Wat BT zegt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De OP quoten![]()
MeningVanNelson![]()
AbrahamdeLacy![]()
Jouw topics![]()
jij![]()
Stoer doen tegen BJ![]()
Stoer doen![]()
Denken dat je god bent![]()
Hier reageren![]()
Nu optyfen.
Waarom is dat onwaarschijnlijk? Er gaan dagelijks mensen dood omdat iemand verkeersregels overtreedt. Ik denk zelfs vaker dan dat er iemand verkracht wordt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Discussiëren over zulke onwaarschijnlijke zaken is volstrekt nutteloos.
Als je dat graag wil moet je gewoon religieus worden.
Whehe, je zei BJ.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De OP quoten![]()
MeningVanNelson![]()
AbrahamdeLacy![]()
Jouw topics![]()
jij![]()
Stoer doen tegen BJ![]()
Stoer doen![]()
Denken dat je god bent![]()
Hier reageren![]()
Nu optyfen.
Jij hebt echt een verkeerd beeld van de gevangenissen in Nederland.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ze krijgen echt niet gelijk een TV. Dat is enkel op goed gedrag, als een soort beloning. En >20 uur opgesloten zitten in een bezemkast van 2 bij 3 noem ik geen hotel of zelfs menswaardig bestaan.
Jouquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:39 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Jou sadistische gedachte...
Daar kan Marc Dutroux nog wat van leren
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat heb je aan luxe als je niet naar buiten mag? Vrijheid is de basis voor ieder geluk.
Iemand mishandelen, bedreigen, vermoorden, overvallen noem ik geen watjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:39 schreef rodaN het volgende:
[..]
Jij hebt echt een verkeerd beeld van de gevangenissen in Nederland.
Denk je dat pedofielen 'slecht' gedrag gaan vertonen? Grootste watjes die er zijn.
Denken dat je internet en alle zenders hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:40 schreef rodaN het volgende:
[..]Een jaartje of twee met TV en pc overleven lukt mij ook wel. Dit is haast geen straf.
Wees blij, tenminste wat origineler. Anders ging het alleen maar over het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel en of je homo's en pedo's met elkaar kan vergelijken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef BlueJeans het volgende:
Ik had dat stukje over de oorlog in mijn OP niet moeten neerzetten. Nu gaat het over NSB'ers. Whut?
Ik vind vooral dat je moet kijken naar hoe gevaarlijk iemand is voor de maatschappij..quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom is dat onwaarschijnlijk? Er gaan dagelijks mensen dood omdat iemand verkeersregels overtreedt. Ik denk zelfs vaker dan dat er iemand verkracht wordt.
Ik bedoel maar te zeggen: waar ligt volgens jou de grens? Wanneer is een misdaad traumatiserend genoeg om de doodstraf op te leggen? En wat nou als een baby van enkele maanden verkracht wordt, hier zich niks van zal herinneren en dus niet getraumatiseerd is?
Misschien moet Marc Dutroux jou nog maar even wat leren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:39 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Je sadistische gedachte...
Daar kan Marc Dutroux nog wat van leren
Omdat je dit ziet vanuit jouw perspectief, vanuit jouw vrijheid. Als je gevangen zit is dat allemaal niks waard.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:40 schreef rodaN het volgende:
[..]Een jaartje of twee met TV en pc overleven lukt mij ook wel. Dit is haast geen straf.
Dus eigenlijk pleit je voor willekeur in bestraffing? Als iemand mijn vader vermoord en ik vond dat toch een klootzak mag de straf lager zijn dan wanneer ik een goede relatie met mijn vader had?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:41 schreef theunderdog het volgende:
Een snelheidsovertreder die iemand dood heeft gereden en daar ook geen berouw voor heeft, hetzelfde. Een snelheidsovertreder die iemand dood heeft gereden, maar daar wel duidelijk spijt van heeft moet je uiteraard niet de doodstraf geven.
Daar denkt je mams wel anders overquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:41 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Misschien moet Marc Dutroux jou nog maar even wat leren.
Weet je tenminste hoe je een vrouw moet verwennen
Je moet echt een stoere kerel zijn om een kindje te bedreigen, mishandelen en vermoorden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Iemand mishandelen, bedreigen, vermoorden, overvallen noem ik geen watjes.Ga zelf niet stoer doen alsjeblieft zeg
Ah that explains.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
MeningvanNelson is nogal van het projecteren van zijn eigen problemen.
Vervelend z'n hersentumor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
MeningvanNelson is nogal van het projecteren van zijn eigen problemen.
klopt, het blijkt dat die dutroux nogal een kleine heeftquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:42 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Daar denkt je mams wel anders over
Ik zou het in principe een goed systeem vinden als de dierbare van het slachtoffer (en het slachtoffer zelf als hij nog leeft) mogen beslissen wat er met de dader gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk pleit je voor willekeur in bestraffing? Als iemand mijn vader vermoord en ik vond dat toch een klootzak mag de straf lager zijn dan wanneer ik een goede relatie met mijn vader had?
Natuurlijk wel. Dit is enigszins contact met de vrije maatschappij. Het is juist veel waard. Isolatiecellen, dat is pas een straf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je dit ziet vanuit jouw perspectief, vanuit jouw vrijheid. Als je gevangen zit is dat allemaal niks waard.
Dus eigenlijk is wetgeving in de basis waardeloos?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou het in principe een goed systeem vinden als de dierbare van het slachtoffer (en het slachtoffer zelf als hij nog leeft) mogen beslissen wat er met de dader gaat gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |