Zo slecht hequote:
Maar niet zo uniek als Wendy van Dijkquote:Op donderdag 24 april 2014 19:04 schreef Stickertje het volgende:
wat een multi talent is het toch, een aanwinst voor nederland..
Bontquote:Op donderdag 24 april 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Georgina Verbaan. Met d'r gejank om bont
.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bontgroot gelijk om daarom te janken
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef superniger het volgende:
Die 2 werken nu ergens in Panama als hoeren.
Dat ook niet. Ik ben niet zo anti-Georgina.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij maar Jody Bernal!
Allemaal even lachen om deze komiek.quote:
Dat zou je niet online gooien, domme bananenplukker.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken 1 van die Nederlandse jongens die die meiden hebben gepaald in Panama.
Ja schei dus maar uit met je thumbs up.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is gewoon de realiteit. Een andere optie is dat ze zijn verkracht en vermoord.
Ja leuk, nu weer een beetje normaal doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is gewoon de realiteit. Een andere optie is dat ze zijn verkracht en vermoord.
Je hoort het anders vrij weinig dat ze meisjes kidnappen en als hoeren gebruiken ( of het komt niet in het nieuws ), persoonlijk denk ik dat ze vermoord zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik doe normaalquote:Op donderdag 24 april 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, nu weer een beetje normaal doen.
Misschien zijn het nu hoeren.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik doe normaal
Ik geef alleen maar de mogelijke scenario's weer.
Ontzettend.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo allen
Ik kijk nu voor het eerst in 2014 naar DWDD. Is dit een leuk programma?
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo allen
Nee, maar het topic is wel leuk.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo allen
Jeetje wat leuk je ook meekijkt, tot nu toe viel er nog weinig te lachen.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo allen
Nee, serieus een ontzettend kutprogramma. Maar we kijken om altijd te kunnen zeiken.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo allen
Louter topshowsquote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo allen
Niet vrijwillig nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:12 schreef gosschalks het volgende:
Hoogst onwaarschijnlijk dat die meiden de jungle in zijn gegaan
Corrie zit te hunten denk ikquote:Op donderdag 24 april 2014 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga dan van het ergste uit jongens![]()
Ik zie meteen Claudia de Breij![]()
Kijkt Karina niet?
Karina zuipt alleen maar wijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Kijkt Karina niet?
Karina schijnt tegenwoordig een leven te hebben.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Kijkt Karina niet?
Heeft ze werk?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina schijnt tegenwoordig een leven te hebben.
Of ze kan level uppen bij WoW, dat kan ook.
Dadelijk kom de tv draait door, met altijd een geweldig komisch filmpje met Amerikaanse humorquote:Op donderdag 24 april 2014 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Kijkt Karina niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat topic zag ik net voorbij komen in Myat jaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Corrie zit te hunten denk ik
Mijn hypothese is dat ze veel was heeftquote:Op donderdag 24 april 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina schijnt tegenwoordig een leven te hebben.
Of ze kan level uppen bij WoW, dat kan ook.
Bedankt voor het complimentquote:
heldquote:Op donderdag 24 april 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment
Ik heb een hoger IQ dan 92.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment
Ik heb een hoger IQ dan 92.
Presenteren.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:17 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind hem altijd wel goede docu's maken
Er is eigenlijk niet zoveel aanquote:Op donderdag 24 april 2014 19:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]( Ik blijf er maar als een boer met kiespijn om lachen)
Hoe is je stage? Wat doe je?
Met 1 arm was in die tijd nog een beetje controversieel.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom sprongen ze vroeger altijd met 2 armen in de lucht na een goal?
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu is het volledig duidelijk wat je doet.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niet zoveel aanIk zit ook nogal veel op FOK! weer tijdens mijn stage
Tis te makkelijk gewoon.
Kan je dat echt niet bedenken?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:19 schreef OProg het volgende:
Waarom zou je naar de begrafenis van Lady Di kijken eigenlijk?
Tja, waarom zou je naar deze show kijken?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:19 schreef OProg het volgende:
Waarom zou je naar de begrafenis van Lady Di kijken eigenlijk?
Dat was tenminste nog echt juichen.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh, herkenbaarquote:Op donderdag 24 april 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niet zoveel aanIk zit ook nogal veel op FOK! weer tijdens mijn stage
Tis te makkelijk gewoon.
Leg jij het me dan eens uit?quote:
Dit is het denk ik http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/346quote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Wanneer komt het verhaal over de hond? Of is dat al geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
dankquote:Op donderdag 24 april 2014 19:25 schreef Mansjester het volgende:
Veel goede users inderdaad in dit topic
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is het denk ik http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/346Dankje, even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Oké danquote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef Stickertje het volgende:
mama appelsap, kan ik soms wel om lachen
Jij? lachen?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Metal mama appelsapjes zijn overigens niet leuk
Net als om Gijpie.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef Stickertje het volgende:
Alleen Britse deze keerquote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
TIJD VOOR AMERIKAANSE SCHIJTLOL
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:34 schreef Specularium het volgende:
Dit klinkt als iets dat in Raymann hoort.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:34 schreef Specularium het volgende:
Dit klinkt als iets dat in Raymann hoort.
twee voor de prijs van een bij de etos.quote:
Okequote:Op donderdag 24 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mansjester neemt nu wat drugs zodat hij dit bij de herhaling wel leuk vindt.
Presidentenquote:
Heb ik je toch weer goed in het gesprek betrokken he!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik heb zondag al drugs genomen. Nu weer even pauze he
Drugs![]()
Ik gebruik niet vaak hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat voor drugs gebruik je bij voorkeur mansjester?
Dan zouden we hem tenminste gekozen hebben.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Presidenten
Zolang er een kans is dat Wilders president zou kunnen worden van ons land:Koningshuis
Nog liever Geert Wilders dan mensen die wat geluk hebben bij de geboortequote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Presidenten
Zolang er een kans is dat Wilders president zou kunnen worden van ons land:Koningshuis
Wildersquote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Presidenten
eensquote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever Geert Wilders dan mensen die wat geluk hebben bij de geboorte
trippend voor de tv op zondags?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik gebruik niet vaak hoorVoordat er een verkeerd beeld ontstaat.
Maar pillen genieten mijn voorkeur
okequote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik gebruik niet vaak hoorVoordat er een verkeerd beeld ontstaat.
Maar pillen genieten mijn voorkeur
Bedankt.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik je toch weer goed in het gesprek betrokken he!
Sowieso democratiequote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Presidenten
Ik ben de Matthijs van Nieuwkerk van dit topic.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt.
Jij voelt perfect aan hoe je iedereen betrokken bij deze reeks houdt
Alleen heb je niet zo'n vlotte babbel.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de Matthijs van Nieuwkerk van dit topic.
Moet jij eens opletten.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heb je niet zo'n vlotte babbel.
Dan is Alors Claudiaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de Matthijs van Nieuwkerk van dit topic.
Sinds de highmiles uitzending wel jaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
trippend voor de tv op zondags?
VIquote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zal ik kijken na Per Seconde Wijzer?
Dan is er geen PSWquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:38 schreef tong80 het volgende:
Documentaires van Tom EgtbertsHennie Vrienten
Herman pleij
Dick Passchier
Technisch gezien komt vrijdag na donderdag dus het is een correct antwoordquote:
Dat is geen VI, want geen Gijp.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Europa Liek. Daar loopt Johan nog wel eens weg.
quote:
quote:
quote:
Ik ga er vanuit dat een user als jij een voorkeur heeft voor kwaliteit, daarom heb ik de publieke omroep geselecteerd. Ik zou de Holland Sport Special aanbevelenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zal ik kijken na Per Seconde Wijzer?
Ze hebben er een potje van gemaakt.quote:
Ik ga voor de Europa Liekquote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een user als jij een voorkeur heeft voor kwaliteit, daarom heb ik de publieke omroep geselecteerd. Ik zou de Holland Sport Special aanbevelen
[ afbeelding ]
de dino show staat ook in dat rijtje.. om dat nou kwaliteit te noemen..quote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een user als jij een voorkeur heeft voor kwaliteit, daarom heb ik de publieke omroep geselecteerd. Ik zou de Holland Sport Special aanbevelen
[ afbeelding ]
De Lama's dan ;')quote:Op donderdag 24 april 2014 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de dino show staat ook in dat rijtje.. om dat nou kwaliteit te noemen..
Social Club, Ali B en Pownews zijn ook zaadshowsquote:Op donderdag 24 april 2014 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de dino show staat ook in dat rijtje.. om dat nou kwaliteit te noemen..
Kost duur.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim Kieft staat garant voor kwaliteit en uitstekende grammatica.
Social Club gaat wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Social Club, Ali B en Pownews zijn ook zaadshows
Niet in mijn huis. Anders krijg je petsen.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft er hier ooit iemand om Jandino gelachen?
Raymann schijnt het erg leuk te vinden.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft er hier ooit iemand om Jandino gelachen?
Dit boeit echt niemand behalve die vier.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius, GGMM, Stijn en ik zijn het hier niet mee eens.
Eens. Enorme aids-TV van de BNN.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius, GGMM, Stijn en ik zijn het hier niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |