Check! Moet ik dat nog eens proberenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:54 schreef Pheno het volgende:
Ah, toetsenbord werkt nu wel via de app. Goede firmware.
Dat komt omdat die reviewexemplaren iig nog niet bij ons binnen zijn gekomen. Ik ben vanavond bezig met een prijsvraag (ook ps4-versie).quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Huh, Bound By Flame is al verkrijgbaar bij Nedgame.
Nog geen review gezien...
Wel tof. Heb de game een beetje gevolgd en ziet er heel tof uit. Ik twijfel nog wel, want ik heb he-le-maal niets met PvP, en al helemaal niet in FPS. Co-op vind ik wel heel tof en het heeft wel een beetje de feel van Borderlands, daar ben ik helemaal weg van. Maar als er teveel gespeeld moet worden tegen andere mensen, in plaats van met andere mensen, dan vind ik het gelijk een stuk minder. En als de helft van de game dan niet voor mij weggelegd is, dan is het misschien een beetje zonde het te kopen.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind die cockpit view van die F1 bolide wel echt super hoor. Dat is volgens mij het enige gameplayplaatje.
ja maar het is wel in een team, dus je speelt eigenlijk wel met andere mensen samen. Maarja dan wel weer tegen andere mensen (wat ik wel leuk vindquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel tof. Heb de game een beetje gevolgd en ziet er heel tof uit. Ik twijfel nog wel, want ik heb he-le-maal niets met PvP, en al helemaal niet in FPS. Co-op vind ik wel heel tof en het heeft wel een beetje de feel van Borderlands, daar ben ik helemaal weg van. Maar als er teveel gespeeld moet worden tegen andere mensen, in plaats van met andere mensen, dan vind ik het gelijk een stuk minder. En als de helft van de game dan niet voor mij weggelegd is, dan is het misschien een beetje zonde het te kopen.
Ik zie nog wel even
Hier, kun je proberen de game te winnenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Huh, Bound By Flame is al verkrijgbaar bij Nedgame.
Nog geen review gezien...
Je kunt War Thunder, Warframe, DC Universe Online sowieso spelen he, zonder Plus. (en allen gratis)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn games van Saturn zijn nog steeds niet verstuurd
Nu zag ik dat je 2 weken graits PS plus kon krijgen maar dat kan alleen als je schijnbaar nog nooit PS plus hebt gehad, leuk man zo een PS4 en dan geen games hebben
Blehquote:Op vrijdag 2 mei 2014 06:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Call of Duty Advanced Warfare trailer leaked
http://www.destructoid.co(...)-images-274126.phtml
House of Cards fans bij Sledgehammer?
Ziet er prima uit. Zal wel weer haat krijgen puur en alleen omdat het Call of Duty is....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 06:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Het ziet er niet eens meer uit als COD (nieuwe engine, eindelijkquote:
Ik vind het echt een lachwekkend slechte trailer, maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ziet er prima uit. Zal wel weer haat krijgen puur en alleen omdat het Call of Duty is....
Wie is er nou geen fan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 06:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben niet echt een call of duty fan. Heb een paar games uit de serie gespeeld, puur even voor de single-player, en dat vind ik teveel on-rails enzo, dus dat is meer popcorn-vermaak dan iets anders (ook alleen maar gekocht toen ze 5-10 euro ofzo waren...) , maar ik vind dit er puur qua graphics en sci-fi stijltje etc etc best tof uitzien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een lachwekkend slechte trailer, maar ieder zijn ding.
oh thnx wist ik niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt War Thunder, Warframe, DC Universe Online sowieso spelen he, zonder Plus. (en allen gratis)
Volgens mij nog bij mediamarkt, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
oh thnx wist ik niet.
Weet iemand of er nog ergens een jaar PS Plus in de aanbieding is?
Balen man, hier echt totaal geen last van en slechts sporadisch (1 op de 10 potjes) vóordat de 'problematiek' werd aangepakt. Zet de servers standaard op EU en dan heb ik echt 0,0 probleem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:06 schreef Badr_Harry het volgende:
Net maar bf4 opgestart omdat de servers "verbeterd" zouden zijn.. eerste beste potje is meteen weer een lagfest
Bij mij zijn de problemen allemaal verleden tijd. Al zit ik tegenwoordig vaker op de custom servers..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Balen man, hier echt totaal geen last van en slechts sporadisch (1 op de 10 potjes) vóordat de 'problematiek' werd aangepakt. Zet de servers standaard op EU en dan heb ik echt 0,0 probleem.
Eigenlijk zou Activision al die haat tegen die CoD-hond gewoon moeten gebruiken bij de komende E3.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef tuut-chips het volgende:
Nu komt het call of duty zeikcircus weer op gang natuurlijk inclusief alle domme grapjes over honden en vissen en shit... kan niet wachten
Same hier, ik heb sinds de launch nauwelijks lag gehadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Balen man, hier echt totaal geen last van en slechts sporadisch (1 op de 10 potjes) vóordat de 'problematiek' werd aangepakt. Zet de servers standaard op EU en dan heb ik echt 0,0 probleem.
Leuk!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:
From Software en Sony Japan zijn bezig met Project Beast voor de PS4:
http://www.vg247.com/2014(...)tware-and-sce-japan/
Goed nieuws voor de Demon's/Dark Souls fans.
Yeah, ik heb een beetje een hekel aan Cod en waar het voor staat. Maar zo een keer per generatie maak ik me er toch vuil aan en dat zou zo maar deze november kunnen zijn. Met name dat er wat meer lagen grijs (hoe cliché ook) in zitten vind ik wel wat hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:17 schreef Exorbitantes het volgende:
Zo. Normaal raken trailers mij totaal niet maar deze van COD heeft mij laten watertanden.
Voeg me toe: Ashtasticzquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:02 schreef Sunshineboy het volgende:
Awesomenauts gedownload... Wat een geweldige game!
Is goed. Maar ik ga nu even niet meer spelen. Vijf uur op rij was voldoendequote:
Hear Hear!!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:02 schreef Sunshineboy het volgende:
Awesomenauts gedownload... Wat een geweldige game!
Hahaha. Is goed. Met je tennisbal... Ben er misschien niet. Moet vannacht werken. Dus even opladenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:05 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Is goed. Maar ik ga nu even niet meer spelen. Vijf uur op rij was voldoende![]()
Misschien na de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |