abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2014 @ 15:31:07 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139216550
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Al met al is het wel terecht. Dat gezeik in glasgow, tegen Feyenoord met die rode rook. Het is gewoon een walgelijk clubje.

Dit is geen 'harde kern' meer maar een tokkie kern. Lekker truitje uit bij -20, stelletje stakkers :r
Het is ook gewoon business, goed gebruik makend van domme schapen die denken ergens bij te horen
  donderdag 24 april 2014 @ 15:47:14 #182
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139217025
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het is ook gewoon business, goed gebruik makend van domme schapen die denken ergens bij te horen
Mwah daar geloof ik niet zo in. Ik denk dat ze onder de mantel van een club zooi lopen schoppen, omdat dat eenmaal 'veiliger' is dat een militie waarmee je om niets dingen kort en klein slaat, en je afzet tegen de regels en gevestigde orde. Ze zullen best balen als Ajax verliest maar dat is nevengeschikt aan hun behoefte tot rellen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 24 april 2014 @ 15:48:05 #183
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139217053
maw ze zoeken een 'reden' tot relschopperij. En vinden die blijkbaar in Ajax.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139217791
quote:
Amsterdam Arena wil uitbreiden in aanloop naar EK 2020
De Amsterdam Arena heeft vergevorderde plannen om zo snel mogelijk uit te breiden tot een capaciteit van 55.000 tot 56.000 toeschouwers.

Het stadion wil de komende jaren bovendien tientallen miljoenen euro's investeren in bredere gangen naar de tribunes, meer roltrappen, meer toiletten, meer horecapunten en duurzame energie.

Dat vertelde donderdag Henk Markerink, directeur van de Arena, tijdens de presentatie van de kandidatuur van het onderkomen van Ajax voor het EK van 2020.

''Er ligt al een plan om de gracht aan de andere lange zijde ook vol te bouwen met stoeltjes'', zei hij. ''Net zoals we bij de eretribune hebben gedaan. Dan vergroten we onze capaciteit van ruim 53.000 tot 55.000 of 56.000. Verder zoeken we het niet in de kwantiteit maar kwaliteit.''

''Het hoofdgebouw heeft een nieuwe gevel gekregen'', stelde Markerink. ''De bedoeling is dat de andere tribunes in de aanloop naar het EK van 2020 volgen. De omloop rond het stadion moet breder. We willen meer horeca, roltrappen en toiletten. We zijn al begonnen met het bevestigen van zonnepanelen op het dak zodat we voor onze eigen energie kunnen zorgen. Er ligt ook snel een wifi-netwerk dat iedere toeschouwer kan gebruiken.''

De Arena moet concurreren met 32 andere Europese stadions. De Europese voetbalbond UEFA maakt op 19 september bekend in welke 13 stadions het EK van 2020 wordt gevoetbald.

Geweldig
De KNVB is er veel aan gelegen om ervoor te zorgen dat Nederland één van de dertien organiserende landen wordt over zes jaar. Donderdag bekrachtigden de voetbalbond, de Arena, Schiphol, de gemeente Amsterdam en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport officieel de kandidatuur.

Directeur betaald voetbal Bert van Oostveen hoopt op een goede afloop van het bid. "Het samen met twaalf andere steden hosten van dit toernooi geeft de Nederlandse supporters de kans om voor het eerst in twintig jaar weer gastheer in eigen land te zijn."
"Dat is natuurlijk een geweldig vooruitzicht voor onze supportersschare. Daarbij: een toernooi in dertien Europese steden, daar móéten wij onderdeel van zijn. Dat is de ambitie die we hebben en de verantwoordelijkheid die we met alle betrokken partijen zijn aangegaan."

Rijker
Volgens sportwethouder Eric van der Burg is Amsterdam tussen de 50 en 75 miljoen euro rijker als het aangewezen wordt door de UEFA. "Daarnaast zou het natuurlijk fantastisch zijn voor de sportstad Amsterdam als we een dergelijk evenement krijgen. Als zo'n kans zich voordoet, dan willen we daar ook als hoofdstad bij zijn. Dat lijkt me duidelijk.''

De Arena wil twee thuiswedstrijden van het Nederlands elftal, een andere groepswedstrijd en een kwartfinale naar Amsterdam halen. De Europese eindronde van 2020 telt 24 deelnemers.
  donderdag 24 april 2014 @ 16:14:45 #185
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_139218049
quote:
Nu is het natuurlijk wachten op iemand die alle negatieve filmpjes gaat posten hier :9
pi_139218188
Opleiding aan universiteit afgerond, fatsoenlijke baan, nog nooit in aanraking geweest met politie/justitie en nu ben ik volgens Ajax (en groot gedeelte van de rest van Nederland) ineens een cokesnuivende, messentrekkende hooligan omdat ik al jaren een seizoenskaart op vak410 heb :') :') . Moet ik me ineens tegenover vrienden/familie gaan verantwoorden wat ik in hemelsnaam op vak410 te zoeken heb. Damn, nu weet ik hoe marokkanen zich voelen als ze over één kam geschoren worden.

Edit: en is ook nog eens mijn kaart geblokkeerd voor zondag _O- . Wat een symboolpolitiek allemaal zeg.
pi_139218334
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:26 schreef Zhero het volgende:
Opleiding aan universiteit afgerond, fatsoenlijke baan, nog nooit in aanraking geweest met politie/justitie en nu ben ik volgens Ajax (en groot gedeelte van de rest van Nederland) ineens een cokesnuivende, messentrekkende hooligan omdat ik al jaren een seizoenskaart op vak410 heb :') :') . Moet ik me ineens tegenover vrienden/familie gaan verantwoorden wat ik in hemelsnaam op vak410 te zoeken heb. Damn, nu weet ik hoe marokkanen zich voelen als ze over één kam geschoren worden.

Edit: en is ook nog eens mijn kaart geblokkeerd voor zondag _O- . Wat een symboolpolitiek allemaal zeg.
Er zijn veel hooligans die een universitaire opleiding hebben afgerond (in sommige gevallen niet zo moeilijk trouwens maar dat doet er nu even niet toe) en die een goede baan hebben dus dat zegt op zich niets. Als jij inderdaad niets hebt uitgewreten dan zou je een rechtszaak kunnen overwegen om het geld terug te vorderen. Zij leveren immers niet wat jij hebt gekocht.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139218377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Misschien kan dat via een no cure no pay advocaat?
Die zijn er niet.
pi_139218402
quote:

jij zit op Ajax netwerk, daarom ben je een hooligan
pi_139218422
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die zijn er niet.
Oh? Die waren er toch in Nederland? Zijn ze alweer verboden?
Nu ja, dat zou ook niet lukken voor zo'n klein bedrag, vrees ik. Wat is de schadepost bij het missen van 1 wedstrijd? Ongeveer 20-40 Euro afhankelijk van de plaats? Zo'n rechtszaak zou je enkel moeten aanspannen uit principe.
#NoDAPL
pi_139218436
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Oh? Die waren er toch in Nederland? Zijn ze alweer verboden?
Nee, die zijn er nooit geweest en dus ook nooit alweer verboden.
pi_139218455
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, die zijn er nooit geweest en dus ook nooit alweer verboden.
Er waren toch wel degelijk advocaten die op die manier werkten dus hoe zit dat dan precies? :?
#NoDAPL
pi_139218481
quote:

“We hebben het toch niet over een uitheemse diersoort? We hebben het over mensen die graag horen bij een groep die zich al herhaaldelijk heeft misdragen. Het is typisch Nederlands om nu te gaan zeggen of dit wel eerlijk is en ons af te vragen of dit juridisch wel allemaal kan.”

Aldus Bert van Oostveen. _O-
pi_139218505
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er waren toch wel degelijk advocaten die op die manier werkten dus hoe zit dat dan precies? :?
Dan ben ik heel benieuwd naar een link. No cure no pay-constructies zijn ten strengste verboden voor advocaten, met als enige uitzondering dat alleen bij incassozaken het salaris een percentage mag zijn van het geïncasseerde bedrag.

Geheel off-topic dit.
pi_139218615
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan ben ik heel benieuwd naar een link. No cure no pay-constructies zijn ten strengste verboden voor advocaten, met als enige uitzondering dat alleen bij incassozaken het salaris een percentage mag zijn van het geïncasseerde bedrag.
Er waren een aantal jaren geleden wat stoute juristen die zich niet aan die wet hielden, de actualiteitenprogramma's besteedden hier aandacht aan. Vorig jaar waren de politici van plan om een wetsvoorstel in te dienen om het verbod op te heffen, dit was een gevolg van de mediaophef die ontstond naar aanleiding van deze praktijken. Maar inderdaad, dat is hier teveel offtopic.

Ontopic: gekke zaak dat zo'n bedrijf (Ajax) kan beslissen om slechts een deel van het product te leveren (door een toeschouwerszitplaats voor een wedstrijd niet te leveren) terwijl er voor het volledige product is betaald.
#NoDAPL
  donderdag 24 april 2014 @ 16:39:14 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139218619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:35 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

“We hebben het toch niet over een uitheemse diersoort? We hebben het over mensen die graag horen bij een groep die zich al herhaaldelijk heeft misdragen. Het is typisch Nederlands om nu te gaan zeggen of dit wel eerlijk is en ons af te vragen of dit juridisch wel allemaal kan.”

Aldus Bert van Oostveen. _O-
Haha, inderdaad zeg. Laten we voor het typisch Noord-Koreaanse model gaan: allemaal oppakken!
Gourmetten of steengrillen?
pi_139218649
quote:

Nou, wat vind jij als 'insider' dan dat er zou moeten gebeuren? Wat is wél een oplossing?
pi_139218672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ontopic: gekke zaak dat zo'n bedrijf (Ajax) kan beslissen om slechts een deel van het product te leveren terwijl er voor het volledige product is betaald.
Ik ga ze niet nalezen maar ik garandeer je dat zulke opties zijn opengehouden in algemene voorwaarden of andere contracten.
pi_139218751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou, wat vind jij als 'insider' dan dat er zou moeten gebeuren? Wat is wél een oplossing?
De oplossing is toch bekend? Met goede camera's werken, de klootzakjes identificeren en de strafbaarheid verhogen zodat je ze niet alleen uit het stadion kan weren maar je hen ook kunt laten opdraaien voor alle veroorzaakte kosten etc.
Het Engelse voorbeeld volgen dus. Daar hadden ze ook veel last van hooligans totdat ze een repressief beleid invoerden. Tegelijkertijd verdwenen echter de hekken tussen de toeschouwersvlakken en het veld. De hooligan ging er uit en de gezinnen kwamen ervoor in de plaats.
#NoDAPL
  donderdag 24 april 2014 @ 16:44:38 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139218800
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De oplossing is toch bekend? Met goede camera's werken, de klootzakjes identificeren en de strafbaarheid verhogen zodat je ze niet alleen uit het stadion kan weren maar je hen ook kunt laten opdraaien voor alle veroorzaakte kosten etc.
Het Engelse voorbeeld volgen dus. Daar hadden ze ook veel last van hooligans totdat ze een repressief beleid invoerden. Tegelijkertijd verdwenen echter de hekken tussen de toeschouwersvlakken en het veld. De hooligan ging er uit en de gezinnen kwamen ervoor in de plaats.
Schijnt daar ook nog zat te gebeuren maar dat het hier beter kan is een feit
  donderdag 24 april 2014 @ 16:44:56 #202
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_139218809
quote:

Dan vraag ik mij af hoe jij dacht over die gasten die zich misdragen voor de bekerfinale, en hoe je daar nu over denkt. Voor de bekerfinale interesseerde het je, neem ik aan, geen ene moer wat een paar gasten deden; aangezien jij er geen nadeel van ondervond. Hoe zit dat nu? Je keert je dan toch enigszins tegen die idioten, of niet? :)
pi_139218848
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Schijnt daar ook nog zat te gebeuren maar dat het hier beter kan is een feit
Natuurlijk blijf je altijd verse hooligans krijgen, alleen worden ze heel erg snel geïnditiceerd en geweerd en bestraft waardoor je slechts last hebt van verse hooligans. Ervaren hooligans bestaan er daar weinig. Je kan daar zo op het veld stappen als toeschouwer maar doe het en je komt geen stadion meer binnen. Zo hoort het!
#NoDAPL
pi_139218870
Waarom worden nog tweets van die incapabele ezel geplaatst hier?
pi_139218903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

geïnditiceerd
Geen moeilijke woorden gebruiken als je eigenlijk niet weet hoe je ze schrijft.
pi_139218976
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Geen moeilijke woorden gebruiken als je eigenlijk niet weet hoe je ze schrijft.
Niet zeveren, ik maakte een typefout (nu ja, een paar typefouten). Daar moet natuurlijk staan geïdentificeerd. Ik hoop dat niemand die hier reageert dat een moeilijk woord vindt ... :')
#NoDAPL
  donderdag 24 april 2014 @ 16:51:42 #208
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_139219023
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit je iets dwars ofzo :')
  donderdag 24 april 2014 @ 16:52:49 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139219062
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Is wel de enige spelersmakelaar met een geweten :+
  donderdag 24 april 2014 @ 16:53:09 #210
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_139219069
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zit je iets dwars ofzo :')
Hij wil zich gewoon graag tegen iets/iemand afzetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties