quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn tetten groeien als kool overigens.
Picsquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn tetten groeien als kool overigens.
In het tetten topic moeten tetten gepost wordenquote:
ik wil geen ban.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het tetten topic moeten tetten gepost worden
ja, en anders ga je naar mijn heropvoedingskamp.quote:
Kom maar kijken dan.quote:
Als het niet bloot is mag het welquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en anders ga je naar mijn heropvoedingskamp.
-AA.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas, hoe groot zijn jouw borsten eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Genoeg? Of heb je geen verbeeldingquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je aan een pic van boobs waar kleding voor zit?
Leugens.quote:
dun laagje van een bh of bikini kan primaquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je aan een pic van boobs waar kleding voor zit?
quote:
Jammerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb wel een foto van mn groeiende boobs maar dat is ook een foto waar ik aan het kijken ben hoe dik mn buik aan het worden is, met shirt aan. En het is hier geen OUD dus dan mag ik ook geen buik posten.
Ik ook. Maar manboobs zijn dan ook teleurstellend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dit is wel serieus: ik ben meer een billenpersoon
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Maar manboobs zijn dan ook teleurstellend.
ik wil aan jou overigens mijn jetsers niet laten zienquote:
Mwa, nee want tetten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dit is wel serieus: ik ben meer een billenpersoon
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Maar manboobs zijn dan ook teleurstellend.
Arme tijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil aan jou overigens mijn jetsers niet laten zien
Ik ken wel meer mannen die de voorkeur geven aan billen. Ze hebben dan altijd wel mazzel met mij geloof ik.quote:
Ik wilde om 18 uur naar bed, want ik was moe. Gaat mn vader me allemaal foto's appen van de jonge duifjes die in een nestje naast het huis zit. Nu dus wakker en chaggiequote:
Hoi.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mannen die de voorkeur geven aan billen. Ze hebben dan altijd wel mazzel met mij geloof ik.
Niet stoken jijquote:
Bij mij hebben ze alleen ongeluk.. Ik heb geen kont en geen tieten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mannen die de voorkeur geven aan billen. Ze hebben dan altijd wel mazzel met mij geloof ik.
Ik dacht dat jij een buikjesman was.quote:
Wat wil je wel laten zien?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil aan jou overigens mijn jetsers niet laten zien
Whehe.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze alleen ongeluk.. Ik heb geen kont en geen tieten.
Wel een mooie buik als ik die pic van laatst voor me haal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze alleen ongeluk.. Ik heb geen kont en geen tieten.
Tijn heeft laatst ook mij in bikini mogen bewonderenquote:
Hij stuurt z.g.a. 3 uur lang foto's van duiven?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wilde om 18 uur naar bed, want ik was moe. Gaat mn vader me allemaal foto's appen van de jonge duifjes die in een nestje naast het huis zit. Nu dus wakker en chaggie
Nee, ik schaam me voor mn lijfquote:
Billen > tietenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
m'n vuist, op je oog.quote:
Alleen op goede dagenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een mooie buik als ik die pic van laatst voor me haal.
Sorry volgende keer zal ik niet kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tijn heeft laatst ook mij in bikini mogen bewonderen
Dat dat per ongeluk ging omdat ie ook in het topic zat, is een tweede.
Beter dan heb ik meteen lenzenquote:
yats, pls.quote:
Hoe handig is het als je alvast weet dat je dat niet bent? Just in case zeg maar?quote:Je kan nog altijd het ineens wel willen, maakt ook niet uit. Misschien ben je wel onvruchtbaar.
Ik begin dat wel steeds meer te begrijpen.quote:
Alsof ik dat geloof.. Ik ruk zelf nog iedere avond op die foto..quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry volgende keer zal ik niet kijken
Dunno, billen kijk je niet echt snel tegenaan. Heb er gewoon niks meequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wut?quote:
Sorry fas, ik ben nu eenmaal apart heb ik in het vorige topic ontdekt.quote:
En terechtquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik krijg altijd complimenten over mijn billen
Nee, geen pics.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dunno, billen kijk je niet echt snel tegenaan. Heb er gewoon niks mee
Is dat zo?
[..]
Wut?
jij hebt naar m'n billen gekeken?quote:
Nee, anderhalf uur..quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij stuurt z.g.a. 3 uur lang foto's van duiven?
* Vinniiee schuift kop koffie naar GvsE en rent hard weg
Zo mooi en fijn om te voelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begin dat wel steeds meer te begrijpen.Kan heel mooi zijn, bij vrouwen dan. Bij mannen geef ik er minder om.
Aan wat ruk je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alsof ik dat geloof.. Ik ruk zelf nog iedere avond op die foto..
Ik ook. Ik kan nu ook met recht zeggen dat ik squat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik krijg altijd complimenten over mijn billen
Nee, geen pics.
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer eens doggystyle. Dan zie je genoeg bil.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dunno, billen kijk je niet echt snel tegenaan. Heb er gewoon niks mee
Is dat zo?
[..]
Wut?
Oh joepiequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, anderhalf uur..
Geen koffie voor mij, ik moet straks wel naar bed want morgen weer een tripje internist.
Niks mis met je borstpartij toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Want op tetten gebied valt er een stuk minder te behalen, haha.
Je wil doggystyle ja?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer eens doggystyle. Dan zie je genoeg bil.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer eens doggystyle. Dan zie je genoeg bil.
Aan mn piel natuurlijk.quote:
Ligt eraan hoeveel pushup-bh ik toepas.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met je borstpartij toch?
Die had je niet he?quote:
Ik heb een flinke C, dus ik mag niet klagen. Gelukkig maar, anders zouden mijn verhoudingen nogal vreemd zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Want op tetten gebied valt er een stuk minder te behalen, haha.
Sowieso voor de uitslag van mn bloedonderzoek..quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh joepieVoor controle of voor uitslag?
Ik ben een groot fan van dat standje, ja.quote:
Ik heb die nooitquote:
Ieder zijn ding. Maar je had het over er tegenaan kijken.quote:
ik doe dat niet en krijg ook complimentenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan nu ook met recht zeggen dat ik squat.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een flinke C, dus ik mag niet klagen. Gelukkig maar, anders zouden mijn verhoudingen nogal vreemd zijn.
But who needs tits when you have an ass like this?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel pushup-bh ik toepas.
Bij mij is het nog niet eens te zien. Ik doe het pas een paar weken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe dat niet en krijg ook complimenten![]()
lekker makkelijk
Ach, ik had ook wel iets groter gewild, voor het zandloper effect.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Och, ik ben ook niet ontzettend ontevreden, maar 1 cupmaatje meer was leuk geweest. Al heb ik dus idd mooie billen om te compenseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |