Roodblondquote:
True, truequote:Op donderdag 24 april 2014 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meer blond eigenlijk, maar goed, zo'n inkopper kun je niet voorbij laten gaan
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Roodblond
[..]
True, true
Misschien word ik ooit nog een echte rooie, mijn haar wordt steeds rooier namelijk
Geen idee, ik weet niet hoe je eruit zietquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef Uccie het volgende:
Haha nou ik houd het wel bij zwart....met hier en daar zwart.
nu al?quote:
quote:Meer informatie
Twiedel twiedel twiedel tweet, Ik ben een kanariepiet, Ik fluit dit liedje in m'n kooi, Ik vind die zelf ontzettend mooi, Twiedel twiedel twiedel twiet. Een kooi is het niet, wel een schitterend vogelhuisje dat je eenvoudig ophangt om zo een beetje dichter bij de natuur te komen. De bodem kan snel verwijderd worden om te reinigen na een seizoen. Met doordachte drainagegaten in de bodem, en luchtventilatiegaten aan de bovenzijde is dit een aangenaam verblijf voor jouw kleine gevederde vriendjes!
beetje maarquote:Op donderdag 24 april 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
Ben ouder dan jij hè
Het zijn nog incidentele haren.
Maar dat valt soms wel op.
Ja,quote:Op donderdag 24 april 2014 16:16 schreef Lienekien het volgende:
Lezen jullie die toelichtende tekstjes wel eens?
[..]
Waarom is het altijd meer of minder?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:20 schreef CookieSlikker het volgende:
Willen we 'meer' of 'minder' wit?
Minder wit...aangezien wit bij mij nooit lang wit blijft.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom is het altijd meer of minder?Waarom niet gewoon een keer 'precies goed'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |