Ben ik al lang kwijt...quote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me too
Wacht maar tot de neiging om uit te gaan verdwijnt...
Wil ik wel eens nader onderzoeken hehequote:Op donderdag 24 april 2014 14:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ehm ik heb gewoon nog dezelfde cupmaat
Ik keek laatst the hobbit 1 en 2 achter elkaar met mn feeder en was zwaar gelukkigquote:Op donderdag 24 april 2014 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heb die neiging ook allang niet meer.Op zaterdagavond wil ik na het werk gewoon op de bank tegen een lekkere vent kruipen. Echt bejaard.
#smoothlikekrioquote:Op donderdag 24 april 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil ik wel eens nader onderzoeken hehe
no thanksquote:Op donderdag 24 april 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil ik wel eens nader onderzoeken hehe
Oh, dat zou ik echt niet kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik keek laatst the hobbit 1 en 2 achter elkaar met mn feeder en was zwaar gelukkig
Dat was 6u lang film kijken dus he.
Oh en wacht maar tot je broer een koter krijgt. Ineens wil je in de weekenden oppassen en vind je dat leuk.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heb die neiging ook allang niet meer.Op zaterdagavond wil ik na het werk gewoon op de bank tegen een lekkere vent kruipen. Echt bejaard.
Wanneer ga je biggen?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik keek laatst the hobbit 1 en 2 achter elkaar met mn feeder en was zwaar gelukkig
Dat was 6u lang film kijken dus he.
M'n neefje is laatst 9 geworden. Was gesloopt aan het eind van de dag.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh en wacht maar tot je broer een koter krijgt. Ineens wil je in de weekenden oppassen en vind je dat leuk.
Me too. Maar moet zeggen dat dit echt leuk was. Goede films. Nu bezig met LOTRquote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik echt niet kunnen.Heb de aandachtsspanne van een pollepel.
Mijn broer heeft al 10 maanden een koter. En nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh en wacht maar tot je broer een koter krijgt. Ineens wil je in de weekenden oppassen en vind je dat leuk.
Zou willenquote:
Het was geen verzoek maar een plichtquote:
Mijne net geboren. Heb het eerste weekend meteen opgepast.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n neefje is laatst 9 geworden. Was gesloopt aan het eind van de dag.
LotR nog nooit gezien?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me too. Maar moet zeggen dat dit echt leuk was. Goede films. Nu bezig met LOTR
Wel eh? Ik vind ze ook wel leuk.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noemen jullie dat biggen?
Ah omdat hollanders varkens hahahaha ik snap em
TR omdat racisme enzo.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noemen jullie dat biggen?
Ah omdat hollanders varkens hahahaha ik snap em
Om jou.quote:
Wat is dit voor rare opmerking?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die varkensvlees eten ruik je wel...........
ze probeert een racistische opmerking uit te lokkenquote:
Hoezo. Surinamers ruik je toch ook?quote:
Echt niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze probeert een racistische opmerking uit te lokken
Smerig wijf.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo. Surinamers ruik je toch ook?
Als ik knoflook heb gegeten ruik je het ook aan lichaamsgeur
Nee? ik ruik zeker niet alle surinamers... wel vieze surinamers, net als vieze duitsers en vieze marokkanen en turken.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo. Surinamers ruik je toch ook?
Als ik knoflook heb gegeten ruik je het ook aan lichaamsgeur
Dan ruik ik beter.... ik ruik wanneer iemand varkensvlees eet.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee? ik ruik zeker niet alle surinamers... wel vieze surinamers, net als vieze duitsers en vieze marokkanen en turken.
Voor de rest ruik je nooit?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan ruik ik beter.... ik ruik wanneer iemand varkensvlees eet.
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar hoe? als je naast ze staan? of wat? of loop je op straat en kan je zo mensen aan wijzen die varken hebben gegeten?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je snapt me toch.. als ze dicht naast me staanquote:Op donderdag 24 april 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar hoe? als je naast ze staan? of wat? of loop je op straat en kan je zo mensen aan wijzen die varken hebben gegeten?
Nee, daarom vroeg ik door. Vind je maar een vreemd individu somsquote:Op donderdag 24 april 2014 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je snapt me toch.. als ze dicht naast me staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |