abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139216908
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:

[..]

:@
meer blond eigenlijk, maar goed, zo'n inkopper kun je niet voorbij laten gaan
pi_139216986
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:43 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ben jij een redhead? :9~
Roodblond 8-)
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:43 schreef gianni61 het volgende:

[..]

meer blond eigenlijk, maar goed, zo'n inkopper kun je niet voorbij laten gaan
True, true :+

Misschien word ik ooit nog een echte rooie, mijn haar wordt steeds rooier namelijk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_139217017
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:

[..]

Roodblond 8-)

[..]

True, true :+

Misschien word ik ooit nog een echte rooie, mijn haar wordt steeds rooier namelijk
O+
  donderdag 24 april 2014 @ 15:47:58 #79
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139217047
Zou rood haar mij staan?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139217104
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:47 schreef Uccie het volgende:
Zou rood haar mij staan?
Geen idee, ik weet niet hoe je eruit ziet :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 24 april 2014 @ 15:50:55 #81
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139217138
Gianni kan dat wel inschatten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139217147
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:47 schreef Uccie het volgende:
Zou rood haar mij staan?
fel rood misschien wel. rossig "oranje" niet zo denk ik
  donderdag 24 april 2014 @ 15:57:04 #83
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139217300
Haha nou ik houd het wel bij zwart....met hier en daar zwart.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  donderdag 24 april 2014 @ 16:03:29 #84
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139217514
Ik bedoelde grijs :X
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 24 april 2014 @ 16:10:49 #85
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_139217690
dat was de druppel....... grijs....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_139217704
Een vogelhuisje..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_139217715
Wat een shit spullen..
  donderdag 24 april 2014 @ 16:12:54 #88
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139217748
Lol...mijn vogels wonen iets groter _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139217768
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef Uccie het volgende:
Haha nou ik houd het wel bij zwart....met hier en daar zwart.
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:03 schreef Uccie het volgende:
Ik bedoelde grijs :X
nu al? :o
  donderdag 24 april 2014 @ 16:15:53 #90
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139217855
Ben ouder dan jij hè :P
Het zijn nog incidentele haren.
Maar dat valt soms wel op.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  donderdag 24 april 2014 @ 16:16:16 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139217866
Lezen jullie die toelichtende tekstjes wel eens?

quote:
Meer informatie
Twiedel twiedel twiedel tweet, Ik ben een kanariepiet, Ik fluit dit liedje in m'n kooi, Ik vind die zelf ontzettend mooi, Twiedel twiedel twiedel twiet. Een kooi is het niet, wel een schitterend vogelhuisje dat je eenvoudig ophangt om zo een beetje dichter bij de natuur te komen. De bodem kan snel verwijderd worden om te reinigen na een seizoen. Met doordachte drainagegaten in de bodem, en luchtventilatiegaten aan de bovenzijde is dit een aangenaam verblijf voor jouw kleine gevederde vriendjes!
:')
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 24 april 2014 @ 16:16:45 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_139217882
die eerste tekst is een liedje van André van Duijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_139217886
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
Ben ouder dan jij hè :P
Het zijn nog incidentele haren.
Maar dat valt soms wel op.
beetje maar :D
pi_139217932
Witte plastic tuinstoel :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_139218007
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:16 schreef Lienekien het volgende:
Lezen jullie die toelichtende tekstjes wel eens?

[..]

:')
Ja,

en de titels van de artikelen zelf zijn ook wel eens hilarisch
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_139218010
Willen we 'meer' of 'minder' wit?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_139218036
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:20 schreef CookieSlikker het volgende:
Willen we 'meer' of 'minder' wit?
Waarom is het altijd meer of minder? ;( Waarom niet gewoon een keer 'precies goed'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_139218132
MINDER
  donderdag 24 april 2014 @ 16:34:07 #99
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139218443
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:

[..]

Waarom is het altijd meer of minder? ;( Waarom niet gewoon een keer 'precies goed'
Minder wit...aangezien wit bij mij nooit lang wit blijft.

Nog 30 minuten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139218610
en dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')