De twee-maten linialen waren in de super-sale voor staatshoofden en regeringsleiders dit jaar...quote:Op donderdag 24 april 2014 18:19 schreef michaelmoore het volgende:
Poetin zegt dat Oekrane haar eigen bevolking aanvalt, maar bij Syri had hij daar helemaal geen problemen mee
En net het omgekeerde kan gezegd worden van het Westen. Syri veroordelen maar Oekraine aanmoedigen. So whatquote:Op donderdag 24 april 2014 18:19 schreef michaelmoore het volgende:
Poetin zegt dat Oekrane haar eigen bevolking aanvalt, maar bij Syri had hij daar helemaal geen problemen mee
Is gewoon consequente geopolitiek hoor. Westen is pro-Kiev en daarmee anti-Russisch. Westen is pro-Syrische rebellen en anti-Assad, daarmee opnieuw anti-Russisch. De Russen steunen immers Assad.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:35 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En net het omgekeerde kan gezegd worden van het Westen. Syri veroordelen maar Oekraine aanmoedigen. So what
Verzoek tot 10.000 man extra, extra jachtvliegtuigen, extra schepen, ah hoe nostalgisch.quote:
Zonder Putin waren de rapen pas echt gaar geweest in Syriequote:Op donderdag 24 april 2014 18:19 schreef michaelmoore het volgende:
Yep volgens wiki heeft de oekraine ze nog in gebruikquote:Op donderdag 24 april 2014 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow een nog vliegende MIG 21?
De Roemenen ook volgens mij...quote:Op donderdag 24 april 2014 18:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Yep volgens wiki heeft de oekraine ze nog in gebruik
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mikojan-Goerevitsj_MiG-21
Dan kwam er wel wat democratie uit de lucht vallen inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zonder Putin waren de rapen pas echt gaar geweest in Syrie
Ik ben erg benieuwd naar de volgende dispatch.twitter:belangerjf twitterde op donderdag 24-04-2014 om 18:42:28Breaking: hostage @SimonOstrovsky is free and safe. He is with us in CBC car en route to Donetsk @CBCNews @CBCAlerts http://t.co/9uSyr81zDD reageer retweet
Ik ook. Erg gelukkig dat-ie nog leeft en weer vrij is.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:45 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de volgende dispatch.twitter:belangerjf twitterde op donderdag 24-04-2014 om 18:42:28Breaking: hostage @SimonOstrovsky is free and safe. He is with us in CBC car en route to Donetsk @CBCNews @CBCAlerts http://t.co/9uSyr81zDD reageer retweet
En een foto van hemquote:Op donderdag 24 april 2014 18:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik ook. Erg gelukkig dat-ie nog leeft en weer vrij is.
Helaas is-ie dus wel mishandeld, naar eigen zeggen. Ben benieuwd naar interview met hem, Canadese radio had primeur zie ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:00 schreef SureD1 het volgende:
[..]
En een foto van hem
https://mobile.twitter.co(...)808438116352/photo/1
Ik lees het ja..quote:Op donderdag 24 april 2014 19:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Helaas is-ie dus wel mishandeld, naar eigen zeggen. Ben benieuwd naar interview met hem, Canadese radio had primeur zie ik.
Zou heel goed kunnen ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef ChickenMan het volgende:
Nadat Simon een moeilijke vraag stelde aan die 'burgermeester' over dat bewijs, is ie opgepakt?
Wat dus wil zeggen dat het idd een lid is van GRUquote:Op donderdag 24 april 2014 19:32 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Die baardmans bij die groep waarvan gedacht werd dat het spetznaz was is trouwens een commandant van het Vostok bataljon
Dit gaat er harder op van beide zijden dan wat ik me van de Koude Oorlog kan herinneren, die vergelijking slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verzoek tot 10.000 man extra, extra jachtvliegtuigen, extra schepen, ah hoe nostalgisch.
Ja vind je het raar dat die Polen hem beginnen te knijpenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verzoek tot 10.000 man extra, extra jachtvliegtuigen, extra schepen, ah hoe nostalgisch.
Liever vrijdag avondquote:Op donderdag 24 april 2014 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit gaat er harder op van beide zijden dan wat ik me van de Koude Oorlog kan herinneren, die vergelijking slaat echt nergens op.
En ik vrees dat de Russen vannacht of morgenvroeg hun invasie van Oost-Oekrane zullen beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |