Waarom niet stoppen met leven dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat toevallig, ik kwam er laatst achter dat het leven geen essentie heeft
Ik heb geen essentie nodig om te levenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Waarom niet stoppen met leven dan?
Tja er zijn ook dingen waar je wel van kan genieten. Maar die dingen zijn uiterst geheim.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:37 schreef happinessfordogs het volgende:
Mijn eigen levensconclusie: Het leven is best wel heel erg kut en eigenlijk niet de moeite waard om er mee door te zetten.
Zie hier, ik deel mijn kennis wel!
Liefde en seks syn bijzaack.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:37 schreef hoink581 het volgende:
Je mag je piemel ergens een keer in schuiven?
Dat is wel heel depressief.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Omdat het leven heel mooi is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb geen essentie nodig om te leven
ze is al doodquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Leven is al een essentie op zichquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Wenfer zit bij de D66 jongerenpartij die hebben XTC zat.quote:
D66quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wenfer zit bij de D66 jongerenpartij die hebben XTC zat.
Dat klopt ja, die zijn van dat uit te delen geloof ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wenfer zit bij de D66 jongerenpartij die hebben XTC zat.
Maar daarmee zeg je eigenlijk zo weinig. Het belangrijkste in het leven is het leven zelfquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Leven is al een essentie op zich
Daarmee zeg je eigenlijk best veel omdat je er dan dus vanuit gaat dat je leven belangerijk is. En je dus goed voor je eigen leven moet zorgen en genieten van de tijd die je hebt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar daarmee zeg je eigenlijk zo weinig. Het belangrijkste in het leven is het leven zelf
Geen woord gelogen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar daarmee zeg je eigenlijk zo weinig. Het belangrijkste in het leven is het leven zelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |