De kosten van autisme zijn anders ook hoog. Therapie, speciaal onderwijs, en veel autisten kunnen geen baan vinden dus dat kost ook weer geld.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:17 schreef euphoria19 het volgende:
de farmaceutische industrie gaat nog meer verdienen aan onzin medicatie -_-
Autist gespot!quote:Op woensdag 23 april 2014 09:22 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Is het trouwens niet 'medicijn tegen autisme?'
Klopt, heb ik ook wel eens geprobeerd, maar daar werd ik echt niet blij van. Vreselijk spul. Maar goed, het kan natuurlijk ook dat dit middel net zo 'voelt' als die antipsychotica. Dat zou wel jammer zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:22 schreef Xaryna het volgende:
Er is nu ook al medicatie die de nadelige symptomen van autisme kan onderdrukken, alleen dat levert meer bijwerkingen op, als ik het artikel goed begrijp. Lichte dosis van antipsychotica medicatie wordt nu ook soms voorgeschreven, maar dat kan meen ik niet bij kinderen ivm met hormonen die erin zitten.
Misschien had je dan een andere of een lichtere dosis moeten hebben.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:25 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook wel eens geprobeerd, maar daar werd ik echt niet blij van. Vreselijk spul. Maar goed, het kan natuurlijk ook dat dit middel net zo 'voelt' als die antipsychotica. Dat zou wel jammer zijn.
quote:
Ja, misschien. Dat van die hormonen wist ik niet.. ik kreeg het al toen ik 9 was..quote:Op woensdag 23 april 2014 09:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Misschien had je dan een andere of een lichtere dosis moeten hebben.Maar jammer dat ze het niet iets beter beschrijven in het artikel om het verschil te kunnen aangeven.
Ik had er 1 die niet aan jongens in de puberteit mocht worden gegeven omdat ze anders borstgroei zouden krijgen.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:27 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Ja, misschien. Dat van die hormonen wist ik niet.. ik kreeg het al toen ik 9 was..
Ik zou dan nieuwsgierig zijn naar de mensen die het allebei geslikt hebben. Wat ik ervan begrepen heb heb je weinig last van dat middel, met antipsychotica zou je dan wél last hebben. Het lijkt me nogal heftig spul, ook.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Misschien had je dan een andere of een lichtere dosis moeten hebben.Maar jammer dat ze het niet iets beter beschrijven in het artikel om het verschil te kunnen aangeven.
Dat dus.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik had er 1 die niet aan jongens in de puberteit mocht worden gegeven omdat ze anders borstgroei zouden krijgen.
Van het nieuwe middel weten we de lange termijn effecten ook niet. Misschien groeit er over 30 jaar wel een extra voet uit je hoofd als je dit slikt.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:29 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ik zou dan nieuwsgierig zijn naar de mensen die het allebei geslikt hebben. Wat ik ervan begrepen heb heb je weinig last van dat middel, met antipsychotica zou je dan wél last hebben. Het lijkt me nogal heftig spul, ook.
[..]
Dat dus.
je vol laten proppen met een chemisch goedje is niet de oplossing.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:18 schreef LesStroud het volgende:
[..]
De kosten van autisme zijn anders ook hoog. Therapie, speciaal onderwijs, en veel autisten kunnen geen baan vinden dus dat kost ook weer geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |