het zal vanavond in het donker moeten waarschijnlijk.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het zal vanavond in het donker moeten waarschijnlijk.
Morgenmiddag moeten we een nieuwe kandidaat kiezen voor de komende verkiezingen en met 5 gegadigden voor de positie (dat krijg je als het kiesdistrict waarin je actief bent een "safe blue seat" is) en 160 gedeligeerden kan het nog wel eens een lange zit voordat we een nieuwe aspirant MP hebben, dus zondagmiddag heb ik al afgeschreven.
Als ik mrs. RD zou zijn zou ik me ernstig zorgen maken als je alleen over de weg zou rennen in het stikdonker! Dan is rondjes op de renbaan een stuk veiliger om in je eigen wereldje te lopen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik vind lopen in het donker niet erg..er zijn hier nagenoeg geen auto's om voor op te passen en donker is hier echt donker....dus ik loop dan lekker in mijn eigen wereldje zonder dat ook maar iemand weet dat je er bent
ik geef wel altijd mijn route door als ik in het donker ga rennen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als ik mrs. RD zou zijn zou ik me ernstig zorgen maken als je alleen over de weg zou rennen in het stikdonker!
straks even kijken!quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Born to run, mooi filmpje, erg duidelijk.
Gaaf!quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Born to run, mooi filmpje, erg duidelijk.
Die zijn vast niet verder gekomen dan de eerste kroeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:38 schreef GlenHighland het volgende:
Ik ben benieuwd hoe McTwente het heeft gehad bij zijn social Koningsnacht Run... Om 20:30u (de starttijd) barste hier in Amersfoort het onweer los...
Bij de start op de Groenmarkt zitten er al een stuk of 5, dus dat zit dan wel goedquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Die zijn vast niet verder gekomen dan de eerste kroeg.
Dan zit de kans er zelfs in dat ze de kroeg nooit uit gekomen zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:53 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Bij de start op de Groenmarkt zitten er al een stuk of 5, dus dat zit dan wel goed
Veel 'social', weinig 'run'quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan zit de kans er zelfs in dat ze de kroeg nooit uit gekomen zijn.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb weer braaf koolhydraten gestapeld. Welterusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |