Het zijn net mensenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Treurig inderdaad. Maar one love mien manG! Zelfs... voor Turken.
Proleten die niet weten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:36 schreef TwentyFourr het volgende:
De essentie van het leven is niet weten wat de essentie van het leven is, dat niet op 11-jarige leeftijd al weten
Nee ik ben vanaf nu ke-woon alwetend G.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
O jeetje, heb je tunnelvisie opgelopen?
OKquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:36 schreef TwentyFourr het volgende:
De essentie van het leven is niet weten wat de essentie van het leven is, dat niet op 11-jarige leeftijd al weten
Ging me meer om die (zinloze) tt van je, ik bedoel kom op, op je 20e al denken te weten wat is wat. Naïef, bro.quote:
Waarom gebruiken jullie allemaal het woord 'weten'. De essentie van het leven kan je niet weten, alleen geloven. En mensen die geloven te weten wat het is, komen daar alleen op omdat ze vrede willen met hun eigen levensloop. Iets wat je meestal op latere leeftijd pas vindt ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ging me meer om die (zinloze) tt van je, ik bedoel kom op, op je 20e al denken te weten wat is wat. Naïef, bro.
Valt mee. Het is niet onmogelijk ofzo. Alsof 40+ van vandaag zo wys syn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ging me meer om die (zinloze) tt van je, ik bedoel kom op, op je 20e al denken te weten wat is wat. Naïef, bro.
Jeself quoten.quote:
Redeneren, dat kan je. Geloven is zinloos.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom gebruiken jullie allemaal het woord 'weten'. De essentie van het leven kan je niet weten, alleen geloven.
Weten > gelovenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom gebruiken jullie allemaal het woord 'weten'. De essentie van het leven kan je niet weten, alleen geloven.
Als er geen woorden hadden gestaan had je net zoveel gezegd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Redeneren, dat kan je. Geloven is zinloos.
Weten is ook alleen maar geloven tbh. Maar in zekere zin beter beargumenteerd aan het raamwerk van (feitelijke) kennis dat we hebben. En over de essentie van het leven hebben we exact nul komma nul feitelijke kennis. Dus blijft het bij geloven, hoe leuk je het ook verpakt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Treurig inderdaad. Maar one love mien manG! Zelfs... voor Turken.
Drank,drugs,gokken en wijven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat toevallig, ik kwam er laatst achter dat het leven geen essentie heeft
Dat doet pijn holy.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Gesproken als een gepassioneerde minnaar.
Seksuele handelingen zijn ook bijzaak, jullie snappen hét niet!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah... je bent ontmaagd. Gefeliciteerd knul.
We hebben het over iets dat voor ieder individu anders kan zijn. Wat precies zouden 'wij' dan niet snappen?quote:Op zondag 27 april 2014 02:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Seksuele handelingen zijn ook bijzaak, jullie snappen hét niet!!
Kom daar nu maar zelf achter.quote:Op zondag 27 april 2014 06:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
We hebben het over iets dat voor ieder individu anders kan zijn. Wat precies zouden 'wij' dan niet snappen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |