Hoor je wel vaker bij vrouwen, ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht niet echt aan iets seksueels, ik vond het gewoon lekker en deed het met als doel klaar te komen.
Hahahaha,quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had toen ik 15 was een droom waarin ik een meisje redde van een verkrachter. Als beloning had ik seks met haar.
Ik realiseerde dat dat fucked up was en durfde haar niet meer aan te kijken op school.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had toen ik 15 was een droom waarin ik een meisje redde van een verkrachter. Als beloning had ik seks met haar.
Ik realiseerde dat dat fucked up was en durfde haar niet meer aan te kijken op school.
Spoiler: Ik durfde haar toch niet aan te kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoor je wel vaker bij vrouwen, ja.
Ook dat ze een beetje tv liggen te kijken terwijl ze bezig zijn. Ik kan dat echt niet.
[..]
Hahahaha,
Je keek naar de grond als een echte alfa?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spoiler: Ik durfde haar toch niet aan te kijken.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond gewoon chicks hosselen die aan de xtc zitten
Uitgedeeld door de d66?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond gewoon chicks hosselen die aan de xtc zitten
Hangt er van af hoe veel je vraagt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef artelligence het volgende:
Weetc iemand of gigolo werkzaamheden een beetje goed verdienen?
Geen idee. Zal wel met leeftijd te maken hebben?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
Maar hoe zou dat in z'n werking gaan? Er zijn toch wel wat voorwaarden waar ze zich houden met betrekking tot de kring van personen waaraan het uitgedeeld wordt?
Ja en ook de staat waarin ze verkeren lijkt me.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe veel je vraagt.
Hoe knapper je bent, hoe meer je kunt vragen.
[..]
Geen idee. Zal wel met leeftijd te maken hebben?
Het zijn placebo's volgens mij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
Maar hoe zou dat in z'n werking gaan? Er zijn toch wel wat voorwaarden waar ze zich houden met betrekking tot de kring van personen waaraan het uitgedeeld wordt?
Het zijn geen echte pillen. Daarmee willen ze duidelijk maken dat je nooit weet wat je koopt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
Dat weet iedereen al, maar 90% is te lui om het te laten testen. Dat gaat zo'n actie echt niet veranderen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn geen echte pillen. Daarmee willen ze duidelijk maken dat je nooit weet wat je koopt.
Daarom altijd testen. Altijd. Testen. Er kan ook aardig wat speed bij in zitten. En dan heb je geluk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn geen echte pillen. Daarmee willen ze duidelijk maken dat je nooit weet wat je koopt.
Ahh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebeurt bijna nooit. Je hebt veel meer kans op schadelijkere stoffen als PMMA.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom altijd testen. Altijd. Testen. Er kan ook aardig wat speed bij in zitten. En dan heb je geluk.
Dat is tegenwoordig niet meer echt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom altijd testen. Altijd. Testen. Er kan ook aardig wat speed bij in zitten. En dan heb je geluk.
De tweede vind ik lelijk, sorry. De eerste vind ik wel erg leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
afbeelding
afbeelding
Tweede zijn ook niet mijn smaak nee, maar die eerste vind ik heel tof!quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
afbeelding
afbeelding
Dat eerste paar is wel tofquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
afbeelding
afbeelding
Same.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tweede vind ik lelijk, sorry. De eerste vind ik wel erg leuk.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gebeurt bijna nooit. Je hebt veel meer kans op schadelijkere stoffen als PMMA.
dandyquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetjequote:
Ik vind ze niet lelijk, het is alleen niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetjeheb ik dan zo'n wansmaak?
Dan doe ik die maar niet aan naar meets
Ik heb moeilijke voeten en benen. Het is maar heel zelden dat een schoen goed zit en me geen pijn bezorgd. Kennelijk altijd schoenen met zo'n punt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:31 schreef Myraela het volgende:
Waarom koop jij eigenlijk altijd schoenen met zo'n puntige punt? Met een ronde punt lijken ze voeten minder groot.
Oh, dat lijkt me wel vervelend.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb moeilijke voeten en benen. Het is maar heel zelden dat een schoen goed zit en me geen pijn bezorgd. Kennelijk altijd schoenen met zo'n punt.
Daarnaast had ik ook steunzolen, maar die dingen pasten echt helemaal nergens inquote:
lowa, ecco, oid ook last van?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb moeilijke voeten en benen. Het is maar heel zelden dat een schoen goed zit en me geen pijn bezorgd. Kennelijk altijd schoenen met zo'n punt.
Ecco heeft vaak mooie schoenen, maar niet iets dat ik een dag aan kan hebben, nee.quote:
watquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt... dan heb ik aan de verkeerde zitten trekken...
potver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |