Waaromquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
Dus later wanneer die dudes het station afstapten door de deur liep ik voor en liet ik mijzelf vallen op de grond, waarna ik zei "hey man waarom duwde je mij?!"
Dus ze worden helemaal rood en lopen snel weg,
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zou even een comment op youtube zetten over hoe al je leeftijdsgenoten alleen maar naar crap luisteren en topbands als Coldplay niet waarderen. Dat doet het altijd wel goed daar.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
Dus later wanneer die dudes het station afstapten door de deur liep ik voor en liet ik mijzelf vallen op de grond, waarna ik zei "hey man waarom duwde je mij?!"
zelf rook ik niet wiet maar ik heb ook niks tegen mensen die dat wel doenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef Fushia2 het volgende:
Deze TS![]()
Jezelf op grond laten vallen
Die kerel niet geklapt hebben
Geen jonko roken in de trein
Jouw muziesmaak
Haten op rap
Rihanna geen lekkere chick vinden
Jouw moeder
Jouw vader
jouw zusje![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zou even een comment op youtube zetten over hoe al je leeftijdsgenoten alleen maar naar crap luisteren en topbands als Coldplay niet waarderen. Dat doet het altijd wel goed daar.
Wel goed dat je ze teruggepakt hebt door net te doen of ze je duwden trouwens. Niet bang om gewond te raken om je mening te verdedigen, dat zie ik graag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]toen ik topic maakte moest ik hier wel aan denken ja, maar dat zijn van die gassies die bijvoorbeeld 1 leuk nummer kennen ofzo van een bepaalde band
Hier heb je ze echt goed mee te pakken gehadquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
nou nee, eigenlijk als je dat doet is het wel heel ver gesteld met jequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:07 schreef -supergirl- het volgende:
Oh god ben jij er zo 1
Plaats jij ook reacties op youtube
'I am an 13-year old boy and don't listen to the shit my friends listen to. I listen to old bands!'
Niet het noodnummer van de FOK! knokploeg hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:09 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
zelf rook ik niet wiet maar ik heb ook niks tegen mensen die dat wel doen
Plus ik ben 1.68 en die gast is 1.80 ofzo
ik moet laten zien dat ik zwak en fragiel ben, dan komen mensen voor me opquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wel goed dat je ze teruggepakt hebt door net te doen of ze je duwden trouwens. Niet bang om gewond te raken om je mening te verdedigen, dat zie ik graag.
iphone was leeg omdat kutbatterijquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet het noodnummer van de FOK! knokploeg hebben
Wat heb je aan dat nummer als je de hele groep aan kunt door jezelf op de grond te laten vallen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet het noodnummer van de FOK! knokploeg hebben
hoe luisterde je muziek dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
iphone was leeg omdat kutbatterij
geen idee ik had gewoon een koptelefoon op en hij stond nog niet eens keihard of o.i.dquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef zoefschildpad het volgende:
waarom kan die gast met jouw "muziek" meeluisteren in de trein?
ik vind je user wel geweldigquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:28 schreef SirHammerlock het volgende:
Leer eens Nederlands voordat je muziek begint te luisteren
Dit neem je toch niet sirieus?quote:
Nee, dat zijn die gastjes die alleen luisteren wat er in papa's cd-kast staat. Tevens is hun muzieksmaak vaak zo tam dat niemand het kut kan vinden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]toen ik topic maakte moest ik hier wel aan denken ja, maar dat zijn van die gassies die bijvoorbeeld 1 leuk nummer kennen ofzo van een bepaalde band
En ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:48 schreef Donnis het volgende:
Coldplay !!!!!!!![]()
![]()
De saaiste grafmuziek met baggerteksten ooit! BAGGER!
En ditquote:
INXS is trouwens wel chillquote:
Dus ze worden helemaal rood en lopen snel weg
ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh maar die bands zijn niet mainstream genoeg. Wat dacht je van the Backstreet Boys? Of fucking...fucking Beethoven? Vijfde symfonie, deel vijf...quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
vooral Coldplay, U2, The Beatles, Guns 'n Roses. Dat zijn/waren pas nog eens mooie bands, man
Hypocriet, je doet nu precies hetzelfde alleen dan op FOK!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:10 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
nou nee, eigenlijk als je dat doet is het wel heel ver gesteld met je
Deadprez mag blij zijn dat dit soort users tegen hem op kijken zegquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:11 schreef BMTH182 het volgende:
Deadprez slaapt nog maar als hij wakker was zou hij iets roepen over pop punk en dit liedje posten, geen dank voor het introduceren aan de beste band ooit gr gr.
Zo, nou, die zullen nooit maar dan nooit meer wat over jouw muzieksmaak zeggen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
Wat moet ik onder die elitaire smaak verstaan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb ook een elitaire muzieksmaak, ik voel je pijn.
Gewoon, alles wat ik luister is beter dan de rest. Het maakt mij niet uit wat het is, zolang het maar beter is dan een ander z'n muzieksmaak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat moet ik onder die elitaire smaak verstaan?
Dat is dan tegenwoordig met die boem boem bliepje bliepje muziek natuurlijk ook eigenlijk niet zo'n sport meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon, alles wat ik luister is beter dan de rest. Het maakt mij niet uit wat het is, zolang het maar beter is dan een ander z'n muzieksmaak.
Chocovloek's post is een beetje het verschijnsel wat ik belachelijk probeerde te maken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is dan tegenwoordig met die boem boem bliepje bliepje muziek natuurlijk ook eigenlijk niet zo'n sport meer.
Ah. Natuurlijk. Ik had 'm niet zo door.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chocovloek's post is een beetje het verschijnsel wat ik belachelijk probeerde te maken.
Ik druk mij soms misschien ook wat te vaag uit. Geniet van de zon!quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Natuurlijk. Ik had 'm niet zo door.
Maar goed, ik zit al een tijdje met mijn schedel in de zon, dus dat krijg je dan.
Deze commentquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef Fushia2 het volgende:
Deze TS![]()
Jouw muziesmaak
Haten op rap
Jouw moeder
Jouw vader
jouw zusje![]()
Op kijken tegen werkloze junkiesquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Deadprez mag blij zijn dat dit soort users tegen hem op kijken zeg
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:11 schreef BMTH182 het volgende:
Deadprez slaapt nog maar als hij wakker was zou hij iets roepen over pop punk en dit liedje posten, geen dank voor het introduceren aan de beste band ooit gr gr.
quote:
Lijkt me wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef Fushia2 het volgende:
Deze TS![]()
Jouw muziesmaak
Haten op rap
Jouw moeder
Jouw vader
jouw zusje![]()
Doen alsof je niet weet wie Avicii is (en expres zijn naam verkeerd schrijven) om zogenaamd te laten zien dat die muziek je niets interesseertquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
of een of andere dude of chick dat Avicci heet ofzo? (Klinkt als een vogel )
Ik weet ook niet wie dat is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Doen alsof je niet weet wie Avicii is (en expres zijn naam verkeerd schrijven) om zogenaamd te laten zien dat die muziek je niets interesseert
Best oké nummer wel hoor.quote:
Kan er niks aan doen.quote:
Doet me denken aan een kerstnummer ofzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen.Zou het zelf nooit opzetten, maar echt kut vind ik het niet.
Ach, ik ben tenminste geen kut pubertje met een verlept emo kapsel die wolvenshirts draagt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:06 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Iemand hier is niet "about that life"
Idd, mensen die alleen naar Queen, Pink Floyd en Radiohead luisterenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee, dat zijn die gastjes die alleen luisteren wat er in papa's cd-kast staat. Tevens is hun muzieksmaak vaak zo tam dat niemand het kut kan vinden.(van die hits die al 30 jaar grijsgedraaid worden en waar iedereen 'mee opgegroeid' is)
Dit kut pubertje leeft de leef, waarschijnlijk doe je een ict opleiding en ben je jaloers op mijn jeugd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:11 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Ach, ik ben tenminste geen kut pubertje met een verlept emo kapsel die wolvenshirts draagt.
Ja is goed johquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:16 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Dit kut pubertje leeft de leef, waarschijnlijk doe je een ict opleiding en ben je jaloers op mijn jeugd.
Ik kan het het wel waarderen dat ze die instrumenten zo goed kunnen bespelen, maar het doet pijn aan mijn orenquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:07 schreef -supergirl- het volgende:
Oh god ben jij er zo 1
Plaats jij ook reacties op youtube
'I am an 13-year old boy and don't listen to the shit my friends listen to. I listen to old bands!'
hommomuziekquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Snap trouwens niet wat er zo erg is aan Coldplay. Oudere albums zijn best redelijk imo.
Ja, die gasten spelen snel he.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik kan het het wel waarderen dat ze die instrumenten zo goed kunnen bespelen, maar het doet pijn aan mijn oren.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:34 schreef BookerDeWitt het volgende:
Godver die true sons of satan is mooi
FLIKKER OP JE BENT NOG STEEDS ZO IRRITANT ALS EERST STERF FLIKKER ARGHquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:11 schreef BMTH182 het volgende:
Alleen maar liefde voor Nailbomb hierquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:25 schreef Geelman het volgende:
Straks op weg naar A'dam ga ik deze plaat draaien:
Mensen die gaan haten kunnen 'm krijgen!
Jij voegt wat toe wou je zeggen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:57 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
FLIKKER OP JE BENT NOG STEEDS ZO IRRITANT ALS EERST STERF FLIKKER ARGH
Dit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef Fushia2 het volgende:
Deze TS![]()
Jouw muziesmaak
Haten op rap
Jouw moeder
Jouw vader
jouw zusje![]()
neppuristquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:57 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Beter dan wat TS luistert.quote:
Ik heb echt helemaal niets met haar. Ik vind haar muziek echt niet leuk (al heb ik mijn best gedaan om het wel leuk te vinden).quote:
Zou je niet denken dat het gezicht belangrijker is dan de borsten?quote:Op zondag 27 april 2014 18:16 schreef Pulzzar het volgende:
Björk heeft best lekkere tetten; aan die laatste foto te zien (doorschijnende witte jurk).
jA WANT JE MAG GEEN ANDERE MUZIEKSMAAK HEBBEN DAN HARDCORE PUNK JA!!11!!1!quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:57 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel maar het is net iets als je piemel, prima dat je die hebt maar duw die niet in mijn gezicht.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
jA WANT JE MAG GEEN ANDERE MUZIEKSMAAK HEBBEN DAN HARDCORE PUNK JA!!11!!1!
zing je nog weleens sex pistols liedjes?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:42 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel maar het is net iets als je piemel, prima dat je die hebt maar duw die niet in mijn gezicht.
En dit inderdaad dus.quote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef TheMercenary976 het volgende:
Schande dat TS Guns n Roses in 1 adem noemt met Coldplay
TS is lost
Coldplay is inderdaad beterquote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef TheMercenary976 het volgende:
Schande dat TS Guns n Roses in 1 adem noemt met Coldplay
TS is lost
In dit soort topics mag dat, als je dat in het echt doet ben je een klootzak ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:42 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel maar het is net iets als je piemel, prima dat je die hebt maar duw die niet in mijn gezicht.
Geen vrijheid hebben op je werkquote:Op maandag 5 mei 2014 10:09 schreef Fretwork het volgende:
Nu Spandau Ballet met Gold op de radio, dat is pas muziek. Kan je veel beter meeschreeuwen dan Coldplay, TS. Zit jammer genoeg op kantoor, dus meezingen is niet echt een optie
Bijbaan zonder opleiding hebbenquote:
Fuck die tijdenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
zing je nog weleens sex pistols liedjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |