geen waterkoker meer hoeft te hebben.
kookeilandquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:49 schreef Myraela het volgende:
kokend water kraan.
Met 25 mil heb je genoeg geld om iemand in te huren die heel erg goed creatief kan boekhouden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
Beter een eiland dan, voor je het weet is die 25mil op door belasting
ik vind het geniaalquote:
Ga naar bed.quote:
je benen?quote:
Is goed.quote:
Lekker gesport?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:29 schreef yats het volgende:
Ik duik zo ook lekker de douche in na 1,5 uur sportschool. En dan maar eens de stad in om te zien of daar nog wat te beleven valt.
Nee. Als je 't echt wil weten; Tondeuse 3mm over m'n hoofd, baard trimmen naar een mm, hals scheren, en zakkie scherenquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee. Als je 't echt wil weten; Tondeuse 3mm over m'n hoofd, baard trimmen naar een mm, hals scheren, en zakkie scheren
Jij hebt het niet op je lichaam, smoothiequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haar op z'n hoofd heeft ie niet, dus dat in ieder geval niet.
Voor wie scheer jij je zak dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee. Als je 't echt wil weten; Tondeuse 3mm over m'n hoofd, baard trimmen naar een mm, hals scheren, en zakkie scheren
Ja, even afleiding is lekker. Sowieso een rare week dit. Zeker ook omdat ik vanmiddag een begrafenis van een oud-oom (92) had met het vooruitzicht komende week er een voor een jongetje van 4 te hebben.quote:
Damn, zo kort na elkaar ook ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, even afleiding is lekker. Sowieso een rare week dit. Zeker ook omdat ik vanmiddag een begrafenis van een oud-oom (92) had met het vooruitzicht komende week er een voor een jongetje van 4 te hebben.
Voor wie danquote:
Die heeft liever haar?quote:
'sup?quote:
Nou ja, ik kan t prima handelen gelukkig. Al blijf ik het oneerlijk vinden dat zoiets kan gebeuren met zo'n ukkie. Maar thxs iig!quote:
Gelukkig niet veel nee, scheelt weer scheren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt het niet op je lichaam, smoothie
He bahquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, even afleiding is lekker. Sowieso een rare week dit. Zeker ook omdat ik vanmiddag een begrafenis van een oud-oom (92) had met het vooruitzicht komende week er een voor een jongetje van 4 te hebben.
O, ik dacht dat ik het van jou zou horen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschuwe me even als Hep op cam is
Wat heeft dat met het scheren van m'n zak te maken?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschuwe me even als Hep op cam is
Hij quote mij om mijn aandacht te trekken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het scheren van m'n zak te maken?
Ik geef niks om jouw zak en eventuele beharing daar op.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het scheren van m'n zak te maken?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik het van jou zou horen.
is inderdaad oneerlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan t prima handelen gelukkig. Al blijf ik het oneerlijk vinden dat zoiets kan gebeuren met zo'n ukkie. Maar thxs iig!
Addict.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef niks om jouw zak en eventuele beharing daar op.
[..]
Mja, ben CF aan het spelen.
Oooooowquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij quote mij om mijn aandacht te trekken.
Haterquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef niks om jouw zak en eventuele beharing daar op.
[..]
Mja, ben CF aan het spelen.
Wijzig je je abonnement verkloten ze eerst weer wat door alles stop te zetten. Vervolgens bel je krijg je zo'n snol aan de telefoon waarbij je niet eens je vehaal af kan maken en die 10x hetzelfde herhaaltquote:
Date?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Addict.Maar ik zie wel. Nu is er nog bezoek hier.
Dat is zo kut ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wijzig je je abonnement verkloten ze eerst weer wat door alles stop te zetten. Vervolgens bel je krijg je zo'n snol aan de telefoon waarbij je niet eens je vehaal af kan maken en die 10x hetzelfde herhaalt
Dan ga ik toch niet FOK!ken?quote:
Vraag om een leidinggevende of zo.quote:
Ach, ik kijk nergens meer van op sinds er fokkers een minuut na de seks hier al aan het posten warenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
Dan ga ik toch niet FOK!ken?Nee, mijn moeder heeft mijn oma op bezoek. Krulspelden zetten enz.
Samen Fokkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zo kut ...Maar je hebt nu dus geen abonnement of ...?
[..]
Dan ga ik toch niet FOK!ken?Nee, mijn moeder heeft mijn oma op bezoek. Krulspelden zetten enz.
Wat onsmakelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik kijk nergens meer van op sinds er fokkers een minuut na de seks hier al aan het posten waren
Fokken ja, niet FOK!ken.quote:
Al jaren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even opscheppen in het 'Hoe lang sta jij al droog' topic
Maar 1 minuut? Ik bedoel, dan ben je nog bezig met troep opruimen of lekker tegen elkaar aanknuffelen en nagenieten. Dan ga je toch niet je telefoon pakken en FOK!ken?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even opscheppen in het 'Hoe lang sta jij al droog' topic
Begon ze niet aan ... Wat? Jij bent de klant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deed ik, ze bleef maar doorratelen
[..]
Ook gedaan, begon ze niet aan
Een wereld van verschilquote:
Waarom denk je dat ik ophingquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Begon ze niet aan ... Wat? Jij bent de klant.
quote:
Meh, ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ophing
Ik bel morgen wel, hopelijk dan iemand die het wel snapt.
Slikken kost maar een secondequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar 1 minuut? Ik bedoel, dan ben je nog bezig met troep opruimen of lekker tegen elkaar aanknuffelen en nagenieten. Dan ga je toch niet je telefoon pakken en FOK!ken?
Ik niet nee, maar ik doe ook niet aan seks natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar 1 minuut? Ik bedoel, dan ben je nog bezig met troep opruimen of lekker tegen elkaar aanknuffelen en nagenieten. Dan ga je toch niet je telefoon pakken en FOK!ken?
Hoe aardig ik jullie ook vind, als ik weer eens aan het fokken ben zijn jullie wel het laatste waar ik aan denk.quote:
Dan ben ik gewoon principeel en betaal ik de volledige factuur gewoon nietquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag in de schoenwinkel vanmorgen trouwens een klein vrouwtje, die daar werkte.
Ze had echt een enorme reet, maar was verder ook vrij dik. Haar kont begon op de hoogte van mijn knie ongeveer, zo klein was ze.
Ze deed me een beetje denken aan zo'n tuimelaar popje
De enige reden die ik ooit had om dat te doen was om de opname stop te zetten.quote:
brrquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Oh even Facebook checken hooorrrrrrr"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |