Ik zou graag een keer naar Bulgarije gaan. Staat nog op mijn to-go lijstje. Is het de moeite waard?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:34 schreef Dven het volgende:
Dit is geen bedreiging maar ik kan het goed begrijpen wanneer bepaalde lieden hun vakantie naar Bulgarije een tijdje uitstellen. Iets met een negatief reisadvies.
Over een tijgernootje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is gestruikeld op weg naar de supermarkt.
Ga toch naar Japan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer naar Bulgarije gaan. Staat nog op mijn to-go lijstje. Is het de moeite waard?
Leuk, alhoewel het nog steeds gevoelig is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over een tijgernootje.
HAHAHAHAHA
Al afgetrokken met je lamme poot?quote:
Toevallig ben ik pas nog in Hongarije geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer naar Bulgarije gaan. Staat nog op mijn to-go lijstje. Is het de moeite waard?
Ik het van het weekend voor het eerst deze zomer de Weber aangemaakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik proef nog steeds rooksmaak in mn mond.
Ik heb hierdoor zin in Burger King. Vreemd.
Wat interesseert mij het nou weer hoe GGMM denkt over dingen die gast is nog minder relevant dan jouw post over Feyenoord (of was het Feijenoord?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen vriendschap, enkel een bevestiging dat hij aan jou een nog grotere hekel heeft dan aan mij. Dat zegt veel. Heel veel. Met je kutheinenoord.
Ik heb net wat forel en brasem gehaald voor op de weber straksquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik het van het weekend voor het eerst deze zomer de Weber aangemaakt.
Even ter info.
Pics van je bbq-setup.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Even ter info.
Ik haat Lot.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor sesamstraat weer.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb net wat forel en brasem gehaald voor op de weber straks
quote:
Brasem heeft veel graatjesquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen bbq, vind ik af en toe wel jammerquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Tevens, ga eens fietsen met je dikke pens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Even ter info.
Nasi met sate.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor het avondeten
suggesties?
Pannenkoeken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor het avondeten
suggesties?
Vlieg je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet op Schiphol een hapje straks. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |