Is ook al dicht.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:32 schreef Miek37 het volgende:
Ik ga voor deze in die andere zit een trol!
Groep Aike.quote:
Mag wel als volgende wieberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Zal ook weer eens aan aflevering op tv kijken, komt vandaag het vertrek van Andrea?
Wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Zal ook weer eens aan aflevering op tv kijken, komt vandaag het vertrek van Andrea?
En bedankt héquote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Ssshhhhtquote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Zal ook weer eens aan aflevering op tv kijken, komt vandaag het vertrek van XXXXXXXXXX?
Oepsquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Zal ook weer eens aan aflevering op tv kijken, komt vandaag het vertrek van Natanael ?
Ja, zulk gedrag moet afgestraft worden en dat zal ook wel .quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat-ie Ruud wegstuurt. Arrogant gedoe van Ruud en Billy.
quote:
Dat legde ze op stream onlangs nog uit: kwestie van delegerenquote:
Stream jij niet meer?quote:
Eigenlijk heeft ze alles gedaan daar. Uit de liefde van haar hart. En wat kreeg ze terug? Stank voor dankquote:Op woensdag 23 april 2014 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat legde ze op stream onlangs nog uit: kwestie van delegeren
Valt dus weinig aan te verpesten aan Joej.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Robin verpest het kapsel van Lulletje Lampenkatoen
Lulletje lampenkatoenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Robin verpest het kapsel van Lulletje Lampenkatoen
Jawel hoor, wist het alquote:
quote:
quote:
Welnee, maar toch maar niet meer doen.quote:
Ff niet nagedacht I am sorryquote:Op woensdag 23 april 2014 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, maar toch maar niet meer doen.
Tja.. De Dennix van Utopia. Kastnicht die te veel zijn best doet om het tegendeel te bewijzen, aartsluie lambal, achterbaks en niet serieus te nemen... Maar één voordeel: morgen gaat-ie knallenquote:
Dát zal je lerenquote:
quote:
Billy,quote:Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef Miek37 het volgende:
Reclame voor een middel tegen vaginale schimmel, wie zou er uitgaan, spannond!
Ze spelen goed op de actualiteit in.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef Miek37 het volgende:
Reclame voor een middel tegen vaginale schimmel, wie zou er uitgaan, spannond!
Huh?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:49 schreef Disana het volgende:
Ook zo logisch dat je het doosje met theezakjes mee de kamer in neemt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze spelen goed op de actualiteit in.
Nee, Billy heeft alles op gemaaktquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk dat Isa en Dré toch nog zulke goede vriendinnen zijn geworden.
Zo te zien gaat hij wegquote:
Nu ineens zeggen dat Andrea 'helemaal Utopia' is.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit lijken allemaal ingestudeerde verhaaltjes over de henomineerden.
Verhaaltjes krijgen ze ook van Febo, zelfs daar hoeven ze niet over na te denkenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit lijken allemaal ingestudeerde verhaaltjes over de henomineerden.
Dat kan niet HiDi, die knop is alleen voor noodgevallenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verhaaltjes krijgen ze ook van Febo, zelfs daar hoeven ze niet over na te denken
En dat gesprek van Emil en Laura was ook zo spontaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu ineens zeggen dat Andrea 'helemaal Utopia' is.
Dennis heeft zelfs helemaal geen eigen verhaaltjes.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verhaaltjes krijgen ze ook van Febo, zelfs daar hoeven ze niet over na te denken
Gaat Billy dan mee?quote:
Van mij ook zwaai zwaaiquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:58 schreef PiraatPiet het volgende:
Gelukkig heeft het nog niet op Telegraaf.nl en al die sites nog niet gestaan wie weg moet...
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:59 schreef HiDiHo het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Andrea
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:57 schreef Dotteke het volgende:
O die arrogante kop van Emil ppfffff (rotkop)
Heb je hem niet zien staan netquote:
Jawelquote:
Vorige maand gebruikte mijn broer dat op zijn bruiloftquote:
Ja, uit haar gelovige "heb uw naasten lief als uzelf" hart!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi zeg wat Andrea tegen Rienk zei. Dat was helemaal eerlijk en diep uit haar hart
En gelukkig komt ze niet over 3 dagen weer onder een steen vandaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Ze was wel super snel weg
Leuk met dat muziekje er onder
O Bah een man met zo veel woede ,,,, ik vond hem ook een van de 'normale' maar die blikken als hij boos is, die ingehouden woede is engquote:
Vanavond om 22:55 is ze bij shownieuws.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toepasselijk![]()
Hoe zou het nu zijn. Zou ze nu bij Anton zitten?
Sneller dan Mike, die er maar 4 dagen in zat.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Ze was wel super snel weg
Leuk met dat muziekje er onder
Ik ben serieus benieuwd hoe het zou zijn om opeens weer in het normale leven te komen na 4 maanden.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toepasselijk![]()
Gelukkig niet, alhoewel ik liever Ruud had zien vertrekken Andrea was behoorlijk rustig de laatste tijd.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En gelukkig komt ze niet over 3 dagen weer onder een steen vandaan.
Oh even kijken dan . Heel benieuwd wat ze allemaal gaat zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond om 22:55 is ze bij shownieuws.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toepasselijk![]()
Ja, Andrea was echt boos, die heeft zich wel laten kennen hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sneller dan Mike, die er maar 4 dagen in zat.
Met gospelkoor mag ik toch hopen!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, met haar olielampje.quote:
Ja is het ookquote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Rienk wat een walgelijke vent eigenlijk
Barry is mijn favoriet, wat 'n idioot.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. en nu een halfuurtje ontspannen.
YUUUUUUUUUUUUUUUUUUP
"Als je naar je moeder en familie luistert, ben je mij kwijt". Goh, dat zou een gemis zijn. Zo'n buitenkansje als Rienk laat je toch niet lopenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef Disana het volgende:
Morgen lekker ergeren aan Rienk en Nico.
Jaaa!! Barry is top!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Barry is mijn favoriet, wat 'n idioot.
Arrogant hè. We zullen wel eens zien of Nico dat pikt.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
"Als je naar je moeder en familie luistert, ben je mij kwijt". Goh, dat zou een gemis zijn. Zo'n buitenkansje als Rienk laat je toch niet lopen
Vast niet. Zoiets pikt toch niemand?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Arrogant hè. We zullen wel eens zien of Nico dat pikt.
Maar over het algemeen wordt de liefde van het meisje alleen maar sterker als haar ouders haar vriendje afkraken.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Arrogant hè. We zullen wel eens zien of Nico dat pikt.
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast niet. Zoiets pikt toch niemand?
Dat is misschien zo bij pubers, maar Nico is toch al 29?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar over het algemeen wordt de liefde van het meisje alleen maar sterker als haar ouders haar vriendje afkraken.
Ik vind het nog maar een meisje.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is misschien zo bij pubers, maar Nico is toch al 29?
Volwassen wordt ze nooit zolang ze alle confrontaties uit de weg gaat.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het nog maar een meisje.
Het is wel allemaal heel selectief en inconsequent, die regeltjes en ideeën van hem.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:16 schreef ZodiaX het volgende:
Kan me best indenken dat men niet blij is met Rienk als vriend van hun dochter.
Die kerel is van het 'My way or no way." nergens concessies..
En dat samen met zijn extreme ideeën maken hem een eng kereltje.
Rienk kan zich dit zwerversbestaan alleen veroorloven omdat hij als zijn maag gaat rammelen thuis gaat eten. Freeloader ten (blote) voeten uit. Ook flauwekul trouwens, die blote voeten.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is wel allemaal heel selectief en inconsequent, die regeltjes en ideeën van hem.
Ach hij probeert zich zo steeds meer het beeld van een ware 'hippie' aan te meten terwijl alles in de praktijk erop wijst dat het gewoon een veredelde uitkeringstrekker is die wel de geneugten wil maar niet de lasten van de maatschappij. Of zoals jij terecht opmerkt: freeloader.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Rienk kan zich dit zwerversbestaan alleen veroorloven omdat hij als zijn maag gaat rammelen thuis gaat eten. Freeloader ten (blote) voeten uit. Ook flauwekul trouwens, die blote voeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |