abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2014 @ 23:34:03 #1
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139200787

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_139201236
Was ik net zo ver dat ik toch maar besloten had om een keer met een loopgroep mee te gaan voor een LDL dit weekend, bedenk ik me net dat zowat die hele loopgroep in Enschede de marathon gaat lopen.
Net iets te voor mij als LDL, zo'n marathon :P

Dus dit weekend dan maar weer remi een km of 25 hobbelen. En dan de komende twee weken met mede-zolderkamerautisten op pad *O*
SPOILER
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139201343
Quoi: nee, gewoon een van de vele muurtjes hier! Die staan tussen elk veld en langs elk weggetje!

Nanook: we zijn van plan te blijven :) hebben nu ook al een koophuis, en het bevalt hier in de regio op alle vlakken (vlak! Waar?) erg goed!
Ja doei.
  woensdag 23 april 2014 @ 23:55:02 #4
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139201628
Man, wat gaan die topics hard! Krijg het allemaal niet meer bijgelezen...

Maar gefeliciteerd met je inloting Yur (of gecondoleerd... ;) ).

Zonet weer een 5-mijl loopje gedaan uit de lokale "road league" serie. De zwaarste van de vier races. Man o man, wat een bulten. En afdalingen die zo steil waren, dat je daar alsnog helemaal naar de kloten ging.

Ondanks flink aanzetten toch nog 3,5 minuten boven m'n PR gelopen. Dus dat geeft wel aan hoe zwaar het was. :%

Maar wel mooie uitzichten en verder op zich wel lekker gelopen. Dus eigenlijk niks te klagen. :D

SPOILER
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Lees ik hier dat Wolve ook Londen gaat lopen?
Omdat je kan deferren, wellicht in 2016. Weet niet of ik het zie zitten om die over een jaar al te doen. Maar de kans dat je door de loting komt is niet zo heel groot, dus ach. Op z'n minst dubbele kansen voor het jaar daarna!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 23 april 2014 @ 23:55:45 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139201663
Wat ging dat ineens snel. Een verlate jompel dus voor de 10 minuten van Twink.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
Quoi: nee, gewoon een van de vele muurtjes hier! Die staan tussen elk veld en langs elk weggetje!

Nanook: we zijn van plan te blijven :) hebben nu ook al een koophuis, en het bevalt hier in de regio op alle vlakken (vlak! Waar?) erg goed!
Sja, wemelt er vast van :Y Mij schiet dan altijd de melodie van Pieter Post te binnen ;)
pi_139201850
Wauw wat een late night activity :D

Twinky, goed bezig. Als sloom je lijf niet sloopt dan is sloom prima lijkt me :)

YUR, helemaal vergeten te jompelen voor je Parijs loting! Gaaf!
pi_139201923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef motorbloempje het volgende:

Ik kan het me helemaal voorstellen. En jullie zitten nog zo dicht bij Nederland dat je in geval van nood ook redelijk snel weer hier kunt zijn.

Quoi, Pieter Post :D Ik ben echt zo blij dat onze kinderen daar te groot voor zijn inmiddels. Maar toen je het zei zag ik het wel meteen voor me die muurtjes overal.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 24 april 2014 @ 00:06:55 #8
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139202095
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sja, wemelt er vast van :Y Mij schiet dan altijd de melodie van Pieter Post te binnen ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:00 schreef Nirak het volgende:
Wauw wat een late night activity :D

Twinky, goed bezig. Als sloom je lijf niet sloopt dan is sloom prima lijkt me :)

YUR, helemaal vergeten te jompelen voor je Parijs loting! Gaaf!
Wat is in vredesnaam 'jompel'?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_139202157
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:06 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

[..]

Wat is in vredesnaam 'jompel'?
.

*O*
  donderdag 24 april 2014 @ 00:13:13 #10
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139202356
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef Nirak het volgende:

[..]

.

*O*
Na wat research: Echt iets dat ze in OUD gebruiken :') *O*

Nooit geweten.
pi_139204239
Zo, ineens bijna 2 kg lichter na de training van gisterenavond. :D Ja, was best zweten. :7
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 24 april 2014 @ 07:16:30 #12
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_139204345
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 06:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo, ineens bijna 2 kg lichter na de training van gisterenavond. :D Ja, was best zweten. :7
Dat had ik vanmorgen nadat ik er eens goed voor was gaan zitten.

*grap te makkelijk?*
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_139204389
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:13 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Na wat research: Echt iets dat ze in OUD gebruiken :') [ afbeelding ] *O*

Nooit geweten.
* Nirak valt dan toch door de mand na deze ontdekking...
Maar ik ben nu eenmaal oud(er)

Ik heb goed geslapen! Komt vast door die fijne training van gisteren :D
pi_139204529
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:16 schreef Frsh het volgende:

[..]

*grap te makkelijk?*
Neuh, dat kan ook schelen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 24 april 2014 @ 07:58:30 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139204592
Twinky *O*

* Murmeli heeft een beetje zware benen vandaag.
Moet ik ook maar niet met de grote jongens meelopen... eigenwijs stuk vreten.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 24 april 2014 @ 08:01:59 #16
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139204628
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D precies dat! O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_139204648
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:16 schreef Frsh het volgende:

[..]

*grap te makkelijk?*
Een goeie grap is nooit te makkelijk :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139205739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:58 schreef Murmeli het volgende:
Moet ik ook maar niet met de grote jongens meelopen... eigenwijs stuk vreten.
Streber :6
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_139206176
Sleep ik mezelf helemaal vroeg uit bed voor een bitse 4x7' D3 training, houdt Endomondo er voor mijn laatste en snelste interval mee op! Het leven van een zolderkamerautist valt ook niet mee :(

http://www.endomondo.com/workouts/328477644/11367364
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139206445
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Sleep ik mezelf helemaal vroeg uit bed voor een bitse 4x7' D3 training, houdt Endomondo er voor mijn laatste en snelste interval mee op! Het leven van een zolderkamerautist valt ook niet mee :(

http://www.endomondo.com/workouts/328477644/11367364
Ik had gisteren ook al dat m'n Garmin leeg was na interval 7 van de 10, noooooo...

Wel vroeg voor zo'n intensieve training! Meestal als ik direct na opstaan ga doe ik maar een rondje op wat langzamer tempo. _O-
Jack does it in real time...
pi_139206499
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:40 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik had gisteren ook al dat m'n Garmin leeg was na interval 7 van de 10, noooooo...

Wel vroeg voor zo'n intensieve training! Meestal als ik direct na opstaan ga doe ik maar een rondje op wat langzamer tempo. _O-
Ja ik vind het ook niet ideaal maar deze week is echt zooooo druk.. Vanavond van 1830 tot 2200 met coach-dingen bezig, 8 werkcolleges geven deze week, gisteren pas om 00.00 thuis van een sauna-uitje.. nouja.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139206743
Ik ben nu eindelijk eens aan het kijken voor een sporthorloge en heb mijn voorlopige keuze teruggebracht naar drie sporthorloges. Zijn hier toevallig mensen die ervaring met deze sporthorloges hebben, en hoe verhouden ze zich tot elkaar? Ik ben dus op zoek naar een sporthorloge voor hardlopen, zwemmen en mogelijk fietsen (is nog geen vereiste, maar dat wil ik in de toekomst nog wel erbij gaan doen ;) ). De kandidaten zijn tot nu toe als volgt.

TomTom Multi-Sport Cardio

Garmin Fenix 2

Polar RCX5

donderdag 24 april 2014 @ 09:56:55 #23
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139206868
lekker met "mijn meiden" gelopen op de paardenracebaan.Eerst het gemekker over de tribunes aanhoren..."if we gonna do stairs again I'm not doing it.....bla bla bla" en toen in een rustig tempo begonnen.
Na drie rondjes stopten de beginnende lopers er mee en ben ik met de twee"HM meiden" nog even drie verder gegaan.
Laatste drie rondjes lekker alleen gelopen, met alleen de sterren van de Melkweg als mijn gezelschap.
Voordeel van alleen lopenl is ook dat ja na 10km ongegeneerd een plaspauze kan inlassen!

http://www.endomondo.com/workouts/328514114/5355322

nu tea time en dan douchen!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_139206916
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:52 schreef Devv het volgende:
Ik ben nu eindelijk eens aan het kijken voor een sporthorloge en heb mijn voorlopige keuze teruggebracht naar drie sporthorloges. Zijn hier toevallig mensen die ervaring met deze sporthorloges hebben, en hoe verhouden ze zich tot elkaar? Ik ben dus op zoek naar een sporthorloge voor hardlopen, zwemmen en mogelijk fietsen (is nog geen vereiste, maar dat wil ik in de toekomst nog wel erbij gaan doen ;) ). De kandidaten zijn tot nu toe als volgt.

TomTom Multi-Sport Cardio

[ afbeelding ]

Garmin Fenix 2

[ afbeelding ]

Polar RCX5

[ afbeelding ]
waarom niet de v800 van polar?
  donderdag 24 april 2014 @ 10:00:59 #25
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139207001
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
lekker met "mijn meiden" gelopen op de paardenracebaan.Eerst het gemekker over de tribunes aanhoren..."if we gonna do stairs again I'm not doing it.....bla bla bla" en toen in een rustig tempo begonnen.
Na drie rondjes stopten de beginnende lopers er mee en ben ik met de twee"HM meiden" nog even drie verder gegaan.
Laatste drie rondjes lekker alleen gelopen, met alleen de sterren van de Melkweg als mijn gezelschap.
Voordeel van alleen lopenl is ook dat ja na 10km ongegeneerd een plaspauze kan inlassen!

http://www.endomondo.com/workouts/328514114/5355322

nu tea time en dan douchen!
Lekker zo'n wat groter rondje. Net geen mijl per ronde?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')