quote:Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef Tinfire het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar dat vertel ik jullie lekker niet
quote:
Wel als je het gehad hebt. Dan weet je hoe het is.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je dat vinden van iets wat je niet hebt?
Kapsalon jou niet.quote:
Kapsalon heeft ook liever seks?quote:
Ik vind het maar stom, want ik heb het niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel als je het gehad hebt. Dan weet je hoe het is.
Ik heb wel een hele leuke kapster.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kapsalon heeft ook liever seks?
Afgunst noemen we dat.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind het maar stom, want ik heb het niet.
Nee volgens mij niet, na zoveel tijd vergeet je hetquote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is seks een beetje als fietsen? Zou fijn zijn
Dat sowieso, stomme seksquote:
En aan hoeveel pandapunten denk je dan zo?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, na zoveel tijd vergeet je het
quote:
Ik verwarde het met afkeer. Laat maar.quote:
Hoe meer punten, hoe minder je ervan herinnert jaquote:Op woensdag 23 april 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aan hoeveel pandapunten denk je dan zo?
Zo stoer.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:05 schreef Fera het volgende:
Bogie gromt. Dafuq. Echt zo'n diepe, wolfachtige grom.
Hij kan het wel. Ook best wel flink blaffen.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij kan het wel. Ook best wel flink blaffen.
Ze worden zo snel groot.
Redelijk. Vroeger was ik er heel goed in, maar ik vind het niet meer zo interessant.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Awww
Hoe is jouw topografische kennis?
Kaneel wil weer even patsen met z'n kennis.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Awww
Hoe is jouw topografische kennis?
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Redelijk. Vroeger was ik er heel goed in, maar ik vind het niet meer zo interessant.
In de ONZ SC geloofde iemand me niet. Mijn hartjequote:Op woensdag 23 april 2014 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel wil weer even patsen met z'n kennis.
Ik zag zijn score en ik doe het hem niet na.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel wil weer even patsen met z'n kennis.
En dan?quote:
Niks, eigenlijk. Ik verveel me gewoonquote:
hehquote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 23 april 2014 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Een burnout van mensen die geen LSD of vast diff hebben
Yolo.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Autosquote:Op woensdag 23 april 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |