Geen idee oprecht. Maar Kees heeft het zelf al paar keer gevraagd om niet te doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de jongens langs de lijn die niet rapen maar gooien?
het format is verkocht de loods nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Sanshine het volgende:
Utopia 2 in NL?
Waarom? Met wie dan?? Verkocht is verkocht. Wegwezen.
Stoelen en banken van gemaaktquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Kan alleen niet zo goed tegen dat gerectificeer van Huub en/of Kees.
Ze hebben het hele format vermeubeld en proberen het vervolgens hier goed te praten, tief gewoon op!
Ik heb het 99 % over de streams,quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Jouw gezeik kan ook in een ander topic, gebeurt ook niet.
Hahahahahahha maar wel een Andrea dan...wat heb ik gelachen om haarquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zolang Vanessa er niet in zit, vind ik alles best.
join the clubquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:53 schreef mamakarina het volgende:
Ik vind utopia nog steeds heel erg interessant, alleen op het moment zo saai...
Telkens weer verwacht je een eerlijke strijd.......NIEMAND hier die het weet.... Huub wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, het is TV, je word genept waar je bij staat. moet ik nog doorgaan?
Wat je denkt is prima, laat het daarbij..............quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat je gewoon niet zo fel moet reageren joh. Je kunt wel kritiek leveren, maar je streamt wel 24/7. Snap je mijn punt? Je vindt het blijkbaar toch geslaagd, anders kijk je niet.
Ik heb dat gedoe rond Andrea grotendeels gemist, dus ik heb me niet geergerd aan haar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:53 schreef blanket het volgende:
[..]
Hahahahahahha maar wel een Andrea dan...wat heb ik gelachen om haar
Kan best. Maar niet echt positieve bijdragen. En ik lees hier zelden, maar ik weet gewoon dat je altijd over alles en iedereen klaagt. Kan ook anders, maar ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het 99 % over de streams,
Huub geeft alleen antwoorden op oppervlakkige vragenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:53 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Telkens weer verwacht je een eerlijke strijd.......NIEMAND hier die het weet.... Huub wel.
zonde... dat was toch wel vermakelijk op een gegeven momentquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb dat gedoe rond Andrea grotendeels gemist, dus ik heb me niet geergerd aan haar.
Ah, daar is de moeder van Gioquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef formule het volgende:
Lamp graag meer naar Gio toe ivm slecht voor zijn ogen
laterquote:
Hoe meer ik mij erger...hoe leuker het is eigenlijk...best vreemd welquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb dat gedoe rond Andrea grotendeels gemist, dus ik heb me niet geergerd aan haar.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Utopia 2 moet dan maar in Helmond. Is hartstikke basic daar.
ik vond mijn vragen niet oppervlakkigquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Huub geeft alleen antwoorden op oppervlakkige vragen
"we" komen hier niets goed praten, die paar honderd mensen hier, dus gerectificeer my ass, en je post laat zien dat je niet heel slim bent.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Kan alleen niet zo goed tegen dat gerectificeer van Huub en/of Kees.
Ze hebben het hele format vermeubeld en proberen het vervolgens hier goed te praten, tief gewoon op!
Huub is hier ook een user. Dus dat soort TT's willen we niet. Users krijgen hier wat bescherming. Met elkaar argumenteren is prima. Op de persoon spelen niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat HIJ vindt is zo belangrijk dat daar rekening mee gehouden moet worden qua TT? Toedeloe.![]()
Die achterlijke vragen kunnen ook in een ander topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |