quote:Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef Tinfire het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar dat vertel ik jullie lekker niet
quote:
Wel als je het gehad hebt. Dan weet je hoe het is.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je dat vinden van iets wat je niet hebt?
Kapsalon jou niet.quote:
Kapsalon heeft ook liever seks?quote:
Ik vind het maar stom, want ik heb het niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel als je het gehad hebt. Dan weet je hoe het is.
Ik heb wel een hele leuke kapster.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kapsalon heeft ook liever seks?
Afgunst noemen we dat.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind het maar stom, want ik heb het niet.
Nee volgens mij niet, na zoveel tijd vergeet je hetquote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is seks een beetje als fietsen? Zou fijn zijn
Dat sowieso, stomme seksquote:
En aan hoeveel pandapunten denk je dan zo?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, na zoveel tijd vergeet je het
quote:
Ik verwarde het met afkeer. Laat maar.quote:
Hoe meer punten, hoe minder je ervan herinnert jaquote:Op woensdag 23 april 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aan hoeveel pandapunten denk je dan zo?
Zo stoer.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:05 schreef Fera het volgende:
Bogie gromt. Dafuq. Echt zo'n diepe, wolfachtige grom.
Hij kan het wel. Ook best wel flink blaffen.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij kan het wel. Ook best wel flink blaffen.
Ze worden zo snel groot.
Redelijk. Vroeger was ik er heel goed in, maar ik vind het niet meer zo interessant.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Awww
Hoe is jouw topografische kennis?
Kaneel wil weer even patsen met z'n kennis.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Awww
Hoe is jouw topografische kennis?
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Redelijk. Vroeger was ik er heel goed in, maar ik vind het niet meer zo interessant.
In de ONZ SC geloofde iemand me niet. Mijn hartjequote:Op woensdag 23 april 2014 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel wil weer even patsen met z'n kennis.
Ik zag zijn score en ik doe het hem niet na.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel wil weer even patsen met z'n kennis.
En dan?quote:
Niks, eigenlijk. Ik verveel me gewoonquote:
hehquote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 23 april 2014 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Een burnout van mensen die geen LSD of vast diff hebben
Yolo.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Autosquote:Op woensdag 23 april 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Jummie.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
Mmmmm. Straks hartige taart met zalm en broccoli.
Lekker.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
Mmmmm. Straks hartige taart met zalm en broccoli.
Maaltijdsalade?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker.
Ik moet nog iets gaan verzinnen, maar we gaan eerst nog boodschappen doen en daarna heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer om uitgebreid te koken.
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook!Maar helaas niet in de Mac waar ik naar toe gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan jij bepalenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar helaas niet in de Mac waar ik naar toe ga
Ik ben een goede klant maar ik heb niet zo veel invloed dat ze je vanavond gaan overplaatsen denk ik.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens gaat 25 juni, eindelijk, weer een Mc open in EnschedeEn vanaf dan werk ik dan ook weer daar
Na anderhalf jaar, eindelijk weer een Mc
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een goede klant maar ik heb niet zo veel invloed dat ze je vanavond gaan overplaatsen denk ik.
Jaaquote:Op woensdag 23 april 2014 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Is voor jou ook een stuk fijner lijkt me, of niet? Qua afstand.
Gaat niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Je kan ook hierheen rijden
[..]
Jaa20 minuten fietsen. Nog een half jaar wachten en dan opent er als het goed is weer een Mc op de plek waar 'mijn' Mc stond, voor 'ie afbrandde. Dan ga ik daar weer naar toe; 5 minuten fietsen
Dat is helemaal chil. Wow.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Je kan ook hierheen rijden
[..]
Jaa20 minuten fietsen. Nog een half jaar wachten en dan opent er als het goed is weer een Mc op de plek waar 'mijn' Mc stond, voor 'ie afbrandde. Dan ga ik daar weer naar toe; 5 minuten fietsen
Okequote:Op woensdag 23 april 2014 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat niet.
Moet dadelijk weer zorgen dat de dames kunnen paaldansen.
Jaquote:Op woensdag 23 april 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helemaal chil. Wow.Twintig minuten is al fijn, maar vijf is gewoon om de hoek.
Fucking awesome.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke
[..]
JaEn dan weer op mn 'eigen' plek
En het nieuwe restaurant wordt het modernste McDonald's restaurant in Nederland. Met beamers waarmee je spelletjes op de muur en tafel kan doen, met ingebouwde schermen in tafels waarop mensen dan kunnen internetten. Supergaaf
Dan kom ik wel een keer langsquote:Op woensdag 23 april 2014 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke
[..]
JaEn dan weer op mn 'eigen' plek
En het nieuwe restaurant wordt het modernste McDonald's restaurant in Nederland. Met beamers waarmee je spelletjes op de muur en tafel kan doen, met ingebouwde schermen in tafels waarop mensen dan kunnen internetten. Supergaaf
Jaquote:
quote:
Wijze woorden.quote:
Moe of lui?quote:
Prima combinatie!quote:
tijdens seks tijd hebben voor etenquote:
Tering, is dat alweer zo lang geleden?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens gaat 25 juni, eindelijk, weer een Mc open in EnschedeEn vanaf dan werk ik dan ook weer daar
Na anderhalf jaar, eindelijk weer een Mc
Poesjes eten toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijdens seks tijd hebben voor eten
Het is hoe je het bekijkt maar opzich ben je ook vleesch aan het eten.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
Ik eet niks, ik sabbel en kauw hooguit watquote:Op woensdag 23 april 2014 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is hoe je het bekijkt maar opzich ben je ook vleesch aan het eten.
Kauwen?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik eet niks, ik sabbel en kauw hooguit wat
potato potatoquote:Op woensdag 23 april 2014 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik eet niks, ik sabbel en kauw hooguit wat
Ligt eraan hoe lang ik niet gevoerd benquote:
Tijdens een erg uitgebreide sessie van een paar uur? Waarom niet?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, na een sessie van een paar uur stop je even om te eten, drinken en blowen, en daarna ga je verder waar je gebleven wasquote:Op woensdag 23 april 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tijdens een erg uitgebreide sessie van een paar uur? Waarom niet?
dan ligt het eraan met wiequote:Op woensdag 23 april 2014 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
En als je mocht kiezen dan? Alleen seks of alleen eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |