Bij wilhelminapark of bij Tiggelman.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Legale gratis parkeerplek rondem het centrum? Iemand
haha, ja dat is zij jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Oh dit is die vriendin waar ik fotos van zag op fb. Welkom!
@ stationslaan, 5 a 10 minuutjes lopen tot de kroeg denk ik ongeveerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gieterijstraat. Ik zou hem alleen niet tegenover het opvangcentrum neerzetten op de slingerweg, die mensen kijken altijd zo geïnteresseerdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is het bij Wilhelminapark niet betaald parkeren tegenwoordig?quote:
Idd. Daar zet ik 'm wel eens neer. Maar dan wel met alles van waarde uit de autoquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gieterijstraat. Ik zou hem alleen niet tegenover het opvangcentrum neerzetten op de slingerweg, die mensen kijken altijd zo geïnteresseerd
Bij de Rooi Pannen, is wel nog tien minuutjes lopen naar het centrum.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hè? Welke Rooi Pannen? Toch niet die in Princenhage bij het Crematorium?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bij de Rooi Pannen, is wel nog tien minuutjes lopen naar het centrum.
Doctor Jan Ingen Houszpleinquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef Nucky het volgende:
[..]
Hè? Welke Rooi Pannen? Toch niet die in Princenhage bij het Crematorium?
Klopt. Zelfs het eerste perron-nieuwe-stijl is nu open. Wel jammer dat je er nog via de oude tunnel moet komenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:13 schreef Gezicht het volgende:
Station begint nu echt vorm te krijgen he.
Dat is wel een beetje jammer idd...quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs het eerste perron-nieuwe-stijl is nu open. Wel jammer dat je er nog via de oude tunnel moet komen.
Motorquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel je autoradio goed vastzetten dan. Of gewoon betalen voor parkeren natuurlijk.
Even volhouden nog, begin september zou de nieuwe tunnel open moeten gaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs het eerste perron-nieuwe-stijl is nu open. Wel jammer dat je er nog via de oude tunnel moet komen.
Wat voor brommert heb je dan?quote:
Het is de bedoeling dat er in juli/aug een ZX6R 636 komt. Ik kwijl nog even op de brochure van de 899 panigalequote:Op donderdag 15 mei 2014 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat voor brommert heb je dan?
Ik ga over drie weken een lang weekend langs de zuidkust van Engeland toeren
Even wennen dat we nu aan de rechterkant op de snelweg moeten blijven dusquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:15 schreef JDude het volgende:
Engeland is tof. Wel aan de goede kant blijven fietsen.
Ik ga niet vanaf Dover helemaal over B wegen rijdenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef JDude het volgende:
Snelweg? Met een motor pak je toch de A- en B-wegen in Engeland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |