quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn tetten groeien als kool overigens.
Picsquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn tetten groeien als kool overigens.
In het tetten topic moeten tetten gepost wordenquote:
ik wil geen ban.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het tetten topic moeten tetten gepost worden
ja, en anders ga je naar mijn heropvoedingskamp.quote:
Kom maar kijken dan.quote:
Als het niet bloot is mag het welquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en anders ga je naar mijn heropvoedingskamp.
-AA.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas, hoe groot zijn jouw borsten eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Genoeg? Of heb je geen verbeeldingquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je aan een pic van boobs waar kleding voor zit?
Leugens.quote:
dun laagje van een bh of bikini kan primaquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je aan een pic van boobs waar kleding voor zit?
quote:
Jammerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb wel een foto van mn groeiende boobs maar dat is ook een foto waar ik aan het kijken ben hoe dik mn buik aan het worden is, met shirt aan. En het is hier geen OUD dus dan mag ik ook geen buik posten.
Ik ook. Maar manboobs zijn dan ook teleurstellend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dit is wel serieus: ik ben meer een billenpersoon
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Maar manboobs zijn dan ook teleurstellend.
ik wil aan jou overigens mijn jetsers niet laten zienquote:
Mwa, nee want tetten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dit is wel serieus: ik ben meer een billenpersoon
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Maar manboobs zijn dan ook teleurstellend.
Arme tijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil aan jou overigens mijn jetsers niet laten zien
Ik ken wel meer mannen die de voorkeur geven aan billen. Ze hebben dan altijd wel mazzel met mij geloof ik.quote:
Ik wilde om 18 uur naar bed, want ik was moe. Gaat mn vader me allemaal foto's appen van de jonge duifjes die in een nestje naast het huis zit. Nu dus wakker en chaggiequote:
Hoi.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mannen die de voorkeur geven aan billen. Ze hebben dan altijd wel mazzel met mij geloof ik.
Niet stoken jijquote:
Bij mij hebben ze alleen ongeluk.. Ik heb geen kont en geen tieten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mannen die de voorkeur geven aan billen. Ze hebben dan altijd wel mazzel met mij geloof ik.
Ik dacht dat jij een buikjesman was.quote:
Wat wil je wel laten zien?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil aan jou overigens mijn jetsers niet laten zien
Whehe.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze alleen ongeluk.. Ik heb geen kont en geen tieten.
Wel een mooie buik als ik die pic van laatst voor me haal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze alleen ongeluk.. Ik heb geen kont en geen tieten.
Tijn heeft laatst ook mij in bikini mogen bewonderenquote:
Hij stuurt z.g.a. 3 uur lang foto's van duiven?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wilde om 18 uur naar bed, want ik was moe. Gaat mn vader me allemaal foto's appen van de jonge duifjes die in een nestje naast het huis zit. Nu dus wakker en chaggie
Nee, ik schaam me voor mn lijfquote:
Billen > tietenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
m'n vuist, op je oog.quote:
Alleen op goede dagenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een mooie buik als ik die pic van laatst voor me haal.
Sorry volgende keer zal ik niet kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tijn heeft laatst ook mij in bikini mogen bewonderen
Dat dat per ongeluk ging omdat ie ook in het topic zat, is een tweede.
Beter dan heb ik meteen lenzenquote:
yats, pls.quote:
Hoe handig is het als je alvast weet dat je dat niet bent? Just in case zeg maar?quote:Je kan nog altijd het ineens wel willen, maakt ook niet uit. Misschien ben je wel onvruchtbaar.
Ik begin dat wel steeds meer te begrijpen.quote:
Alsof ik dat geloof.. Ik ruk zelf nog iedere avond op die foto..quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry volgende keer zal ik niet kijken
Dunno, billen kijk je niet echt snel tegenaan. Heb er gewoon niks meequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wut?quote:
Sorry fas, ik ben nu eenmaal apart heb ik in het vorige topic ontdekt.quote:
En terechtquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik krijg altijd complimenten over mijn billen
Nee, geen pics.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dunno, billen kijk je niet echt snel tegenaan. Heb er gewoon niks mee
Is dat zo?
[..]
Wut?
jij hebt naar m'n billen gekeken?quote:
Nee, anderhalf uur..quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij stuurt z.g.a. 3 uur lang foto's van duiven?
* Vinniiee schuift kop koffie naar GvsE en rent hard weg
Zo mooi en fijn om te voelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begin dat wel steeds meer te begrijpen.Kan heel mooi zijn, bij vrouwen dan. Bij mannen geef ik er minder om.
Aan wat ruk je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alsof ik dat geloof.. Ik ruk zelf nog iedere avond op die foto..
Ik ook. Ik kan nu ook met recht zeggen dat ik squat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik krijg altijd complimenten over mijn billen
Nee, geen pics.
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer eens doggystyle. Dan zie je genoeg bil.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dunno, billen kijk je niet echt snel tegenaan. Heb er gewoon niks mee
Is dat zo?
[..]
Wut?
Oh joepiequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, anderhalf uur..
Geen koffie voor mij, ik moet straks wel naar bed want morgen weer een tripje internist.
Niks mis met je borstpartij toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Want op tetten gebied valt er een stuk minder te behalen, haha.
Je wil doggystyle ja?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer eens doggystyle. Dan zie je genoeg bil.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer eens doggystyle. Dan zie je genoeg bil.
Aan mn piel natuurlijk.quote:
Ligt eraan hoeveel pushup-bh ik toepas.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met je borstpartij toch?
Die had je niet he?quote:
Ik heb een flinke C, dus ik mag niet klagen. Gelukkig maar, anders zouden mijn verhoudingen nogal vreemd zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sowieso voor de uitslag van mn bloedonderzoek..quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh joepieVoor controle of voor uitslag?
Ik ben een groot fan van dat standje, ja.quote:
Ik heb die nooitquote:
Ieder zijn ding. Maar je had het over er tegenaan kijken.quote:
ik doe dat niet en krijg ook complimentenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan nu ook met recht zeggen dat ik squat.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een flinke C, dus ik mag niet klagen. Gelukkig maar, anders zouden mijn verhoudingen nogal vreemd zijn.
But who needs tits when you have an ass like this?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel pushup-bh ik toepas.
Bij mij is het nog niet eens te zien. Ik doe het pas een paar weken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe dat niet en krijg ook complimenten![]()
lekker makkelijk
Ach, ik had ook wel iets groter gewild, voor het zandloper effect.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Och, ik ben ook niet ontzettend ontevreden, maar 1 cupmaatje meer was leuk geweest. Al heb ik dus idd mooie billen om te compenseren.
Tijd om ermee te beginnen dusquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van dat standje, ja.
Niks mis met standjequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Maar je had het over er tegenaan kijken.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe dat niet en krijg ook complimenten![]()
lekker makkelijk
Hopen dat daar iets uitkomt waar je wat mee kuntquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso voor de uitslag van mn bloedonderzoek..
De boodschap is duidelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd om ermee te beginnen dus
[..]
[..]
Niks mis met standjemaar dan nog heb ik er niks mee!
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd om ermee te beginnen dus
[..]
[..]
Niks mis met standjemaar dan nog heb ik er niks mee!
[..]
Oh nee, ik denk dat dat bloedonderzoek ter controle wasquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopen dat daar iets uitkomt waar je wat mee kunt
Mijn interesse is gewekt, tell me morequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een complex denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]is het zo weinig?
Is me niks van opgevallen.
Ik heb alleen enigzins zandloper als ik mijn extra push up bh's gebruik, maar ach. Voordeel is weer dat ze voorlopig niet gaan hangen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik had ook wel iets groter gewild, voor het zandloper effect.
Ik vind push-up BH's niet fijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een complex denk ik.Volgens mijn vriend valt het ook wel mee idd. Maar ik doe wel van die extra push up bh's zodat mijn verhoudingen mooier zijn, mwehe.
[..]
Ik heb alleen enigzins zandloper als ik mijn extra push up bh's gebruik, maar ach. Voordeel is weer dat ze voorlopig niet gaan hangen.
ik hou van mijn push up bh's.. Heb ook geen anderequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind push-up BH's niet fijn.Ik heb ze ook niet echt nodig. Misschien als ik wat vet kwijt ben dat alles er sowieso een stuk beter uit ziet.
Ik dacht dat ik ze niet fijn zou vinden, maar dat blijkt wel mee te vallen. Het zorgt er vooral voor dat al mijn shirts en jurkjes wat beter staan, dat vind ik fijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind push-up BH's niet fijn.Ik heb ze ook niet echt nodig. Misschien als ik wat vet kwijt ben dat alles er sowieso een stuk beter uit ziet.
Ach, als je dat mooier vindt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een complex denk ik.Volgens mijn vriend valt het ook wel mee idd. Maar ik doe wel van die extra push up bh's zodat mijn verhoudingen mooier zijn, mwehe.
Ik was eerst ook bang dat het anders zo'n anti-climax was idd, maar daar hoef ik me nu niet meer druk om te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als je dat mooier vindt.
Maar naakt kun je het niet faken.Mooi dat je vriend er tevreden mee is dan.
Ja, dat snap ik dan wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ze niet fijn zou vinden, maar dat blijkt wel mee te vallen. Het zorgt er vooral voor dat al mijn shirts en jurkjes wat beter staan, dat vind ik fijn.
Bohquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt het ineens of je een grotere leuter hebt.
Nee, zonder bh zwabberen ze zo voor mijn gevoel en zulke grote borsten heb ik geeneens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan wel.Ik vind ze gewoon niet lekker zitten. Ik ben sowieso een zeur met BH's.
Het liefst draag ik er geen. Daar kom ik nu nog net mee weg.
Zodra thuis gaat dat rotding op zeker ook uit, maar zolang ik nog geen fake-boobs heb, dragen we gewoon push up'squote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan wel.Ik vind ze gewoon niet lekker zitten. Ik ben sowieso een zeur met BH's.
Serieus? Ik huppel altijd de trappen af, maar dat vind ik zonder bh echt heel erg niet chill. Ik ben dus weer niet zo moeilijk, als er maar heel veel kussen in zit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen enkele man die het een probleem zou vinden als de borsten klein zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was eerst ook bang dat het anders zo'n anti-climax was idd, maar daar hoef ik me nu niet meer druk om te maken.
Haha, zo'n worst aan de binnenzijde van je broek getaped.quote:
Wowquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.beautylab.nl/primark-bootilicious/
Ik ga geen fake-boobs doen, daarom ben ik zo blij met de push up.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zodra thuis gaat dat rotding op zeker ook uit, maar zolang ik nog geen fake-boobs heb, dragen we gewoon push up's
Oogaids nuquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.beautylab.nl/primark-bootilicious/
Ik doe ook altijd een BH aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zonder bh zwabberen ze zo voor mijn gevoel en zulke grote borsten heb ik geeneens.
Op en neer springen doet pijn, ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus? Ik huppel altijd de trappen af, maar dat vind ik zonder bh echt heel erg niet chill. Ik ben dus weer niet zo moeilijk, als er maar heel veel kussen in zit.
Dat is wel heel slechtquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, zo'n worst aan de binnenzijde van je broek getaped.
Ja dat dacht ik.quote:
Nja, ik heb geen moeite met het formaat van de dames, maar ik wil dat ze standaard push up zittenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga geen fake-boobs doen, daarom ben ik zo blij met de push up.
Maar ik ben veel te lui om dat ding eerder op de dag uit te doen, haha.
Sexy hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik.Over op en neer springen gesproken, ik moet zo nog even drie kwartier mee gaan stuiteren met een filmpje van een sportend vrouwtje.
Wat voor filmpje?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik.Over op en neer springen gesproken, ik moet zo nog even drie kwartier mee gaan stuiteren met een filmpje van een sportend vrouwtje.
quote:
Ja, dat snap ik dan ook wel weer. Ik heb er dan weer niet zo'n probleem mee dat ik er zulke bedragen aan uit ga geven terwijl operatie toch altijd risico's meebrengt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb geen moeite met het formaat van de dames, maar ik wil dat ze standaard push up zitten
Dus dan een boobjob en als ik dan toch al bezig ben, mag er best een maatje bij
Maar ja.. Eerst nog sparen voor inkt
De oplossing is zo simpel, overcomplicerende vrouwen met hun push-up bh's. Gewoon sokken erin doen!quote:
Meekreunenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor een vrouw kreunen.
"Ooohh...oohhhh, ooohhhh"
Zijn niet mijn beneden buren. Is dus er naast. Hmm.
Ik ben blij dat mijn buren niet zo seksueel actief zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie weet vin.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn buren niet zo seksueel actief zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijstaand wonen heeft zijn voordelen. Ik heb mijn portie wel gehad in het studentenhuis.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, dood ga ik toch wel. Dan liever met tieten waardoor mn kist niet meer sluitquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan ook wel weer. Ik heb er dan weer niet zo'n probleem mee dat ik er zulke bedragen aan uit ga geven terwijl operatie toch altijd risico's meebrengt.
Ik heb mijn inkt al, maar die kostte ook maar 70 euro.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet vin.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jij woont dan ook in een bejaardenflatquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet vin.Zou hard gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kudo's voor mijn buren als ze zo'n chick aan de haak slaanDe een is een vetzak van 150kg en de ander heb ik nog nooit gezien.
Het is denk ik mijn buurman rechtsonder. Die heb ik nog nooit gasten zien hebben. Misschien nu wel. Leuk voor hem.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou hard geven
Kudo's voor mijn buren als ze zo'n chick aan de haak slaanDe een is een vetzak van 150kg en de ander heb ik nog nooit gezien.
Alsof die geen seks hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in een bejaardenflat
Wat is dat voor sport dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe thuis sporten met TurboFire filmpjes.
[..]
Echt zo ontzettend niet, hahaha.
Jij treft het wel altijd met je buren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar dat zegt niks. Wacht ik wil het eigenlijk niet wetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in een bejaardenflat
Mja, fitness maar dan zonder apparaten? Ik vind het lastig uitleggen. Ik weet niet of je bekend bent met Insanity? Zoiets, maar dan een wat lichtere vrouwenversie.quote:
Insanity ken ik wel ja. Dus je doet aan high intensity training?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, fitness maar dan zonder apparaten? Ik vind het lastig uitleggen. Ik weet niet of je bekend bent met Insanity? Zoiets, maar dan een wat lichtere vrouwenversie.
Klinkt als iets voor mijquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, fitness maar dan zonder apparaten? Ik vind het lastig uitleggen. Ik weet niet of je bekend bent met Insanity? Zoiets, maar dan een wat lichtere vrouwenversie.
Ach, het kan erger. Ze maken in de avond geen herrie. Geen rommel. Geen junks.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niks. Wacht ik wil het eigenlijk niet weten
Haha, fair enough. Ik ben voorlopig tevreden met deze inkt, maar hoor vaker dat het verslavend werkt ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, dood ga ik toch wel. Dan liever met tieten waardoor mn kist niet meer sluit
Er is nooit genoeg inkt.. Ik heb er een van 70, een van 80, en een van 150..
Nu heb ik een bon twv 40 euro liggen en ik plak nu mijn eerste AH zegelboekje vol, en dan heb ik al ik 92 euro.
Ja, daar komt het wel op neer volgens mij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Insanity ken ik wel ja. Dus je doet aan high intensity training?
Haha, het is wel veel van hetzelfde hoor! Maarja, op deze manier krijg ik iig nog enige lichaamsbeweging.quote:
quote:
Succesquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maargoed, ik ga dus drie kwartier lang staan springen enzo. Tot straks!
Opa.. Wil jij even vertellen dan mensen van jouw leeftijd geen seks meer hebben?quote:
Waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kutfilm.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef yats het volgende:
De film (Thor) gaat hier weer verder. Tot de volgende reclame maar weer
Heb ik inderdaad al jaren niet meer. Stopte direct na mijn 50ste verjaardag.....quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Opa.. Wil jij even vertellen dan mensen van jouw leeftijd geen seks meer hebben?
Films kijken met reclamequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef yats het volgende:
De film (Thor) gaat hier weer verder. Tot de volgende reclame maar weer
Dan valt het eraf?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad al jaren niet meer. Stopte direct na mijn 50ste verjaardag.....
Automatisch tweede appendix...quote:
Gelukkig. Dank uquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad al jaren niet meer. Stopte direct na mijn 50ste verjaardag.....
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En dan gooi je je wasmiddel in het wasverzachterbakje
quote:
Bij het station bij jou om de hoek?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh, gezellig.. Heeft er net een een trein gekopt hier.
En het is een soort slak.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh, gezellig.. Heeft er net een een trein gekopt hier.
Vind het een raar beest aan die foto te zien.quote:
Ik vind 't een prachtig dier.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Vind het een raar beest aan die foto te zien.
Had hem nooit gezien. Ik heb ergere gezien.quote:
Jep, hoorde om 9 uur een trein toeteren, hoor je eigenlijk nooit.. Dus zie net dat politie en brandweer ter plekke is, want zelfmoord.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij het station bij jou om de hoek?
Ja, had het ooit al eens gezien op zo'n lijst met bizarre dieren. Zeeslakken hebben zo vaak zulke mooie kleuren.quote:
Chris Hemsworth was al genoeg reden om die film te zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Had hem nooit gezien. Ik heb ergere gezien.
Heftige shit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep, hoorde om 9 uur een trein toeteren, hoor je eigenlijk nooit.. Dus zie net dat politie en brandweer ter plekke is, want zelfmoord.
Ja, echt awesome. En het lijkt alsof 'ie vleugels heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had het ooit al eens gezien op zo'n lijst met bizarre dieren. Zeeslakken hebben zo vaak zulke mooie kleuren.
Altijd fijn voor de machinist ook. Lekker egocentrisch om op die manier een eind aan je leven te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep, hoorde om 9 uur een trein toeteren, hoor je eigenlijk nooit.. Dus zie net dat politie en brandweer ter plekke is, want zelfmoord.
Voor mij niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Chris Hemsworth was al genoeg reden om die film te zien.
He bahquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als een draakje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, echt awesome. En het lijkt alsof 'ie vleugels heeft.
Elke manier is dat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd fijn voor de machinist ook. Lekker egocentrisch om op die manier een eind aan je leven te maken.
Sowieso, als je het al op deze manier doet, doe het dan goed en gooi jezelf bij utrecht voor een trein.. Dan heb je heel nederland ermeequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd fijn voor de machinist ook. Lekker egocentrisch om op die manier een eind aan je leven te maken.
[..]
Voor mij niet eigenlijk.
Vooral voor die andere mensen.. En de machinist.. En de mensen die het lijk bij elkaar moeten rapen.. En de familie..quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He bahVervelend voor al die andere mensen ook
Ik wil een draakje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een draakje.
En Hot Donna is weer op tv
Ja daar doelde ik ook opquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral voor die andere mensen.. En de machinist.. En de mensen die het lijk bij elkaar moeten rapen.. En de familie..
Watjes zijn het, zoek dan hulp.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral voor die andere mensen.. En de machinist.. En de mensen die het lijk bij elkaar moeten rapen.. En de familie..
Waarom?quote:
Net als Hagrid, die wilde ook een draakje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een draakje.
Ik heb al die eps nu al 1000 x gezien.En blond is ze veel minder leuk.
Grote kans dat een studiegenote van me daar nu aan het werk is. Die werkt bij de forensische opsporing in Elst en heeft geregeld met 'treinspringers' te maken. Ze heeft me ooit verteld dat 'het went' maar ik kan me dat niet voorstellen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap best dat je het gevoel kan hebben dat niemand je kan helpen.. Maar neem dan gewoon een mooie hand tabletten en stuur iemand een kaartje met: ik heb er een einde aangemaakt, je kan niks meer doen, stuur de uitvaartondernemer maar langsquote:
Blond is ze toch minder leuk.quote:
Rood haar past beter bij haar gezicht qua kleur. Donker haar vond ik wel heel erg sexy staan. Daardoor wilde ik het ook weer donker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als Hagrid, die wilde ook een draakje.
Blond is ze ook mooi.
Ik denk ook wel dat het went.. Anders hou je het nooit vol om dat jaren en jaren te doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Grote kans dat een studiegenote van me daar nu aan het werk is. Die werkt bij de forensische opsporing in Elst en heeft geregeld met 'treinspringers' te maken. Ze heeft me ooit verteld dat 'het went' maar ik kan me dat niet voorstellen.
quote:
quote:
Omdat het geen oplossing is. Ja voor jezelf misschien maar niet voor de nabestaanden.quote:
Nee gewoon niet. Laffe manier vind ik het.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap best dat je het gevoel kan hebben dat niemand je kan helpen.. Maar neem dan gewoon een mooie hand tabletten en stuur iemand een kaartje met: ik heb er een einde aangemaakt, je kan niks meer doen, stuur de uitvaartondernemer maar langs
Het opruimen is minder erg dan het zien gebeuren. Sommige machinisten houden er trauma's aan over. Tot zo erg dat er een ex-machinist in Zeeuws-Vlaanderen is gaan wonen om maar uit de buurt van treinen te zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het went.. Anders hou je het nooit vol om dat jaren en jaren te doen
quote:
Leugens. Die prachtige blonde haren.quote:
Hmm, dat misschien wel. Ze is wel vrij bleek.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Rood haar past beter bij haar gezicht qua kleur. Donker haar vond ik wel heel erg sexy staan. Daardoor wilde ik het ook weer donker.
"Frans" Elftalquote:
Ik snap het wel dat sommige mensen er geen zin meer in hebben. Of er gewoon geen kracht meer voor hebben. Dat heet inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het geen oplossing is. Ja voor jezelf misschien maar niet voor de nabestaanden.
[..]
Nee gewoon niet. Laffe manier vind ik het.
Ook omdat je als opruimer weet waar je aan begint.. Als machinist ga je gewoon rondjes in je trein rijden en is het niet gewoon dat er iemand voor je trein springt..quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het opruimen is minder erg dan het zien gebeuren. Sommige machinisten houden er trauma's aan over. Tot zo erg dat er een ex-machinist in Zeeuws-Vlaanderen is gaan wonen om maar uit de buurt van treinen te zijn
Nee, ik ben niet zo bleek. Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Leugens. Die prachtige blonde haren.als golvend goud.
[..]
Hmm, dat misschien wel. Ze is wel vrij bleek.
Maar jij bent niet zo bleek.
[..]
"Frans" Elftal
Uiteindelijk leef je ook voor jezelf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het geen oplossing is. Ja voor jezelf misschien maar niet voor de nabestaanden.
[..]
Nee gewoon niet. Laffe manier vind ik het.
Dat heten mietjes, er zijn mensen die nog weken hebben en zulke figuren gooien het gewoon weg. 0 respect heb ik ervoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap het wel dat sommige mensen er geen zin meer in hebben. Of er gewoon geen kracht meer voor hebben. Dat heet inlevingsvermogen.
Uit eindelijk zullen de nabestaanden het wel een plaats kunnen geven. Voor sommige mensen is het echt gewoon de enige oplossing. Die zijn zo ongelukkig hun leven lang ook met hulp therapie/medicijnen etcquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker bekrompen weer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heten mietjes, er zijn mensen die nog weken hebben en zulke figuren gooien het gewoon weg. 0 respect heb ik ervoor.
Zo kennen we hem.quote:
Dat donker haar niet hetzelfde bij jou staat als bij Donna.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo bleek. Wat wil je daarmee zeggen?
Zoiets wil je echt nooit meemaken, iemand doodrijdenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook omdat je als opruimer weet waar je aan begint.. Als machinist ga je gewoon rondjes in je trein rijden en is het niet gewoon dat er iemand voor je trein springt..
Ik vind het anders best sterk om je ideeen door te zetten. Ik denk niet dat ik ooit mn polsen (op de goede manier) door durf te snijden, of een enorme cocktail aan pillen moedwillig naar binnen durf te proppen, of mezelf op te hangen, laat staan me voor een trein durf te gooien..quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heten mietjes, er zijn mensen die nog weken hebben en zulke figuren gooien het gewoon weg. 0 respect heb ik ervoor.
Het zou mij beter staan aangezien ik minder bleek ben. Dus ik snap het punt niet zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat donker haar niet hetzelfde bij jou staat als bij Donna.
Hmm, moet je je wenkbrauwen ook wel donker maken, anders staat het zo raar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou mij beter staan aangezien ik minder bleek ben. Dus ik snap het punt niet zo.
Waarom is dat nou weer bekrompen, of mag ik het geen bullshit vinden dat er mensen zijn die keihard voor hun gezondheid vechten en er dan zulke figuren zijn die het zomaar weggooien.quote:
Nee, dat lijkt me idd echt zwaar klote.. Je zult waarschijnlijk toch altijd een schuldgevoel behouden.. Ook al is het onterechtquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets wil je echt nooit meemaken, iemand doodrijdenof dat nu met een trein, auto of wat dan ook is
Die zijn al vrij donker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, moet je je wenkbrauwen ook wel donker maken, anders staat het zo raar.
Dat is onzin. Ook bleke mensen kunnen donker haar goed hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou mij beter staan aangezien ik minder bleek ben. Dus ik snap het punt niet zo.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ook bleke mensen kunnen donker haar goed hebben
Het is bekrompen omdat je totaal geen empathie toont richting mensen die uit wanhoop een einde aan hun leven maken. Mensen die geen andere uitweg meer zien en compleet tegen het menselijke overlevingsinstinct in besluiten dat ze niet verder kunnen. Dan moet je er echt flink doorheen zitten, wil je dit doen. Dan is elke dag in je leven een grote hel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer bekrompen, of mag ik het geen bullshit vinden dat er mensen zijn die keihard voor hun gezondheid vechten en er dan zulke figuren zijn die het zomaar weggooien.
Inderdaad, heel moeilijk om zoiets een plaats te gevenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me idd echt zwaar klote.. Je zult waarschijnlijk toch altijd een schuldgevoel behouden.. Ook al is het onterecht
Ik snap het ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Alleen als je wat meer kleur hebt kun je het vaak BETER hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Faz plzquote:
Het kan best sterk zijn maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het anders best sterk om je ideeen door te zetten. Ik denk niet dat ik ooit mn polsen (op de goede manier) door durf te snijden, of een enorme cocktail aan pillen moedwillig naar binnen durf te proppen, of mezelf op te hangen, laat staan me voor een trein durf te gooien..
En ik kan bij sommige mensen (zeker niet veel) best wel begrijpen waarom ze er klaar mee zijn
Ik vind het haar sexy staan. Niet dat ik denk er zo uit te zien door alleen m'n haar te verven, maar daardoor ga ik de kleur weer waarderen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer.
3 dingen tegelijk doen is moeilijk
Ik kan alles hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Alleen als je wat meer kleur hebt kun je het vaak BETER hebben.
Wat je nu hebt, vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben![]()
Denk ik, want blauw en groen haar heb ik nog niet geprobeerd
Je was autist toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Faz plz
[..]
Het kan best sterk zijn maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
Ik kan me namelijk geen dingen bedenken waarom iemand er klaar mee zou zijn. Niets onoplosbaar dat is.
Geen idee, zo goed ken ik je niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben![]()
Denk ik, want blauw en groen haar heb ik nog niet geprobeerd
Waarom zou ik dat hebben als ze er alleen maar mensen pijn mee doen (nabestaanden)quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is bekrompen omdat je totaal geen empathie toont richting mensen die uit wanhoop een einde aan hun leven maken. Mensen die geen andere uitweg meer zien en compleet tegen het menselijke overlevingsinstinct in besluiten dat ze niet verder kunnen. Dan moet je er echt flink doorheen zitten, wil je dit doen. Dan is elke dag in je leven een grote hel.
Ik heb nu zwart haar met een poging tot blonde pluk voor.. Moet alleen nog een keer de blondeerkwast erover halenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat je nu hebt, vind ik wel leuk.
Mee eens. Staat d'r goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat je nu hebt, vind ik wel leuk.
Rood, oranje, geel, roze, paars, zwart, bruin, blond, wit...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik je niet.Ik weet in ieder geval dat blond mij heel erg goed staat. Bruin kan ik ook wel hebben. En paars. Echt pikzwart niet, maar een hele donkere bruin zou ook nog wel kunnen.
Lievquote:
Pics van die felle kleurenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rood, oranje, geel, roze, paars, zwart, bruin, blond, wit...
Sterretjes, banen in een andere kleur, hanekammen..
Het is best lastig als je een zus hebt die kapster is
Mensen die zelfmoord plegen doen dit niet om hun nabestaanden pijn te doen. Ze doen het omdat ze zelf dagelijks lijden en geen andere oplossing meer zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat hebben als ze er alleen maar mensen pijn mee doen (nabestaanden)
Iedereen heeft problemen.
Lijkt me juist wel leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rood, oranje, geel, roze, paars, zwart, bruin, blond, wit...
Sterretjes, banen in een andere kleur, hanekammen..
Het is best lastig als je een zus hebt die kapster is
Die staan dus op mijn hd, en die wil mijn laptop niet zien ..quote:
Je mag die van mij wel hebben, die denkt heel vaak dat ze mn moeder isquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel leuk.Maar ik weet sowieso niet hoe het is om een zus te hebben.
O, dat is wel minder.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel hebben, die denkt heel vaak dat ze mn moeder is
Maar ze kan ook best aardig zijn door een vakantie te betalen of je een bikini te geven..
Maar dat kan in sommige gevallen backfiren, want ze heeft altijd de "maar ik heb je vakantie betaald"-troef.
Dat maakt het nog niet oke. Maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die zelfmoord plegen doen dit niet om hun nabestaanden pijn te doen. Ze doen het omdat ze zelf dagelijks lijden en geen andere oplossing meer zien.
Kadoek?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die staan dus op mijn hd, en die wil mijn laptop niet zien ..
Een ruilbeurs voor broers en zussenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is wel minder.Maar ik zou mijn broertje met plezier ruilen af en toe. Soms hebben we momenten waarop we volledig op één lijn zitten, maar vaak zat is het gewoon een vervelend kutkind.
En ik heb al een enorm overbezorgde moeder waar ik kriegelig van word, dus een tweede wil je echt nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is wel minder.Maar ik zou mijn broertje met plezier ruilen af en toe. Soms hebben we momenten waarop we volledig op één lijn zitten, maar vaak zat is het gewoon een vervelend kutkind.
Waarom is dat niet oké? Wat ik niet oké vind is dat mensen er een trauma aan overhouden als het in het openbaar gebeurd. Dat zou ook anders kunnen. Maar in principe heeft iedereen het recht om over zijn eigen leven te beslissen. Of je er nou mee wilt kappen of niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet oke. Maar dat is mijn mening.
En ik snap dat ze geen andere oplossing zien maar 'ik vind' gewoon dat ze het dan vergooien.
Nee, volgens alle nerds moet ik gewoon mijn stroomkabel aansluiten.. Maar die heb ik al sinds week 3 niet meerquote:
En je huis was weer schoon?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:
Ik kwam thuis en er stond een groot chocokonijn op m'n tafel
Relaxed, hey faxie jij lust toch geen chocola?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:
Ik zou me de tering schrikken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:
Oh dat zou wel relaxed zijn als dat hier zou gebeuren.. Ik zit er al 2 dagen tegenaan te hikkenquote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is dat niet oké? Wat ik niet oké vind is dat mensen er een trauma aan overhouden als het in het openbaar gebeurd. Dat zou ook anders kunnen. Maar in principe heeft iedereen het recht om over zijn eigen leven te beslissen. Of je er nou mee wilt kappen of niet.
USB?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, volgens alle nerds moet ik gewoon mijn stroomkabel aansluiten.. Maar die heb ik al sinds week 3 niet meer
Ow jawel hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Relaxed, hey faxie jij lust toch geen chocola?
O, ik hoef dat helemaal niet. Ik weet nog dat m'n oma wel eens kwam schoonmaken. Dan ruimde ze ook alles op en vond ik het niet meer terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh dat zou wel relaxed zijn als dat hier zou gebeuren.. Ik zit er al 2 dagen tegenaan te hikken
Leg je sleutel maar onder je mat, ik kom eraanquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh dat zou wel relaxed zijn als dat hier zou gebeuren.. Ik zit er al 2 dagen tegenaan te hikken
Ja, die.. Die heb ik.. Maar er moet ook nog een stroomkabeltje bij.. Die ik dus nooit gebruikt heb, want die is in week 3 dat ik dat ding had al uit mn tas gejat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Daar zijn wel andere manieren voor. Al betwijfel ik of een dokter er aan mee zou werken.
[..]
USB?
Oh, lekker handigquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, volgens alle nerds moet ik gewoon mijn stroomkabel aansluiten.. Maar die heb ik al sinds week 3 niet meer
Inderdaad!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verwend kreng. Pak gewoon zelf een doek en een emmer sop.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat niet
Ik moet eens een hartig woordje wisselen met iemand
Ik vind dat zoiets wel beschikbaar zou moeten zijn. Dat het makkelijker wordt om er een einde aan te maken. Dat heeft ook een hoop nadelen, maar toch ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Daar zijn wel andere manieren voor. Al betwijfel ik of een dokter er aan mee zou werken. (dat zou ik dan wel een 'normalere' manier noemen.
[..]
USB?
wat is het nut daarvan als ik alleen binnen een mat heb?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leg je sleutel maar onder je mat, ik kom eraan
Daar krijg ik meestal de kans niet eens voorquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Verwend kreng. Pak gewoon zelf een doek en een emmer sop.
[..]
Ik vind dat zoiets wel beschikbaar zou moeten zijn. Dat het makkelijker wordt om er een einde aan te maken. Dat heeft ook een hoop nadelen, maar toch ...
Ja dan stop je 'm toch ergens andersquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is het nut daarvan als ik alleen binnen een mat heb?
Zou hetzelfde als euthanasie moeten werken. De aanvraag, toetsing.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Verwend kreng. Pak gewoon zelf een doek en een emmer sop.
[..]
Ik vind dat zoiets wel beschikbaar zou moeten zijn. Dat het makkelijker wordt om er een einde aan te maken. Dat heeft ook een hoop nadelen, maar toch ...
Ik heb er drie die je zo mag 'lenen' van me feer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel leuk.Maar ik weet sowieso niet hoe het is om een zus te hebben.
Dit varkentje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trek in raspatat met pindasaus.
En een mexicano.
Hij ligt op het spoorquote:
Soms zijn die dingen nog wel eens via usb zelf gevoed, alleen niet elke poort werkt dan. Mits 3,5" die volgens mij niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die.. Die heb ik.. Maar er moet ook nog een stroomkabeltje bij.. Die ik dus nooit gebruikt heb, want die is in week 3 dat ik dat ding had al uit mn tas gejat.
Ik denk dat ookal als die manier er is mensen nog voor een trein springen omdat het mij een impuls beslissing lijkt. Maar ja, als mensen het echt zeker willen dan wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
frikadel met stoofvleesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
En een mexicano.
Haaa, ik heb er geen zin in he. Maar ik voel me niet zo lekker in mijn lichaam momenteel, dus daar probeer ik iets aan te doen.quote:
Wat zal die gast balen dat hij ineens een trein kopte toen hij eindelijk jouw sleutel had gevondenquote:
Hou op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
En een mexicano.
Hij heeft het altijd gedaan, maar nu op mn nieuwe craptop werkt t niet. En ik baal, want ik heb office nodig en die staat daar ook opquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms zijn die dingen nog wel eens via usb zelf gevoed, alleen niet elke poort werkt dan. Mits 3,5" die volgens mij niet.
[..]
Ik denk dat ookal als die manier er is mensen nog voor een trein springen omdat het mij een impuls beslissing lijkt. Maar ja, als mensen het echt zeker willen dan wel.
Zelfmoord is zelden een impuls. Mensen denken daar vaak al maanden over na.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms zijn die dingen nog wel eens via usb zelf gevoed, alleen niet elke poort werkt dan. Mits 3,5" die volgens mij niet.
[..]
Ik denk dat ookal als die manier er is mensen nog voor een trein springen omdat het mij een impuls beslissing lijkt. Maar ja, als mensen het echt zeker willen dan wel.
Grinnikquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haaa, ik heb er geen zin in he. Maar ik voel me niet zo lekker in mijn lichaam momenteel, dus daar probeer ik iets aan te doen.
en de recherche enzo maar denken dat het suicide wasquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zal die gast balen dat hij ineens een trein kopte toen hij eindelijk jouw sleutel had gevonden
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haaa, ik heb er geen zin in he. Maar ik voel me niet zo lekker in mijn lichaam momenteel, dus daar probeer ik iets aan te doen.
he bahquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou op.
Ik heb zin in gefrituurde garnalen met chilisaus.
Omg Feer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou op.
Dat is zo lekker!! Vlees met vleesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou mezelf dood eten
[..]
Wut?klinkt niet goed.
Heh?quote:
Ik heb een ijsje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou op.
Mensen die echt zelfmoord willen plegen doen het toch wel. Wel overwogen of als een impuls.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die echt zelfmoord willen plegen doen het toch wel. Wel overwogen of als een impuls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |