Je kunt het beter plakken als de auto stilstaat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:08 schreef jeroendh het volgende:
Ook vind ik het heel moeilijk om het in bochten te plakken.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je kunt het beter plakken als de auto stilstaat.
Heb je het oppervlakte eerst goed ontvet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:08 schreef jeroendh het volgende:
Las laatst dat veel mensen tevreden zijn over die carbon wrap folie.
Alleen in mijn auto laat het op sommige stukken los.
Ook vind ik het heel moeilijk om het in bochten te plakken.
Iemand tips hiervoor?
Gaat om deze folie: http://www.banggood.com/2(...)ticker-p-915527.html
Zal gerust werken, H4 = H4, alleen ik zou voor een lagere K waarde gaan. De blauwe lampen vinden ze niet zo tof. En een xenon setje is toch niet zo duur? Heb ze voor auto's voor 20 euro gekocht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:14 schreef rene90 het volgende:
Zou dit werken op mijn motor? Ik heb H4 koplampjes, alleen die zijn nogal zwak. Xenon is gelijk erg prijzig dus ik vroeg me af of ik niet gewoon zo'n ding erin kan zetten?
http://www.ebay.com/itm/2(...)-Bulbs-/131119779095
Dat hangt af van hoe sterk de laser is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:50 schreef shiznuts het volgende:
Een boete van oom agent is wat dat is.
Nee want je mag geen andere verlichting hebben dan het normale standaard verlichting (Witte/gele koplamp en een rood achterlicht).quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:22 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat hangt af van hoe sterk de laser is.
Dit valt onder losse lampjes neem ik aan, dus in principe zou het mogen behalve die laser. Maar de politie kennende gaan ze weer mierenneuken, het zou namelijk kunnen afleiden...quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nee want je mag geen andere verlichting hebben dan het normale standaard verlichting (Witte/gele koplamp en een rood achterlicht).
Laserachterlichten, led ventiel doppen etc. zijn dus niet toegestaan
Het werkt toch nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:42 schreef Dromer het volgende:
Ik weet niet of we met z'n allen zitten te wachten op laserprojecties op het wegdek.
Ja, zul je net zien. Moet je er Chinees asfalt bij kopen om het werkend te krijgen.quote:
Xenon prijzig?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:14 schreef rene90 het volgende:
Zou dit werken op mijn motor? Ik heb H4 koplampjes, alleen die zijn nogal zwak. Xenon is gelijk erg prijzig dus ik vroeg me af of ik niet gewoon zo'n ding erin kan zetten?
http://www.ebay.com/itm/2(...)-Bulbs-/131119779095
Wat voor meerwaarde heeft het dan nog t.o.v normale lampjesquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dit valt onder losse lampjes neem ik aan, dus in principe zou het mogen behalve die laser. Maar de politie kennende gaan ze weer mierenneuken, het zou namelijk kunnen afleiden...
Ja lijkt wel mee te vallen inderdaad dus misschien nog wel iets om te overwegen. Dacht dat die zooi duurder was. Toch maar eens naar xenon kijken dan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:13 schreef Kuhly het volgende:
Zal gerust werken, H4 = H4, alleen ik zou voor een lagere K waarde gaan. De blauwe lampen vinden ze niet zo tof. En een xenon setje is toch niet zo duur? Heb ze voor auto's voor 20 euro gekocht.
Niks aan de hand, je bent nog maar 2 weken aan het wachten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:50 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Heb nog even een vraagje, vroeg laatst al naar mijn pakketje (RB699568079CN)
dat nu nog steeds geen wijzigingen vertoont bij de tracking gegevens (Received by China Post, staat er nog steeds sinds 16 april)
Volgens de verkoper, is dit gebruikelijk en dat de China tracking gegevens heel langzaam wordt geupdate.
Ik weet dat post via China lang kan duren, maar dat er totaal geen update is van tracking gegevens, heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Hebben meerdere mensen hier last van en krijgen wel gewoon hun pakketjes binnen?
Maak me een beetje zorgen en wil er wel op tijd bij zijn, mocht het jammer genoeg zover komen dat ik een claim zou moeten indienen.
Okay,quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:08 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niks aan de hand, je bent nog maar 2 weken aan het wachten.
Ik had een paar weken geleden een pakket wat ook al ruim een week stil stond. Toen kreeg ik het opeens binnen. Pas weer een week later was de tracking info geupdate.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:12 schreef Ash het volgende:
[..]
Okay,
Dus geen updates van je tracking nummer, kan geen kwaad?
En zou ik me dus ook niet zo op moeten focussen?
Voor mijn gevoel zit het pakketje al sinds de 16e in een Chinese Postkantoor te zwerven.
Okay THX!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden een pakket wat ook al ruim een week stil stond. Toen kreeg ik het opeens binnen. Pas weer een week later was de tracking info geupdate.
http://www.buyincoins.com/item/19374.html. 60 centquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:19 schreef dj_ko het volgende:
Iemand nog een linkje naar een goede iphone5s kabel?
heb deze al gevonden op DX:
http://www.dx.com/p/mfi-h(...)-311985#.U1wGIfl_s1Y
maar vind die best duur.
->quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:12 schreef Ash het volgende:
[..]
Okay,
Dus geen updates van je tracking nummer, kan geen kwaad?
En zou ik me dus ook niet zo op moeten focussen?
Voor mijn gevoel zit het pakketje al sinds de 16e in een Chinese Postkantoor te zwerven.
En uit de OP:quote:Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef shiznuts het volgende:
Nope, that's pretty normal.
De tracking van die oordopjes staat nu ook nog op 2014-04-15 00:00 en zijn dus vandaag (23e) aangekomen.
Dus gewoon braaf wachten. Na iets meer dan drie weken eens lief navragen bij de verkoper of hij van iets weet. Na een ruime maand toch echte zorgen maken en de verkoper aandringen om de postagentschap eens achter de vodden aan te gaan. Kort voor het 45 dagen-termijn een ultimatum stellen aan de verkoper. You know the drill.quote:[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar; ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |