whop whop gelijk maar een paar besteldquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:22 schreef igi0n het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com/item/19374.html. 60 cent
uhhh, nee. Een kabel heeft niks te maken met de stroomsterkte die er doorheen loopt. Het apparaat waar je de kabel op aan sluit (telefoon,..) bepaald hoeveel ampère er door de kabel loopt, de bron (hetgene dat je in het stopcontact stopt) bepaalt hoeveel er maximaal geleverd kan worden. Het enige dat er per kabel verschillend is is de weerstand, wat er dus voor zorgt dat je een verlies oploopt tijdens het transport van de bron naar het aangesloten apparaat. Dat verschil is zo goed als verwaarloosbaar bij dunne usb kabel en laag vermogen. Met andere woorden, neem de goedkoopste.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef wihehin het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar hebben micro usb kabels verschillende ampère-waarden? Als dat niet zo is, maakt het dus niet uit welke kabel je koopt? (Afgezien van bouwkwaliteit, lengte etc.)
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:26 schreef Painore het volgende:
[..]
uhhh, nee. Een kabel heeft niks te maken met de stroomsterkte die er doorheen loopt. Het apparaat waar je de kabel op aan sluit (telefoon,..) bepaald hoeveel ampère er door de kabel loopt, de bron (hetgene dat je in het stopcontact stopt) bepaalt hoeveel er maximaal geleverd kan worden. Het enige dat er per kabel verschillend is is de weerstand, wat er dus voor zorgt dat je een verlies oploopt tijdens het transport van de bron naar het aangesloten apparaat. Dat verschil is zo goed als verwaarloosbaar bij dunne usb kabels en laag vermogen. Met andere woorden, neem de goedkoopste.
nouja goedkoopste.. ik zou iets meer betalen en een degelijke oogende kopen uit China. De goedkoopste van de goedkoopste vallen meestal vrij snel uit elkaar.quote:
er is een editknopje he?quote:
Mag vast niet, maar gebeurt wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef wihehin het volgende:
En door officiële (web)shops mogen toch geen "ontploffende laders" worden verkocht?
Die lader heb ik helaas nooit kunnen vinden bij de Action.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:44 schreef shiznuts het volgende:
Alles wat geïmporteerd is, dient aan Europese standaarden en regelgeving te voldoen... in principe.
In praktijk zal iemand denken 'oeh, da's makkelijk geld verdienen, beetje shady spulletjes bestellen, snel ff een siteje openen en de spul verkopen voor meer'.So...yeah. I wouldn't bet my life on it.
Gewoon bij de Action ofzo iets degelijks halen...
[ afbeelding ]
Komt omdat mensen zoals ik er meteen drie haalden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die lader heb ik helaas nooit kunnen vinden bij de Action.
ik ben ook oranjequote:Op zondag 27 april 2014 00:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Komt omdat mensen zoals ik er meteen drie haalden.
- HEY.WAAROM BEN IK ORANGJE. Ik heb me niet eens in een topic gemeld ofzo.
Koning is jarigquote:Op zondag 27 april 2014 00:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Komt omdat mensen zoals ik er meteen drie haalden.
- HEY.WAAROM BEN IK ORANGJE. Ik heb me niet eens in een topic gemeld ofzo.
Nou en.quote:
like that's ever going to happenquote:Op zondag 27 april 2014 00:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou en.
Ik wil pas verplicht oranje zijn als het WK is en we in de finale staan.
Nou ja, ik heb een fanshirt (ik laat je zelf maar ff bedenken waar je zoiets kunt halen), dus ze moeten wel een eindje komen anders schaam ik me erin rond te lopen, zou zonde zijn.quote:
Oh wacht, ik zie 'em nu rechts.quote:
Dat heb ik heel vaak bij Tmart ,die hebben de producten die ik wil bestellen bijna nooit in stock ,en dan die mails van tmart "wacht aub nog een weekje dan is het weer in stock" en dan na 3 weken wachten nog niet in stock ,en dan duurt de refund ook nog meer dan 2 wekenquote:Op zondag 27 april 2014 08:57 schreef xaban06 het volgende:
4/16/2014
Payment Confirmed
Al 11 dagen geleden besteld en betaald maar nog steeds niet verzonden, kut DX.
Tmart kende ik niet, veel van de producten die ik wil staat daar op "ships within 24h", maar wel 2x zo duur als DX volgens mij.quote:Op zondag 27 april 2014 09:09 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak bij Tmart ,die hebben de producten die ik wil bestellen bijna nooit in stock ,en dan die mails van tmart "wacht aub nog een weekje dan is het weer in stock" en dan na 3 weken wachten nog niet in stock ,en dan duurt de refund ook nog meer dan 2 weken![]()
.
Tmart ga ik niets meer bestellen.
dx.com is relatief duur, chinaprices.us is een goede site om snel goedkopere prijzen te vindenquote:Op zondag 27 april 2014 09:44 schreef CafeRoker het volgende:
Hoi
Ik lurk hier zo af en toe mee en soms bestel ik wat op die sites. Het valt me op dat in tegenstelling tot een paar jaar geleden het spul toch wel redelijk aan de prijs begint te raken. Ik neem aan dat dit spul ook binnen china op de interne markt verkocht wordt. Weet iemand of die prijsstijging voor dit soort gadgets daar ongeveer gelijk op gegaan is?
edit: laat ik het trouwens wat nuanceren. Ik kijk vooral op dx.com omdat het niet te doen is die hele lijst af te gaan als je er niet echt fanatiek mee bezig bent. Maar het beeld klopt wel aardig met de prijzen zoals ze op ebay staan.
Zou ik wek doen, dan heb je direct goed licht. Wanneer je koplampen niet voor xenon zijn gemaakt heb je bepaalde xenon lampen zodat niet je hele koplamp vol licht zit. En houdt er aub rekening mee dat je lampen omhoog gaan op het moment dat je op je motor gaat zitten. Iets wat geen enkelen scooterfabrikant doetquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja lijkt wel mee te vallen inderdaad dus misschien nog wel iets om te overwegen. Dacht dat die zooi duurder was. Toch maar eens naar xenon kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |