SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Maar toch kijk je.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach, houd jezelf fijn voor de gek!
Joling en de 3J's en weet ik wat nog meer aan sponsoring wordt erin geworpen, voor bedragen waar een normaal mens ook wel voor in zou zijn, maar voor Jan met de Pet natuurlijk onbereikbaar!
Je verkoopt gewoon lulkoek en je bent te beroerd om het toe te geven.
Jullie maken gewoon TV en het heeft helemaal niets meer met pioniers, een nieuwe samenleving of wat dan ook te maken.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:47 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Dat is toch een normale vraag? Of te sour voor Huub?
Willen we toch allemaal weten ?
Hij gaat er alleen niets over zeggenquote:
Hij zou wel gek zijn als hij dat doet.quote:
Ik bedoel het niet denigrerend: ik bedoel dat er niet één bij zit die een succesvolle carriere achter de rug heeft maar zich aanmeldt omdat hij "hogere" idealen heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wie ben jij om hun leven niet noemenswaardig te noemen? Daarmaast zijn er families achtergelaten, banen opgezegd, opleidingen afgebroken om opnieuw te beginnen, dus je mening is niet gestoeld op feiten.
En dat is tevens het probleem: omdat het maar voor één jaar is en er een spelelement van winnen in zit is het geen "Utopia" meer.quote:Ik vind dat je ze met recht pioniers kunt noemen, zij besluiten om zich 1 jaar te laten opsluiten met een kale loods en wat geld en een telefoon. Moet je die beelden eens terugkijken uit de eerste week, slapen op stro zonder kachel, zonder fatsoenlijk eten en een kistje met spullen. Nee ik vind ze pioniers.
Nee vissen naar dingen. En een antwoord verwachten, het is allemaal gescript tochquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:47 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Dat is toch een normale vraag? Of te sour voor Huub?
Willen we toch allemaal weten ?
En wat HIJ vindt is zo belangrijk dat daar rekening mee gehouden moet worden qua TT? Toedeloe.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:48 schreef Punkman het volgende:
Waarom nu weer zijn naam in de TT.
Je mag het met hem eens of oneens zijn, maar waarom altijd zijn naam in de TT terwijl hij hier wel antwoord op vragen.
Of je wat met zijn antwoorden kan is aan iedereen zelf, maar je weet dat hij een hekel heeft als zijn naam in de TT staat.
Is dat erg dan?quote:
Jouw gezeik kan ook in een ander topic, gebeurt ook niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat HIJ vindt is zo belangrijk dat daar rekening mee gehouden moet worden qua TT? Toedeloe.![]()
Die achterlijke vragen kunnen ook in een ander topic.
Zolang Vanessa er niet in zit, vind ik alles best.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een eventueel Utopia 2 zou van mij wel meer back to Basic mogen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een eventueel Utopia 2 zou van mij wel meer back to Basic mogen
Nee, maar ik denk dat je gewoon niet zo fel moet reageren joh. Je kunt wel kritiek leveren, maar je streamt wel 24/7. Snap je mijn punt? Je vindt het blijkbaar toch geslaagd, anders kijk je niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Kan alleen niet zo goed tegen dat gerectificeer van Huub en/of Kees.
Ze hebben het hele format vermeubeld en proberen het vervolgens hier goed te praten, tief gewoon op!
Niets is wat het lijkt, het is TV, je word genept waar je bij staat. moet ik nog doorgaan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Als het een echte bikkel is doet ie dat wel.....en dan 100% de waarheid .
Geen idee oprecht. Maar Kees heeft het zelf al paar keer gevraagd om niet te doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de jongens langs de lijn die niet rapen maar gooien?
het format is verkocht de loods nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Sanshine het volgende:
Utopia 2 in NL?
Waarom? Met wie dan?? Verkocht is verkocht. Wegwezen.
Stoelen en banken van gemaaktquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Ze hebben het hele format vermeubeld en proberen het vervolgens hier goed te praten, tief gewoon op!
Ik heb het 99 % over de streams,quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Jouw gezeik kan ook in een ander topic, gebeurt ook niet.
Hahahahahahha maar wel een Andrea dan...wat heb ik gelachen om haarquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zolang Vanessa er niet in zit, vind ik alles best.
join the clubquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:53 schreef mamakarina het volgende:
Ik vind utopia nog steeds heel erg interessant, alleen op het moment zo saai...
Telkens weer verwacht je een eerlijke strijd.......NIEMAND hier die het weet.... Huub wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, het is TV, je word genept waar je bij staat. moet ik nog doorgaan?
Wat je denkt is prima, laat het daarbij..............quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat je gewoon niet zo fel moet reageren joh. Je kunt wel kritiek leveren, maar je streamt wel 24/7. Snap je mijn punt? Je vindt het blijkbaar toch geslaagd, anders kijk je niet.
Ik heb dat gedoe rond Andrea grotendeels gemist, dus ik heb me niet geergerd aan haar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:53 schreef blanket het volgende:
[..]
Hahahahahahha maar wel een Andrea dan...wat heb ik gelachen om haar
Kan best. Maar niet echt positieve bijdragen. En ik lees hier zelden, maar ik weet gewoon dat je altijd over alles en iedereen klaagt. Kan ook anders, maar ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het 99 % over de streams,
Huub geeft alleen antwoorden op oppervlakkige vragenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:53 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Telkens weer verwacht je een eerlijke strijd.......NIEMAND hier die het weet.... Huub wel.
zonde... dat was toch wel vermakelijk op een gegeven momentquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb dat gedoe rond Andrea grotendeels gemist, dus ik heb me niet geergerd aan haar.
Ah, daar is de moeder van Gioquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef formule het volgende:
Lamp graag meer naar Gio toe ivm slecht voor zijn ogen
laterquote:
Hoe meer ik mij erger...hoe leuker het is eigenlijk...best vreemd welquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb dat gedoe rond Andrea grotendeels gemist, dus ik heb me niet geergerd aan haar.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Utopia 2 moet dan maar in Helmond. Is hartstikke basic daar.
ik vond mijn vragen niet oppervlakkigquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Huub geeft alleen antwoorden op oppervlakkige vragen
"we" komen hier niets goed praten, die paar honderd mensen hier, dus gerectificeer my ass, en je post laat zien dat je niet heel slim bent.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Huub is hier ook een user. Dus dat soort TT's willen we niet. Users krijgen hier wat bescherming. Met elkaar argumenteren is prima. Op de persoon spelen niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat HIJ vindt is zo belangrijk dat daar rekening mee gehouden moet worden qua TT? Toedeloe.![]()
Die achterlijke vragen kunnen ook in een ander topic.
Ik weet het, best lastig somsquote:
Ik moet iets positiefs melden omdat jij dat graag wil? Flikker op zeg, er valt niks positiefs te melden, zelfs mijn gras is groener.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Kan best. Maar niet echt positieve bijdragen. En ik lees hier zelden, maar ik weet gewoon dat je altijd over alles en iedereen klaagt. Kan ook anders, maar ja.
Zo lijkt het wel...dat is jammerquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee ff niet welke?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Huub, heb je mijn vraag over de loods nog gelezen?
oppervlakkig is ook niet het juiste woord........quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ik vond mijn vragen niet oppervlakkig
Een héél duur lesje, want die man van de belastingen kost goud geld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:56 schreef svann het volgende:
Hopeloos geworstel van Gio.
Ergens zijn verantwoordelijkheid, maar men ziet ook wel dat hij het niet aan kan.
Toch door laten modderen gaat dus misschien een stevige boete van de belastingen opleveren?
Duur lesje voor de groep dan.
Zo...zoek nog steeds naar de duct tape...voel mij ineens bekekenquote:
Nee, je moet het zelf weten. Maar jij bent hier wel iemand die altijd maar loopt te zeiken, schelden en te blèren. Je kunt niet willen dat iemand hier weggaat omdat jij het er niet mee eens bent.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moet iets positiefs melden omdat jij dat graag wil? Flikker op zeg, er valt niks positiefs te melden, zelfs mijn gras is groener.
Nou mijn vraag was: kunnen jullie de bewoners de loods niet elke dag laten luchten? Er wordt in geleefd, geslapen, gegeten, gekookt, gedoucht, de was wordt er opgehangen, álles. Dat moet goed gelucht worden daar! Ik zie dat niet op de streams.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
"we" komen hier niets goed praten, die paar honderd mensen hier, dus gerectificeer my ass, en je post laat zien wat voor een idioot je bent.
IK kom hier al heel lang, en ben een actief FOK! bezoeker en kom hier op persoonlijke titel, vind het mega leuk omdat het genre mij boeit, en vind het leuk om hier met jullie in discussie te gaan. Juist met de criticasters, maar dat is persoonlijke lol en heeft eigenlijk niets met mijn werk te maken.
Stomme vragen krijgen sowieso geen antwoord, al laat ik mij soms verleiden, want ik houd van een goeie discussie.
Als je mijn naam in topictitels zet, ga ik sowieso geen discussie aan.
go huubquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
"we" komen hier niets goed praten, die paar honderd mensen hier, dus gerectificeer my ass, en je post laat zien wat voor een idioot je bent.
IK kom hier al heel lang, en ben een actief FOK! bezoeker en kom hier op persoonlijke titel, vind het mega leuk omdat het genre mij boeit, en vind het leuk om hier met jullie in discussie te gaan. Juist met de criticasters, maar dat is persoonlijke lol en heeft eigenlijk niets met mijn werk te maken.
Stomme vragen krijgen sowieso geen antwoord, al laat ik mij soms verleiden, want ik houd van een goeie discussie.
Ik ook van jou!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:56 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel...dat is jammer
dat moeten ze zelf weten, was ophangen doen ze buiten bij mijn wetenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou mijn vraag was: kunnen jullie de bewoners de loods niet elke dag laten luchten? Er wordt in geleefd, geslapen, gegeten, gekookt, gedoucht, de was wordt er opgehangen, álles. Dat moet goed gelucht worden daar! Ik zie dat niet op de streams.
Je kunt en mag niet van een werknemer verwachten dat ie bedrijfs praktijken prijs geeft.. Daar teken je voor bij aanstelling... Punt uit .... Hij zit al op het randje en ik denk dat ie dat mag met toestemming .. Maar daar zal het bij blijven ,,,quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is hier ook een user. Dus dat soort TT's willen we niet. Users krijgen hier wat bescherming. Met elkaar argumenteren is prima. Op de persoon spelen niet.
En als Huub af en toe in de COS komt opdagen, bijna altijd op dit soort tijdstippen, dan is er ruimte voor wat vragen ja. Ook kritische overigens.
Was net aandachtig aan het lezenquote:
Jesus trut. Ga zuigenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou mijn vraag was: kunnen jullie de bewoners de loods niet elke dag laten luchten? Er wordt in geleefd, geslapen, gegeten, gekookt, gedoucht, de was wordt er opgehangen, álles. Dat moet goed gelucht worden daar! Ik zie dat niet op de streams.
ja datquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt en mag niet van een werknemer verwachten dat ie bedrijfs praktijken prijs geeft.. Daar teken je voor bij aanstelling... Punt uit .... Hij zit al op het randje en ik denk dat ie dat mag met toestemming .. Maar daar zal het bij blijven ,,,
Zeiken, schelden, blèren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:57 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, je moet het zelf weten. Maar jij bent hier wel iemand die altijd maar loopt te zeiken, schelden en te blèren. Je kunt niet willen dat iemand hier weggaat omdat jij het er niet mee eens bent.
wij hebben zicht in alles, mail, telefoonverkeer, internet verkeer etc.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:59 schreef Recce het volgende:
Huub, hebben jullie inzicht in de financien van Utopia B.V.? Weten jullie wel hoe alles precies loopt, in tegenstelling tot Gio/de bewoners? Ik kan me voorstellen dat het handig is om te weten wanneer het daar financieel in de soep loopt als je een TV programma maakt met verhaallijnen etc., dan kun je daar alvast op anticiperen.
Het blijft lastig voor de meestenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt en mag niet van een werknemer verwachten dat ie bedrijfs praktijken prijs geeft.. Daar teken je voor bij aanstelling... Punt uit .... Hij zit al op het randje en ik denk dat ie dat mag met toestemming .. Maar daar zal het bij blijven ,,,
Donder dan op met je viva gelulquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hé Soury, doe niet zo onvriendelijk.
Niet als het regent, dan hangt het op een wasrekquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat moeten ze zelf weten, was ophangen doen ze buiten bij mijn weten
ik blijf ook altijd hopen hoor...maar tevergeefsquote:
Dat snap ik, maar hebben jullie ook een soort schaduwboekhouding, zodat je kunt inschatten of het fout gaat met de belasting, of wanneer ze betalingsproblemen krijgen etc.?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij hebben zicht in alles, mail, telefoonverkeer, internet verkeer etc.
hahahaha truequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet als het regent, dan hangt het op een wasrek
Wie is daar de baas ? Jij of een bewoner?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hé Soury, doe niet zo onvriendelijk.
COS FIGHT!!!quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef Books1 het volgende:
Beste Huub, ik ken je verder helemaal niet maar ik vind dat je hier ook antwoord als een lamgeslagen uitgerangeerde Utopiaganger.
De antwoorden die je geeft zijn net zo nietszeggend als het stelletje malloten daar in de loods. Het draait over roddelen, drank, roddelen, gezeur, roddelen, roken, roddelen, 2 a 3 mensen die dan ook echt iets proberen te doen maar door de rest in de stront geduwd worden omdat ze wat doen, roddelen, sexen tussen de twee meest smerige personen die daar rondlopen en dan bedoel ik niet alleen seks, een viswijf uit Helmond die letterlijk gestoord is en totaal niet kan koken, een godsdienstfreak en alles is gedonderer.
Jij krijgt je salaris en daar is alles meegezegd. Voor hoe het nu over komt is het een hok vol met verwende ballen die geen eenheid kunnen of willen vormen want dan zou je iets doen en daar word je moe van.
Antwoord geef je net niet. Mijn idee zeg dan helemaal niets. Als je nu eens eerlijk open kaart zou spelen en zeg ja dat, die, zus of zo is idd juist/niet juist met een goede onderbouwing dan zou het nog iets kunnen worden maar dit is werkelijk een belachelijk programma. Een programma wat in de basis een heel leuk programma had kunnen worden maar veels te veel vrijheid (lees geld).
Fijne avond/nachtdienst nog daar in het verwende nest.
Soms lijkt het ook of ze dat "geen wetten, geen regels" opvatten alsof er geen wetten en regels mogen komen. Dat het soort van anarchie moet blijven. Als er iets wordt voorgesteld wat maar naar regels riekt wordt er direct geroepen, "ja maar geen regels he?" Ze beroepen zich erop.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij hadden ook dingen anders gedaan, maar aan de andere kant, het loopt zoals het loopt. Wij hebben alleen echt invloed met de mensen die wij aanbieden, en je kan ons niet betichten van effectbejag met standaard heftige RLS mensen, er zitten veel mensenn met een missie en een droom.
Dat het rete-moeilijk is om 1 doel te creeren waar 15 verschillende mensen achter gaan staan blijkt wel, en er wordt veel gepoldermodeld, maar dat is aan de inwoners zelf.
Ik vind het toffer dat het vandaag 23 graden wordtquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het tof dat Huub hier de ballen heeft om te reageren
Oke een soort van Noord Koreaquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik geniet er van echtquote:
vacatures waren het toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het toffer dat het vandaag 23 graden wordt
Gio is nog druk met de facturenOok zo tof
Ja de fok heh...dan ga ik geen geld overmaken...weet hij hoe ik heet...waar ik woon...straks staat die hier voor de deur....sta ik daar met mijn vlaggetjequote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
als de inwoners voor geld willen gaan moeten ze dat doen. Er is ook wel eens geopperd om het zonder te doen, of het te verbranden, of zo autarkisch mogelijk willen doen. Dat is in mijn ogen juist de discussie en het programma.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef Books1 het volgende:
Beste Huub, ik ken je verder helemaal niet maar ik vind dat je hier ook antwoord als een lamgeslagen uitgerangeerde Utopiaganger.
De antwoorden die je geeft zijn net zo nietszeggend als het stelletje malloten daar in de loods. Het draait over roddelen, drank, roddelen, gezeur, roddelen, roken, roddelen, 2 a 3 mensen die dan ook echt iets proberen te doen maar door de rest in de stront geduwd worden omdat ze wat doen, roddelen, sexen tussen de twee meest smerige personen die daar rondlopen en dan bedoel ik niet alleen seks, een viswijf uit Helmond die letterlijk gestoord is en totaal niet kan koken, een godsdienstfreak en alles is gedonderer.
Jij krijgt je salaris en daar is alles meegezegd. Voor hoe het nu over komt is het een hok vol met verwende ballen die geen eenheid kunnen of willen vormen want dan zou je iets doen en daar word je moe van.
Antwoord geef je net niet. Mijn idee zeg dan helemaal niets. Als je nu eens eerlijk open kaart zou spelen en zeg ja dat, die, zus of zo is idd juist/niet juist met een goede onderbouwing dan zou het nog iets kunnen worden maar dit is werkelijk een belachelijk programma. Een programma wat in de basis een heel leuk programma had kunnen worden maar veels te veel vrijheid (lees geld).
15 stuksquote:
ja, wij houden alles zeer gedetailleerd bij, zodat we vooraf kunnen anticiperen op als er iets fout gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hebben jullie ook een soort schaduwboekhouding, zodat je kunt inschatten of het fout gaat met de belasting, of wanneer ze betalingsproblemen krijgen etc.?
dat mag jij beslissen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is daar de baas ? Jij of een bewoner?
Mag ik weten hoeveel mensen jullie daarop hebben zitten? lijkt mij best veel wat er binnen komt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Niet doen laat ze het zelf maar uit zoekenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, wij houden alles zeer gedetailleerd bij, zodat we vooraf kunnen anticiperen op als er iets fout gaat.
ik werk nu alweer voor het negende jaar voor hem, en met erg veel plezier.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef Sanshine het volgende:
Soms lijkt het ook gewoon of je de puppet van JdM bent. Waar is die recalcitrantie DGK Huub dan??
Ja dat heeft ie waarschijnlijk letterlijk genomen ... Shit zit er op ... Op naar de hoe*** ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:02 schreef Sanshine het volgende:
Ja Huub je komt hier al heel lang! Toch zeker sinds DGK!
Kusje erop.
dat geeft zeker leuke beelden, maar dat willen wij absoluut niet doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
Hé Huub...hoe leuk was het dat je je eigen filmpje in DGK mocht kijken op youtube? met Giel Beelen
Laat ze eens wat van hunzelf terugzien, dat geeft leuke beelden.
Dat moet wel hilarisch voor jullie zijn, af en toe.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, wij houden alles zeer gedetailleerd bij, zodat we vooraf kunnen anticiperen op als er iets fout gaat.
doe nou niet zo eng...ik moet die donkere trap nog opquote:
doen we ook, maar anticiperen om het in beeld te brengen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:07 schreef formule het volgende:
[..]
Niet doen laat ze het zelf maar uit zoeken
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef Books1 het volgende:
Gefeliciteerd! Hoort het lobby'en op Fok! ook onder je taakbeschrijving? Krijg je deze uren betaald?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik werk nu alweer voor het negende jaar voor hem, en met erg veel plezier.
maatwerk, de inwoners maakten het (zonder inmenging) vrijwel direct goed. Wij willen het liefst niet ingrijpen dan, want dan gaan ze in conflicten naar ons kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef Punkman het volgende:
Nog 1 vraagje voor Huub, en dan laat ik je weer met rust.
Waarom kreeg Lot geen straf toen ze Gio met de bezem sloeg ?
Geweld werd niet geaccepteerd toch ?
Na Vanes ik ook niet meer...maar alé...ge moet ze een kans gevenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n hoge pet van op, sorry![]()
puur voor personal pleasurequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoort het lobby'en op Fok! ook onder je taakbeschrijving? Krijg je deze uren betaald?
Ik hoop het voor je! 14.gif.
helemaal topquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maatwerk, de inwoners maakten het (zonder inmenging) vrijwel direct goed. Wij willen het liefst niet ingrijpen dan, want dan gaan ze in conflicten naar ons kijken.
Hoor ik daar een gebroken hartje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef Baconbus het volgende:
Sowieso zou ik het op prijs stellen als niemand het meer over Jimmy heeft.
Jimmy, daar is nog een leuk filmpje van, die moest eruit!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef Baconbus het volgende:
Die wetten hadden ze toch zelf kunnen maken? volgens mij is dat het idee van een nieuwe samenleving.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Soms lijkt het ook of ze dat "geen wetten, geen regels" opvatten alsof er geen wetten en regels mogen komen. Dat het soort van anarchie moet blijven. Als er iets wordt voorgesteld wat maar naar regels riekt wordt er direct geroepen, "ja maar geen regels he?" Ze beroepen zich erop.
Dus enerzijds heb je 15 mensen die een nieuwe samenleving moeten gaan opzetten en anderzijds menen ze dat het zonder wetten en regels moet. Wat eigenlijk niet gaat want regels zijn inherent aan een samenleving.
"In Utopia zijn er geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen"
had moeten zijn:
"In Utopia worden regels en wetten herschreven door 15 inwoners op zoek naar iets beters"
Ok top, dankjequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maatwerk, de inwoners maakten het (zonder inmenging) vrijwel direct goed. Wij willen het liefst niet ingrijpen dan, want dan gaan ze in conflicten naar ons kijken.
Ja hallo!!! We hadden een excuus neger, ik wilde hem houden!!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef Baconbus het volgende:
Nee, maar we kunnen het beter niet meer over Jimmy hebben. Zou ik erg waarderen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoor ik daar een gebroken hartje?
de inwoners weten heel goed dat het geen wetten en geen regels gelden op de onderlinge machtsverhoudingen, geld uit de pot verdeling, beslissingen nemen etc. etc.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die wetten hadden ze toch zelf kunnen maken? volgens mij is dat het idee van een nieuwe samenleving.
En beinvloeden het teveel door verplichte sponsordealtjes, regeltjes en andere meuk. Soms grappig om te zien hoe klungelig de bewoners daar mee omgaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als de inwoners voor geld willen gaan moeten ze dat doen. Er is ook wel eens geopperd om het zonder te doen, of het te verbranden, of zo autarkisch mogelijk willen doen. Dat is in mijn ogen juist de discussie en het programma.
De inwoners spiegelen wat ons betreft redelijk de samenleving af, want als je er 15 gelijkgestemden in doet is het niet leuk om naar te kijken. Dus de huisvrouw uit Helmond en de afgestudeerd filosoof. De Gooische HBO jongen en het feestbeest. De alternatieve levenskunstenares en een ascetisch levende zwerver, de commerciele knappe jongen en de vrijgezelle aannemer. De verpleegster en het glamourmodel.
Hoe brengen zij het ervan af, als ze overnieuw mogen beginnen. Als maker hebben wij daar geen waarde-oordeel over, wij brengen het proces zo goed mogelijk in beeld. en tuurlijk hoort daar roddel, achterklap, liefde en sex bij, we maken toch een tv programma?
1 keer elite geweest , maar mogen we nu SMSen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij vinden duurzaamheid in Utopia heel belangrijk, daarom zitten er ook mensen in de cast die dat hoog in het vaandel hebben staan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik wel jammer vind Huub, jullie programma moet duurzaamheid uitstralen,
maar Earth Day op 22 april is kompleet aan de bewoners voorbij gegaan, hoezo ?
Moeilijk zieligquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef formule het volgende:
[..]
Oke ga me er vast op voorbereiden Heftig zeg Maar Gio zo erg zielig gewoon
Weet je zeker dat in het format staat, dat de nieuwe samenleving duurzaamheid moet uitstralen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik wel jammer vind Huub, jullie programma moet duurzaamheid uitstralen,
maar Earth Day op 22 april is kompleet aan de bewoners voorbij gegaan, hoezo ?
Gelukkig voor mij is dit een afspiegeling van de samenleving van JdM/ditisHuub en niet van de hele samenleving in Nederland. Als je van alle catergorie de meest extreme neemt krijg je deze zotte Utopianen op een paar uitzonderingen na (die zijn goed gecast).quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als de inwoners voor geld willen gaan moeten ze dat doen. Er is ook wel eens geopperd om het zonder te doen, of het te verbranden, of zo autarkisch mogelijk willen doen. Dat is in mijn ogen juist de discussie en het programma.
De inwoners spiegelen wat ons betreft redelijk de samenleving af, want als je er 15 gelijkgestemden in doet is het niet leuk om naar te kijken. Dus de huisvrouw uit Helmond en de afgestudeerd filosoof. De Gooische HBO jongen en het feestbeest. De alternatieve levenskunstenares en een ascetisch levende zwerver, de commerciele knappe jongen en de vrijgezelle aannemer. De verpleegster en het glamourmodel.
Hoe brengen zij het ervan af, als ze overnieuw mogen beginnen. Als maker hebben wij daar geen waarde-oordeel over, wij brengen het proces zo goed mogelijk in beeld. en tuurlijk hoort daar roddel, achterklap, liefde en sex bij, we maken toch een tv programma?
Een vrijstaat verklarenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de inwoners weten heel goed dat het geen wetten en geen regels gelden op de onderlinge machtsverhoudingen, geld uit de pot verdeling, beslissingen nemen etc. etc.
Nederlandse wet geldt altijd, ook in Utopia, soms tot gemeentelijke verordeningen aan toe
Jammer, ik had liever gehad dat het programma dit open heeft gelaten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij vinden duurzaamheid in Utopia heel belangrijk, daarom zitten er ook mensen in de cast die dat hoog in het vaandel hebben staan.
Wat is de reden daar achter? Gaan ze zich dan anders gedragen als ze zichzelf zien?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat geeft zeker leuke beelden, maar dat willen wij absoluut niet doen.
Alleen Nicolien en Dennis toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij vinden duurzaamheid in Utopia heel belangrijk, daarom zitten er ook mensen in de cast die dat hoog in het vaandel hebben staan.
ja zonder sponsoren was het er niet gekomen, dat is soms wel eens gekkig. Maar dat is nou eenmaal een wetmatigheid van commerciele televisie. Je loopt tegen productionele grenzen op van wat je zou willen, welkom in mijn Utopiaquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
En beinvloeden het teveel door verplichte sponsordealtjes, regeltjes en andere meuk. Soms grappig om te zien hoe klungelig de bewoners daar mee omgaan.
In principe is er brilliant gecast om de meest kleinzielige, lamlendige en verwende egoistische eigenschappen van de mens bloot te leggen. Om er een lekkere Amerikaanse filmthrope tegen aan te gooien zou er nu ongeveer een hoopvolle omslag in het verhaal moeten komen. Koers richting meer samenwerking, wat plottwistjes en een vergering van de sitautie om vervolgens 31 december te triomferen.... Ik wacht het af ;-)
Same here, lekker lurken en soms posten.quote:
zelf uitzoeken (en wij moeten nieuwe camera's installeren)quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef BoleroPower het volgende:
Huub wat gaat er gebeuren als die loods compleet afbrand moeten de bewoners het dan zelf uitzoeken of krijgen ze dan wel hulp van jullie voor onderdak ? Of een nieuw startkapitaal ?
Wat is er duurzaam aan Billy? Die snap ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jammer, ik had liever gehad dat het programma dit open heeft gelaten.
De duurzaamheidstypes Billy en Nicoline zijn niet bepaald mijn favorieten
Ja een Nicolien die Rienks hoog staande vaandel wappert bv .. Om maar ergens mee te beginnen ..quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik zie nog meer perspectiefquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zelf uitzoeken (en wij moeten nieuwe camera's installeren)
Die kut wordt door iedereen gebruikt, hoe duurzaam wil je het hebben?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er duurzaam aan Billy? Die snap ik niet.
Ik zou er een moord voor doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef Sanshine het volgende:
Na negen jaar werken voor JdM kun je het hem eigenlijk ook niet meer kwalijk nemen.
Morgen verder met een volledige ongecensureerde topictitel als het ff kan?
Hoe gedetailleerd?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee na 9 jaar kun je ze wel als 'verloren' beschouwen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef Sanshine het volgende:
Na negen jaar werken voor JdM kun je het hem eigenlijk ook niet meer kwalijk nemen.
Morgen verder met een volledige ongecensureerde topictitel als het ff kan?
haar harenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er duurzaam aan Billy? Die snap ik niet.
Ik doelde ook op het eerstequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de inwoners weten heel goed dat het geen wetten en geen regels gelden op de onderlinge machtsverhoudingen, geld uit de pot verdeling, beslissingen nemen etc. etc.
Nederlandse wet geldt altijd, ook in Utopia, soms tot gemeentelijke verordeningen aan toe
Gelul Dat woord gebruikte jij tegen mij ook Maar kusje knuffel liefje Oke alles is weer goedquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
doen we ook, maar anticiperen om het in beeld te brengen.
Wat schuift hetquote:
Ze ging een tandje lager alleen in het weekend geloof ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar blijven trouwens de eters van Vanas? Ik zie geen eters meer.
Ze zijn zelfvoorzienend geworden, eten uit elkaars neus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:15 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze ging een tandje lager alleen in het weekend geloof ik
Ze heb geen tandjes...........quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
hoeft ook niet, alleen je reageert vanuit teveel een mening. Je tracht niet objectief te zijn in je mening en dan wordt een abstracte discussie moeilijk. Toch ga ik het proberen,quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef Books1 het volgende:
[..]
Gelukkig voor mij is dit een afspiegeling van de samenleving van JdM/ditisHuub en niet van de hele samenleving in Nederland. Als je van alle catergorie de meest extreme neemt krijg je deze zotte Utopianen op een paar uitzonderingen na (die zijn goed gecast).
Dat jullie geen oordeel daarover hebben is complete bs. Waarom omdat jullie uiteindelijk toch sturen door artiesten uit te nodigen/laten komen, Julius Jaspers kwam ook spontaan, net als Vivianne Reijs die alles uitstraalde dat ze moest en totaal geen interesse of een connectie er mee heeft/had?
Had ze 2500 euro startgeld gegeven en de rest het laten uitzoeken. Ego met ego bestrijden lijdt tot niks of ja tot complete chaos in alles.
Tof dat je reageert btw alleen denk ik niet dat wij eruit gaan komen.
dit is niet een geschikt weekend volgens mij ... nextquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lulkoekquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Erg snugger ben je echt niet, ga maar strijkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Voor een baantje bij JdM? Waarom denk ik dan? En daarna : Wie houdt je tegen?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze heb geen tandjes...........
hahaahah, ja dat is 1-0 voor Bestweldonkerquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze heb geen tandjes...........
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zelf uitzoeken (en wij moeten nieuwe camera's installeren)
wij hebben in de uitzendingen geen entiteit. Wij hebben geen middel van communiceren, er is geen video post, er is geen big brother, geen dagboekkamer, helemaal niets.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is de reden daar achter? Gaan ze zich dan anders gedragen als ze zichzelf zien?
Jij hebt daar ervaring mee
Naar mijn mening nog wel een paar meer, maar NIcoline is volgens mij het meest duurzaam van allemaal.quote:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/5956/giorgio-s-kluis-50quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:17 schreef Punkman het volgende:
Zijn ze nu trouwens alweer zo goed als failliet of valt het mee ?
ik heb je toch al meermaals horen pratenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij hebben in de uitzendingen geen entiteit. Wij hebben geen middel van communiceren, er is geen video post, er is geen big brother, geen dagboekkamer, helemaal niets.
Als wij ze dingen zouden laten terugzien, is er wel ineens een ons. Vandaar
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij hebben in de uitzendingen geen entiteit. Wij hebben geen middel van communiceren, er is geen video post, er is geen big brother, geen dagboekkamer, helemaal niets.
niet zo gedetailleerd. (en je was niet op de markt)quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe gedetailleerd?
Wat was het nummer op het ¤10 briefje dan bij mijn eerst bezoek aan de (toen nog) Bio-Markt?
Ik snap de spanning in wat je wil en wat kan wat dat betreft goed hoor. Jammer is dat het de bewoners zo gemakzuchtig maakt. Ook denk ik dat alhoewel voor het sensationele rls tv maken de cast slim is gekozen, het voor het format die jullie voorschotelden compleet de plank is misgeslagen..teveel extremen in stereotypen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja zonder sponsoren was het er niet gekomen, dat is soms wel eens gekkig. Maar dat is nou eenmaal een wetmatigheid van commerciele televisie. Je loopt tegen productionele grenzen op van wat je zou willen, welkom in mijn Utopia
Wat gebeurt er in die zenderkamer dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
in shifts op vrij en zaterdag geloof ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Jullie staan echt wel in contact met die loodsquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Verpest het nou niet. En ik wil ook niks over Jimmy horen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:19 schreef waxmask het volgende:
[..]Nee, want er worden natuurlijk alleen maar batterijen gewisseld in de zenderkamer...
![]()
jawel hoor, hoezo niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub, laatste vraag, die Koningsmarkt gaat toch niet door ?
Ja ok...duidelijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jij ook al. Haal ze nou niet uit hun trance.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jullie staan echt wel in contact met die loods
in de uitzendingen hebben wij nog steeds geen entiteitquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:19 schreef waxmask het volgende:
[..]Nee, want er worden natuurlijk alleen maar batterijen gewisseld in de zenderkamer...
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Via tunnels onder de grond komen ze in het hokje ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb ik dan besteed en er is toen iemand mee geweest zonder paspoortquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet zo gedetailleerd. (en je was niet op de markt)
En ook de gene die het minst voor Utopia presteert. Zelfs aal Gio en Joey heb je meer dan aan Nicoline. Die leutert alleen maar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Naar mijn mening nog wel een paar meer, maar NIcoline is volgens mij het meest duurzaam van allemaal.
Huh, vanavond hadden ze het er over dat na aftrek van kosten er nog maar 2200 euro wasquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/news/detail/5956/giorgio-s-kluis-50
18 K
in de uitzendingen: goed lezen, in de uitzendingenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja Ja tot je er mee in huis woont met zn tweenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Nicolien is echt een topvrouw. Puur natuur.
Tegen wie heb je het nou? Of lul je in jezelfquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:20 schreef Sanshine het volgende:
Daar zit je dan met je omgekeerde petje en geen idee wat BTW betektent of het verschil tussen een factuur en vactatures.
Ik zou die Aikut persoonlijk opknopen als ze nog een keer met die kraaienstem zou vertellen dat Djodjo alles fout doet.
jullie zien ook hoe wij het programma maken, dat is altijd zo geweest met streams.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ok...duidelijk
maar ook een beetje dubbel omdat ik weet dat ze toch contact met jullie hebben
Ah zo, nee dat klopt. Al is "De Stem" wel een verdomd goede toevoeging in de anders vaak saaie en verdraaide uitzendingen..quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
in de uitzendingen hebben wij nog steeds geen entiteit
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En ook de gene die het minst voor Utopia presteert. Zelfs aal Gio en Joey heb je meer dan aan Nicoline. Die leutert alleen maar.
Ok my badquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
in de uitzendingen: goed lezen, in de uitzendingen
ho ho...de akkurrrrr heh..wel scherp blijvenquote:
Zend je dat toch niet uitquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
in de uitzendingen: goed lezen, in de uitzendingen
Tegen God in het algemeen natuurlijk, tegen mij dusquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nou? Of lul je in jezelf
Is toch een lief mens?? Puur, lief en gezellig. Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef formule het volgende:
[..]
Ja Ja tot je er mee in huis woont met zn tween
Wat gebeurd er eigenlijk in de zenderkamer als er iemand naar toe geroepen word ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jullie zien ook hoe wij het programma maken, dat is altijd zo geweest met streams.
Kom je nog een keer in de studio bij ons, of moet ik je laten ophalen, broger?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jullie zien ook hoe wij het programma maken, dat is altijd zo geweest met streams.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tegen God in het algemeen natuurlijk, tegen mij dus
Tot dat ze gaat zeggen dat ik maar 1x in de week vlees mag...kijk dan hebbie problemenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is toch een lief mens?? Puur, lief en gezellig. Wat is het probleem?
Waarom Aike?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:20 schreef Sanshine het volgende:
Daar zit je dan met je omgekeerde petje en geen idee wat BTW betektent of het verschil tussen een factuur en vactatures.
Ik zou die Aikut persoonlijk opknopen als ze nog een keer met die kraaienstem zou vertellen dat Djodjo alles fout doet.
Dat dusquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is toch een lief mens?? Puur, lief en gezellig. Wat is het probleem?
Net als Lot d'r fahdurrrrr?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:22 schreef blanket het volgende:
[..]
ho ho...de akkurrrrr heh..wel scherp blijven
Jij kijkt al geen streams meer? LOLquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nou? Of lul je in jezelf
Heb je nog mazzelquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:23 schreef blanket het volgende:
[..]
Tot dat ze gaat zeggen dat ik maar 1x in de week vlees mag...kijk dan hebbie problemen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat gebeurd er eigenlijk in de zenderkamer als er iemand naar toe geroepen word ?
Wat word er dan gezegd/gedaan ?
Ah shoot, ik had mijn laatste vraag al gesteld ..
Nicolien zal je niets opdringen, don't worryquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:23 schreef blanket het volgende:
[..]
Tot dat ze gaat zeggen dat ik maar 1x in de week vlees mag...kijk dan hebbie problemen
Daarom wil Rienk ook op de dot en natuurlijk precies op de dag, dat het 7 jaar geleden was, dat hij zijn zaad over God's akker gestrooid had.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Nicolien is echt een topvrouw. Puur natuur.
Klopt daar heb je gelijk in dat ik reageer vanuit een mening. Die mening is gebaseerd op vier maanden Utopia. Ik ben wel van de duurzaamheid en vind het persoonlijk echt dat het programma zichtzelf voor schut zet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoeft ook niet, alleen je reageert vanuit teveel een mening. Je tracht niet objectief te zijn in je mening en dan wordt een abstracte discussie moeilijk. Toch ga ik het proberen,
De mensen zijn niet de meest zotte zoals jij zegt. Het is een bewezenfeit dat je hypersensitief wordt als je wordt opgesloten. Het totale gebrek aan prikkels zorgt voor een extreme beleving en bijbehorende uiting van emoties. Trust me, I know.
Daarnaast:
De BN-ers die er zijn geweest kwamen zelf, vinden het natuurlijk ook gewoon publicitair interessant, het is een razendsuccesvol programma en the talk of the town.
Dat jij dat niet leuk vindt, dat kan. Maar als wij dat zouden tegenhouden, dan zou het toch juist manipulatie en invloed van buitenaf zijn?
Jawel hoor, maar koste maar ¤2,50.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet zo gedetailleerd. (en je was niet op de markt)
Ja oké... maar Rienk hé... buitenaards vreemd... en onbegrijpelijk dat Nicolien 'm leuk vindt.... tegen alle natuurwetten in...quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom wil Rienk ook op de dot en natuurlijk precies op de dag, dat het 7 jaar geleden was, dat hij zij zaad over God's akker gestrooid had.
En Nico doet daar aan mee, puur natuur!
Heb ook vaak last van m'n tweenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef formule het volgende:
[..]
Gadver, dat akker kan je gelijk afschrijven, daar groeit niks meerquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom wil Rienk ook op de dot en natuurlijk precies op de dag, dat het 7 jaar geleden was, dat hij zij zaad over God's akker gestrooid had.
En Nico doet daar aan mee, puur natuur!
Kijk maar of je door de keuring kompt, kutquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey, Lullo. Ik wilde deze RLS nog wat huiswijven scoren op Nowlive...Is ie stuk...wasdanou?
Zure shit gozurrrrrquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gadver, dat akker kan je gelijk afschrijven, daar groeit niks meer
Natuurlijk hebben ze een dikke vinger in de pap. Ze maken tv, moeten voldoen aan sponsoringcontracten en willen dik geld verdienen. Waarom wil iedereen toch steeds bevestiging van Huub. We zien de bewijzen toch zelf?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:25 schreef Books1 het volgende:
[..]
Klopt daar heb je gelijk in dat ik reageer vanuit een mening. Die mening is gebaseerd op vier maanden Utopia. Ik ben wel van de duurzaamheid en vind het persoonlijk echt dat het programma zichtzelf voor schut zet.
Ja dat razend succesvol kunnen we betwisten met 1 miljoen personen die kijken en waarvan zich dan driekwart groen en geel ergert. Ik heb nu nog nooit iemand echt heel positief gehoord de pakweg laatste acht weken. Het overige kwart miljoen zijn fans![]()
Jullie houden in mijn ogen dus dingen tegen/sturen dingen hoe je het ook noemen wilt en ja dat is idd manipulatie en invloed van buitenaf en dat wordt soms ook bevestigt door de bewoners zelf waarvan net te laat het geluid wordt weggedraaid.
Ik ben er gewoon niet van overtuigd dat jullie zoals jullie beweren geen vinger in de pap hebben.
Laat Rienk het maar niet horen, hij is zo trots op zijn zaad en Nico moet bijna buigen om het te mogen ontvangen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gadver, dat akker kan je gelijk afschrijven, daar groeit niks meer
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:27 schreef Sanshine het volgende:
Knelt dat petje nou zo of wordt zijn hoofd dikker??
(Gio voor Soury)
Het is zijn hoofd............quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:27 schreef Sanshine het volgende:
Knelt dat petje nou zo of wordt zijn hoofd dikker??
(Gio voor Soury)
Ja zelfs Rienk wil dat niet en die is toch behoorlijk geil op haar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef formule het volgende:
[..]
Ja, kan 'ie er makkelijker in zeker ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Laat Rienk het maar niet horen, hij is zo trots op zijn zaad en Nico moet bijna buigen om het te mogen ontvangen!
Waar dan, in jou lege hoofd?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze een dikke vinger in de pap. Ze maken tv, moeten voldoen aan sponsoringcontracten en willen dik geld verdienen. Waarom wil iedereen toch steeds bevestiging van Huub. We zien de bewijzen toch zelf?
Op da beeldschermke, mopske.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:30 schreef Sanshine het volgende:
Hoe close wil je hem krijgen, stream 1 HidiHo
Daar zie ik toch niet wat hij doetquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:30 schreef Sanshine het volgende:
Hoe close wil je hem krijgen, stream 1 HidiHo
Die zit gewoon Random toetsen aan te slaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
kan stream 2 inzoomen, ik wil ff meekijken
Ik hoef helemaal niets van Huub?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze een dikke vinger in de pap. Ze maken tv, moeten voldoen aan sponsoringcontracten en willen dik geld verdienen. Waarom wil iedereen toch steeds bevestiging van Huub. We zien de bewijzen toch zelf?
Ik ook niet...vind um maar engquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niets van Huub?
Dag fijn azijnpissertje . Wat leuk om je weer te treffen ;-p .quote:
Jawel. Jij wilt Huub. Geef het nou maar gewoon toe. Het is seau duidelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niets van Huub?
Jij wil én de getallen, én het btw percentage, én alle illegale verkopen van Chably én de uitgaven van Ron bij de Hornbach NU in beeld???quote:
jij snap hetquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:32 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Jij wil én de getallen, én het btw percentage, én alle illiegale verkopen van Chably én de uitgaven van Ron bij de Hornbach NU in beeld???
Ik zie ook nergens een boekje erbij. Volgens mij moet hij alles invoeren in dat boekhoudprogramma zonder enige toelichting. Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gio weet echt niet waar die mee bezig is.
[ afbeelding ]
Ok, ok, ik wil hem en ik wil hem hard..............met brokjes!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jawel. Jij wilt Huub. Geef het nou maar gewoon toe. Het is seau duidelijk.
Dat is dus het hele punt. Ze zitten daar met "geen wetten, geen regels" in de kop, alsof dat zo moet blijven. Dus maken ze geen. En dus zelfs geen begin van een 'nieuwe samenleving'. Maand 4 en waar gaat het over? Maaltijden en wanneer het stil moet zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die wetten hadden ze toch zelf kunnen maken? volgens mij is dat het idee van een nieuwe samenleving.
Ieeeel, Magnum Almond.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ok, ok, ik wil hem en ik wil hem hard..............met brokjes!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Plus had niet moeten bezorgen. Daar ging het fout.
Aike moet echt exit. Na Rienk, doet niks, gekke bek, rare kop opzouten. Alleen maar janken dat die domme krullenbol die niet kan spellen haar werk niet doet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:33 schreef svann het volgende:
[..]
Yep. En Emil en Isa en misschien ook Joey.
Staar ze naar die zwoeger.
Trusten, San.
Altijd weer Vanas die loopt te kutten!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:35 schreef Boca_Raton het volgende:
En de duurzame chinees.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Of Isaquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:35 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Aike moet echt exit. Na Rienk, doet niks, gekke bek, rare kop opzouten. Alleen maar janken dat die domme krullenbol die niet kan spellen haar werk niet doet?
Emil als winnaar! Of Nicoline!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |