Is ook al dicht.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:32 schreef Miek37 het volgende:
Ik ga voor deze in die andere zit een trol!
Groep Aike.quote:
Mag wel als volgende wieberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Zal ook weer eens aan aflevering op tv kijken, komt vandaag het vertrek van Andrea?
Wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Zal ook weer eens aan aflevering op tv kijken, komt vandaag het vertrek van Andrea?
En bedankt héquote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Ssshhhhtquote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Zal ook weer eens aan aflevering op tv kijken, komt vandaag het vertrek van XXXXXXXXXX?
Oepsquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Zal ook weer eens aan aflevering op tv kijken, komt vandaag het vertrek van Natanael ?
Ja, zulk gedrag moet afgestraft worden en dat zal ook wel .quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat-ie Ruud wegstuurt. Arrogant gedoe van Ruud en Billy.
quote:
Dat legde ze op stream onlangs nog uit: kwestie van delegerenquote:
Stream jij niet meer?quote:
Eigenlijk heeft ze alles gedaan daar. Uit de liefde van haar hart. En wat kreeg ze terug? Stank voor dankquote:Op woensdag 23 april 2014 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat legde ze op stream onlangs nog uit: kwestie van delegeren
Valt dus weinig aan te verpesten aan Joej.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Robin verpest het kapsel van Lulletje Lampenkatoen
Lulletje lampenkatoenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Robin verpest het kapsel van Lulletje Lampenkatoen
Jawel hoor, wist het alquote:
quote:
quote:
Welnee, maar toch maar niet meer doen.quote:
Ff niet nagedacht I am sorryquote:Op woensdag 23 april 2014 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, maar toch maar niet meer doen.
Tja.. De Dennix van Utopia. Kastnicht die te veel zijn best doet om het tegendeel te bewijzen, aartsluie lambal, achterbaks en niet serieus te nemen... Maar één voordeel: morgen gaat-ie knallenquote:
Dát zal je lerenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |