Waaromquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
Dus later wanneer die dudes het station afstapten door de deur liep ik voor en liet ik mijzelf vallen op de grond, waarna ik zei "hey man waarom duwde je mij?!"
Dus ze worden helemaal rood en lopen snel weg,
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zou even een comment op youtube zetten over hoe al je leeftijdsgenoten alleen maar naar crap luisteren en topbands als Coldplay niet waarderen. Dat doet het altijd wel goed daar.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
Dus later wanneer die dudes het station afstapten door de deur liep ik voor en liet ik mijzelf vallen op de grond, waarna ik zei "hey man waarom duwde je mij?!"
zelf rook ik niet wiet maar ik heb ook niks tegen mensen die dat wel doenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef Fushia2 het volgende:
Deze TS![]()
Jezelf op grond laten vallen
Die kerel niet geklapt hebben
Geen jonko roken in de trein
Jouw muziesmaak
Haten op rap
Rihanna geen lekkere chick vinden
Jouw moeder
Jouw vader
jouw zusje![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zou even een comment op youtube zetten over hoe al je leeftijdsgenoten alleen maar naar crap luisteren en topbands als Coldplay niet waarderen. Dat doet het altijd wel goed daar.
Wel goed dat je ze teruggepakt hebt door net te doen of ze je duwden trouwens. Niet bang om gewond te raken om je mening te verdedigen, dat zie ik graag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]toen ik topic maakte moest ik hier wel aan denken ja, maar dat zijn van die gassies die bijvoorbeeld 1 leuk nummer kennen ofzo van een bepaalde band
Hier heb je ze echt goed mee te pakken gehadquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
nou nee, eigenlijk als je dat doet is het wel heel ver gesteld met jequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:07 schreef -supergirl- het volgende:
Oh god ben jij er zo 1
Plaats jij ook reacties op youtube
'I am an 13-year old boy and don't listen to the shit my friends listen to. I listen to old bands!'
Niet het noodnummer van de FOK! knokploeg hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:09 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
zelf rook ik niet wiet maar ik heb ook niks tegen mensen die dat wel doen
Plus ik ben 1.68 en die gast is 1.80 ofzo
ik moet laten zien dat ik zwak en fragiel ben, dan komen mensen voor me opquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wel goed dat je ze teruggepakt hebt door net te doen of ze je duwden trouwens. Niet bang om gewond te raken om je mening te verdedigen, dat zie ik graag.
iphone was leeg omdat kutbatterijquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet het noodnummer van de FOK! knokploeg hebben
Wat heb je aan dat nummer als je de hele groep aan kunt door jezelf op de grond te laten vallen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet het noodnummer van de FOK! knokploeg hebben
hoe luisterde je muziek dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
iphone was leeg omdat kutbatterij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |