Ik vond die Jessica Alba ook wel goed.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moeder of hoe die ook heette was het beste
En dan wordt Ajax ook nog kampioen komend weekendquote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wordt hier echt heel pissig van....
Ik zei het net nog...
Die kut Conte weet het altijd weer te verknallen. Waardeloze stront trainer![]()
Benfica speelt zo zwak vandaag en nog verliezen....
Benfica heeft niet eens 3 kansen gehad trolquote:Op donderdag 24 april 2014 22:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik kijk de wedstrijd wel. Had al 3-1 moeten staan.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Wat een achterlijk uitshirt heeft Juve, gaat nergens over.
Vooral de laatste pot, maar dat kan ook aan zijn mede-spelers liggen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond die Jessica Alba ook wel goed.
Dat zal me worst wezenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
En dan wordt Ajax ook nog kampioen komend weekend
Nee, lelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]Kleuren van de stad man. Mooi juist
Valt mee dat je nog post hier, net toen Juve achterstond was je de hele tijd stil.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wordt hier echt heel pissig van....
Ik zei het net nog...
Die kut Conte weet het altijd weer te verknallen. Waardeloze stront trainer![]()
Benfica speelt zo zwak vandaag en nog verliezen....
oh gossiequote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan wordt Ajax ook nog kampioen komend weekend
Markovic miste de kans op de 3-1. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Juve gehad dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Benfica heeft niet eens 3 kansen gehad trol
MIEPquote:Op donderdag 24 april 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee dat je nog post hier, net toen Juve achterstond was je de hele tijd stil.
Wat een gejank hier...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
Juventus is echt pure aids. Mag in het rijtje met Chelsea.
Heb je dit ook ingevuld tijdens een marktonderzoek van VI wat de lezers graag op de cover zien?quote:
Nee.quote:
Rot toch een eind op domme trol....quote:Op donderdag 24 april 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
Valt mee dat je nog post hier, net toen Juve achterstond was je de hele tijd stil.
GGMMBash, TR gemacht.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Rot toch een eind op domme trol....
Scroll gewoon terug..... Of zet je bril op
GGMM een trolquote:Op donderdag 24 april 2014 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Rot toch een eind op domme trol....
Scroll gewoon terug..... Of zet je bril op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |