Waren mooie potjes gisteravond, moeten we vaker doenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Donderjagers het volgende:
Voor BF4 multiplayer, add DonderjagerNL
Klopt!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waren mooie potjes gisteravond, moeten we vaker doen
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Klopt!
Sorry dat ik plotseling niets meer zei. GF pikte de TV in en moest GTST kijken.
Goede reden om een PlayStation Vita te kopen! Remote Play!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Klopt!
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Klopt!
Check! Moet ik dat nog eens proberenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:54 schreef Pheno het volgende:
Ah, toetsenbord werkt nu wel via de app. Goede firmware.
Dat komt omdat die reviewexemplaren iig nog niet bij ons binnen zijn gekomen. Ik ben vanavond bezig met een prijsvraag (ook ps4-versie).quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Huh, Bound By Flame is al verkrijgbaar bij Nedgame.
Nog geen review gezien...
Wel tof. Heb de game een beetje gevolgd en ziet er heel tof uit. Ik twijfel nog wel, want ik heb he-le-maal niets met PvP, en al helemaal niet in FPS. Co-op vind ik wel heel tof en het heeft wel een beetje de feel van Borderlands, daar ben ik helemaal weg van. Maar als er teveel gespeeld moet worden tegen andere mensen, in plaats van met andere mensen, dan vind ik het gelijk een stuk minder. En als de helft van de game dan niet voor mij weggelegd is, dan is het misschien een beetje zonde het te kopen.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind die cockpit view van die F1 bolide wel echt super hoor. Dat is volgens mij het enige gameplayplaatje.
ja maar het is wel in een team, dus je speelt eigenlijk wel met andere mensen samen. Maarja dan wel weer tegen andere mensen (wat ik wel leuk vindquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel tof. Heb de game een beetje gevolgd en ziet er heel tof uit. Ik twijfel nog wel, want ik heb he-le-maal niets met PvP, en al helemaal niet in FPS. Co-op vind ik wel heel tof en het heeft wel een beetje de feel van Borderlands, daar ben ik helemaal weg van. Maar als er teveel gespeeld moet worden tegen andere mensen, in plaats van met andere mensen, dan vind ik het gelijk een stuk minder. En als de helft van de game dan niet voor mij weggelegd is, dan is het misschien een beetje zonde het te kopen.
Ik zie nog wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |