FLIKKER OP JE BENT NOG STEEDS ZO IRRITANT ALS EERST STERF FLIKKER ARGHquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:11 schreef BMTH182 het volgende:
Deadprez slaapt nog maar als hij wakker was zou hij iets roepen over pop punk en dit liedje posten, geen dank voor het introduceren aan de beste band ooit gr gr.
Alleen maar liefde voor Nailbomb hierquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:25 schreef Geelman het volgende:
Straks op weg naar A'dam ga ik deze plaat draaien:
Mensen die gaan haten kunnen 'm krijgen!
Jij voegt wat toe wou je zeggen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:57 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
FLIKKER OP JE BENT NOG STEEDS ZO IRRITANT ALS EERST STERF FLIKKER ARGH
Dit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef Fushia2 het volgende:
Deze TS![]()
Jezelf op grond laten vallen
Die kerel niet geklapt hebben
Geen jonko roken in de trein
Jouw muziesmaak
Haten op rap
Rihanna geen lekkere chick vinden
Jouw moeder
Jouw vader
jouw zusje![]()
neppuristquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:57 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Beter dan wat TS luistert.quote:
Ik heb echt helemaal niets met haar. Ik vind haar muziek echt niet leuk (al heb ik mijn best gedaan om het wel leuk te vinden).quote:
Zou je niet denken dat het gezicht belangrijker is dan de borsten?quote:Op zondag 27 april 2014 18:16 schreef Pulzzar het volgende:
Björk heeft best lekkere tetten; aan die laatste foto te zien (doorschijnende witte jurk).
jA WANT JE MAG GEEN ANDERE MUZIEKSMAAK HEBBEN DAN HARDCORE PUNK JA!!11!!1!quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:57 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel maar het is net iets als je piemel, prima dat je die hebt maar duw die niet in mijn gezicht.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
jA WANT JE MAG GEEN ANDERE MUZIEKSMAAK HEBBEN DAN HARDCORE PUNK JA!!11!!1!
zing je nog weleens sex pistols liedjes?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:42 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel maar het is net iets als je piemel, prima dat je die hebt maar duw die niet in mijn gezicht.
En dit inderdaad dus.quote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef TheMercenary976 het volgende:
Schande dat TS Guns n Roses in 1 adem noemt met Coldplay
TS is lost
Coldplay is inderdaad beterquote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef TheMercenary976 het volgende:
Schande dat TS Guns n Roses in 1 adem noemt met Coldplay
TS is lost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |