Ben gewoon hollandse boi maar met allochtonen swagquote:
Awwww cutequote:Op donderdag 24 april 2014 09:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn ochtend is pas goed als ik jou heb zien posten. :$
Zeikwijfquote:Op donderdag 24 april 2014 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak.
De luidruchtigen op de autosloperij zijn ook weer aanwezig.
Wanneer had je deze droom?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben gewoon hollandse boi maar met allochtonen swag
Dat maakt toch niet uit?quote:
locatie rotterdam?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak.
jij werkt op de sloop?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak.
Nee, straks pas.quote:
Gaan we weer met die vooroordelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij houdt van lekker rochelen en op straat spugen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaan we weer met die vooroordelen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaan we weer met die vooroordelen.
En meisje meisje pssstttt roepenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij houdt van lekker rochelen en op straat spugen.
Ja. Ik jat van de ouderen. Dat is weer heel Hollands aan mij.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En meisje meisje pssstttt roepenverder sla ik met mijn vrienden graag oude mensen kapot.
Hollands inderdaad. In lieve katholieke dorpjes in de provincie doen we dat niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik jat van de ouderen. Dat is weer heel Hollands aan mij.
Nee, daar misbruiken jullie kleine kinderenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hollands inderdaad. In lieve katholieke dorpjes in de provincie doen we dat niet.
Jullie? Alleen mannen doen dat, ik ben geen man.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, daar misbruiken jullie kleine kinderen
alleen de pastoor mag datquote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie? Alleen mannen doen dat, ik ben geen man.
Zusters ook heeequote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel de uitstraling van een man.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
snap ook niet dat jozef dat verhaaltje geloofdequote:Op donderdag 24 april 2014 10:25 schreef Chai het volgende:
Maria was pas een vuile slet
Beetje jezelf door een of andere herder laten bezwangeren en dan iedereen wijsmaken dat het van God is!
niks mis meequote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snuit mn neus em herbruik mn zakdoek.
Ik boer waar anderen bij zijn.ja t mot er toch uit.
Ik laat weleens scheten. Oepsie bij mn collega's
Je zult branden in hel.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:25 schreef Chai het volgende:
Maria was pas een vuile slet
Beetje jezelf door een of andere herder laten bezwangeren en dan iedereen wijsmaken dat het van God is!
Verkrachten zou hollandscher zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik jat van de ouderen. Dat is weer heel Hollands aan mij.
solliciteer bij de plantsoenendienstquote:
Ik ga nog liever post bezorgen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
solliciteer bij de plantsoenendienst
smaken verschillenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga nog liever post bezorgen.
Echt? daar ben ik weinig bekend mee.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Moest trouwens lachen om zo'n vietnamees vrouwtje daar is het heel normaal dat je boert en ruft. Gewoon recht in je face en er nog trots op zijn
Is dat ook een vietnamees?quote:
Wowquote:
Ze heeft geen snor maar wel van die stoppelsquote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowzulken ken ik dan weer niet...
Heeft ze ook een snor?
Daarna kan ik langer jwt haha xdquote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boek doe je een paar uur mee, bij jou +/- 2 minuten werk.
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Hollanders en kleine kindjes.
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is meer van de mannen, vandaar die naam
Moet je aan haar vragenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Stimorol- heeft vooral iets tegen randstedelingen, hoe komt dat.
Ja, meer richting Capelle a/d IJssel.. zometeen naar Amsterdam.quote:
Ach hier word het nog enigzins met een schuin oog naar gekeken, in andere landen is het gewoon normaal dat je trouwt met 10 jarigen enzo.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Hollanders en kleine kindjes.
Ja dat klopt, ik breng dit bedrijf ten grondequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik breng dit bedrijf ten gronde
wel altijd wat te kijken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Bilspleten?quote:
Dat sneaky stiekeme past wel bij tata's ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach hier word het nog enigzins met een schuin oog naar gekeken, in andere landen is het gewoon normaal dat je trouwt met 10 jarigen enzo.
Ook wel trieste gevallen, waarbij je je afvraagt of de inzittende het wel overleefd hebben.quote:
Doe ff normaalquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Godver, komt mijn ex thee drinken.
Bak bosbessenmuffins voor bij de thee.quote:
Neequote:Op donderdag 24 april 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Bak bosbessenmuffins voor bij de thee.
water koken en een zakje er in hangenquote:
Mijn zakje?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
water koken en een zakje er in hangen
True. Beter gewoon in het openbaar toch dan raak je er wel aan gewend.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat sneaky stiekeme past wel bij tata's ja.
Recalcitrant geval ben jij.quote:
ik zou het niet aanbevelenquote:
De expert spreekt hier hoor.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De expert spreekt hier hoor.
watquote:
Oh nee, expert van natte trappen vallen, sorry verwarde je met iemand anders.quote:
Hahaquote:
had ik al eens gezegd dat je een naar mens bent?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, expert van natte trappen vallen, sorry verwarde je met iemand anders.
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahazie blauwe tijger er ook wel beetje voor aan
Halfkort?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vrouwen met halfkort haar die per ongeluk door hun haar wrijven met als resultaat een soort halve hanenkam die blijft staan
Nee, dit is voor het eerst dat ik dit hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had ik al eens gezegd dat je een naar mens bent?
Het is nog korter dan half lang haar.. maar langer dan vrouwen met een verse opskeer..quote:
Ja, naja... ik moet van FOK! uitgaan en als ik zie hoevaak je je moet bewijzen over je exen en je neukertjes en dit dat... dat vind ik verdacht... zie dat bewijsdrang meer als 'IK BEN ECHT GEEN HOMO HOOR !!' just sayinquote:
bij deze danquote:Op donderdag 24 april 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit is voor het eerst dat ik dit hoor![]()
![]()
quote:
Ah op die fiets.. interessante denkwijze wel. Mag je denken hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, naja... ik moet van FOK! uitgaan en als ik zie hoevaak je je moet bewijzen over je exen en je neukertjes en dit dat... dat vind ik verdacht... zie dat bewijsdrang meer als 'IK BEN ECHT GEEN HOMO HOOR !!' just sayin
Hey!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah op die fiets.. interessante denkwijze wel. Mag je denken hoorLekker ding van me.
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey!
Af.
Nootmans is van mij
Dank je wel.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey!
Af.
Nootmans is van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat ik dat mag denkenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah op die fiets.. interessante denkwijze wel. Mag je denken hoorLekker ding van me.
was al bang dat ik mijn denkwijze zou moeten aanpassen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
echt?quote:
vast welquote:Op donderdag 24 april 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vanavond naar de griek
# fattyforlife
En zaterdag ga ik Duitsland leegkopen.
Iemand nog aanraders?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/bij_deze_bij_dezen/quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, hete chilivlok van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fijn dat ik dat mag denkenwas al bang dat ik mijn denkwijze zou moeten aanpassen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
oke, sorry juffrouw.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/bij_deze_bij_dezen/
Alcohol en scheermesjes
Goede combinatie wel____
Heb je zo RL-vrienden/kennissen? Die maar rondsletten om hun homosexualitiet te verbergen/ontkennen?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
Fijn dat ik dat mag denkenwas al bang dat ik mijn denkwijze zou moeten aanpassen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, naja... ik moet van FOK! uitgaan en als ik zie hoevaak je je moet bewijzen over je exen en je neukertjes en dit dat... dat vind ik verdacht... zie dat bewijsdrang meer als 'IK BEN ECHT GEEN HOMO HOOR !!' just sayin
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, hete chilivlok van me
Nee, maar je kan het vergelijken met jouw pedo issues.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:51 schreef Yiha het volgende:
[..]
Heb je zo RL-vrienden/kennissen? Die maar rondsletten om hun homosexualitiet te verbergen/ontkennen?
Die kwam hard aan, inb4 rage.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het vergelijken met jouw pedo issues.
Er zijn wat mensen die plaatjes van jongemeisjes voor de gein plaatsen en jij roept als eerste het hardste dat je gelijk alles verlaat want het is zo erg...
Lijkt mijn inziens meer op vluchtgedrag voor je eigen gevoelens
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het vergelijken met jouw pedo issues.
Er zijn wat mensen die plaatjes van jongemeisjes voor de gein plaatsen en jij roept als eerste het hardste dat je gelijk alles verlaat want het is zo erg...
Lijkt mijn inziens meer op vluchtgedrag voor je eigen gevoelens
quote:
Nu snel de aandacht van de het gesprek ergens anders heen wijzen omdat zere plek.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:10 schreef Yiha het volgende:
Zou Babewatcher een pedo zijn, of speelt 'ie het alleen maar?
So so cunningquote:Op donderdag 24 april 2014 12:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu snel de aandacht van de het gesprek ergens anders heen wijzen omdat zere plek.
Dima plsquote:Op donderdag 24 april 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee hoor
ik zag gister toch een jongen in de gym...
aesthetic as fuck, ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien
hij had echt 10/10 facial aesthetics, hij deed me denken aan lion king qua type face, gewoon bruut
perfect height en muscle en perfecte proporties en perfecte tan
zou niet weten of ie roid maar denk van wel, zag hem weighted pull ups doen met zo'n zware kettingen bovenkant rug zag er wat opgeblazen
hij ziet er beter uit dan zyzz jeff seid en consorten en die face... wauw..
ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien zowel in real als op internet
grappige was ik zat te zitten op een of ander plateau en ik was die gozer aan het uitchecken, er was ook zo'n wijf met 2 andere gozers bij het squatrack bezig maar ze waren ff met zn 3en aan het praten, dus ik keek zo heel ff vlug naar squatrack om meisje te kijken en wat zag ik, zij was mij aan het uitchecken hahahaha.
Houdt hem wel bezigquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zag gister toch een jongen in de gym...
aesthetic as fuck, ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien
hij had echt 10/10 facial aesthetics, hij deed me denken aan lion king qua type face, gewoon bruut
perfect height en muscle en perfecte proporties en perfecte tan
zou niet weten of ie roid maar denk van wel, zag hem weighted pull ups doen met zo'n zware kettingen bovenkant rug zag er wat opgeblazen
hij ziet er beter uit dan zyzz jeff seid en consorten en die face... wauw..
ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien zowel in real als op internet
Wijs wel, mannenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:03 schreef Snowbells het volgende:
Hij is maar op mannen gaan vallen omdat de vrouwtjes niet lukte?
quote:
ben jij een vent?quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Snowbells lijkt me een vrij lastig pubermeisje.
frank is vrij betrouwbaar jaquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ik moet zo hard lachen om dit
[ afbeelding ]
Wrm.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon simpel denk ikquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja spuit 11. Robo was je voorquote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Kan mij aan onderstaande btw echt fucking irriteren... pindakaas slecht?hagelslag valt ook best mee, helemaal pure hagelslag... maar pinadkaas?
gewoon huilen om het huilen.
Ook verder met geen alternatieven komen ofso... echt kk wat slecht![]()
'Koningsontbijt is slecht voor kinderen'
Idd gewoon lekker droog en simpelquote:
Ok sorry.quote:
Dus toen liep je op haar af om kennis te maken?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee
daarvoor heeft ze vrij uitgebreid mijn volle maan kunnen uitchecken omdat ik vlak bij hun aan het deadliften was omdat er nergens anders plek meer was
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]_____
Hahaha ook gewoon copy/paste van een eerder berichttrolletje is het ook.
Antisimiet!!!quote:
Phew, eindelijk uit je sigquote:Op donderdag 24 april 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
Doe eens lief, anders moet ik mijn gezicht hier weer vaker laten zien om de orde een beetje te handhaven.
Laatste kans!
watquote:
Arrogant om te denken, vind ik altijd, dat iemand denkt dat hij verschil maakt op een online forum.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
Doe eens lief, anders moet ik mijn gezicht hier weer vaker laten zien om de orde een beetje te handhaven.
Laatste kans!
Niet scherp vandaag.quote:
Leer jij eerst maar eens om op normale wijze een zin te formuleren, daarna zal ik je mening mogelijk nog eens langer dan geen seconde overpeinzen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Arrogant om te denken vind ik altijd dat iemand denkt dat hij verschil maakt op een online forum.
Nee, je snapt mij best. Zwak weer om het op taalvaardigheid te gooien.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens om op normale wijze een zin te formuleren, daarna zal ik je mening mogelijk nog eens langer dan geen seconde overpeinzen.
quote:
quote:
Ik vind het uitermate zwak van jou om te denken dat bepaalde users geen bepaald gezag uitstralen. Dat jij nu een recalcitrante en anarchistische kwajongen ben houdt niet in dat andere mensen mijn autoriteit niet op prijs stellen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je snapt mij best. Zwak weer om het op taalvaardigheid te gooien.
Nu ga ik je er inzetten ookquote:
Maar waarom vind jij dan dat je gezag uitstraalt? op welke manier? en waarom zou het nodig zijn?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate zwak van jou om te denken dat bepaalde users geen bepaald gezag uitstralen. Dat jij nu een recalcitrante en anarchistische kwajongen ben houdt niet in dat andere mensen mijn autoriteit niet op prijs stellen.
Dit verbaast mij nietquote:
Mij wel, ben altijd zeer gevat en uitermate hilarisch.quote:
Ik zie een taalfout.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate zwak van jou om te denken dat bepaalde users geen bepaald gezag uitstralen. Dat jij nu een recalcitrante en anarchistische kwajongen ben houdt niet in dat andere mensen mijn autoriteit niet op prijs stellen.
Een bij woorden natuurlijk overwicht. Ik ben kalm, wijs, conflictvermijdend bij voorkeur maar niet bang om te botsen. Een leider die bruggen bouwt en muren breekt.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom vind jij dan dat je gezag uitstraalt? op welke manier? en waarom zou het nodig zijn?
En namen en rugnummers dan
Klinkt als tatas be likequote:Op donderdag 24 april 2014 13:51 schreef VeerEli het volgende:
Random t-shirt besteld om onder m'n retourkosten uit te komen van het vorige artikel. *gierigggg*
Soms heb je van die dagenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mij wel, ben altijd zeer gevat en uitermate hilarisch.
Weer die misplaatste arrogantie. Ga ga.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Een bij woorden natuurlijk overwicht. Ik ben kalm, wijs, conflictvermijdend bij voorkeur maar niet bang om te botsen. Een leider die bruggen bouwt en muren breekt.
Ik geloof niet dat ik jou nog het verschil tussen typfouten, spelfouten en taalfouten uit moet leggen.quote:
Ik maak me er ook schuldig aanquote:
Jezelf blijkbaar wel, arrogante zak.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou nog het verschil tussen typfouten, spelfouten en taalfouten uit moet leggen.
Oké.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Een bij woorden natuurlijk overwicht. Ik ben kalm, wijs, conflictvermijdend bij voorkeur maar niet bang om te botsen. Een leider die bruggen bouwt en muren breekt.
Ah joh, laat die domme koequote:Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou nog het verschil tussen typfouten, spelfouten en taalfouten uit moet leggen.
Sowieso, ik mis de hersenbeschadiging om met haar in gesprek of discussie te willen geraken.quote:
Hahahahquote:Op donderdag 24 april 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso, ik mis de hersenbeschadiging om met haar in gesprek of discussie te willen geraken.
Dat overdreven met iemand eens zijn omdat de andere je net heeft 'aangevallen'quote:
Mijn leuke opmerking niet leuk vinden omdat je graag tegen mijn gezag aanschoptquote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat overdreven met iemand eens zijn omdat de andere je net heeft 'aangevallen'wist niet dat jij je zo verlaagde.
Ambi valt mij altijd aan, niks nieuws dus. Loop toch ook gewoon wat te stangen man zeikstier die je bentquote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat overdreven met iemand eens zijn omdat de andere je net heeft 'aangevallen'wist niet dat jij je zo verlaagde.
Jij begon kuttekopquote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ambi valt mij altijd aan, niks nieuws dus. Loop toch ook gewoon wat te stangen man zeikstier die je bent
HAha ik niet xdquote:Op donderdag 24 april 2014 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Vakantie van school is half niet zo leuk als je wel gewoon moet werken.
Nu zit ik met dat nmr in me kopquote:Op donderdag 24 april 2014 14:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ambirol cici kiiiizzzzz napiyorsunnn
Fissa in Amsterdam, jij?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Wat gaan jullie zaterdag doen, boelers?
Met je boy enzo?quote:
Verhuizen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Ga je samenwonen?quote:
Huilen dat het Koningsdag is.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Kquote:
Ahw. Cute.quote:
Kk wat klotequote:Op donderdag 24 april 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met je boy enzo?
Ik moet eerst werken tot 18Maar daarna gewoon Arnhem in.
Dan niet joh haakneusmelkboerhondehaarquote:
110% anti koningsdag!quote:
Nice!quote:Op donderdag 24 april 2014 14:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kk wat kloteJa en die hele clique. Vrienden van ons moeten draaien buiten dus dat wordt wel een keiharde fissa
Is Arnhem beetje leuk met Koningsdag?
K.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
110% anti koningsdag!LANG LEVE DE KONINGIN
Hoeft ook niet, baklavaatje van me.quote:
Moest niet grinnikenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan niet joh haakneusmelkboerhondehaar
''Zoek het echt niet?''quote:Op donderdag 24 april 2014 14:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice!
Jawel hoor, vermaak me altijd prima. Sowieso zijn alle vrienden ook altijd in Arnhem dan, dus prima. Zoek het echt niet om dan naar Amsterdam te moeten.
#nomotittiesquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, baklavaatje van me.
Ik snap deze opmerking van jou.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude pls dat zijn nog prima tieten
Hahaha ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:23 schreef VeerEli het volgende:
Vrienden van ons moeten draaien buiten dus dat wordt wel een keiharde fissa
Nee, zoek da nie #nepbraboquote:Op donderdag 24 april 2014 14:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moest niet grinniken
[..]
''Zoek het echt niet?''Maar why, te druk/groot oid?
Goed zoquote:
quote:
Haha bejaardquote:Op donderdag 24 april 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, zoek da nie #nepbrabo
Te druk, ramp met openbaar vervoer. Acht jaar geleden hebben we er 3,5 uur over gedaan om weer terug te komen. Wat een drama. Daarna nooit meer. Ben oud, wil gewoon binnen een kwartier in m'n bed kunnen liggen aan het eind van de avond.
I feels ya.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben oud, wil gewoon binnen een kwartier in m'n bed kunnen liggen aan het eind van de avond.
Ja echt.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha bejaard![]()
Ach ja ik heb ook mazzel dat ik niet hoef te reizen. Of naja, ik ben daar gewoon morgenmiddag al en ga zondag terug
Ja inderdaad. Heb die neiging ook allang niet meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me too
Wacht maar tot de neiging om uit te gaan verdwijnt...
trein vol kotsquote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt.Vooral als je dan eerst de hele dag gewerkt hebt.
Dat is wel chill ja, hoef je niet tegelijk met die enorme massa mensen in de trein. Al die dronken zweetlijken.
Teringquote:Op donderdag 24 april 2014 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heb die neiging ook allang niet meer.Op zaterdagavond wil ik na het werk gewoon op de bank tegen een lekkere vent kruipen. Echt bejaard.
Bijna 26.quote:
Ben ik al lang kwijt...quote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me too
Wacht maar tot de neiging om uit te gaan verdwijnt...
Wil ik wel eens nader onderzoeken hehequote:Op donderdag 24 april 2014 14:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ehm ik heb gewoon nog dezelfde cupmaat
Ik keek laatst the hobbit 1 en 2 achter elkaar met mn feeder en was zwaar gelukkigquote:Op donderdag 24 april 2014 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heb die neiging ook allang niet meer.Op zaterdagavond wil ik na het werk gewoon op de bank tegen een lekkere vent kruipen. Echt bejaard.
#smoothlikekrioquote:Op donderdag 24 april 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil ik wel eens nader onderzoeken hehe
no thanksquote:Op donderdag 24 april 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil ik wel eens nader onderzoeken hehe
Oh, dat zou ik echt niet kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik keek laatst the hobbit 1 en 2 achter elkaar met mn feeder en was zwaar gelukkig
Dat was 6u lang film kijken dus he.
Oh en wacht maar tot je broer een koter krijgt. Ineens wil je in de weekenden oppassen en vind je dat leuk.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ga je biggen?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik keek laatst the hobbit 1 en 2 achter elkaar met mn feeder en was zwaar gelukkig
Dat was 6u lang film kijken dus he.
M'n neefje is laatst 9 geworden. Was gesloopt aan het eind van de dag.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh en wacht maar tot je broer een koter krijgt. Ineens wil je in de weekenden oppassen en vind je dat leuk.
Me too. Maar moet zeggen dat dit echt leuk was. Goede films. Nu bezig met LOTRquote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik echt niet kunnen.Heb de aandachtsspanne van een pollepel.
Mijn broer heeft al 10 maanden een koter. En nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh en wacht maar tot je broer een koter krijgt. Ineens wil je in de weekenden oppassen en vind je dat leuk.
Zou willenquote:
Het was geen verzoek maar een plichtquote:
Mijne net geboren. Heb het eerste weekend meteen opgepast.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n neefje is laatst 9 geworden. Was gesloopt aan het eind van de dag.
LotR nog nooit gezien?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me too. Maar moet zeggen dat dit echt leuk was. Goede films. Nu bezig met LOTR
Wel eh? Ik vind ze ook wel leuk.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noemen jullie dat biggen?
Ah omdat hollanders varkens hahahaha ik snap em
TR omdat racisme enzo.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noemen jullie dat biggen?
Ah omdat hollanders varkens hahahaha ik snap em
Om jou.quote:
Wat is dit voor rare opmerking?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die varkensvlees eten ruik je wel...........
ze probeert een racistische opmerking uit te lokkenquote:
Hoezo. Surinamers ruik je toch ook?quote:
Echt niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze probeert een racistische opmerking uit te lokken
Smerig wijf.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo. Surinamers ruik je toch ook?
Als ik knoflook heb gegeten ruik je het ook aan lichaamsgeur
Nee? ik ruik zeker niet alle surinamers... wel vieze surinamers, net als vieze duitsers en vieze marokkanen en turken.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo. Surinamers ruik je toch ook?
Als ik knoflook heb gegeten ruik je het ook aan lichaamsgeur
Dan ruik ik beter.... ik ruik wanneer iemand varkensvlees eet.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee? ik ruik zeker niet alle surinamers... wel vieze surinamers, net als vieze duitsers en vieze marokkanen en turken.
Voor de rest ruik je nooit?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan ruik ik beter.... ik ruik wanneer iemand varkensvlees eet.
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar hoe? als je naast ze staan? of wat? of loop je op straat en kan je zo mensen aan wijzen die varken hebben gegeten?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je snapt me toch.. als ze dicht naast me staanquote:Op donderdag 24 april 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar hoe? als je naast ze staan? of wat? of loop je op straat en kan je zo mensen aan wijzen die varken hebben gegeten?
Nee, daarom vroeg ik door. Vind je maar een vreemd individu somsquote:Op donderdag 24 april 2014 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je snapt me toch.. als ze dicht naast me staan
Aanstellen? Ik zeg alleen dat dit gaat vervelen. Jullie haten Nederlanders, Nederlanders haten jullie, blabla.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |