Njosnavelin de B.quote:
Vrouwen zijn slooooooooooom.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
He ik was net een topic aan het openen.
Ben blij dat je mobiel zat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn topic ging heten 'homohaat is niet ok' en dan deze foto erbij:
[ afbeelding ]
Voorspelbaar, hater.quote:
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschirft is het met mij eens.
Kun je nagaan.
Ik ben het altijd eens met specularium, hij is de hoeder van mijn kudde.quote:
Gelijk heeft ie, anders ga je nooit naar Amerika.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:19 schreef YokiKater het volgende:
Hans Klok heb ik meerdere malen ontmoet, hij komt hier vandaan. Vreemd figuur, ontzettend vol van zichzelf.
SOA.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt als een soort huiduitslag.
Voor zover ik weet heb ik nooit seks gehad met een Limburger.quote:
Je mist wat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik nooit seks gehad met een Limburger.
Allemaal naar de Randstad getrokkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:32 schreef Tem het volgende:
Camiel Eurlings, Geert Wilders, Maxime Verhagen, Dion Graus. Allemaal Limburg
Ach ja, en het hele koningshuis komt uit de randstad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:32 schreef Tem het volgende:
Camiel Eurlings, Geert Wilders, Maxime Verhagen, Dion Graus. Allemaal Limburg
Jij ook, dus ik snap jouw ridder actie niet zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach ja, en het hele koningshuis komt uit de randstad.
Dat ook ja. Nu kent Limburg alleen nog grootheden als Andre rieu en Fabrizio.quote:
Je bent zelf treurig.quote:
Moet nog beginnen aan de aspergesoep hoor.quote:
Ik had het over Takkie, jij bent nog wel aandoenlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet nog beginnen aan de aspergesoep hoor.
Ik ben hartstikke zoet gekquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had het over Takkie, jij bent nog wel aandoenlijk.
Ja, maar niet voor limburghatersquote:
Sjiek is miech dat!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ook ja. Nu kent Limburg alleen nog grootheden als Andre rieu en Fabrizio.
Ik heb hem wel eens live gezien. Wie wil mij aanraken?quote:
Aandoenlijk? Dat klinkt gemeen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had het over Takkie, jij bent nog wel aandoenlijk.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens live gezien. Wie wil mij aanraken?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Aspergesoep is best lekker geworden, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Jammer dat er geen geurfoto's zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
1 keer was de DNS server kapot, toen was het wel ff lastig. Toen moest ook iemand daadwerkelijk naar de servers toe om het probleem te fixen.quote:
Waarom een ei?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 keer was de DNS server kapot, toen was het wel ff lastig. Toen moest ook iemand daadwerkelijk naar de servers toe om het probleem te fixen.
Voor de eiwitjes enzo, en hoorde ook bij het recept.quote:
Toen kwamen er allemaal topics 'wat deed jij tijdens de downtime?'.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 keer was de DNS server kapot, toen was het wel ff lastig. Toen moest ook iemand daadwerkelijk naar de servers toe om het probleem te fixen.
Duh.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor de eiwitjes enzo, en hoorde ook bij het recept.
http://www.ah.nl/allerhan(...)e-groene-aspergesoep
Oh het had in de soep gemoeten lol.
Ja maar niet zo.quote:
Aspergesoep koken en mastrubreren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen kwamen er allemaal topics 'wat deed jij tijdens de downtime?'.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen kwamen er allemaal topics 'wat deed jij tijdens de downtime?'.
Ik heb het op mijn stokbrood gedaan.quote:
Ach het komt allemaal weer terecht op 1 plek, dus boeiend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn stokbrood gedaan.
Zij gaat voor de zwarte staven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een hekel had aan mannen.
Ja ik ook, toen er echt een server kapot was toen was er best wel een lange downtime en toen miste ik het wel dat ik even niet op FOK! kon. Maar als FOK! nu even plat ligt dan heb ik er niet zo heel snel last van omdat ik weet dat het probleem vrij snel is opgelost, en anders is er nog een chatkanaal en twitter, etc.. dan worden we netjes op de hoogte gehouden over hoe of wat.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef YokiKater het volgende:
Maar het is ook wel zo geweest dat als ik zelf internetstoring had dat ik dan een router ging hacken om op FOK! te kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Racist.quote:
Ow, dat is idd ergquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ik ook, toen er echt een server kapot was toen was er best wel een lange downtime en toen miste ik het wel dat ik even niet op FOK! kon. Maar als FOK! nu even plat ligt dan heb ik er niet zo heel snel last van omdat ik weet dat het probleem vrij snel is opgelost, en anders is er nog een chatkanaal en twitter, etc.. dan worden we netjes op de hoogte gehouden over hoe of wat.
Eigenlijk best erg, zo'n FOK! "verslaving" .. je bent zo gewend om even te kijken of iets te checken en als hij dan plat ligt dan merk je meteen hoe afhankelijk je ervan bent geworden. Al had ik de afgelopen 2 dagen toen ik even geen internet had geen ontwenningsverschijnselen![]()
Maar het is ook wel zo geweest dat als ik zelf internetstoring had dat ik dan een router ging hacken om op FOK! te kunnen
Nietusquote:
Venlo's gespuis.quote:
U sopt al bij het zien van deze met lust vervulde donkere ogen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit is een leuke, vorige week ontdekt dankzij dwdd (is het toch nog ergens goed voor).
[ afbeelding ]
Meer heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U sopt al bij het zien van deze met lust vervulde donkere ogen?
Pikpic!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meer heb ik niet nodig(en kan ik er ook niet van vinden)
Wat is deze?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Stokbrood? Of wat bedoel je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat voor een gedrocht ligt er boven dat ei?
Het zijn maar mannenquote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het zijn maar mannen
Komt alleen maar dom gereutel uit
Dat stamp ik enkel aan.quote:
Geen kersenvlaai voor jou danquote:
Nouja zegquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het zijn maar mannen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het zijn maar mannen
Hij zat aan meiden, de viespeuk.quote:
Limburgse mannen vormen wel eens een uitzonderingquote:
Jaloers dattie niet aan peners wilde zitten?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij zat aan meiden, de viespeuk.
FOK!mannen sowieso wel toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Limburgse mannen vormen wel eens een uitzondering
Nee, maar aan meiden zitten is bah.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaloers dattie niet aan peners wilde zitten?
Had ik ook toen ik nog in een groot huis woonde.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit is een leuke, vorige week ontdekt dankzij dwdd (is het toch nog ergens goed voor).
[ afbeelding ]
Een neger?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik nog in een groot huis woonde.
Best handig he.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Limburgse mannen vormen wel eens een uitzondering
Echt nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar aan meiden zitten is bah.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het zijn maar mannen
En ik?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook best aardig hoor.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
'aardig' zou niet bovenaan mijn lijstje adjectieven staanquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Vanaf September ofzo. Of wanneer die meet ook was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Tem het volgende:
Een jaar geleden kwamen jullie nerdjes niet eens hier.
Ik maakte een flauw grapje. Ik vind iedereen hier wel ok.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'aardig' zou niet bovenaan mijn lijstje adjectieven staan
Die goeie ouwe tijd. Zonder nerdjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Tem het volgende:
Een jaar geleden kwamen jullie nerdjes niet eens hier.
Precies, topper VS.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoef niet leuk gevonden te worden, ik weet al van mezelf dat ik dat ben.
Ik zou gewoon een maand niet scheren als ik jou was. Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:17 schreef Takaiki het volgende:
Gotgotgot, als we mannen matig vinden zijn we team Opzij, maar als we 1 leuk vinden, willen ze ineens allemaal leuk gevonden worden!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een maand niet scheren als ik jou was. Dat zal ze leren!
Prima.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee dat is ranzigquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee joh, lekker warm wintervachtje.quote:
Winter is voorbijquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, lekker warm wintervachtje.
Turkenquote:
Je moet het maar durven.quote:De NS wil de tarieven van treinkaartjes in de spits opschroeven. Dat blijkt uit nieuwe vervoersafspraken met staatssecretaris Wilma Mansveld (Spoor), die in bezit zijn van het AD. Voor een enkeltje kan de verkoopprijs maximaal 10 procent stijgen. Een trajectkaart mag 6 procent duurder worden.
Ga je via Den Haag? Dan zie ik je zo langsrijdenquote:Op woensdag 23 april 2014 10:21 schreef Takaiki het volgende:
Op weg naar Soldaat van Oranje
Met de trein
Nee, via Utrechtquote:Op woensdag 23 april 2014 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga je via Den Haag? Dan zie ik je zo langsrijden
Ik dacht dat jij richting Zeeland vandaan kwam, maar dan zit ik er waarschijnlijk een paar honderd km naastquote:
Best welquote:Op woensdag 23 april 2014 10:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij richting Zeeland vandaan kwam, maar dan zit ik er waarschijnlijk een paar honderd km naast
Dat vindt mijn buurman vast niet fijn, moet ik over hem heen klauteren enzoquote:Op woensdag 23 april 2014 10:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan moet je even speciaal voor speculaas met je tetten tegen het raam aan gaan staan.
Die heeft meteen de dag van zijn leven!!quote:Op woensdag 23 april 2014 10:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat vindt mijn buurman vast niet fijn, moet ik over hem heen klauteren enzo
Al is via Den Haag niet veel om, doen we wel eens als de verbinding met Utrecht met peren isquote:Op woensdag 23 april 2014 10:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij richting Zeeland vandaan kwam, maar dan zit ik er waarschijnlijk een paar honderd km naast
meh, nerdje met laptopquote:Op woensdag 23 april 2014 10:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heeft meteen de dag van zijn leven!!
Nee, maar Den Haag kennende sluit het allemaal weer lekker niet aanquote:Op woensdag 23 april 2014 10:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Al is via Den Haag niet veel om, doen we wel eens als de verbinding met Utrecht met peren is
Ja precies, zijn eerste tetten die niet via google tot hem komenquote:
Middagvoorstellingquote:Op woensdag 23 april 2014 10:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar Den Haag kennende sluit het allemaal weer lekker niet aan
Ga je naar een middagvoorstelling of combineer je het met iets anders?
Ik wil er ook wel iets aan hebben dan, moet wel een lekker ding zijnquote:Op woensdag 23 april 2014 10:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zegt ze, die heeft de dag van zijn leven![]()
Gewoon doen, verschijnt er straks een leuk topic hier op FOK! of op Tweakersquote:Op woensdag 23 april 2014 10:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel iets aan hebben dan, moet wel een lekker ding zijn
Neenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon doen, verschijnt er straks een leuk topic hier op FOK! of op Tweakers
Beetje mannen gaan objectiverenquote:Op woensdag 23 april 2014 10:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel iets aan hebben dan, moet wel een lekker ding zijn
Pot + ketel + verwijten....quote:
Ik niet iigquote:Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het allemaal willen weten.
Dark side of the moon Pink Floydquote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit achter de maan.
[ afbeelding ]
En laat me met rust.
Als het regent word je nat.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:04 schreef Peunage het volgende:
Ik ga even hardlopen. Dit weer is totaal niet te vertrouwen, maar je moet toch wat.
Bij tegen de wind in plassen ook. Niet alle zegen hoeft van boven te komen.quote:
Dat is waar ook.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef Drugshond het volgende:
Bij tegen de wind in plassen ook. Niet alle zegen hoeft van boven te komen.
Ik denk dat het wel meevalt. Maar je weet het nooit hè?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jup, als je zweet ook. Maar het moet gewoon niet opeens gaan stormen of zo. Dat zal ook niet.
Een supercel kan in enkele minuten ontstaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Maar je weet het nooit hè?
Best eng inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een supercel kan in enkele minuten ontstaan.
Dat is beterquote:Op woensdag 23 april 2014 12:21 schreef Peunage het volgende:
Ik probeer gewoon in de buurt van thuis te blijven.
Van water smelt je toch niet? Of ben je van suiker?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:21 schreef Peunage het volgende:
Ik probeer gewoon in de buurt van thuis te blijven.
In het rokershok denk ikquote:Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef Webschip het volgende:
Roken vind ik ook vies. Waar is Arjan eigenlijk?
Was het maar zo'n feest.quote:
Dit lijkt er meer opquote:
Fok! onder het werk, het zal wel meevallenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Dit lijkt er meer op.
Geniet ervanquote:
Toen was je zeker lekker nat?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van water smelt je toch niet? Of ben je van suiker?
Toen ik nog aan hardlopen deed rende ik zo vaak in de regen, lekker rustig.
Is dit niet een beetje veel?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:32 schreef YokiKater het volgende:
Pfff, 6,5% huurverhogingNu ga ik naar ¤ 592,66
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje veel?
Daar kun je wel een drone voor kopen denk ik.
Ik ben Njos niet, maar autistisch spectrum is zo breed, kan me niet voorstellen dat er één medicijn is dat alles kan verhelpen.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:53 schreef Specularium het volgende:
NWS / Medicijn voor autisme?
Ik wil Njovlein haar deskundige mening hier over horen.
Dat, en de vergelijking met Baclofen ontgaat me.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben Njos niet, maar autistisch spectrum is zo breed, kan me niet voorstellen dat er één medicijn is dat alles kan verhelpen.
Synapsen, receptoren, metabolisme, et cetera.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:10 schreef Specularium het volgende:
Njovelin gaat straks vast veel moeilijke woorden gebruiken,.
Geen idee, wat ik begrijp is het middel afgeleid van Baclofen, maar wordt ook ingezet tegen alcoholisme. Dus chemisch gezien heeft het wellicht dezelfde oorsprong.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat, en de vergelijking met Baclofen ontgaat me.
Baclofen is een spierverslapper, en dat wordt soms in de verslavingszorg gebruikt.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik begrijp is het middel afgeleid van Baclofen, maar wordt ook ingezet tegen alcoholisme. Dus chemisch gezien heeft het wellicht dezelfde oorsprong.
Nee dan snap ik de link ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Baclofen is een spierverslapper, en dat wordt soms in de verslavingszorg gebruikt.
Want je schijnt echt enorm ziek te worden als je dan bepaalde middelen gaat gebruiken.
Maar dan moet de patient wel iets ondertekenen dat het middel niet wordt gebruikt waar het voor bedoeld is.
Verslavingsgevoeligheid schijnt aangeboren te zijn maar lijkt me wel van een iets andere orde dan een aangeboren ontwikkelingsstoornis.
quote:
Nu maar hopen op herstel.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, maar wel kapot gegaan natuurlijk.
Antoine Bidet.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
The Passion was natuurlijk wel erg mooi.
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:53 schreef Specularium het volgende:
Zit Novelin er weer een asperge in te duwen?
Heb haar nog niet gezien met moeilijke woorden.
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bok nou toch eens op met dit soort uitspraken.
Godverdomme zeg.
Zit over dwars vast geloof ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:53 schreef Specularium het volgende:
Zit Novelin er weer een asperge in te duwen?
Heb haar nog niet gezien met moeilijke woorden.
Lekker.quote:
Ik neem hem overal wel.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien van vanavond in Shownieuws.
Ik hou het wel bij een slangetjequote:
Drainagebuis in je reet?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien van vanavond in Shownieuws.
Nee, endoscopiequote:
Hij kan wel zingen en soms nog erg goed ook, alleen heeft hij imo niet de beste zangstem...quote:Op woensdag 23 april 2014 18:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem hem overal wel.
Als ie maar niet zingt want dat kan hij niet.
Mocht je meekijken?quote:
Kappen nou Anton.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen en soms nog erg goed ook, alleen heeft imo niet de beste zangstem...
Bepaalde nummers doet ie prima. Vorig jaar nog als Petrus in The Passion, hij zong "zo stil"en dat was prachtig gedaan.
Ja, maar vorige keer teveel pijn.quote:
Jamai heeft een mooiere stem.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen en soms nog erg goed ook, alleen heeft hij imo niet de beste zangstem...
Bepaalde nummers doet ie prima. Vorig jaar nog als Petrus in The Passion, hij zong "zo stil"en dat was prachtig gedaan.
Anders even wat poppers snuiven op die tafel. Werkt vast wel.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar vorige keer teveel pijn.
Volgende week in de herkansing, dus misschien dan wel.
Neuh, duurt 10 min ofzo. Ik krijs wel gewoon.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders even wat poppers snuiven op die tafel. Werkt vast wel.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, duurt 10 min ofzo. Ik krijs wel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |