Dit is zo'n pleurisuitspraak. Omdat jouw vlees te zwak is om trouw te zijn, zijn 'mensen niet monogaam'. Ga lekker lul tot je nemen, roodligtmensch.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Nou en?
Mensen zijn nu eenmaal niet monogaam.
Geen controle hebben over jezelfquote:Op woensdag 23 april 2014 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Nou en?
Mensen zijn nu eenmaal niet monogaam.
Dit.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:06 schreef inslagenreuring het volgende:
TS is een lul door vreemd te gaan.
TS is een slappe zak door het 2,5 jaar te verzwijgen.
TS is een verschompeld eikeltje door daar last van te hebben zo lang na dato.
Je bent eigenlijk een laf, vies, miezerig ventje. Helemaal niks waard dus.
verdientquote:Op woensdag 23 april 2014 13:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit.
Leuk ook voor je vriendin, zij verdiend beter.
verdiendtquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Plus dat hij haar 2x per jaar nog ziet. God knows wat er dan allemaal gebeurd.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Verhuizen. Of haar vermoorden. Of zelfmoord.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:27 schreef kridder2014 het volgende:
Ik zie haar sporadisch, niet dat ik met haar afspreek. We wonen in dezelfde stad namelijk.
Geen een post gaat daarover en je vindt het nodig om dat te melden?quote:Op woensdag 23 april 2014 13:27 schreef kridder2014 het volgende:
Ik zie haar sporadisch, niet dat ik met haar afspreek. We wonen in dezelfde stad namelijk.
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:29 schreef Serene het volgende:
[..]
Geen een post gaat daarover en je vindt het nodig om dat te melden?
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:08 schreef trovey het volgende:
Ik zou eerst dat contact dan maar eens verbreken met dat meisje als je je zo kut voelt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:29 schreef Serene het volgende:
[..]
Geen een post gaat daarover en je vindt het nodig om dat te melden?
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:03 schreef Neuroscience het volgende:
Opbiechten en/of dat wijf dat je hebt afgelebberd nooit meer zien
Ga het gewoon opbiechten! En snel.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:59 schreef kridder2014 het volgende:
Lieve fokkers,
Hier het verhaal. 2,5 jaar geleden ben ik vreemdgegaan binnen m'n huidige relatie. Het was voornamelijk zoenen, maar ging wel bijna verder. Ik heb dit nooit aan iemand, dus ook niet aan mijn huidige vriendin, vertelt.
Ik blijf me met vlagen kut voelen en zie het meisje zo'n 2x per jaar. Waaronder vandaag. Ik voel me erg kut... Hebben jullie tips?
Thanks...
En ik ben een klootzak!
Waarom zou je dat doen? Daar beschadig je haar louter mee. Voor je eigen redenen.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga het gewoon opbiechten! En snel.Vandaag.
No worriesquote:Op woensdag 23 april 2014 13:32 schreef Serene het volgende:
Was meer dat hij nergens anders op reageert.
Wat een vraag!quote:Op woensdag 23 april 2014 13:36 schreef Serene het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Daar beschadig je haar louter mee. Voor je eigen redenen.
Hoezo? Logische vraag lijkt mij. Zij heeft er nu geen last van en een (fijne) relatie met TS. Het vertellen zal haar verdriet doen en schiet ze niets mee op.quote:
Dat is uw mening! en mijn mening is nogmaals dat hij moet opbiechten. Punt op de i.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo? Logische vraag lijkt mij. Zij heeft er nu geen last van en een (fijne) relatie met TS. Het vertellen zal haar verdriet doen en schiet ze niets mee op.
Waarom? 'Punt' is niet echt een argument.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is uw mening! en mijn mening is nogmaals dat hij moet opbiechten. Punt op de i.
Het is aan TS om die keuze te maken! Maar beste zou - volgens mij- zijn dat hij gewoon opbiecht en zo snel mogelijk!. Punt.
Omdat zijn vriendin het recht heeft om te bepalen of ze verder wil met een vreemdganger of niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom? 'Punt' is niet echt een argument.
Ja, hij moet het zeggen, zodat zij denkt dat die jaren een farce waren? Dat het niets was en niets betekende? Het meest humane en onegoïstische om te doen is het uitmaken om een andere reden.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Nu is ze immers in de (onjuiste) veronderstelling dat haar partner trouw als aan labrador is. Terwijl hij de befteckel aan huis is.
De basis is sowieso al kapot, dus hij kan het beter zeggen.
Hij heeft haar bedrogen -> schending van vertrouwen, schending van "afspraken" -> opbiechten.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom? 'Punt' is niet echt een argument.
Onzin natuurlijk. Zij kan denken dat TS een miezerig, vies, vuil ventje is en dat ze niet zeer doortastend is. Neemt niet weg dat ze alsnog wel een leuke tijd gehad kan hebben.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:46 schreef Serene het volgende:
[..]
Ja, hij moet het zeggen, zodat zij denkt dat die jaren een farce waren? Dat het niets was en niets betekende? Het meest humane en onegoïstische om te doen is het uitmaken om een andere reden.
Dank u wel! Dit is precies wat ik bedoelde!quote:Op woensdag 23 april 2014 13:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Nu is ze immers in de (onjuiste) veronderstelling dat haar partner trouw als aan labrador is. Terwijl hij de befteckel aan huis is.
De basis is sowieso al kapot, dus hij kan het beter zeggen.
AMEN.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Zij kan denken dat TS een miezerig, vies, vuil ventje is en dat ze niet zeer doortastend is. Neemt niet weg dat ze alsnog wel een leuke tijd gehad kan hebben.
Je spreekt niet af om monogaam te blijven, en dit uit te stralen om vervolgens vreemd gegaan. Logsich gevolg is dat je verantwoording aflegt, dat hoort erbij als je een fout maakt.
Extreem egoïstisch ditquote:Op woensdag 23 april 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Zij kan denken dat TS een miezerig, vies, vuil ventje is en dat ze niet zeer doortastend is. Neemt niet weg dat ze alsnog wel een leuke tijd gehad kan hebben.
Je spreekt niet af om monogaam te blijven, en dit uit te stralen om vervolgens vreemd gegaan. Logsich gevolg is dat je verantwoording aflegt, dat hoort erbij als je een fout maakt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank u wel! Dit is precies wat ik bedoelde!
Als je het lef hebt om vreemd te gaan, moet je het ook kunnen opbrengen om nota bene je partner het te vertellen. Anders ben je inderdaad een vuile lafaard.quote:
Ik vind het niet echt logisch dat iemand die blijkbaar zijn vriendin bedriegt dat dan vervolgens voor haar gaat vertellen. Hij vertelt het alleen maar omdat hij zich rot voelt. Het vertellen zou dus de 2de egoïstische actie zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij heeft haar bedrogen -> schending van vertrouwen, schending van "afspraken" -> opbiechten.
Er hoeft geen pertinente argument te bestaan voor bedrog! Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |