Ken je ene johannes_vermeer? Dat schijnt een bekendheid te zijn in jouw omgeving.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Yup, in NL ben ik voor Fc Grunn. En die worden toch geen kampioen.
Verder zal het me echt een worst zijn. Ik heb alleen haat tegen arrogantie.
GGMM van trollerij betichtenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Rot toch een eind op domme trol....
Scroll gewoon terug..... Of zet je bril op
Wind je niet zo op johquote:Op donderdag 24 april 2014 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hohoho ventjequote:Op donderdag 24 april 2014 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
WOOWW Benfica is gewoon 3x naar voren geweestquote:Op donderdag 24 april 2014 22:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Markovic miste de kans op de 3-1. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Juve gehad dan?
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef Grifte het volgende:
Paxcon kan je dit topic even centraliseren EXA / [VWO] Geschiedenis
thx hardwerkende mod
I know.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Wind je niet zo op joh
Dit past niet bij onze Groningse mentaliteit
Reageer dan gewoon nietquote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
I know.
Maar dat getrol hier op FOK is echt hoogst irritant.
Allemaal even quotenquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een kans weer op de 3-1
Onze trolletjesquote:
Helemaal eens met bianconeri, Benficaquote:Op donderdag 24 april 2014 22:56 schreef bianconeri het volgende:
Meest onverdiende overwinning ooit.
Hele wedstrijd kampen voor je goal en nog winnen ook
Hopelijk wordt nu wel duidelijk dat er in de Serie A niet verdedigend gespeeld wordt.
Dat doen ze bij Benfica al.
Ik had op een leuke wedstrijd gehoopt.
Maar tis nooit heel boeiend geworden. Benfica graaft in, Juve probeert maar niet bij machte veel te doen.
Feiten opnoemen trollen noemenquote:
Ga lekker ergens anders trollen ofzo...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:56 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat Juve zo counterde. Komen goed weg met deze milde nederlaag
Meer dan,quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk een spetterende nabeschouwing...
Genee vs Derksen fittie is bijna een jaar geleden...
En Juventus heeft 80 minuten lang de wedstrijd compleet in handen gehad.... Dus die paar laatste momentjes.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
In de slotfase heeft Benfica genoeg kansen gehad op meer dan 2-1.
#neverforgetquote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk een spetterende nabeschouwing...
Genee vs Derksen fittie is bijna een jaar geleden...
Juventus is 80 minuten in de aanval geweest man... Benfica hield alleen tegen, behalve na de 80e minuut.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Feiten opnoemen trollen noemen
Volgens mij ben jij hier de troll.
Wanneer speelde dat dan?quote:
Ik zeg toch gewoon dat Benfica wederom een kans heeft gehad op de 3-1?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juventus is 80 minuten in de aanval geweest man... Benfica hield alleen tegen, behalve na de 80e minuut.
Volgens mij was dat vorig jaar met de achtste/kwartfinales, ergens medio maart.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wanneer speelde dat dan?
Was geloof ik ook op een donderdagavond dat het het uit de klauwen liep.
Ja en je zegt ook dat Benfica de betere ploeg was. Wat zelfs een blinde niet zou zeggen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zeg toch gewoon dat Benfica wederom een kans heeft gehad op de 3-1?
Net als Sparta maar dan andersomquote:Op donderdag 24 april 2014 22:59 schreef Mansjester het volgende:
Juve![]()
Trieste ploeg en club, kunnen alleen maar door middel van belchinezen winnen![]()
![]()
Trol maar een eind wegquote:Op donderdag 24 april 2014 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
Juventus speelt veel te defensief, slechte ploeg, matig.
Het uiteindelijk ging het nergens over...bijna was dankzij Feenstra ons gouden duo uit elkaarquote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
VoetbalOliver, wiens uploadkunsten ik hier even moet loven, heeft dit 15 maart 2013 geupload.
#wilfriedoutquote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wim vindt Wilfred een beetje irritant.
Ja, dat gevoel krijg ik ook een beetjequote:Op donderdag 24 april 2014 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gaat als een nachtkaars uit
Het schijnt dat dit filmpje geholpen heeft Johan te overtuigen door te gaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het uiteindelijk ging het nergens over...bijna was dankzij Feenstra ons gouden duo uit elkaar
Volgend jaar weer vers bloed/vlees met Eva en Merelquote:Op donderdag 24 april 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel krijg ik ook een beetje
treurig
Mehhhquote:Op donderdag 24 april 2014 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgend jaar weer vers bloed/vlees met Eva en Merel
Dlctjequote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wim Kieft uitbreidingsset voor het spel.
Morgen toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Niks ten nadele van Kieft maar Bossie is al een tijdje niet geweest toch
komt die morgen niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Niks ten nadele van Kieft maar Bossie is al een tijdje niet geweest toch
Ja dat heb ik dus gemistquote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is dus Jersey Boys
Mansjester
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |