quote:
Kusjes hier en daar.quote:
Ik ben vanaf vandaag al alwetend, vandaar.quote:
Zoek dat zelf maar uit!quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:25 schreef happinessfordogs het volgende:
Wat is het dan? Ik weet het nog steeds niet namelijk.
Was ik maar 18.quote:
Tja dit is echt heftig wat ik heb ondervonden. Niet gratis.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar niet die mystieke kennis even delen met ons he.
Ik heb ondervonden wat de essentie is niet het doel. De weg naar het doel is het doel opzich.quote:
Hou je nog van me?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:28 schreef TUFKAL het volgende:
De essentie van het leven op je 18e nog niet doorhebben
Precies ik weet het totaal niet en lig er nachten wakker van en deze vogel weet het en deelt het niet. Wat een dooddoener.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar niet die mystieke kennis even delen met ons he.
Erger nog, hij vraagt er gewoon geld voor. Nepgoeroe dat het is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Precies ik weet het totaal niet en lig er nachten wakker van en deze vogel weet het en deelt het niet. Wat een dooddoener.
Voor wat hoort wat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Erger nog, hij vraagt er gewoon geld voor. Nepgoeroe dat het is.
Bah, ik durf te wedden dat het ook gewoon zoiets is als: 'trek een net pak aan, krijg een vrouw sticht een gezin.' Of iets in die trant, TS lijkt me niet iemand die zegt dat je materialisme moet loslaten, eerder dat je je kapot moet werken voor die nieuwe dure schoenen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Erger nog, hij vraagt er gewoon geld voor. Nepgoeroe dat het is.
Ik weet het niet, zijn pi suggereert dat hij verliefd geworden is. Verliefde mensen slaan wel vaker wartaal uit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bah, ik durf te wedden dat het ook gewoon zoiets is als: 'trek een net pak aan, krijg een vrouw sticht een gezin.' Of iets in die trant, TS lijkt me niet iemand die zegt dat je materialisme moet loslaten, eerder dat je je kapot moet werken voor die nieuwe dure schoenen.
Nee nee nee. Het heeft niks met dure schoenen te maken. Geluk schuilt zich niet per direct in kostbaarheden. Best things in life are free, second-best things in life are very expensive.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bah, ik durf te wedden dat het ook gewoon zoiets is als: 'trek een net pak aan, krijg een vrouw sticht een gezin.' Of iets in die trant, TS lijkt me niet iemand die zegt dat je materialisme moet loslaten, eerder dat je je kapot moet werken voor die nieuwe dure schoenen.
Vertel. Lijkt me zonde als ik straks van de brug spring zonder te weten waar het leven nou echt om draaide..quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:32 schreef wenfer2 het volgende:
Ik voel mij goed FOK!-broeders.
Ik weet hét!
Verliefdheid is bijzaak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zijn pi suggereert dat hij verliefd geworden is. Verliefde mensen slaan wel vaker wartaal uit.
Bedankt maar wij praten niet over hetzelfde mien manG.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:34 schreef zovty het volgende:
Gelukkig besef je over 5 jaar dat je het allemaal compleet verkeerd hebt gezien en vraag je je af hoe je ooit zo stom en naief hebt kunnen zijn.
Maar die 5 jaar daarvoor zijn wel tof ja, geniet er van.
Waarom niet stoppen met leven dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat toevallig, ik kwam er laatst achter dat het leven geen essentie heeft
Ik heb geen essentie nodig om te levenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Waarom niet stoppen met leven dan?
Tja er zijn ook dingen waar je wel van kan genieten. Maar die dingen zijn uiterst geheim.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:37 schreef happinessfordogs het volgende:
Mijn eigen levensconclusie: Het leven is best wel heel erg kut en eigenlijk niet de moeite waard om er mee door te zetten.
Zie hier, ik deel mijn kennis wel!
Liefde en seks syn bijzaack.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:37 schreef hoink581 het volgende:
Je mag je piemel ergens een keer in schuiven?
Dat is wel heel depressief.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Omdat het leven heel mooi is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb geen essentie nodig om te leven
ze is al doodquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Leven is al een essentie op zichquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Wenfer zit bij de D66 jongerenpartij die hebben XTC zat.quote:
D66quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wenfer zit bij de D66 jongerenpartij die hebben XTC zat.
Dat klopt ja, die zijn van dat uit te delen geloof ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wenfer zit bij de D66 jongerenpartij die hebben XTC zat.
Maar daarmee zeg je eigenlijk zo weinig. Het belangrijkste in het leven is het leven zelfquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Leven is al een essentie op zich
Daarmee zeg je eigenlijk best veel omdat je er dan dus vanuit gaat dat je leven belangerijk is. En je dus goed voor je eigen leven moet zorgen en genieten van de tijd die je hebt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar daarmee zeg je eigenlijk zo weinig. Het belangrijkste in het leven is het leven zelf
Geen woord gelogen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar daarmee zeg je eigenlijk zo weinig. Het belangrijkste in het leven is het leven zelf
Het leven is dus een doel op zich. Ja, daar ben ik het wel mee eens, maar het is weinig behulpzaam bij daadwerkelijke zingeving (of invulling). Mocht men daar behoefte aan hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:51 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Daarmee zeg je eigenlijk best veel omdat je er dan dus vanuit gaat dat je leven belangerijk is. En je dus goed voor je eigen leven moet zorgen en genieten van de tijd die je hebt.
Een invulling is dus al er voor zorgen dat je blijft leven. Voedsel regelen dus evt. voortplanting, risicogedrag proberen te vermijden. Daar heb je al 3 te pakken...quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het leven is dus een doel op zich. Ja, daar ben ik het wel mee eens, maar het is weinig behulpzaam bij daadwerkelijke zingeving (of invulling). Mocht men daar behoefte aan hebben.
quote:
Liefde bloeit mijn waerde medemenschen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tanıştığımızı bile bilmiyordum
Dat zijn doelen die puur gericht zijn op overleving. Als het leven een doel op zichzelf is, dan is daarmee nog niet gezegd dat overleven het enige doel is. Waar moeilijk invulling aan te geven is is niet de manier waarop ik biologisch moet zien te overleven maar hoe ik voor mezelf betekenis geef aan mijn leven (o.a. 'waarin zit mijn geluk?')quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Een invulling is dus al er voor zorgen dat je blijft leven. Voedsel regelen dus evt. voortplanting, risicogedrag proberen te vermijden. Daar heb je al 3 te pakken...
Gooi 'm eerst maar eens hier dan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:59 schreef wenfer2 het volgende:
Stel, ik heb de elk-wereldse-probleem-oplossende-oplossing..... waar moet ik dit dan bekend maken??! Mark Rutte, , De EU, de NAVO, China, Sovjet-Russia, India, china, AL Jazera???Ik weet het niet.
Het is vrij egoïstisch om louter voor eigen geluk te leven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat zijn doelen die puur gericht zijn op overleving. Als het leven een doel op zichzelf is, dan is daarmee nog niet gezegd dat overleven het enige doel is. Waar moeilijk invulling aan te geven is is niet de manier waarop ik biologisch moet zien te overleven maar hoe ik voor mezelf betekenis geef aan mijn leven (o.a. 'waarin zit mijn geluk?')
Als Danny zijn beurs trekt wellicht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gooi 'm eerst maar eens hier dan.
er staat o.a.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is vrij egoïstisch om louter voor eigen geluk te leven.Schaam u, in'shallah.
![]()
Je hebt zojuist een doel voor jou in je leven omschreven: Waar zit je geluk?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat zijn doelen die puur gericht zijn op overleving. Als het leven een doel op zichzelf is, dan is daarmee nog niet gezegd dat overleven het enige doel is. Waar moeilijk invulling aan te geven is is niet de manier waarop ik biologisch moet zien te overleven maar hoe ik voor mezelf betekenis geef aan mijn leven (o.a. 'waarin zit mijn geluk?')
Mucizelere olmadan bir dünya varquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tanıştığımızı bile bilmiyordum
Precies, het is een keten van doelen. (ik ga naar mijn college om te leren, ik leer om vakken te halen, ik haal vakken om af te studeren en ik studeer af om werk te vinden dat aan mijn wensen voldoet etc.) Maar soms lijken de doelen die je stelt en nastreeft zo ver verwijderd van je gelukservaring. Alsof geluk alleen in de uiteindelijke doelen zit waarnaar je aan het opbouwen bent, en zo gaat er veel aan je voorbij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een doel voor jou in je leven omschreven: Waar zit je geluk?Aan jou om uit te vinden wat jou gelukkig maakt. Dat kan zijn Fok!'en op je zolderkamer of veel geld verdienen, veel vrienden hebben etc.
Het ironische is dat de doelen die de meeste mensen nastreven altijd terecht komen op de grotere levensdoelen die de meeste overslaan
Zo lang jij nog geen naam hebt gemaakt, zal niemand zijn beurs trekken ben ik bang. Je moet bij het begin beginnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als Danny zijn beurs trekt wellicht.
Dan heb je op dat moment te ambitieuze doelen of moet je kleinere doelen voor jezelf maken waar je ook geluk uit kan halen in de tussentijdquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Precies, het is een keten van doelen. (ik ga naar mijn college om te leren, ik leer om vakken te halen, ik haal vakken om af te studeren en ik studeer af om werk te vinden dat aan mijn wensen voldoet etc.) Maar soms lijken de doelen die je stelt en nastreeft zo ver verwijderd van je gelukservaring. Alsof geluk alleen in de uiteindelijke doelen zit waarnaar je aan het opbouwen bent, en zo gaat er veel aan je voorbij.
Wees niet afwachtend mijn kind maar LEEF!!!!quote:
Airmessage,quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:08 schreef Yiha het volgende:
En hoe is het tot jou gekomen, beste Wenfer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herkes bir şair varquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tatlı sözleriniz birer şiir gibi
Het zijn net mensenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Treurig inderdaad. Maar one love mien manG! Zelfs... voor Turken.
Proleten die niet weten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:36 schreef TwentyFourr het volgende:
De essentie van het leven is niet weten wat de essentie van het leven is, dat niet op 11-jarige leeftijd al weten
Nee ik ben vanaf nu ke-woon alwetend G.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
O jeetje, heb je tunnelvisie opgelopen?
OKquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:36 schreef TwentyFourr het volgende:
De essentie van het leven is niet weten wat de essentie van het leven is, dat niet op 11-jarige leeftijd al weten
Ging me meer om die (zinloze) tt van je, ik bedoel kom op, op je 20e al denken te weten wat is wat. Naïef, bro.quote:
Waarom gebruiken jullie allemaal het woord 'weten'. De essentie van het leven kan je niet weten, alleen geloven. En mensen die geloven te weten wat het is, komen daar alleen op omdat ze vrede willen met hun eigen levensloop. Iets wat je meestal op latere leeftijd pas vindt ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ging me meer om die (zinloze) tt van je, ik bedoel kom op, op je 20e al denken te weten wat is wat. Naïef, bro.
Valt mee. Het is niet onmogelijk ofzo. Alsof 40+ van vandaag zo wys syn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ging me meer om die (zinloze) tt van je, ik bedoel kom op, op je 20e al denken te weten wat is wat. Naïef, bro.
Jeself quoten.quote:
Redeneren, dat kan je. Geloven is zinloos.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom gebruiken jullie allemaal het woord 'weten'. De essentie van het leven kan je niet weten, alleen geloven.
Weten > gelovenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom gebruiken jullie allemaal het woord 'weten'. De essentie van het leven kan je niet weten, alleen geloven.
Als er geen woorden hadden gestaan had je net zoveel gezegd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Redeneren, dat kan je. Geloven is zinloos.
Weten is ook alleen maar geloven tbh. Maar in zekere zin beter beargumenteerd aan het raamwerk van (feitelijke) kennis dat we hebben. En over de essentie van het leven hebben we exact nul komma nul feitelijke kennis. Dus blijft het bij geloven, hoe leuk je het ook verpakt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Treurig inderdaad. Maar one love mien manG! Zelfs... voor Turken.
Drank,drugs,gokken en wijven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat doet pijn holy.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Gesproken als een gepassioneerde minnaar.
Seksuele handelingen zijn ook bijzaak, jullie snappen hét niet!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah... je bent ontmaagd. Gefeliciteerd knul.
We hebben het over iets dat voor ieder individu anders kan zijn. Wat precies zouden 'wij' dan niet snappen?quote:Op zondag 27 april 2014 02:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Seksuele handelingen zijn ook bijzaak, jullie snappen hét niet!!
Kom daar nu maar zelf achter.quote:Op zondag 27 april 2014 06:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
We hebben het over iets dat voor ieder individu anders kan zijn. Wat precies zouden 'wij' dan niet snappen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |