abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2014 @ 16:44:38 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139218800
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De oplossing is toch bekend? Met goede camera's werken, de klootzakjes identificeren en de strafbaarheid verhogen zodat je ze niet alleen uit het stadion kan weren maar je hen ook kunt laten opdraaien voor alle veroorzaakte kosten etc.
Het Engelse voorbeeld volgen dus. Daar hadden ze ook veel last van hooligans totdat ze een repressief beleid invoerden. Tegelijkertijd verdwenen echter de hekken tussen de toeschouwersvlakken en het veld. De hooligan ging er uit en de gezinnen kwamen ervoor in de plaats.
Schijnt daar ook nog zat te gebeuren maar dat het hier beter kan is een feit
  donderdag 24 april 2014 @ 16:44:56 #202
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_139218809
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:26 schreef Zhero het volgende:
Opleiding aan universiteit afgerond, fatsoenlijke baan, nog nooit in aanraking geweest met politie/justitie en nu ben ik volgens Ajax (en groot gedeelte van de rest van Nederland) ineens een cokesnuivende, messentrekkende hooligan omdat ik al jaren een seizoenskaart op vak410 heb :') :') . Moet ik me ineens tegenover vrienden/familie gaan verantwoorden wat ik in hemelsnaam op vak410 te zoeken heb. Damn, nu weet ik hoe marokkanen zich voelen als ze over één kam geschoren worden.

Edit: en is ook nog eens mijn kaart geblokkeerd voor zondag _O- . Wat een symboolpolitiek allemaal zeg.
Dan vraag ik mij af hoe jij dacht over die gasten die zich misdragen voor de bekerfinale, en hoe je daar nu over denkt. Voor de bekerfinale interesseerde het je, neem ik aan, geen ene moer wat een paar gasten deden; aangezien jij er geen nadeel van ondervond. Hoe zit dat nu? Je keert je dan toch enigszins tegen die idioten, of niet? :)
pi_139218848
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Schijnt daar ook nog zat te gebeuren maar dat het hier beter kan is een feit
Natuurlijk blijf je altijd verse hooligans krijgen, alleen worden ze heel erg snel geïnditiceerd en geweerd en bestraft waardoor je slechts last hebt van verse hooligans. Ervaren hooligans bestaan er daar weinig. Je kan daar zo op het veld stappen als toeschouwer maar doe het en je komt geen stadion meer binnen. Zo hoort het!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139218870
Waarom worden nog tweets van die incapabele ezel geplaatst hier?
pi_139218903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

geïnditiceerd
Geen moeilijke woorden gebruiken als je eigenlijk niet weet hoe je ze schrijft.
pi_139218976
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Geen moeilijke woorden gebruiken als je eigenlijk niet weet hoe je ze schrijft.
Niet zeveren, ik maakte een typefout (nu ja, een paar typefouten). Daar moet natuurlijk staan geïdentificeerd. Ik hoop dat niemand die hier reageert dat een moeilijk woord vindt ... :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 24 april 2014 @ 16:51:42 #208
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_139219023
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit je iets dwars ofzo :')
  donderdag 24 april 2014 @ 16:52:49 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139219062
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Is wel de enige spelersmakelaar met een geweten :+
  donderdag 24 april 2014 @ 16:53:09 #210
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_139219069
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zit je iets dwars ofzo :')
Hij wil zich gewoon graag tegen iets/iemand afzetten
  donderdag 24 april 2014 @ 16:54:13 #211
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_139219111
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hij wil zich gewoon graag tegen iets/iemand afzetten
Misschien kan hij zich aansluiten bij 410 hij heeft er wel de leeftijd voor
  donderdag 24 april 2014 @ 16:55:45 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139219167
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Misschien kan hij zich aansluiten bij 410 hij heeft er wel de leeftijd voor
Typisch geval van omhoog gevallen tv pursonality, hij was goed in wat hij deed maar denkt dat hij overal goed in is.
  donderdag 24 april 2014 @ 16:56:33 #213
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_139219200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Typisch geval van omhoog gevallen tv pursonality, hij was goed in wat hij deed maar denkt dat hij overal goed in is.
Dit was gewoon een leuk gevonden tweet daar heb ik weinig moeite mee.
  donderdag 24 april 2014 @ 16:59:18 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139219275
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dit was gewoon een leuk gevonden tweet daar heb ik weinig moeite mee.
Laat maar gaan inderdaad maar toen hij directeur van Ajax wilde worden moest ik wat harder lachen
  donderdag 24 april 2014 @ 17:01:34 #215
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_139219361
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Laat maar gaan inderdaad maar toen hij directeur van Ajax wilde worden moest ik wat harder lachen
Dat was geen goed plan geweest inderdaad _O-
  donderdag 24 april 2014 @ 17:03:23 #216
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_139219537
quote:
Frank de Boer is echt baas.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_139219601
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij af hoe jij dacht over die gasten die zich misdragen voor de bekerfinale, en hoe je daar nu over denkt. Voor de bekerfinale interesseerde het je, neem ik aan, geen ene moer wat een paar gasten deden; aangezien jij er geen nadeel van ondervond. Hoe zit dat nu? Je keert je dan toch enigszins tegen die idioten, of niet? :)
Ik was zelf ook bij de wedstrijd met twee maten en we stonden ook op vak Y (hoewel we eigenlijk kaarten voor G hadden, maar de stewards letten niet zo goed op :P ) en vlak voor de aftrap kwamen er op rij 1 en 2 ineens van die schildermondkapjes tevoorschijn. We keken elkaar al aan van ... ok ... daar komen een paar rookpotten aan (waar op zich niks mis mee is vind ik, vorig keer tegen twente in de finale werden ook rookpotten het veld op gemikt, alleen was het toen voor de wedstrijd) Maargoed er gebeurde niks tot de aftrap en toen vloog me er toch een zooi het veld op :') . Maar het is niet dat je dan denkt: nou laat ik er eens op aflopen en er wat van zeggen. Durf met zekerheid te zeggen dat er genoeg gasten met stadionverbod daar tussen stonden (en die zullen ze niet voor niks hebben ;) ) . Maargoed, toen keerde de rust weer terug en scoorde van Rhijn fantastisch de 0-1 . Feestje natuurlijk en toen ik me weer omdraaide en naar het veld leek lag er weer een sloot aan vuurwerk en toen dachten we wel van :') :') :') DARWIN ALERT . Toen kwamen de nummers 'Aboutaleb joden komen eraan', 'Bommen op Rotterdam', het bekende repertoire :P . En er werd genoeg op die gasten gescholden en gevloekt van 'wtf doen jullie nou?!?!' maar denk dat bij velen ook de adrenaline door het lijf gierde door de goal + sfeer die er wel was (waardoor op filmpjes iedereen heel uitbundig was). Vervolgens zijn we tijdens de pauze maar vertrokken naar het vak waar we eigenlijk hoorden te zitten. Overigens snap ik niet waarom die speech van Van der Sar zo werd opgehemeld want eigenlijk was die .... een beetje lachwekkend (en niemand nam die ook serieus volgens mij :P ) . Die pyro was prachtig geweest als niks het veld op was gegooid en het voor het beginsignaal was geweest..., maarja als...

En sja wat kun je daaraan doen. Vrij weinig, je wilt je gebit heel houden dus om ze nou aan te spreken ...:P Ik ben destijds naar 410 verhuisd omdat je er 90 minuten kan staan en je wordt niet raar opgekeken wanneer je meezingt / een lied inzet. Ze hebben vele prachtige acties gehad en en er zitten echt veel gasten tussen met echte clubliefde. Zij steken zoveel uren in het maken van doeken / bandieries en natuurlijk niet te vergeten het bezoeken van uitwedstrijden / Europese uitwedstrijden waar je natuurlijk ook wat voor over moet hebben. Het is natuurlijk geen geheim dat er wel een organisatie achter zit die niet helemaal zuiver is. De financiën van doeken en het betalen van boetes moeten ergens vandaan komen ;) .

Maargoed inmiddels ben ik de rode draad kwijt (en volgens mij is die er ook niet meer) en volgens mij heb ik je vraag niet echt beantwoord, maar ach weer 5 minuten van mijn leven omgekregen :D .
Edit: Overigens was de beveiliging bij de Kuip echt waardeloos :P . Weet niet of deze link werkt (https://www.google.nl/map(...)1Qs4vEvzkykFVsHw!2e0 ) , maar achter dit hek was de Ajax 'fanzone' (of hoe ze het ook noemden) , maar daar kon iedereen gewoon bij :D . Kan genoeg vuurwerk overheen zijn gegooid / doorheen zijn gegeven lijkt me zo. We zijn wel twee keer gefouilleerd en ook tassen gecontroleerd, dus op die manier lijkt het me wel moeilijk (of natuurlijk het verhaal dat het vuurwerk al in het stadion was). Na de wedstrijd ook vrolijk door de 'beveiliging' gelopen omdat ik eigenlijk geen zin had om met buscluster terug te gaan naar Amsterdam. Dit was ook gewoon mogelijk en zo stond ik ineens buiten de Kuip tussen feestvierende zwolle supporters :') .
  donderdag 24 april 2014 @ 17:31:33 #219
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_139220291
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:09 schreef Zhero het volgende:

[..]

Ik was zelf ook bij de wedstrijd met twee maten en we stonden ook op vak Y (hoewel we eigenlijk kaarten voor G hadden, maar de stewards letten niet zo goed op :P ) en vlak voor de aftrap kwamen er op rij 1 en 2 ineens van die schildermondkapjes tevoorschijn. We keken elkaar al aan van ... ok ... daar komen een paar rookpotten aan (waar op zich niks mis mee is vind ik, vorig keer tegen twente in de finale werden ook rookpotten het veld op gemikt, alleen was het toen voor de wedstrijd) Maargoed er gebeurde niks tot de aftrap en toen vloog me er toch een zooi het veld op :') . Maar het is niet dat je dan denkt: nou laat ik er eens op aflopen en er wat van zeggen. Durf met zekerheid te zeggen dat er genoeg gasten met stadionverbod daar tussen stonden (en die zullen ze niet voor niks hebben ;) ) . Maargoed, toen keerde de rust weer terug en scoorde van Rhijn fantastisch de 0-1 . Feestje natuurlijk en toen ik me weer omdraaide en naar het veld leek lag er weer een sloot aan vuurwerk en toen dachten we wel van :') :') :') DARWIN ALERT . Toen kwamen de nummers 'Aboutaleb joden komen eraan', 'Bommen op Rotterdam', het bekende repertoire :P . En er werd genoeg op die gasten gescholden en gevloekt van 'wtf doen jullie nou?!?!' maar denk dat bij velen ook de adrenaline door het lijf gierde door de goal + sfeer die er wel was (waardoor op filmpjes iedereen heel uitbundig was). Vervolgens zijn we tijdens de pauze maar vertrokken naar het vak waar we eigenlijk hoorden te zitten. Overigens snap ik niet waarom die speech van Van der Sar zo werd opgehemeld want eigenlijk was die .... een beetje lachwekkend (en niemand nam die ook serieus volgens mij :P ) . Die pyro was prachtig geweest als niks het veld op was gegooid en het voor het beginsignaal was geweest..., maarja als...

En sja wat kun je daaraan doen. Vrij weinig, je wilt je gebit heel houden dus om ze nou aan te spreken ...:P Ik ben destijds naar 410 verhuisd omdat je er 90 minuten kan staan en je wordt niet raar opgekeken wanneer je meezingt / een lied inzet. Ze hebben vele prachtige acties gehad en en er zitten echt veel gasten tussen met echte clubliefde. Zij steken zoveel uren in het maken van doeken / bandieries en natuurlijk niet te vergeten het bezoeken van uitwedstrijden / Europese uitwedstrijden waar je natuurlijk ook wat voor over moet hebben. Het is natuurlijk geen geheim dat er wel een organisatie achter zit die niet helemaal zuiver is. De financiën van doeken en het betalen van boetes moeten ergens vandaan komen ;) .

Maargoed inmiddels ben ik de rode draad kwijt (en volgens mij is die er ook niet meer) en volgens mij heb ik je vraag niet echt beantwoord, maar ach weer 5 minuten van mijn leven omgekregen :D .
Edit: Overigens was de beveiliging bij de Kuip echt waardeloos :P . Weet niet of deze link werkt (https://www.google.nl/map(...)1Qs4vEvzkykFVsHw!2e0 ) , maar achter dit hek was de Ajax 'fanzone' (of hoe ze het ook noemden) , maar daar kon iedereen gewoon bij :D . Kan genoeg vuurwerk overheen zijn gegooid / doorheen zijn gegeven lijkt me zo. We zijn wel twee keer gefouilleerd en ook tassen gecontroleerd, dus op die manier lijkt het me wel moeilijk (of natuurlijk het verhaal dat het vuurwerk al in het stadion was). Na de wedstrijd ook vrolijk door de 'beveiliging' gelopen omdat ik eigenlijk geen zin had om met buscluster terug te gaan naar Amsterdam. Dit was ook gewoon mogelijk en zo stond ik ineens buiten de Kuip tussen feestvierende zwolle supporters :') .
Mooi verhaal :D Kan me ook wel voorstellen dat je op zo'n moment totaal niet denkt aan de gevolgen 'voor de lange termijn'. Maar uiteindelijk gaat iedereen zich ergeren aan dit soort acties dus dan houdt het wel op denk ik dan.

En die link naar Google Maps, ik dacht al dat ik het herkende, dit zit in het fotoverslag van Ajaxlife:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt niet echt nut te hebben dat hek _O-
pi_139221931
Peter :')

pi_139226626
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:34 schreef bjanaan het volgende:

[ afbeelding ]
:') Peter wat een mongool ben je toch ook.
pi_139227202
Gvd dikzak mickey in de basis bij Benfica :')

Straks gaat die lamlul nog de Europacup pakken :')
hardcoholic
  donderdag 24 april 2014 @ 20:46:22 #224
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_139227323
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef Ferdii het volgende:
Gvd dikzak mickey in de basis bij Benfica :')

Straks gaat die lamlul nog de Europacup pakken :')
En Djuricic op de bank _O-
pi_139229858
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:34 schreef bjanaan het volgende:

[ afbeelding ]
:')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: