Hoor je wel vaker bij vrouwen, ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht niet echt aan iets seksueels, ik vond het gewoon lekker en deed het met als doel klaar te komen.
Hahahaha,quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had toen ik 15 was een droom waarin ik een meisje redde van een verkrachter. Als beloning had ik seks met haar.
Ik realiseerde dat dat fucked up was en durfde haar niet meer aan te kijken op school.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had toen ik 15 was een droom waarin ik een meisje redde van een verkrachter. Als beloning had ik seks met haar.
Ik realiseerde dat dat fucked up was en durfde haar niet meer aan te kijken op school.
Spoiler: Ik durfde haar toch niet aan te kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoor je wel vaker bij vrouwen, ja.
Ook dat ze een beetje tv liggen te kijken terwijl ze bezig zijn. Ik kan dat echt niet.
[..]
Hahahaha,
Je keek naar de grond als een echte alfa?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spoiler: Ik durfde haar toch niet aan te kijken.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond gewoon chicks hosselen die aan de xtc zitten
Uitgedeeld door de d66?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond gewoon chicks hosselen die aan de xtc zitten
Hangt er van af hoe veel je vraagt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef artelligence het volgende:
Weetc iemand of gigolo werkzaamheden een beetje goed verdienen?
Geen idee. Zal wel met leeftijd te maken hebben?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
Maar hoe zou dat in z'n werking gaan? Er zijn toch wel wat voorwaarden waar ze zich houden met betrekking tot de kring van personen waaraan het uitgedeeld wordt?
Ja en ook de staat waarin ze verkeren lijkt me.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe veel je vraagt.
Hoe knapper je bent, hoe meer je kunt vragen.
[..]
Geen idee. Zal wel met leeftijd te maken hebben?
Het zijn placebo's volgens mij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
Maar hoe zou dat in z'n werking gaan? Er zijn toch wel wat voorwaarden waar ze zich houden met betrekking tot de kring van personen waaraan het uitgedeeld wordt?
Het zijn geen echte pillen. Daarmee willen ze duidelijk maken dat je nooit weet wat je koopt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
Dat weet iedereen al, maar 90% is te lui om het te laten testen. Dat gaat zo'n actie echt niet veranderen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn geen echte pillen. Daarmee willen ze duidelijk maken dat je nooit weet wat je koopt.
Daarom altijd testen. Altijd. Testen. Er kan ook aardig wat speed bij in zitten. En dan heb je geluk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn geen echte pillen. Daarmee willen ze duidelijk maken dat je nooit weet wat je koopt.
Ahh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebeurt bijna nooit. Je hebt veel meer kans op schadelijkere stoffen als PMMA.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom altijd testen. Altijd. Testen. Er kan ook aardig wat speed bij in zitten. En dan heb je geluk.
Dat is tegenwoordig niet meer echt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom altijd testen. Altijd. Testen. Er kan ook aardig wat speed bij in zitten. En dan heb je geluk.
De tweede vind ik lelijk, sorry. De eerste vind ik wel erg leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
afbeelding
afbeelding
Tweede zijn ook niet mijn smaak nee, maar die eerste vind ik heel tof!quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
afbeelding
afbeelding
Dat eerste paar is wel tofquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
afbeelding
afbeelding
Same.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tweede vind ik lelijk, sorry. De eerste vind ik wel erg leuk.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gebeurt bijna nooit. Je hebt veel meer kans op schadelijkere stoffen als PMMA.
dandyquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetjequote:
Ik vind ze niet lelijk, het is alleen niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetjeheb ik dan zo'n wansmaak?
Dan doe ik die maar niet aan naar meets
Ik heb moeilijke voeten en benen. Het is maar heel zelden dat een schoen goed zit en me geen pijn bezorgd. Kennelijk altijd schoenen met zo'n punt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:31 schreef Myraela het volgende:
Waarom koop jij eigenlijk altijd schoenen met zo'n puntige punt? Met een ronde punt lijken ze voeten minder groot.
Oh, dat lijkt me wel vervelend.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb moeilijke voeten en benen. Het is maar heel zelden dat een schoen goed zit en me geen pijn bezorgd. Kennelijk altijd schoenen met zo'n punt.
Daarnaast had ik ook steunzolen, maar die dingen pasten echt helemaal nergens inquote:
lowa, ecco, oid ook last van?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb moeilijke voeten en benen. Het is maar heel zelden dat een schoen goed zit en me geen pijn bezorgd. Kennelijk altijd schoenen met zo'n punt.
Ecco heeft vaak mooie schoenen, maar niet iets dat ik een dag aan kan hebben, nee.quote:
watquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt... dan heb ik aan de verkeerde zitten trekken...
potver
doe eens?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
Even zien wat ik voor je kan doen. Heb niet veel tijd gehad om duidelijke fotos te maken omdat die makelaar de hele tijd zat te kletsen over zakelijkeshit.
quote:
das wel heel klein.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
Dit is een deel van het balkon. van mijn studio.
[..]
bij mij nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie een plaatje van een pixel of 10. echt heeeel erg klein.
Bij mij is hij ook normaal!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef perro. het volgende:
[..]
op fok wel. maar nu plaatje in nieuwe tab geopend. even kijken.
oh, dan zal het wel aan mijn ding liggen. iig gezien nu.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij is hij ook normaal!
Woeii, op naar huis, nagels oranje lakken enzo.Iedereen veel plezier vanavond, ook als je gewoon gaat bankhangen.
Telt stoelhangen ook?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bij mij is hij ook normaal!
Woeii, op naar huis, nagels oranje lakken enzo.Iedereen veel plezier vanavond, ook als je gewoon gaat bankhangen.
Leukquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
Dit is een deel van het balkon. van mijn studio.
[..]
ik heb nog geen bbqquote:
Vanavond niet. Ze gaat met haar vriendinnen stappen en ik ga thuis heerlijk luieren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je niet met je meisje wat doen?
jaquote:
Ga mee stappen en hossel haar vriendinnen voor een orgiequote:Op vrijdag 25 april 2014 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ze gaat met haar vriendinnen stappen en ik ga thuis heerlijk luieren.
Haha nee en nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga mee stappen en hossel haar vriendinnen voor een orgie
Nee, ik heb geen leven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nee en nee.
Heb jij plannen voor het weekend?
behoorlijk groot nog dan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaen ik stond ongv op de helft toen ik de foto maakte
Ben er hier juist wel blij mee dat de zon er niet vol opstaat. Dus ook lekker koel binnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:14 schreef perro. het volgende:
veel daglicht in huis is relax vind ik. 's avonds mag het vrij donker van mij trouwens, heb zelf altijd maar heel weinig licht aan.
Goede gordijnenquote:
hier overdag wel de zon naar binnen, maar ik mag aan de buitenkant niets hangen, is zo opgenomen in regelement van de vve.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben er hier juist wel blij mee dat de zon er niet vol opstaat. Dus ook lekker koel binnen
hihaho ;'( ik bedoel niet mn kutje.quote:
Dan moet je schokkende uitspraken doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anderzijds wordt hij wel besproken. Ik sherlock mezelf suf echter heeft niemand het over mij.
Bij deze een schokkende uitspraak!quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je schokkende uitspraken doen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:27 schreef Myraela het volgende:
Zelfs Tijn doet nog meer schokkende uitspraken.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:27 schreef Myraela het volgende:
Zelfs Tijn doet nog meer schokkende uitspraken.
Ik vind die tweede prima hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Iedereen vindt de tweede niet mooi en de eerste wel. Opvallend.
Heb je een lekker kutje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hihaho ;'( ik bedoel niet mn kutje.
zelfs ik ben subtielerquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je een lekker kutje?![]()
ja? Zo'n lekker nat spleetje?
![]()
![]()
geil kom maar eens in KPD
![]()
ik heb je een DM gestuurd
![]()
![]()
Het is De Heerquote:
Liegenaar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kloon van complicate?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel even. Heb pauzequote:Op vrijdag 25 april 2014 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zelfs ik ben subtieler
[..]
Het is De Heer
MILFquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kwijl nog maar even, artelligence. Over 7 maanden is het een gapendgat van 10+ cm.
Wie weet wat voor fetisjisten hier zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kwijl nog maar even, artelligence. Over 7 maanden is het een gapendgat van 10+ cm.
Oh godquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet wat voor fetisjisten hier zitten.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh goddaar had ik nog niet eens aan gedacht.
Daar zaten in KPD nog enorm veel mannen op te geilen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 25 april 2014 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer, dat ie niet van mij is. Maar als je toch uitgelubberd bent pak ik je wel in je kontjequote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
Pls, zeg me dat dit gelogen is. Ah toe?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zaten in KPD nog enorm veel mannen op te geilen.Dus er is een markt voor.
Ik vrees dat het een keizersnede word hoor. Kan me amper voorstellen dat het bij mij pastquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer, dat ie niet van mij is. Maar als je toch uitgelubberd bent pak ik je wel in je kontje
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer, dat ie niet van mij is. Maar als je toch uitgelubberd bent pak ik je wel in je kontje
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een keizersnede word hoor. Kan me amper voorstellen dat het bij mij past
Mijn piemel past wel, die is kleinquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een keizersnede word hoor. Kan me amper voorstellen dat het bij mij past
Jammer, ik hou van het gevoel en de angst dat ik opengetrokken word door een lekkere dikke harde lul.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn piemel past wel, die is klein
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Jij en Sedan dus. Goed om te horen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer, ik hou van het gevoel en de angst dat ik opengetrokken word door een lekkere dikke harde lul.
Jij hebt mijn posts goed onthoudenquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:41 schreef artelligence het volgende:
[..]! Uitgelopen mascara, tranen en pijn.
ben jij datquote:
wel een lief hondjequote:
same here.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met honden, meer met katten
Nooit wat mee gehad ook. Behalve dan hond van vrienden.quote:
iPad wegleggen, pc opstarten, naar foto gaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de 400ste keer weer aan mijn moeder moeten uitleggen hoe je een foto opslaat op de IPad
nee was vanuit imessenger, en ze heeft geen imac, ik wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nooit wat mee gehad ook. Behalve dan hond van vrienden.
[..]
iPad wegleggen, pc opstarten, naar foto gaan
Oh god, applequote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee was vanuit imessenger, en ze heeft geen imac, ik wel.
Ik zal me inhoudenquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
oh no, Windows badass over here
I don't carequote:
Past wel in het beeld dat ik van je heb.quote:
Jij past in het bed dat ik heb.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Past wel in het beeld dat ik van je heb.
Vertelquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Past wel in het beeld dat ik van je heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |