Een Nederlandse gevangenis een staatshotel noemen. Zo'n luxe hotel is het er anders niet. Beter dan andere landen zoals in Afrika ofzo, maar echt geen hotel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:28 schreef rodaN het volgende:
Tot je kind van 7 door een groepje van 5 viezeriken in de kont genomen wordr tot aan bloedens toe.
Ts vindt dat een jaartje of 5 in een staatshotel als straf volstaat.____.
Nee, of zet jij verkrachting gelijk aan op de stoep fietsen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die ook maar iets fout doet afmaken dus?
Nee, maar jij welquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, of zet jij verkrachting gelijk aan op de stoep fietsen?
Het is beide de wet overtreden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, of zet jij verkrachting gelijk aan op de stoep fietsen?
Nee, ze zegt dat mensen die schreeuwen dat de dader gemarteld moet worden tot hij dood is net zo ziek in hun hoofd zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef rodaN het volgende:
[..]
Dit is precies wat ze zegt. Ik dropte even een concreet voorbeeld.
De een met traumatische gevolgen, de ander niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is beide de wet overtreden.
Totdat je iemand dood rijdt omdat je te snel rijdt, wat dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De een met traumatische gevolgen, de ander niet.
TV, internet, boeken en studies. Allemaal faciliteiten die gewoon mogelijk zijn voor ze.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Een Nederlandse gevangenis een staatshotel noemen. Zo'n luxe hotel is het er anders niet. Beter dan andere landen zoals in Afrika ofzo, maar echt geen hotel.
Door op de stoep te fietsen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Totdat je iemand dood rijdt omdat je te snel rijdt, wat dan?
Jij bent echt een domme mongool.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef rodaN het volgende:
[..]
TV, internet, boeken en studies. Allemaal faciliteiten die gewoon mogelijk zijn voor ze.
Kunnen ze de anatomie van hun slachtoffers grondig bestuderen voordat ze weer vrij zijn en verder kunnen gaan.
Ja want iedereen is net zo berekend als Hannibal Lecterquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef rodaN het volgende:
[..]
TV, internet, boeken en studies. Allemaal faciliteiten die gewoon mogelijk zijn voor ze.
Kunnen ze de anatomie van hun slachtoffers grondig bestuderen voordat ze weer vrij zijn en verder kunnen gaan.
Ik had het over snelheidsovertreders. Maar over de stoep fietsen mag ook, ik fiets op de stoep, iemand die loopt moet voor mij uitwijken en loopt onder een auto, op slag dood. Wat nu?quote:
O ik geloof best dat het eens is gebeurd hoor. Ik bedoel meer hoe normaal zoiets is. Voor mensen die tegen uithuwelijking en minderjarig trouwen zijn is het natuurlijk ideaal om de ergste uitwassen aan te halen en dit af te schilderen alsof dat de norm is. Het is voor een man echter ook niet leuk als zijn nieuwe bruid direct naar het ziekenhuis (of het mortuarium) moet. Zo'n bruidsschat is ook niet niks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
De zuster zei dat het overleden meisje een scheur had aan haar vaginawand. Een ander meisje die dus verkracht werd moest ervoor naar het ziekenhuis omdat het maar bleef bloeden. Of het allemaal waar is weet je natuurlijk niet zeker, maar zo'n meisje gaat dat toch niet zomaar om televisie zeggen over haar vagina in een land waar spreken over seks en je geslachtsdelen een taboe is? Ik geloofde het wel, ze leek erg getraumatiseerd.
Ik haak in op haar insinuering. Te licht denken over verkrachters neem ik haar zeer kwalijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ze zegt dat mensen die schreeuwen dat de dader gemarteld moet worden tot hij dood is net zo ziek in hun hoofd zijn.
Wat heb je aan luxe als je niet naar buiten mag? Vrijheid is de basis voor ieder geluk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef rodaN het volgende:
[..]
Ze krijgen echt niet gelijk een TV. Dat is enkel op goed gedrag, als een soort beloning. En >20 uur opgesloten zitten in een bezemkast van 2 bij 3 noem ik geen hotel of zelfs menswaardig bestaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef rodaN het volgende:
[..]
Je bent een beetje ziek in je hoofdquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:43 schreef BlueJeans het volgende:
Gegroet KLB'ers
Ik stoor me enorm aan mensen die nog te dom zijn om te poepen. Zo zijn er mensen die vinden dat als iemand een kind heeft verkracht zijn piemel moet worden afgehakt, voor altijd in een kale cel op brood en water moet leven, of gruwelijk moeten martelen.
Waar slaat dat nou weer op? Waar ben je dan mee bezig? Niemand verdient het om te worden gemarteld. Hiervoor hebben mensen hun leven toch niet gegeven in WOII? Zij hebben gestreden voor vrijheid, mensenrechten: waaronder dus het niet martelen van mensen! Je bent net zo erg als je iemand laat martelen (zoals het plaatje hieronder) als een verkrachter. En wat schiet je ermee op?
Ik praat het verkrachten niet goed. De kinderen zijn de slachtoffers. Deze mensen moeten inderdaad achter slot en grendel, maar martelen/pesten etc vind ik veel te ver gaan. Nu is het natuurlijk de vraag of de mensen die vinden dat die verkrachters en pedofielen moeten worden gemarteld het menen, maar dat soort dingen ook op FB zetten, wat een sukkels.
[ afbeelding ]
Klacht: Mensen die vinden dat verkrachters en pedofielen maar moeten worden (dood)gemarteld.
Discussiëren over zulke onwaarschijnlijke zaken is volstrekt nutteloos.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had het over snelheidsovertreders. Maar over de stoep fietsen mag ook, ik fiets op de stoep, iemand die loopt moet voor mij uitwijken en loopt onder een auto, op slag dood. Wat nu?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ze krijgen echt niet gelijk een TV. Dat is enkel op goed gedrag, als een soort beloning. En >20 uur opgesloten zitten in een bezemkast van 2 bij 3 noem ik geen hotel of zelfs menswaardig bestaan.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:36 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Je bent een beetje ziek in je hoofd
De OP quotenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:36 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:36 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |