quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef Pagan het volgende:
Leuke Tattoo tekst toch, beter als een reedtgewei iig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, Hij is al jaren actief als vrijwilliger bij een Epilepsie centrum. Hij helpt mee bij het overblijven/lunchen. Hij verzorgt er disco-avonden, hij gaat mee op vakantie... Hij is er meestal wel een uur of 30 per week...quote:
Hij is daar begonnen als voetbalscheidsquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:09 schreef Pagan het volgende:
Wat leuk Bos, sowieso, respect voor mensen die zich zo bevlogen inzetten als vrijwilliger.![]()
Hoe kwam hij zo bij dat Epilepsie centrum, komt het in de familie voor of was het toeval. (Onbedoelde woordspeling).
Blijf ik zo leuk vinden, dat koningshuis-enthousiasme. Dan zijn dit echt de dagen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zin in morgen, ik hoop dat het wat wordt, met die honden de stad in![]()
Maar eerst lekker die bezoeken op tv kijken![]()
En ik hoop ook echt iets mee te pikken van dat optreden van de JVT hier
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet verdikkie gewoon een keer naar Maastricht. En dan eet ik natuurlijk ook een frietje op het bekende adres.
Ik had toch echt tegenwind op de fietsquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Veel te warm is het, 23 graden, geen wind, benauwd!
Ik had vandaag verse Hollandse nieuwe!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat je zegt! Ik was ook even een rondje op de fiets net. Ammehoela hee.
Even langs de Turk voor hazelnoten. En voor m'n horloge knapte het rubbertje dat het bandje bij elkaar houdt. Hoe irritant. Ik werd netjes geholpen bij een chique horloge/brillenzaak, een donatie in een potje voor blinden volstond.
Jammie voor de hazelnoten!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat je zegt! Ik was ook even een rondje op de fiets net. Ammehoela hee.
Even langs de Turk voor hazelnoten. En voor m'n horloge knapte het rubbertje dat het bandje bij elkaar houdt. Hoe irritant. Ik werd netjes geholpen bij een chique horloge/brillenzaak, een donatie in een potje voor blinden volstond.
Oh jij ook al een bank?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:24 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk niet dat iemand die bank nog wil hebben, zelf voor een zuipkeet is die gewoon te uitgewoond.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:24 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk niet dat iemand die bank nog wil hebben, zelf voor een zuipkeet is die gewoon te uitgewoond.
Godver ik verslik me zowatquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Heb je zelf wel al een nieuwe of ben je nu gewoon bankloos?
Het is de 3-zitter van een 2/3 combo, de tweezitter heb ik nog en is meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Heb je zelf wel al een nieuwe of ben je nu gewoon bankloos?
Geen Ikea. Wel bank met chaise longue om lekker te liggenquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je voor een bank, Pisc? Een stoffen-Ikea met een uiteinde om languit te liggen?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het is de 3-zitter van een 2/3 combo, de tweezitter heb ik nog en is meer dan voldoende.
Wil ik ook. Weg met die hoekbankquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen Ikea. Wel bank met chaise longue om lekker te liggen
Stukkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]En in betere conditie dan de 3zitter???
Pannekoekenquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaan jullie eten vanaaf?
Ik maak een bakplaat pizza.Honger als een paard, dus ik ga lekker op tijd beginnen
Ook lekkerquote:
uh, waarom haal je h het weer binnen. Leuk dat dr een auto in de weg stond maar dat is dus echt hun probleem? Dan komen ze later maar terug..quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:21 schreef Barbaaf het volgende:
Maastricht: rond half zes een buitje, die misschien nog net mist ook. Daarna zeker tot acht uur droog.
Tyfusambtenaren hierGrofvuil is niet opgehaald dus ik bellen of ze nog komen: 'Nee meneer, die werken tot 15:30. Er stond een auto in de weg waardoor ze de straat niet inkonden
'. Nu zit ik het hele weekend weer met die troep in huis
Zitten dr zoveel zeikwijven hier dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zo'n username ben je sowieso goed in het topic met deze titel.
Bel zelf eens met een ambtenaar op vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
uh, waarom haal je h het weer binnen. Leuk dat dr een auto in de weg stond maar dat is dus echt hun probleem? Dan komen ze later maar terug..
daar heb ik dan weer geen behoefte aan. Maar als dr een ophaalafspraak staat en dr staat een auto in de weg.. Sorry, maar 9 van de 10 keer zijn zij het juist die de boel blokkeren. Zij kunnen toch ook wel eventjes wachten?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bel zelf eens met een ambtenaar op vrijdagmiddag.
Weet ook neit wat het is natuurlijk en waar ze woont. Kan ook schelen. maar vind het nogal bekrompen van de medewerkers dat ze het niet ophalen ómdat er een auto in de weg stond.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Baaf is sociaal, ik denk dat ie ook wel erg in de weg zou staan een heel weekend, en dan ook nog een druk weekend.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:13 schreef Barbaaf het volgende:
Niet alleen dat, heb je enig idee hoe brandbaar schuimrubber is? Dat ga ik echt niet tegen m'n gevel laten staan 's nachts.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:44 schreef Bos81 het volgende:
De Lintjesregen is vandaagWat leuk Bos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ik heb net geboden op een "nieuwe" (voor ons dan) bank.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:13 schreef Barbaaf het volgende:
Niet alleen dat, heb je enig idee hoe brandbaar schuimrubber is? Dat ga ik echt niet tegen m'n gevel laten staan 's nachts.
quote:
Nee, ben al een tijdje aan het zoeken. Ravi heeft de kussens van de bank helemaal gesloopt. met hulp van een jonge kat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we je op een idee gebracht?
Goedemorgen!
Echt, wat leuk! Feli voor je vader!quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En hij staat gewoon met foto in de Telegraaf vandaag![]()
![]()
De Keizer staat er weer patent op!quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ben al een tijdje aan het zoeken. Ravi heeft de kussens van de bank helemaal gesloopt. met hulp van een jonge kat.![]()
Nu kwam de juiste op ons pad, volgende week ophalen in Leeuwarden Hoogeveen.
Wat is dezequote:Op maandag 28 april 2014 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Rubriek-onderwerp: http://link.marktplaats.nl/m802448289
quote:Op maandag 28 april 2014 12:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik moest vandaag post gooien in de straat waar 2 jaar geleden die naakthondenshow/benefietmiddag was..![]()
2 weken terug eigenlijk ook al.. Ik denk dat ze mij deze wijk beter laten leren kennen, zodat ik ook deze wijk over een tijdje vrijwel moeiteloos kan bezorgen. Vandaag was het nog een beetje zoeken enzo.. Ik was ook nog nooit eerder in een bepaald deel geweest.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Rubriek-onderwerp: http://link.marktplaats.nl/m802448289
Serie: Suits!! Iets voor jou denk ik. House of Cards is politiek gerelateerd, ook geweldig. En The Bridge.quote:Op maandag 28 april 2014 16:41 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz: Ik heb zojuist NetFlix geinstalleerd. Welke serie of film raad je me aan om (vanaf) vanavond te gaan kijken??
.quote:Op maandag 28 april 2014 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Serie: Suits!! Iets voor jou denk ik. House of Cards is politiek gerelateerd, ook geweldig. En The Bridge.
Film, waar heb je zin in? Wellicht The Next Three Days/ Catch Me If You Can/Shooter/The Reader
Weet je. Ik hoef er morgen toch niet al te vroeg uit. Aflevering 2 gaat nu gewoon opquote:
Nou hopelijk zit het er nu op!quote:
Ja, ben er ook blij mee!quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Was om 18.30 uur klaar.
Banken slepen, door deuropeningen krijgen, praat me er niet van.
Maar goed dat de bank binnen is!
Dan past het inderdaad bij Sjon..quote:Op woensdag 30 april 2014 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej, hij is er.
Deze was van een jongen die hem vergeten was en er volgens mijn moeder toch geen moer om geeft.
Echt iets voor Sjon ja!
quote:Op woensdag 30 april 2014 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej, hij is er.
Deze was van een jongen die hem vergeten was en er volgens mijn moeder toch geen moer om geeft.
Echt iets voor Sjon ja!
Succes Bos!quote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef Bos81 het volgende:
Zo even wat eten, over 2 uur starten voor een 12 km loop![]()
![]()
Ha....goed!quote:
Fat is fijn Duz!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
12km, wat een afstand Bos! Je bent nu vast al bezig, ik hoor graag hoe je het ervaren hebt!
Ik had een fijne dag Apenheul.Vorderingen!
Lijkt me wel awesome om zon proefrit te maken.quote:
Ik vind die band die hij nu heeft erg leuk dus ach, dr kan wel een keer bij weer jaquote:Op woensdag 30 april 2014 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Een topshow gegarandeerd. Wel gaaf hoor!
Het ging zo lekker dat ik er maar een extra rondje (van 4km) aan vast heb geplakt.quote:
Hoezo? Ik zag de foto en moest aan jou denkenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lijkt me wel awesome om zon proefrit te maken.
Maar ik vind het zo stom om te doen als je er geen oprechte interesse in hebt
Bos!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het ging zo lekker dat ik er maar een extra rondje (van 4km) aan vast heb geplakt.
16 km dus![]()
http://bemini.nl/mini/go-proquote:Op woensdag 30 april 2014 21:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zag de foto en moest aan jou denken
Ja, ik weet hetquote:
Oh, ik had de hele advertensie niet gezien, kwam de foto op een hondensite tegen en moest aan jou denken.quote:
Hé Baaf, hoe gaat het?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef Barbaaf het volgende:
Goed gedaan Bos![]()
oh-oh, je boft maar, ik moet nog een half jaar wachten tot Lindsey terugkomt
't Zou een stuk beter kunnen. Ben wat achterstallig onderhoud in m'n appartement aan het doen, muren witten enzo. Heb vandaag windows 8 geinstalleerd, wat een rampquote:
Ben je nu nog aan het werk? Of al zicht op iets?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Zou een stuk beter kunnen. Ben wat achterstallig onderhoud in m'n appartement aan het doen, muren witten enzo. Heb vandaag windows 8 geinstalleerd, wat een ramp(dat OS dan, de installatie lukte wel goed).
Man, dat word er allemaal niet makkelijker op zo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 03:19 schreef Barbaaf het volgende:
Nee, ik heb ontslag genomen, hield het daar niet meer uit. Ik reageer nog wel op vacatures maar er is nog steeds een groot aanbod aan werkzoekende ICTérs, 't schiet allemaal niet op.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:16 schreef -Vaduz- het volgende:
16 fucking kilometer. Alsof het niks is. Ik zie mij nog geen 10 ploegen op het moment.
Ja! Vakantie, dus lekker veel dingen buiten en in huis doen.quote:
Bos is het snelst met rennen, Duz met zwemmen, ik met fietsen, jij loopt de meeste km's!quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos is het snelst met rennen, Duz met zwemmen, ik met fietsen, jij loopt de meeste km's!
Ik neem mijn mobiel al een hele poos zo min mogelijk mee, zeker als ik maar even een half uur de deur uit ben. Of geluid op stil.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja, ik vind dat ook heerlijk. Gelukkig check ik alleen thuis en op mijn werk online, nooit met mijn mobiel als ik ergens ben of zo.
Vakantie, klinkt als een droom![]()
Misschien lopen ze wel net zo lang tijdens gewoon wandelenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem mijn mobiel al een hele poos zo min mogelijk mee, zeker als ik maar even een half uur de deur uit ben. Of geluid op stil.
Ik vertik het om de hond uit te laten en dan alsnog getringel te horenIk merk ook dat ik niet zelf de behoefte heb, maar dat ik het gevoel heb dat ik maar eindeloos bereikbaar en online moet zijn, dus ik schrap een beetje.
Maandag een to-do lijst weggewerkt waar je u tegen zegt. Heerlijk
Nu ff eten en dan straks weer aan de slag!
Haha, yeah!quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dat is echt zo'n 3FM favo. Er zijn van die oldie-stokpaardjes. Zal een lijst van zijn.
Ow ja, die registreert mijn brein niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Aerosmith en dat vreselijke I Don't Wanna Miss A Thing, Binnen van Borsato, Midnight Oil - Beds Are Burning.
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:21 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zou nu wel kunnen zeggen 'begin er niet aan', maar ik zal zelf ook wel weer eens voor de bijl gaan over weer een jaar of tien
Zonder. Komt allemaal wel, moet voorzichtig met haar omspringen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Met of zonder tong???
Let niet op wat Baaf zegt
Dit was de 3e keer afspreken na een maand wachten. De komende week zie ik haar zeker 2, waarschijnlijk 3x. Duss.quote:
Je hebt het geprobeerd en het werkte niet. Daar hoef je toch geen spijt van te hebben. (Zo klinkt het min of meer).quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:21 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zou nu wel kunnen zeggen 'begin er niet aan', maar ik zal zelf ook wel weer eens voor de bijl gaan over weer een jaar of tien
Ik ben daar zo goed in. En dat is echt wel handig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Geduld is echt mijn minst aanwezige eigenschap geloof ik
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook ingevuld. Ik hoop dat ik ze voor je win!
Hahaha het is echt echt echt mijn slechtste eigenschap denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben daar zo goed in. En dat is echt wel handig.
north jea sazz??quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh zouden jullie zo lief willen zijn om ook voor mij de Princeprijsvraag op 3FM in te vullen aub?
Antwoord is NJS natuurlijk
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het een beetje stom dat toen de verslaggever van de regionale tv voor radio- en tv-items kwam en daarvoor kinderen ronselde uit het binnenbad. Terwijl ik als enige overige zwemmer echt buiten zwom.
Hadden ze zo'n leuk item kunnen hebben. Maar hij wilde blijkbaar zinloze kinderantwoorden.
Zou kunnen. Ik ben wel op hetzelfde stuk blijven zwemmen, dichtbij de camera. Ik ga het checken op tv.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik ben wel op hetzelfde stuk blijven zwemmen, dichtbij de camera. Ik ga het checken op tv.
Heel gefocust voor een soort begin/tussendoor/eindshot. Hoopte ik dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hahahaha en maar zwaaien elke keer zeker?
Dat is heerlijk voor je Vaduzquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit was de 3e keer afspreken na een maand wachten. De komende week zie ik haar zeker 2, waarschijnlijk 3x. Duss.
Maar gaat echt super, vorderingen tot en met, ik hoor dingen die als muziek in de oren klinken. Komt goed!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel gefocust voor een soort begin/tussendoor/eindshot. Hoopte ik dan.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
http://audio.rtvoost.nl/218630.mp3
Op 1.14. "En 1 meneer is baantjes aan het trekken"
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
http://audio.rtvoost.nl/218630.mp3
Op 1.14. "En 1 meneer is baantjes aan het trekken"
Wauwquote:Op woensdag 30 april 2014 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het ging zo lekker dat ik er maar een extra rondje (van 4km) aan vast heb geplakt.
16 km dus![]()
Ik zit ook een stuk minder op internet tegenwoordig en het bevalt primaquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem mijn mobiel al een hele poos zo min mogelijk mee, zeker als ik maar even een half uur de deur uit ben. Of geluid op stil.
Ik vertik het om de hond uit te laten en dan alsnog getringel te horenIk merk ook dat ik niet zelf de behoefte heb, maar dat ik het gevoel heb dat ik maar eindeloos bereikbaar en online moet zijn, dus ik schrap een beetje.
Maandag een to-do lijst weggewerkt waar je u tegen zegt. Heerlijk
Nu ff eten en dan straks weer aan de slag!
Ik hoop dat je de ware een stuk sneller tegenkomt en dan ook nog een leuke nieuwe baanquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:21 schreef Barbaaf het volgende:
Maar ook zo leukquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vannacht half niet geslapen, kan me voor geen meter concentreren. Ellende zeg, de liefde.
Gedaan x2quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh zouden jullie zo lief willen zijn om ook voor mij de Princeprijsvraag op 3FM in te vullen aub?
Antwoord is NJS natuurlijk
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:56 schreef Strega het volgende:
Krijg net een mailtje dat ik één kilo eetbare thee heb gewonnen met mijn ingestuurde taart.Die had ik ermee gegarneerd.
Nee, foto van de taart, met recept.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Eetbare thee? Wat is dat? En je had echt een fysieke taart ingezonden ergens? Wat tof!
Lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:55 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is de versierde taart (lemoncheesecake)
Ja, dat was ie zeker....weet je gelijk wat je staat te wachten!quote:
Om en om. Ik zou vandaag sowieso al vrij zijn geweestquote:Op maandag 5 mei 2014 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Werk je normaal wel op maandag? Ik snap nooit waarom sommige bedrijven elke bevrijdingsdag dicht zijn terwijl het maar een keer in de vijf jaar een vrije dag is.
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ja, gezoend! Topdag gister.
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ja, gezoend! Topdag gister.
Haha, heerlijk zo'n accent. Drents of Gronings is wel iets anders, maar weet jij veel.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef Bos81 het volgende:
Die green tea coconut van Pickwick is echt prima te drinken. Ik zet nog een kopje
O ja ik moest vandaag nog aan je denken, Vaduz. Ik vandaag een jaarlijks terugkerend onderzoek met bloedprikken en ECG. De verpleegster die bij me het bloed afnam had een accent uit het Oostn, maar het kan net zo goed een Groningse of Drentse zijn geweest..
Ik verwacht niks verontrustends. De verpleegster bij het ECG bracht in ieder geval niet mijn hart op hol, dus zal dat wel goed zitten. De bloeddruk was in ieder geval gewoon prima.. Het gewicht was ook gewoon goed, (goh wat verrassend)quote:Op maandag 5 mei 2014 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, heerlijk zo'n accent. Drents of Gronings is wel iets anders, maar weet jij veel.
Hoop weer op goede uitslagen voor je!
Haha ja, dat zou wel echt verrassend zijn. Al ben je van jezelf al een fit/slank ventje.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwacht niks verontrustends. De verpleegster bij het ECG bracht in ieder geval niet mijn hart op hol, dus zal dat wel goed zitten. De bloeddruk was in ieder geval gewoon prima.. Het gewicht was ook gewoon goed, (goh wat verrassend)
De uitslag gaat naar de psychiater. Die zie ik over een paar weken.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is onderzoekmatig misschien wel beter. Wanneer is de uitslag daar?
oh dat vind mijn moeder vast wel leuk :-) n kaart van mij, dus ik heb wel interessequote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef Bos81 het volgende:
Kan ik hier overigens iemand blij maken met een code voor een gratis moederdagkaart via Greetz? Die kreeg ik bij de Lidl, maar ik weet zelf niet naar wie ik er een zou kunnen sturen..
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh dat vind mijn moeder vast wel leuk :-) n kaart van mij, dus ik heb wel interesse
Ja hoor en daar??quote:alles goed met iedereen?
Mooi prijsje. Ziet er leuk uit ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
thanks bos
ja, hoofdpijn en moe dus lig in bed met tablet, vandaag fiets gekochtgouden gazellter ere van sochi, was te winnen, 800 gemaakt, 135euro geboden, mocht ik m ophalen ook nog:D twijfekde of ik andere fiets zou verkopen maar voor dit geld gaat de gouden bij mn vriend staan :-)
Amsterdam centraalquote:
issie ook, maar hij is wel net n klasse minder goed dus daarom mag deze bij S. staanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Deze fiets vind ik veel kekker nog dan die andere MeMo![]()
Mogge!
Stress hier
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:34 schreef Memento-Mori het volgende:
En heulemaal legaalgouden fiets was in Beek, dus ben ermee naar huis gefietst meteen gister haha vind m echt gaaf
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:20 schreef Memento-Mori het volgende:
De poedelsokken! Ik hoop met je mee maar Paradiso is jullie gelukt, ziggodome moet dan vast ook lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |