quote:Op woensdag 23 april 2014 17:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Afwijzing? Jij was degene die wilde trouwen na 4 weken met een niet nader te noemen persoon omdat je hem zo miste, ik heb de chatlogs gelezen. En de vijfde week negeerde je hem omdat het niet snel genoeg ging.
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:06 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik geen PM en Dm mag laten zien dit ging anders heeeeeeel leuk worden
![]()
HIJ WEET meer dan PM en DM zelfs van uw broer weet hij alles !quote:Op woensdag 23 april 2014 17:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar Sylvesterr toe dan.
Moddergooien is makkelijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
complicate was vooral een stalker bleek achteraf.
Dat is nog zacht uitgedrukt, iemand die foto's stuurt van zijn penis, niet moeilijk om af te wijzenquote:
Alles wat jij hem vertelt bedoel je? Net zoals al die fabeltjes die je ophing ten opzichte van persoon A en vervolgens bij persoon B een ander verhaal ophing? Ja, die fabeltjes zijn wel aardig gedebunked toen.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:07 schreef complicate het volgende:
[..]
HIJ WEET meer dan PM en DM zelfs van uw broer weet hij alles !
ALLES WAT HIJ GEZIEN HEEFTquote:Op woensdag 23 april 2014 17:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles wat jij hem vertelt bedoel je? Net zoals al die fabeltjes die je ophing ten opzichte van persoon A en vervolgens bij persoon B een ander verhaal ophing? Ja, die fabeltjes zijn wel aardig gedebunked toen.
En wat sylvesterr wel of niet weet maakt me niet zoveel uit, ik neem aan dat je met hem ook sexchat net zoals je met al die anderen gedaan hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:09 schreef complicate het volgende:
OF MAG IK ZIJN PENIS ALS BEWIJS POSTEN??????
hIJ ZAL ZICH ZELF WEL HERKENNEN!
Die foto waar je om bedelde waarna je kwaad werd omdat diegene hem gestuurd had bedoel je? Waarna je hem weer de liefde verklaarde. En introk. En toen wilde trouwen. En toch niet. En hem toen negeerde. En hem toen toch wilde. En weer niet. En toen maar uitmaakte voor alles wat lelijk is.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:10 schreef complicate het volgende:
[..]
ALLES WAT HIJ GEZIEN HEEFT:
[..]
Ik heb geen sexchat met haar gehad. Geen behoefte aan gehad, en nog steeds geen behoefte aan.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles wat jij hem vertelt bedoel je? Net zoals al die fabeltjes die je ophing ten opzichte van persoon A en vervolgens bij persoon B een ander verhaal ophing? Ja, die fabeltjes zijn wel aardig gedebunked toen.
En wat sylvesterr wel of niet weet maakt me niet zoveel uit, ik neem aan dat je met hem ook sexchat net zoals je met al die anderen gedaan hebt.
LOLO LOL OL ALLES VERDRAAIEN, nomaals ik wil graag die foto postenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die foto waar je om bedelde waarna je kwaad werd omdat diegene hem gestuurd had bedoel je? #care.
STERKER NOG, zijn adres ook omdat ik zei dat ik hem misschien nooit zou willen ontmoetenquote:
Protip; hou deze op afstand. Voor je het weet krijg je nachtelijke berichtjes.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geen sexchat met haar gehad. Geen behoefte aan gehad, en nog steeds geen behoefte aan.
Alles verdraaien ja? Dan moet hij wel een meester zijn in het vervalsen van appjes.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef complicate het volgende:
[..]
LOLO LOL OL ALLES VERDRAAIEN, nomaals ik wil graag die foto postenEN zelfs AL zijn appjes i dont give a shit
Mag ik ook zijn adres posten weten we allemaal over wie het gaat.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Protip; hou deze op afstand. Voor je het weet krijg je nachtelijke berichtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |