geen idee ik had gewoon een koptelefoon op en hij stond nog niet eens keihard of o.i.dquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef zoefschildpad het volgende:
waarom kan die gast met jouw "muziek" meeluisteren in de trein?
ik vind je user wel geweldigquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:28 schreef SirHammerlock het volgende:
Leer eens Nederlands voordat je muziek begint te luisteren
Dit neem je toch niet sirieus?quote:
Nee, dat zijn die gastjes die alleen luisteren wat er in papa's cd-kast staat. Tevens is hun muzieksmaak vaak zo tam dat niemand het kut kan vinden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]toen ik topic maakte moest ik hier wel aan denken ja, maar dat zijn van die gassies die bijvoorbeeld 1 leuk nummer kennen ofzo van een bepaalde band
En ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:48 schreef Donnis het volgende:
Coldplay !!!!!!!![]()
![]()
De saaiste grafmuziek met baggerteksten ooit! BAGGER!
En ditquote:
INXS is trouwens wel chillquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
Dus later wanneer die dudes het station afstapten door de deur liep ik voor en liet ik mijzelf vallen op de grond, waarna ik zei "hey man waarom duwde je mij?!"
Dus ze worden helemaal rood en lopen snel weg
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
Dus later wanneer die dudes het station afstapten door de deur liep ik voor en liet ik mijzelf vallen op de grond, waarna ik zei "hey man waarom duwde je mij?!"
ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zou even een comment op youtube zetten over hoe al je leeftijdsgenoten alleen maar naar crap luisteren en topbands als Coldplay niet waarderen. Dat doet het altijd wel goed daar.
Oh maar die bands zijn niet mainstream genoeg. Wat dacht je van the Backstreet Boys? Of fucking...fucking Beethoven? Vijfde symfonie, deel vijf...quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:04 schreef BookerDeWitt het volgende:
vooral Coldplay, U2, The Beatles, Guns 'n Roses. Dat zijn/waren pas nog eens mooie bands, man
Hypocriet, je doet nu precies hetzelfde alleen dan op FOK!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:10 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
nou nee, eigenlijk als je dat doet is het wel heel ver gesteld met je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |