Njosnavelin de B.quote:
Vrouwen zijn slooooooooooom.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
He ik was net een topic aan het openen.
Ben blij dat je mobiel zat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn topic ging heten 'homohaat is niet ok' en dan deze foto erbij:
[ afbeelding ]
Voorspelbaar, hater.quote:
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschirft is het met mij eens.
Kun je nagaan.
Ik ben het altijd eens met specularium, hij is de hoeder van mijn kudde.quote:
Gelijk heeft ie, anders ga je nooit naar Amerika.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:19 schreef YokiKater het volgende:
Hans Klok heb ik meerdere malen ontmoet, hij komt hier vandaan. Vreemd figuur, ontzettend vol van zichzelf.
SOA.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt als een soort huiduitslag.
Voor zover ik weet heb ik nooit seks gehad met een Limburger.quote:
Je mist wat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik nooit seks gehad met een Limburger.
Allemaal naar de Randstad getrokkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:32 schreef Tem het volgende:
Camiel Eurlings, Geert Wilders, Maxime Verhagen, Dion Graus. Allemaal Limburg
Ach ja, en het hele koningshuis komt uit de randstad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:32 schreef Tem het volgende:
Camiel Eurlings, Geert Wilders, Maxime Verhagen, Dion Graus. Allemaal Limburg
Jij ook, dus ik snap jouw ridder actie niet zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach ja, en het hele koningshuis komt uit de randstad.
Dat ook ja. Nu kent Limburg alleen nog grootheden als Andre rieu en Fabrizio.quote:
Je bent zelf treurig.quote:
Moet nog beginnen aan de aspergesoep hoor.quote:
Ik had het over Takkie, jij bent nog wel aandoenlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet nog beginnen aan de aspergesoep hoor.
Ik ben hartstikke zoet gekquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had het over Takkie, jij bent nog wel aandoenlijk.
Ja, maar niet voor limburghatersquote:
Sjiek is miech dat!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ook ja. Nu kent Limburg alleen nog grootheden als Andre rieu en Fabrizio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |