thats what she saidquote:Op donderdag 24 april 2014 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan misschien niet tot het einde
die wat er nu staan?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef essnhills het volgende:
Zijn die stoelen met beroerd ontwerp al weer langs geweest?
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze [ afbeelding ]
Kijk maar, beroerd ontwerp
Ik las het ook serieusquote:
Er alleen al naar kijken is al een martelingquote:Op donderdag 24 april 2014 14:06 schreef Uccie het volgende:
Dat is geen stoel....dat is een martelwerktuig!!!!
Ja precies.quote:
met etui?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
Ah kijk, de pennenset[ afbeelding ]
Nee, met lederen boxquote:
en nog steeds niet flauw gevallen?quote:
Dat zit vast niet lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze [ afbeelding ]
Kijk maar, beroerd ontwerp
nee, die met pedaalquote:
Beroerd denk ikquote:
Oh.quote:
Die vallen niet onder home & living ben ik bangquote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Jellybeans zullen er wel niet komen he? Die wilde ik voor iemand kopen.
Nou ja ik zag toenstraks Playmobil dat is ook niet echt home & livingquote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die vallen niet onder home & living ben ik bang
heb nog geen kussens gezienquote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die vallen niet onder home & living ben ik bang
Je weet het wel eens nietquote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik zag toenstraks Playmobil dat is ook niet echt home & living
Ligt eraan welke.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik zag toenstraks Playmobil dat is ook niet echt home & living
maar wel met echt beech wood!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
koopjequote:
Dit is een hunt klassieker.quote:
je gasten zullen versteld staanquote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is een hunt klassieker.
Uitermate geschikt om zwevende wijn geserveerd in gekreukte glazen op te zetten.
Precies!quote:
ik zal jou eens inklapprn, klassiekerquote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uitermate geschikt om zwevende wijn geserveerd in gekreukte glazen op te zetten.
die fleshouder / ketting!quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal jou eens inklapprn, klassieker
Ja zeg, begin jij daar nu ook al meequote:Op donderdag 24 april 2014 15:10 schreef Nizno het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50070651/
19.95 bij ikea
is ibood toch goedkoperquote:Op donderdag 24 april 2014 15:10 schreef Nizno het volgende:
19.95 bij ikea
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:10 schreef Nizno het volgende:
19.95 bij ikea
De zwevende wijn was er weer?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, en de gekreukte glazen ook nietquote:Op donderdag 24 april 2014 15:23 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
De zwevende wijn was er weer?
wauw, verchroomd roestvrijstaal is misschien wel het domste dat ik vandaag heb gezienquote:Op donderdag 24 april 2014 15:29 schreef essnhills het volgende:
Heuj kijk, Karina's ophangkapstop in het wit.
ik hunt niet, maar mijn collega zei meteen, he die heb ik net gekocht bij IKEAquote:Op donderdag 24 april 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, begin jij daar nu ook al mee
even volhoudenquote:
ja, man. het waait hierquote:Op donderdag 24 april 2014 15:41 schreef tralalala het volgende:
Paraplu is wel handig hier, wat een noodweer nu.
Waar zit jij dan? Hier is het heul niet zo slecht. Zo'n sluier waar de zon doorheen probeert te breken hierquote:Op donderdag 24 april 2014 15:41 schreef tralalala het volgende:
Paraplu is wel handig hier, wat een noodweer nu.
Regent als een gek, en ik heb mijn ramen nog open staan thuis dus ik hoop niet dat alle regen naar binnen is gewaaid.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, man. het waait hier
de airco dan
quote:
Edequote:Op donderdag 24 april 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Hier is het heul niet zo slecht. Zo'n sluier waar de zon doorheen probeert te breken hier
for real?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Regent als een gek, en ik heb mijn ramen nog open staan thuis dus ik hoop niet dat alle regen naar binnen is gewaaid.
meer blond eigenlijk, maar goed, zo'n inkopper kun je niet voorbij laten gaanquote:
Roodblondquote:
True, truequote:Op donderdag 24 april 2014 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meer blond eigenlijk, maar goed, zo'n inkopper kun je niet voorbij laten gaan
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Roodblond
[..]
True, true
Misschien word ik ooit nog een echte rooie, mijn haar wordt steeds rooier namelijk
Geen idee, ik weet niet hoe je eruit zietquote:
fel rood misschien wel. rossig "oranje" niet zo denk ikquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef Uccie het volgende:
Haha nou ik houd het wel bij zwart....met hier en daar zwart.
nu al?quote:
quote:Meer informatie
Twiedel twiedel twiedel tweet, Ik ben een kanariepiet, Ik fluit dit liedje in m'n kooi, Ik vind die zelf ontzettend mooi, Twiedel twiedel twiedel twiet. Een kooi is het niet, wel een schitterend vogelhuisje dat je eenvoudig ophangt om zo een beetje dichter bij de natuur te komen. De bodem kan snel verwijderd worden om te reinigen na een seizoen. Met doordachte drainagegaten in de bodem, en luchtventilatiegaten aan de bovenzijde is dit een aangenaam verblijf voor jouw kleine gevederde vriendjes!
beetje maarquote:Op donderdag 24 april 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
Ben ouder dan jij hč
Het zijn nog incidentele haren.
Maar dat valt soms wel op.
Ja,quote:Op donderdag 24 april 2014 16:16 schreef Lienekien het volgende:
Lezen jullie die toelichtende tekstjes wel eens?
[..]
Waarom is het altijd meer of minder?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:20 schreef CookieSlikker het volgende:
Willen we 'meer' of 'minder' wit?
Minder wit...aangezien wit bij mij nooit lang wit blijft.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom is het altijd meer of minder?Waarom niet gewoon een keer 'precies goed'
Stoelen en lampenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:52 schreef Guul het volgende:
Heb ik eigenlijk al iets gemist deze hunt?
Stoelen en lampenquote:Valt er nog iets leuks te verwachten?
Hunt is maar 1 dag, dus vannacht weer lekker slapenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:54 schreef Uccie het volgende:
Ja goed nachtje slapen zal wonderen doen.
Hopelijk nog een grijze pedaalemmer 30L straks in de hunt.
Hij is nu in het taupe..quote:
ja die was zilver.quote:
je en nu 1 enkele lamp...quote:
Ik wil eventueel nog zo'n 30L pedaalemmer, maar als die niet voorbij komt is het ook prima.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
je en nu 1 enkele lamp...
tjong ik dacht ik kijk even mee, nou wat ben ik blij dat ik niet ging hunten vandaag..
teruggekeken op 1dagskoopjes maar ik heb ook echt niets gemist.
ledshotjes?quote:
volgens mij zag ze het aan voor shotglaasjes.quote:
ow, nou ja dan zijn dit grotere shotsglazen.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
volgens mij zag ze het aan voor shotglaasjes.
gaat nu snel jaquote:Op donderdag 24 april 2014 17:46 schreef essnhills het volgende:
ligt het aan mij?
Of gaat het ineens sneller?
Nee gaat wel sneller.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:46 schreef essnhills het volgende:
ligt het aan mij?
nee het ligt niet aan jou..quote:Op donderdag 24 april 2014 17:46 schreef essnhills het volgende:
ligt het aan mij?
Genoeg koffers gezienquote:
Nee even serieus, die liggen echt lekker.quote:
ah fijn, die zullen nog wel 10x langskomen.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee even serieus, die liggen echt lekker.
Muutjequote:
Een hunt is geen hunt zonder de kussensquote:Op donderdag 24 april 2014 17:58 schreef blup het volgende:
[..]
ah fijn, die zullen nog wel 10x langskomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |